Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vstrom

Σελίδες: 1234 ... 41
15
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάρτιος 25, 2024, 01:12:09 μμ »
Υπάρχει κάποιο κείμενο αξιολογητή ώστε να υπάρχει κάποιος μπούσουλας για συμπλήρωση??
Δεν εννοώ αυτά που ορίζει η νομοθεσία περί βιογραφικού, επιμορφώσεων κτλ.
 
Εννοείς την έκθεση που καταθέτει ο Διευθυντής;

16
Νεοδιόριστοι / Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάρτιος 25, 2024, 12:42:13 μμ »
Ξεκίνησε η αξιολόγηση του Πεδίου Β. Ήδη σε κάποιες διευθύνσεις ορίστηκαν τα ζευγάρια Αξιολογούμενου - Αξιολογητών ( διευθυντή - Συμβούλου γενικής). 
Οδηγίες από τη σχετική εγκύκλιο:
https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/ypour-apof/57951-21-03-24

17
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάρτιος 24, 2024, 03:40:53 μμ »
Σε μία συζήτηση (μεσω πμ) που ειχα με έναν συναδελφο μου εθεσε το πολύ ουσιωδες -κατά τη γνωμη μου- ερωτημα :
“ Είμαι διορισμενος του 2022 και φέτος θα περάσω το Α2 και Β. Η σύμβουλος για το Α1 δεν προλαβαίνει και θα αξιολογηθω του χρόνου.

