Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - iek

Σελίδες: 1 ... 3456
57
Αγαπητέ iek τώρα πια δεν έχει νόημα κανένας αγώνας για να αλλάξουν τα κριτήρια πρόσληψης...
Φέτος η Α ΕΠΑΣ λειτουργεί τελευταία χρονιά και του χρόνου θα λειτουργήσει μόνο Β ΕΠΑΣ.

Εφόσον ο ΟΑΕΔ θα γίνει ΣΕΚ, η οποία είναι κατάρτιση, πιστεύω ότι τα κριτήρια πρόσληψης θα αλλάξουν.

Το πιθανότερο είναι ότι και για την επόμενη και τελευταία χρονιά λειτουργίας της ΕΠΑΣ, η προκήρυξη θα είναι η ίδια με την περσινή με τα κριτήρια που ήδη γνωρίζουμε. Μετά ΕΠΑΣ τέλος!

Έχεις δίκιο σχετικά με το αγώνα για τις ΕΠΑΣ μιας και του χρόνου με όσα γνωρίζουμε θα είναι η τελευταία χρονιά.
Μην είσαι όμως και τόσο σίγουρος ότι θα δρομολογηθούν τα πράγματα έτσι ακριβώς. Η μεσοπρόθεσμη πολιτική κατάσταση είναι πολύ ρευστή και αβέβαιη.
Και επειδή για μένα δεν υπάρχει αγώνας χωρίς νόημα  αλλά ο κάθε αγώνας, ακόμα και ο πιο ασήμαντος  στέλνει τα μηνύματα του τόσο προς τους πάνω όσο και προς όλους εμάς, τους από κάτω, προσωπικά είμαι πολύ ανήσυχος  και φοβάμαι ότι τους επόμενους μήνες θα βρούμε και άλλες δύσκολες καταστάσεις μπροστά μας. Για να τις αντιμετωπίσουμε θα πρέπει να έχουμε καθαρό μυαλό. Να μπορούμε να διακρίνουμε το προσωπικό μας  συμφέρον και το συμφέρον της υπόλοιπης εκπαιδευτικής κοινότητας-κοινωνίας και να είμαστε σε θέση να αποδεχόμαστε το ότι μερικές φορές μπορεί και να μην συμπίπτουν. Αλλά παρόλα αυτά να μην στεκόμαστε απέναντι, αλλά για το καλό όλων μας με συναίνεση και ενότητα να προχωράμε. Θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι αν το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας μας ευημερεί είναι πολύ πιθανόν να υπάρχει και προσωπική ευημερία. Αντίθετα αν έχουμε προσωπική ευημερία (πχ γιατί η μοριοδότηση της διδακτικής εμπειρίας μας  ευνοεί !) μέσα σε μια κοινωνία που υποφέρει η εφημερία μας θα είναι πρόσκαιρη  και με ημερομηνία λήξεως.


58
iek εσύ και ο aposperitis έχετε διαφορετική οπτική γωνία. Τα κριτήρια πρόσληψης στον ΟΑΕΔ έχουν αλλάξει πολλές φορές. Σχεδόν κάθε 2-3 χρόνια αλλάζουν. Μπορεί οι ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ να βγάζουν τεχνίτες, αλλά δε γίνεται να έρχονται μαθητές προηγούμενων ετών και να παίρνουν τη θέση του καθηγητή που τους πέρασε και πήραν πτυχίο.
Αυτό συμβαίνει με τη μοριοδότηση της επαγγελματικής προϋπηρεσίας επί 2, 3 ή 5 αντίστοιχα για ΠΕ, ΤΕ ή ΔΕ.

Έχω ακούσει κι εγώ περιπτώσεις, στις οποίες ο εκπαιδευτικός έμεινε άνεργος διότι πήρε τις ώρες παλιός μαθητής του.
Η αλεπού 100, το αλεπουδάκι 101; Δεν γίνεται!

