Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - solil

Σελίδες: 1234 ... 24
15
Περιγράφεις μια κατάσταση που επικρατεί στα περισσότερα δημοτικά, όχι μόνο στο δικό σου.

Κανονικά, αυτός που έχει εφημερία έρχεται 8 η ώρα στο σχολείο και μένει ως τις 2. Αυτό βέβαια ισχύει για όλους, όχι μόνο τους εφημερεύοντες, αλλά τέλος πάντων.

Αν κατάλαβα καλά, εσύ εκείνη τη μέρα ξεκινάς τα μαθήματά σου μετά τις 10, αλλά με άδεια του διευθυντή σου μπορείς να μην πηγαίνεις από τις 8. Η γνώμη μου πάντως είναι να πηγαίνεις όποτε μπορείς από τις 8 για να είσαι καλυμμένη (όχι, δεν υπογράφεις πουθενά, αλλά σε βλέπουν όλοι ότι είσαι εκεί και δείχνεις και καλή θέληση στο διευθυντή - δεν είναι συμπεριφορά "αντιδραστική" αυτή, ίσα ίσα).

Επίσης, να ξέρεις ότι ουσιαστικά σου κάνει "χάρη" ο διευθυντής που σου είπε να πηγαίνεις όταν έχεις μάθημα ενώ έχεις εφημερία, θα μπορούσε κάλλιστα να μην το κάνει (είπαμε, το ωράριό μας είναι 8-2 ΕΙΔΙΚΑ όταν έχουμε εφημερία). Τώρα γιατί το έκανε; ίσως επειδή ξέρει καλά ότι σε "έριξε" στο πρόγραμμα προς όφελος των παλαιότερων (που μπορεί να τον πίεσαν γι' αυτό) και θέλει κάπως να "επανορθώσει".

edit: Kasta1, στην πρωτοβάθμια όπου προσλήφθηκε η κοπέλα δεν υπάρχει συνήθως α' και β' κύκλος εφημερίας. Έχεις όλη τη μέρα.   

16
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Οκτώβριος 08, 2012, 08:34:06 μμ »
varia
plural noun
miscellaneous items, especially a miscellany of literary works.

Α χα! Δεν πήγε καν το μυαλό μου εκεί! Ευχαριστώ πολύ :)

solil με ποιο πανεπιστημιο συνεργαζεσαι?

Catwoman, θα σου πω λεπτομέρειες σε π.μ., ίσως σε ενδιαφέρουν και προσωπικά ;)

17
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Οκτώβριος 08, 2012, 12:35:05 πμ »
μπορεί κάποιος να μου δώσει μερικούς καλούς λόγους γιατί κανείς να κάνει διδακτορικό σήμερα?

Επειδή γουστάρει το αντικείμενό του και την έρευνα, και θέλει μετά να φύγει από την Ελλάδα...

Συμφωνώ απόλυτα ως προς το πρώτο κομμάτι, το κάνει κάποιος επειδή έχει το "μικρόβιο" της έρευνας πάνω στο αντικείμενό του.

Ως προς τον άλλο λόγο που αναφέρεις, το ότι δηλαδή θέλει να φύγει έξω, είναι κάπως υποκειμενικό. Εγώ, ας πούμε, ξεκίνησα τώρα το διδακτορικό και δεν έχω σκοπό να φύγω (ποτέ δεν ξέρεις βέβαια...). Είμαι αναπληρώτρια στον τόπο μου τα τελευταία 2 χρόνια, κατά πάσα πιθανότητα θα είμαι στην ίδια κατάσταση τα επόμενα χρόνια αφού δεν πρόκειται να διοριστώ άμεσα (παρ'ότι διοριστέα από το 2010), άρα, γιατί να μην επενδύσω αυτά τα χρόνια κάπου; Ας τελειώσω και στα 5 χρόνια, δεν πειράζει... καλά να είμαστε να δουλεύουμε και να διαβάζουμε (και να 'χουμε λεφτά για τα ταξίδια)!  :)
 
edit: Αλήθεια, το "varia" στον τίτλο του θέματος τι είναι; παραπέμπει σε κάτι; αδυνατώ να σκεφτώ τέτοια ώρα!  :o

18
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Α΄φάση αναπληρωτών ΠΕ 06
« στις: Σεπτέμβριος 26, 2012, 12:57:58 πμ »
Συγχαρητήρια σε όσους προσλήφθηκαν και με το καλό η β' φάση για τους υπόλοιπους!