Θα χρειαστεί να περάσω ξανά το Α2 και το Β ή επειδή διοριστηκα το 2022 θα περάσω  του χρόνου μόνο το Α1;”
(Προφανως το ερωτημα αυτό δημιουργηθηκε λογω της παρασκευιατικης διευκρινιστικης εγκυκλιου ).
Οσοι ζουμε την τρεχουσα σχολικη καθημερινοτητα βλεπουμε σε  live μεταδοση να εξελισσεται μια φαρσοκωμωδία και για την οποια την αποκλειστική ευθύνη φερουν οι ανευθυνουπευθυνοι του υπουργειου. Η αμεση συνεπεια αυτης της αποθεωσης της παλινωδιας  είναι η επικρατηση μιας ανακατωσουροθολουρας καταρχας στους χιλιομετροφάγους συμβουλους και οι οποίοι βλεπουν αυτή την  εποχη το τι εστι συμβουλοεπιστημονοκαθοδηγητικο βερυκοκο, μιας και αντι του κλασσικου καθημερινου τους  τριπτυχου (freddo-γραφειο-λαπτοπ), ζουνε το «κάθε βδομαδα και επίσκεψη στο  συνεργείο (αυτοκινητων)».
Από την άλλη εχουμε τους διευθυντες που ακομα και για κατουρημα πανε παρεα με το λαπτοπ για να προλαβουν ολες αυτές τις εκθεσεις. Από τη μια κρατανε το λαπτοπ (και πρακτικα Α+Β) και από την άλλη ζώνες και παντελονια.
Και για κερασακι στην (άγευστη) τουρτα το υπουργειο υποσχεται οτι θα δουμε σε λιγο επι των οθονων μας (μην το δενουμε κόμπο κιολας) την έναρξη του πεδιου Β δηλ την χαριστικη βολη των χιλιομετρογυρισμενων (ελεω Α1) συμβουλων παιδαγωγικης ευθυνης και των απεγνωσμενων λογω του «ντου από παντου» διευθυντων.
Αυτή η ζοφερη εικονα και οι συνακολουθες πιεσεις των εμπλεκομένων συμβουλων και διευθυντων, οδηγησε , όπως πιστευω , στην εναρξη της χειμερινης περιοδου εκπτωσεων επι του νομου της αξιολογησης.
Ειδικοτερα:
Αρχικα γνωριζαμε το αρ 77 του 4823  « οι δοκιμοι αξιολογουνται (προφανως λεω γω και στα  3 πεδια α1+α2+β εφοσον δεν υπαρχει ειδικοτερη μνεια) ανα ετος».
Επομενως για να γινεις μονιμος θα πρεπει κατά τη διετη δοκιμαστικη θητεια να αξιολογηθεις 2 φορες επι το σετ των 3 τεμαχιων (2 φορες Α1+2 φορες α2+2 φορες Β).
Επειδη όμως χασανε (εκει στο υπουργειο)  το μπουσουλα και διπλωνουν/τριπλώνουν οι χρονιες χωρις να υπαρχει ουτε καν το πρωτο σετ, ξεκινησαν τις αφαιρεσεις από το ανδραγάθημα του  ν 4823  διαμεσου της  16870/ΓΔ5/16-2-2024 και η οποια αναφερει
ότι « στην περίπτωση που το έργο των  δοκίμων της περιοδου 2019-2022 εχει αξιολογηθεί εντός του διανυθέντος ήδη χρόνου της δοκιμαστικής περιόδου στο πεδίο Α1 ως ικανοποιητικό, πολύ καλό ή εξαιρετικό, τότε η αξιολόγηση τους συνεχίζεται στα πεδία Α2 και Β, ανά περίπτωση και μονο στην περιπτωση που κριθηκαν μη ικανοποιητικοι στο Α1 θα επαναλάβουν την αξιολόγηση αυτού».
Επομενως αν λαβουμε υποψη αυτή την διευκρινιστική + το ότι η διετης δοκιμαστικη θητεια των διορισθεντων κατά το 2022 ολοκληρωνεται το καλοκαιρι 2024, τοτε οποιος από τους νεοδιορισθεντες το 2022 (και προφανως και οι υπολοιποι του διαστηματος 2019-2021) αξιολογηθηκε περυσι στο α1 και φετος στο α2 και Β,  θα μονιμοποιηθει φετος το καλοκαιρι, εχοντας ολοκληρωσει μονο το ένα από τα δυο σετ των 3 τεμαχιων, μιας και η υπαιτιοτητα για τη μη υλοποιηση του δευτερου σετ οφειλεται στην ανοργανωσια του υπουργειου.
Ομοιως θεωρω ότι το ιδιο ακριβως θα συμβει και για τους νεοδιορισθεντες το 2022 (και παλαιοτερα) που φετος θα  ολοκληρωσουν  το α2+Β, πλην όμως δεν τους εχουν αξιολογησει στο α1 και για το οποιο η προβλεψη είναι να αξιολογηθουν σε αυτό εντος του επομενου σχολ ετους δηλ θεωρω πως μολις αξιολογηθουν στο Α1 (οποτεδηποτε εντος του 2024-25)  θα μονιμοποιηθουν και μαλιστα αναδρομικα από τον αυγουστο του 2024 (όπως ειπωθηκε αλλωστε από υπουργικα χειλη). Επομενως και αυτοι θα απολαυσουν το «μπονους δωρο» της αξιολογησης σε ένα από τα δυο σετ αξιολογησης.
Βεβαια για να συμβει αυτό (και προσωπικα ειμαι υπερσιγουρος ότι θα συμβει)  θα πρεπει να εκδοθεί μια νεα σχετικη διευκρινιστικη (το επομενο σχολ ετος) και η οποια φανταζει εκ των ων ουκ ανευ, εφοσον δεν οφειλεται σε υπαιτιοτητα των διορισθεντων το 2022 η μη υλοποιηση των 2 σετ αξιολογησης (2022-23 και 2023-24).
Κατι αναλογο θεωρω πως θα συμβει ακομα και για οσους από  τους φετινους νεοδιορισθεντες δεν προλαβουν να αξιολογηθουν φετος σε ολοκληρο το σετ (α1+α2+β) δηλ για παραδειγμα αν φετος προλαβουν να αξιολογηθουν πχ στο Α2 μονο, τοτε του χρονου θα τους ζητησουν (κατά τη γνωμη μου) αξιολογηση στο α1 και στο Β και στην χειροτερη άλλη μια φορά στο Α2 δηλ για να μονιμοποιηθουν θα αξιολογηθουν σε οσα πεδία  προλαβουν να αξιολογηθουν μεχρι το τελος της δικης τους δοκιμαστικης θητειας (αυγουστος 2025), αρκει να εχουν ολοκληρωσει τουλαχιστον ένα ατοφιο σετ των 3 τεμαχιων.
Και η αιτια των προαναφερομενων κακοτεχνιων του οικοδομηματος της αξιολογησης είναι γνωστη και μη εξαιρετεα.. Οι φαντασιοπληξιες των  αξιων επιτελικων , πλην όμως αποσυνδεδεμενων από την τρεχουσα σχολικη καθημερινότητα, στελεχων. Στην αρχη της οικοδομησης του οραματος-ευφυολογηματος σφυζουν από ιδεες και δηθεν απλοχεριές (βαλτους το Α1, χωστους το Α2, σπρωξε κι ένα Β για επιδορπιο) και μετα αρχιζουν και πουλανε την οικοδομη οσο-οσο (δωστε  ότι προαιρείσθε και παρτε μονιμοτητα). Στην αρχη προσθέσεις και μετα αφαιρέσεις είναι λοιπον  ο μαθηματικος τυπος του δικου μας υπουργειου
Η καλύτερη ανάλυση - που έχω διαβάσει - για το ευφυολόγημα Αξιολόγηση. Κάπως έτσι βλέπω να πηγαίνει το πράγμα, δεδομένου και το μεγάλο ποσοστό αποχής