Αγαπητέ Lasid,
Βεβαίως και συμφωνώ μαζί σου ότι οι συχνές αλλαγές στον τρόπο μοριοδότησης των εκπαιδευτικών των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ  (και όχι μόνο) δημιουργεί αναστάτωση σε όλους μας. Όμως άλλο το θέμα αυτό και άλλο ότι την τέχνη ή το επάγγελμα μπορεί να το διδάξει ο οποίος έχει αποκτήσει σημαντική διδακτική εμπειρία χωρίς να έχει συγχρόνως αποκτήσει, πρωτίστως και αξιόλογη επαγγελματική εμπειρία.
Θέλω να παραθέσω την παρακάτω πραγματικό γεγονός :
Πριν λίγα χρόνια είχα την ευκαιρία να δουλέψω μαζί με ένα εξαιρετικό επιστήμονα κάτοχο  διδακτορικού διπλώματος με πολλές διδακτικές ώρες σε ξένα Πανεπιστήμια στον οποίο έδωσαν ένα μεγάλο μέρος από τα μαθήματα που δίδασκα. Ερχόταν λοιπόν οι  περσινοί μαθητές μου και μου έλεγαν γιατί δεν τους πήρα εγώ και την φετινή χρονιά και ότι δεν καταλαβαίνουν τίποτα από αυτά που τους λέει.
Σήμερα ο προαναφερόμενος διδάσκει σε Πανεπιστημιακή σχολή και επειδή διατηρούμε επαφή  από τα λεγόμενα του προκύπτει ότι και αυτός είναι ευτυχισμένος με την δουλειά του αλλά και οι φοιτητές του. Άλλωστε εκεί ήταν η θέση που θα έπρεπε να έχει διεκδικήσει από την αρχή  και όχι στις ΕΠΑΣ.
Όσο για την αναφορά σου, ότι μαθητής πήρε την θέση του καθηγητή του, βεβαίως και να την πάρει αν σε αυτά τα χρόνια έχει εξελιχθεί και έχει γίνει καλύτερος από τον καθηγητή του. Αν και προσωπικά νομίζω ότι αυτό δεν  και τόσο εύκολο να συμβεί σε εκπαιδευτικούς της επαγγελματικής εκπαίδευσης οι οποίοι ενδιαφέρονται πραγματικά για την δουλειά τους  παρακολουθώντας όλες τις εξελίξεις και τις αλλαγές που διαδραματίζονται  στον επαγγελματικό τους χώρο. Η εμπειρία που έχουν αποκτήσει είναι τεράστια και δεν μπορεί να γκρεμισθεί "εν μια νυκτί".
Τέλος αν το σύστημα μοριοδότησης είναι άδικο και έχουν εξαντληθεί όλα τα μέσα συνεννόησης και πραγματικά θέλουμε να το αλλάξουμε και όχι να τακτοποιηθούμε  εμείς εις βάρος κάποιων άλλων υπάρχει  και κάτι που πολλοί έχουμε ξεχάσει :  Ο δρόμος του αγώνα ,  όλοι μαζί ενωμένοι  μπορούμε να επιτύχουμε πολλά ……
. -

59
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τις ανάγκες της οικονομίας που καλύπτουν οι ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ.
Δεν προσφέρουν ακαδημαϊκή γνώση, δεν οδηγούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά μαθαίνουμε στα παιδιά  μας τέχνες και επαγγέλματα.
Την τέχνη και το επάγγελμα δεν μπορείς να το διδάξεις μόνο θεωρητικά πρέπει και ο ίδιος να το έχεις ασκήσει.
Θα ήταν σωστά  αυτά που γράφεις  αν είχαν αναφορά το Γενικό Λύκειο που ο προορισμός του είναι διαφορετικός από αυτόν των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ .

60
Τα έχω γράψει ξανά, όμως αισθάνομαι την ανάγκη να τα επαναλάβω:
Αγαπητοί υποψήφιοι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ θέλω να καταθέσω την άποψη μου για την μοριοδότηση  της  επαγγελματικής εμπειρίας. Πιστεύω σαν εκπαιδευτικός  αλλά και ως επαγγελματίας ότι θα έπρεπε η μοριοδότηση  της επαγγελματικής εμπειρίας να είναι υψηλότερη από την διδακτική και θα έπρεπε να παραμείνει η 15ετία. Στις ΕΠΑΣ δεν προσφέρουμε στους μαθητές μας ακαδημαϊκή γνώση για να γίνουν αύριο επιστήμονες . Τους εκπαιδεύουμε  προσφέροντας  τους τις γνώσεις μας αλλά κυρίως  τους μεταλαμπαδεύουμε την εμπειρία μας τις δεξιότητες του επαγγέλματος  μας ώστε να μπορούν να ασκήσουν αύριο,  μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους το επάγγελμα που σπούδασαν. Στην περίπτωση των σχολών του ΟΑΕΔ  έχω την εκτίμηση ότι μόνο η διδακτική εμπειρία και το τυχών μεταπτυχιακό  δεν είναι αυτά από μόνα τους ικανά να δώσουν τα απαραίτητα εφόδια  στους μαθητές μας. Είναι αναγκαίο οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΣ  παράλληλα με την διδακτική εμπειρία να έχουν και  ικανοποιητική  επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 15 ετών. Φανταστείτε πως θα διδάξει αυτά τα παιδιά ο Ηλεκτρολόγος με μεταπτυχιακό  που δεν έχει ακουμπήσει ποτέ  στην ζωή του κατσαβίδι ή ο Οικονομολόγος που θα διδάξει Λογιστική  ή Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου και δεν έχει δουλέψει ποτέ σε Επιχείρηση ή Λογιστικό Γραφείο.

61
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Διημερίδα Ε.Ε.Τ.Ε.Κ
« στις: Μάρτιος 02, 2014, 02:56:08 μμ »
Ok."Είσοδος ελεύθερη". Μήπως θα ήταν πιο φρόνιμο να υπάρχει κάποια εγγραφή-κατάλογος για αυτούς που ενδιαφέρονται να τη παρακολουθήσουν.

62
Στην πρόοδο και στην εξαταστική μπορούν να τα θέματα να χωριστούν σε Α και Β;


Βεβαίως και μπορούν .



63
Συνάδελφοι πως έχετε καταλάβει τον υπολογισμό των μορίων για τα σεμινάρια. Μετράνε όλα τα σεμινάρια ή μόνο αυτά που είναι πάνω από 25 ώρες ; Προσωπικά έχω παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια που συνολικά οι ώρες τους ξεπερνούν τις 600. Από τα σεμινάρια αυτά, μόνο δύο  ήταν πάνω από 25 ώρες. Να συμπληρώσω και τις 600 ώρες ή μόνο τις ώρες των δύο σεμιναρίων που ήταν πάνω από 25 ώρες.(55 ώρες περίπου)

64
αν ασ πούμε, το σεμινάριο είναι πχ. 2-ήμερο, αλλά το πιστοποιητικό είνα δίχως ώρες, μόνο σε ημέρες.  Είναι αυθαίρετο να πούμε ... 2χ8=16 ώρες?

Συνάδελφοι γιατί αυτός ο προβληματισμός ; Αν έχω διαβάσει σωστά για να μετρήσει το κάθε σεμινάριο πρέπει να είναι πάνω από 25 ώρες. Έχω καταλάβει λάθος ;

65
αφού έχει ίδρυμα, σχολή τμήμα... τι να γράψω ως τίτλο; να γράψω πτυχίο δηλαδή;

Την ίδια απορία έχω και εγώ.

66
Αγαπητέ gianisz τον λογαριασμό τον αναφέρει η προκήρυξη :