Κι εμένα μου φαίνεται τρομερά περίεργο αυτό που συνέβη με την κυρία με τα 84 μόρια (84 ακριβώς, ούτε 0,001 παραπάνω)... παρ' όλ' αυτά, ΔΕΝ μπορεί να είναι εντελώς παράτυπο, κάπου θα πρέπει να στηρίζεται, ξέρουν πολύ καλά ότι τα κοιτάμε εξονυχιστικά και δεν το 'χουμε σε τίποτα να κάνουμε επώνυμη ένσταση. Το πώς τα πήρε αυτά τα μόρια, λογικά, θα το μάθουμε αύριο μέσω του φίλου golum.

Υ.Γ. Αυτό που πόσταρε η sofiktiti ήταν το μέιλ που στάλθηκε σε όσους προσληφθήκαμε. Και πέρσι είχαν στείλει, ή όχι; Ή μήπως ήταν πρόπερσι; Μια χρονιά μάλιστα (επί Αρούλη αν δεν κάνω λάθος) είχαν στείλει και sms! Ε ρε μεγαλεία...

19
Καλησπερα,
Επειδη ειμαι καινουργια στο χωρο θα ηθελα τη βοηθεια σας.... Τα επιπεδα γλωσσομαθειας ξεκινουν απο beginners
και φτανουν εως C2  σωστα΄? Τωρα οσον αφορα στις ταξεις του φροντιστηριου πως γινεται η αντιστοιχιση μεταξυ των 2?    Ποσες ειναι οι ταξεις σε φροντιστηριο για να να φτασει κανεις σε επιπεδο Β2? Ρωταω γιατι ζω σε επαρχια και και στο μοναδικο φροντιστηριο της περιοχης  χρειαζονται 8 ταξεις... Πολλες δεν ειναι? :o Εχω ακουσει για 5 ή 5,5..

Ναι, κάπως έτσι είναι, όπως τα λες. Άνοιξε το αρχείο "αντιστοιχία επιπέδων γλωσσομάθειας" στο λινκ που παραθέτω παρακάτω και θα σου λυθούν όλες οι απορίες.

http://www.pi-schools.gr/lessons/english/aps_agg.php

Αν χρειαστείς κάτι άλλο, εδώ είμαστε :)

20
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Α΄φάση αναπληρωτών ΠΕ 06
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2012, 01:23:22 μμ »
Οι αναπληρωτές νομίζω μπορούν να δουλεύουν και κάποιες ώρες σε φροντιστήριο μετά από έγκριση του ΠΥΣΔΕ, έτσι δεν είναι?

Όχι, ο νόμος είναι ξεκάθαρος όσον αφορά διδασκαλία εκτός σχολείου (δεν τον έχω πρόχειρο, αλλά αν τον χρειάζεστε θα τον ψάξω). Απαγορεύεται κάθε είδους εργασία σε φροντιστήρια ή ιδιαίτερα μαθήματα, όταν εργάζεσαι ως αναπληρωτής ή ωρομίσθιος. Γι' αυτό και εξάλλου διώχθηκαν πρόσφατα ποινικά συνάδελφοι που δίδασκαν στην ΠΔΣ και ταυτόχρονα έκαναν μαθήματα αλλού.

Με άδεια του ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ όμως, μπορεί κάποιος να εργαστεί και σε ΤΕΙ κάποιες ώρες (υπερωριακά). Επιτρέπεται και η ασχολία με συναφές αντικείμενο (π.χ. εκδόσεις βιβλίων, μεταφράσεις, εθελοντικά μαθήματα σε σχολές χορού για γυμναστές) μόνο αν, με έγγραφη δήλωση, αυτή η ασχολία ΔΕΝ αποβαίνει σε βάρος του σχολείου, όσον αφορά π.χ. το ωράριο εργασίας, την ψυχική κούραση κ.τ.λ.

21
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Α' επιπέδου
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2012, 06:08:55 μμ »
Κι εγώ αναπληρώτρια είμαι. Φαντάζομαι ότι όσοι κληθούν αργότερα, δεν θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής. Όσοι όμως κληθούμε στην πρώτη φάση, γιατί να μην μας δώσουν την ευκαιρία;

22
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Α' επιπέδου
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2012, 06:02:33 μμ »
Γιατί δεν έχει ΠΕ06; Θα γίνει αργότερα ή καθόλου; Ξέρει κανείς τι γινόταν τις προηγούμενες χρονιές;
Κανείς δεν ξέρει να μου απαντήσει; ???

Δεν ξέρω να σου απαντήσω, αλλά έχω σκοπό να θέσω τέτοιο ερώτημα στο helpdesk. Πάντως, μπορούμε να συμμετέχουμε μαζί με τους φιλολόγους, επειδή έχουμε συναφή ειδικότητα, αν διδάσκουμε φέτος μαθήματα β' ανάθεσης.