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Α) Δικαίωμα υποβολής αίτησης στα προγράμματα Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. και Π.Ε.ΣΥ.Π. έχουν όλοι οι κάτοχοι τίτλου σπουδών Ανώτατης Εκπαίδευσης (Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού Τομέα) ή ισότιμου τίτλου της ημεδαπής ή αλλοδαπής (αναγνωρισμένου από το ΔΟΑΤΑΠ).
Β) Η υποβολή της αίτησης προϋποθέτει την κατάθεση του ποσού των 35,00€ στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ στον λογαριασμό 154/54501287 του ΕΛΚΕ της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Επισημαίνεται ότι η μη κατάθεση του ανωτέρω ποσού στον ΕΛΚΕ της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. αποκλείει τον υποψήφιο από την εισαγωγή του στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Διευκρινίζεται ότι όποιος επιθυμεί να υποβάλει αίτηση και στο Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. και στο Π.Ε.ΣΥ.Π. οφείλει να καταθέσει 35,00€ για κάθε μία αίτηση.
Γ) Οι φοιτητές του Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. και του Π.Ε.ΣΥ.Π. συμμετέχουν στις δαπάνες σπουδών τους με το ποσό των 600,00€, το οποίο καταβάλλεται στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ στον λογαριασμό 154/54501287 του ΕΛΚΕ της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. πριν την εγγραφή τους.

67
Δυστυχώς, δεν μπορώ να πάω στο συλλαλητήριο, λόγω ασθένειας.  :-\ Για πρώτη φορά νιώθω περήφανη για τον κλάδο μας. Δε μας το είχα! Τα ΜΜΕ τα έχουν χάσει από τα υψηλά ποσοστά απεργίας. Αρχίζουν να λένε ότι θα σπάσουμε γρήγορα. Μην τους κάνουμε τη χάρη, συνάδελφοι. Ας κάνουμε πράξη τους στίχους του τραγουδιού.

Μην καρτεράτε να λυγίσουμε μήτε για μια στιγμή
μητ’ όσο στην κακοκαιριά λυγάει το κυπαρίσσι
έχουμε τη ζωή πολύ, πάρα πολύ αγαπήσει.

Καλό αγώνα!
Να σημειώσουμε  ότι οι στίχοι  αυτοί είναι του ποιητή Φώτη Αγγουλέ.

68
Αγαπητοί υποψήφιοι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ θέλω να καταθέσω την άποψη μου για την μοριοδότηση  της  επαγγελματικής εμπειρίας. Πιστεύω σαν εκπαιδευτικός  αλλά και ως επαγγελματίας ότι θα έπρεπε η μοριοδότηση  της επαγγελματικής εμπειρίας να είναι υψηλότερη από την διδακτική και θα έπρεπε να παραμείνει η 15ετία. Στις ΕΠΑΣ δεν προσφέρουμε στους μαθητές μας ακαδημαϊκή γνώση για να γίνουν αύριο επιστήμονες . Τους εκπαιδεύουμε  προσφέροντας  τους τις γνώσεις μας αλλά κυρίως  τους μεταλαμπαδεύουμε την εμπειρία μας τις δεξιότητες του επαγγέλματος  μας ώστε να μπορούν να ασκήσουν αύριο,  μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους το επάγγελμα που σπούδασαν. Στην περίπτωση των σχολών του ΟΑΕΔ  έχω την εκτίμηση ότι μόνο η διδακτική εμπειρία και το τυχών μεταπτυχιακό  δεν είναι αυτά από μόνα τους ικανά να δώσουν τα απαραίτητα εφόδια  στους μαθητές μας. Είναι αναγκαίο οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΣ  παράλληλα με την διδακτική εμπειρία να έχουν και  ικανοποιητική  επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 15 ετών. Φανταστείτε πως θα διδάξει αυτά τα παιδιά ο Ηλεκτρολόγος με μεταπτυχιακό  που δεν έχει ακουμπήσει ποτέ  στην ζωή του κατσαβίδι ή ο Οικονομολόγος που θα διδάξει Λογιστική  ή Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου και δεν έχει δουλέψει ποτέ σε Επιχείρηση ή Λογιστικό Γραφείο.

69
Κάποιοι από μας συμμετείχαν στις εξετάσεις πιστοποίησης των σπουδαστών των ΙΕΚ ως επιτηρητές, εξεταστές κλπ  που έγιναν τον Σεπτέμβριο του 2011. Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά με την πληρωμή .

70
Από τα ΙΕΚ Γλυφάδας και ΙΕΚ Ηλιούπολης υπάρχει κάποια πληροφορία αν έχουν κάνει πληρωμές.

Σελίδες: 1 ... 3456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32291
  • Τελευταία: papamak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159731
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 361
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 330
Σύνολο: 348

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.