Το ερώτημα το δικό μου είναι το εξής: κάποιος που διδάσκει στην πρωτοβάθμια μπορεί να συμμετέχει αν, με άδεια του διευθυντή ή/και του ΠΥΣΔΕ, "δανειστεί" για μερικές ώρες μια τάξη από κάποιον φιλόλογο, ώστε να μπορέσει να αντεπεξέλθει στο πρόγραμμα; Είναι πραγματικά κρίμα να χάσουμε τέτοια ευκαιρία γιατί ποιος ξέρει πότε και αν θα γίνει ποτέ το Β' επίπεδο για μας.

 

23
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Α΄φάση αναπληρωτών ΠΕ 06
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2012, 11:25:09 μμ »
δεν ξερω τι γινεται στο δικο σου σχολειο Μιλτο αλλα συνηθως απεργια οντως κανουν οι αναπληρωτες αντε και κανας μονιμος. σε οσα σχολεια εχω δουλεψει εγω, και δεν ειναι λιγα, αυτο γινοταν.
οσο για την ισορροπια...τι ειναι αυτο?

Κι εμένα η εμπειρία μου σε τόσα σχολεία λέει αυτό που λέει και η Γιώτα, απεργίες κάνουν οι αναπληρωτές και, στην καλύτερη, 3-4 μόνιμοι.

να σας μεταφερω την κατασταση που επικρατει στην κρητη,, εκει ειναι πολυ διαφορετικα τα πραγματα!πολυ συχνα οταν γινονται απεργιες κλεινουν σχολεια ολοκληρα!!! απεργουν απο τους 30 τουλαχιστον οι 20-25!!περυσι το σχολειο εκλεισε 3 φορες.. προπερσι που ημουν σε ενα αλλο λειτουργουσαν παντα μονο 2 τμηματα και καποιες φορες κ κανενα!!

Τα δυο τελευταία χρόνια που ήμουν στην Κρήτη, πάντως, μια φορά νομίζω έκλεισαν τα σχολεία στον νομό (και πάλι 2-3 ήταν ανοιχτά), τις άλλες φορες κάναμε απεργία πάντα οι γνωστοί. Ίσως ήσουν σε διαφορετικό νομό, τι να πω!

Υ.Γ. Planety, χρόνια πολλά! Ό,τι επιθυμείς!   

24
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Α΄φάση αναπληρωτών ΠΕ 06
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2012, 01:02:29 πμ »
Χαίρεται! Νέο μέλος εδώ!

Απολαμβάνω πολύ τις ομολογουμένως χιουμοριστικές συζητήσεις σας, αν και πολλές φορές δυσκολεύομαι να συμβαδίσω με τα λεγόμενά σας. Βλέπετε, είμαι φρέσκια στο κουρμπέτι (αποφοιτήσασα το 2011) και έκανα αίτηση για αναπληρωτές και ωρομίσθιους για πρώτη φορά φέτος το καλοκαίρι. Το θέμα είναι πως δεν έχω ιδέα τι πρέπει να παρακολουθήσει κάποιος στη θέση μου που δεν έχει την ανάλογη εμπειρία. Είδα τους πίνακες κατάταξης στο σάιτ που παρέχει το υπουργείο (και μιας και έχω μηδενική προϋπηρεσία, το ονοματάκι μου ήταν στον εκεί πίνακα και μάλιστα κάτιτις χαμηλά!). Στην (απίθανη) περίπτωση που θα με επιλέξουν είτε ως αναπληρώτρια, είτε ως ωρομίσθια, εγώ πώς θα το μάθω; Συνάδελφοι, υποψιάζομαι ότι διαβάζετε το αίτημά μου και σκέφτεστε ότι μάλλον είμαι από τον Άρη, αλλά πραγματικά χρειάζομαι τα φώτα σας!
Ευχαριστώ και συγνώμη αν αυτή είναι ακατάλληλη ενότητα.

Καλωσήρθες!

Μην ανησυχείς, θα το μάθεις αν παρακολουθείς το pde. Θα υπάρχει λινκ στην αρχική σελίδα, όπως αυτό που υπάρχει τώρα για την Α' φάση προσλήψεων αναπληρωτών ΠΕ60-70, κι εκεί μέσα θα υπάρχει το δελτίο τύπου με ημερομηνίες παρουσίασης στη διεύθυνση και ένα excel με τα ονόματα όσων προσλαμβάνονται και την περιοχή τοποθέτησης. Σταδιακά θα βγαίνουν αρκετές τέτοιες φάσεις, καλό θα είναι να έχεις το νου σου είτε εδώ, στο pde, είτε στο σάιτ του υπουργείου.

Δυστυχώς, έτσι όπως είναι τα πράγματα, οι πιθανότητες να σε πάρουν αναπληρώτρια πλήρους ωραρίου είναι πολύ λίγες έως ελάχιστες...  για αναπληρώτρια μειωμένου δε γνωρίζω, εξαρτάται ίσως από τις περιοχές που έχεις δηλώσει στην αίτησή σου.

Καλή επιτυχία και καλή δύναμη για τη συνέχεια! :)

25
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Α΄φάση αναπληρωτών ΠΕ 06
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2012, 12:06:18 πμ »
Εγω παντωσ στα τρια χρονια αναπληρωσησ εχω πετυχει τρεισ αγιασμουσ και περισι ενα ταμειο ανεργειασ ολη τη χρονια

Τρεις αγιασμούς; Πώς έγινε αυτό; Εγώ τέσσερις φορές ήδη αναπληρώτρια (όλες στην πρώτη φάση αν θυμάμαι καλά) και δεν έχω πετύχει ούτε έναν... καημό το 'χω!

Ο κύριος Φρομγουίκ πάντως σταθερή αξία κάθε χρόνο, νομίζω ότι μου έλλειψε κιόλας!  :o


26
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 26, 2012, 01:19:31 πμ »
Και μια ερευνητική μελέτη για τις μεθόδους που μπορεί να χρησιμοποιηθούν και στη δική μας αξιολόγηση...

http://www.tqsource.org/publications/EvaluatingTeachEffectiveness.pdf

27
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 25, 2012, 07:24:39 μμ »
Δεν σε έκρινα προσπάθησα μάλλον αποτυχημένα να σου απαντήσω.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν υπάρχει απάντηση στην ερώτηση σου.
Τι νόημα έχει άλλωστε η πλειοψηφία ή η μειοψηφία;
Πόσο μάλλον όταν ότι είναι να γίνει δεν αποφασίζεται πάντα Δημοκρατικά.

Παρεξήγησις τότε :)

Έχει νόημα η πλειοψηφία ή η μειοψηφία, γιατί, αργά ή γρήγορα θα κληθεί η εκπαιδευτική κοινότητα να πάρει θέση. Είτε με ψηφίσματα προς τα συνδικαλιστικά όργάνα ΔΟΕ/ΟΛΜΕ που θα λάβουν μέρος στις διαπραγματεύσεις, είτε μέσω μιας δημόσιας διαβούλευσης για τα κριτήρια, τις μεθόδους κ.τ.λ., είτε μέσα από την ευρεία έρευνα που έχει εξαγγελθεί (όπως ανέφερε προ ημερών κάποιος σε αυτό το τόπικ), κάπως θα ΠΡΕΠΕΙ να ακουστούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών, και, όπως σε κάθε περίπτωση, θα ακουστεί πιο δυνατά η άποψη των περισσοτέρων.

Κι όπως είπε ο @lkjhgfd προηγουμένως οφείλουμε να διεκδικήσουμε μια δίκαιη και αντικειμενική αξιολόγηση.


28
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 25, 2012, 07:06:56 μμ »
@solil.

Δεν εκπροσοπώ ούτε την πλειοψηφία ούτε την μειοψηφία.
Σαφώς υπάρχουν πολλες απόψεις. Καμία δεν υπερισχύει της άλλης. Ακόμα και οι δικές μου δεν είναι αντικειμενικές. Εμπεριέχουν προσωπικά βιώματα.
Οι τοποθετήσεις μου ξεκίνησαν από ένα σκεπτικό. Κάθε μέρα αξιολογούμαστε. Όχι ως εκπαιδευτικοί γενικά ως άνθρωποι. Δεν έχω σκοπό να πείσω κανέναν. Δεν το θέλω και ούτε το μπορώ. Απλώς λέω την άποψη μου όπως όλοι. Επίσης χαίρομαι να ακούω αντίθετες απόψεις ακόμα και αν χτυπάνε προσωπικά εμένα. απλώς βελτιώνομαι.

Απόψεις εκφράζουμε όλοι, συζητάμε όπως θα κάναμε αν ήμασταν φίλοι ή αν ήμασταν στον ίδιο σύλλογο. Εννοείται πως αυτές οι απόψεις επηρεάζονται από τις εμπειρίες του καθενός. Δεν λέω το αντίθετο, και σίγουρα το παραπάνω σχόλιό μου δεν είχε σκοπό να πείσει (ή και να προσβάλει εμμέσως πλην σαφώς) ούτε εσένα, ούτε κάποιον άλλον. Να καταλάβω θέλω πού βρίσκεται περίπου η κοινή γνώμη (εν μέρει και από ακαδημαϊκό ενδιαφέρον)... και προσπάθησα κάπως να ανακεφαλαιώσω απόψεις - οι όποιες παρατηρήσεις ευπρόσδεκτες :) 

Υ.Γ. Μακάρι αυτό το "κάθε μέρα αξιολογούμαστε" να λεγόταν από τα χείλη όλων, συναδέλφων και μη.
     

Σελίδες: 1234 ... 24

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 575
Σύνολο: 586

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.