18
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 24, 2024, 11:35:53 πμ »
Μπορεί να γίνει αξιολογηση Β χωρίς να έχει γίνει η αξιολόγηση Α1 και Α2;
Ναι μπορεί

19
Σχολική ζώνη / Απ: ΑΙ για τα νομικά της εκπαίδευσης
« στις: Μάρτιος 19, 2024, 08:57:35 μμ »
Σε πρώτη φάση θα πρότεινα η ΟΛΜΕ να φτιάξει ένα username και να συνδέεται στο PDE. Νομίζω θα τη βοηθούσε πολύ.

20
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών
« στις: Μάρτιος 12, 2024, 09:49:55 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχει πάρει κάποιος; γνωρίζετε αν την δίνουν εύκολα την άδεια άνευ αποδοχών για ένα μήνα; από τη στιγμή που δεν πληρώνουν τον εργαζόμενο υπάρχει περίπτωση να αρνηθουν ;
Υπάρχει νόμος μπορώ να στον παραθέσω που λέει ότι αν έχεις παιδί κάτω από 8 ετών την παίρνεις κατευθείαν χωρίς ΠΥΣΔΕ μόνο με μια αίτηση και φυσικά μέχρι το παιδί να γίνει 8 ετών. Για άλλες περιπτώσεις δεν γνωριζω

21
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάρτιος 12, 2024, 09:46:32 μμ »
Δευτεροβάθμια, συγγνώμη που το παρέλειψα!
Έχουν βγει κάποια αλλά από ΔΔΕ Χαλκιδικης τίποτα ακόμη. Γνωστή ΔΔΕ για τα "μαγειρέματα της"...

22
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάρτιος 12, 2024, 09:32:39 μμ »
Ξέρει κανείς τα κενά - πλεονάσματα της Χαλκιδικής;
Γιατί μιλάς; Για Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια;

23
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 12, 2024, 08:46:20 μμ »
Καλησπέρα, πέρα από την έκθεση αυτοαξιολόγησης, ανεβάζουμε τίποτε άλλο στην πλατφόρμα;
Τα σενάρια διδασκαλίας για την παρατήρηση από τον σύμβουλο;
Και ένα τελευταίο, ο διεθυντής που θα μπει στην τάξη για παρακολούθηση παιδαγωγικού κλίματος, θέλει κι αυτός σενάρια και φανφάρες;
Αν είναι έτσι τότε για να ξεμπερδεύω σκέφτομαι να επαναλάβω το μάθημα που θα δει ο σύμβουλος ;D

Κωλόζωα, τα τελευταία χρόνια ο φόρτος εργασίας έχει τριπλασιαστεί,  οι απαιτήσεις έχουν γίνει εξωφρενικές, κάθε που βγαίνει Φεκ σημαίνει αυτόματα νέο χώσιμο, κάθε σχολείο και καημός, η αξία του μισθού για γέλια, ιδίως αν είσαι εκτός τόπου συμφερόντων και για τους κλόουν του υπουργείου όλα βαίνουν καλώς!
Όλα αυτά που ρωτάς βρίσκονται στο ΦΕΚ 388/2023. Εφόσον συμμετέχεις στη διαδικασία καλό είναι να το κατεβάσεις και να το διαβασεις

24
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 11, 2024, 08:14:46 μμ »
Πρότυπα-Πειραματικά
Εγώ κάπου διάβασα ότι στα πρότυπα πειραματικά ξεκινά το Α1/Α2 για τους διευθυντές και στελεχη.

25
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 11, 2024, 08:08:42 μμ »
Εγώ πάντως ξέρω πως περίπου το 12% των μονίμων βρίσκεται εκτός τάξης (το έχει αναφέρει σε σχετική του ανάρτηση και ο Patreas). Αν οι μόνιμοι στη δευτεροβάθμια είναι περίπου 65.000 (https://www.esos.gr/arthra/80779/o-hartis-monimon-ekpaideytikon-trion-vathmidon-kai-ypallilon-toy-ypoyrgeioy-paideias), τότε δεν πρέπει να αναμένει κανείς και περίπου 8.000 αναπληρωτές; Τα δηλωμένα κενά αναπληρωτών σας για την α' φάση ήταν 9.200 (έβαλα μέσα όλη τη γενική αλλά και τα ΣΜΕΑΕ και ΤΕ).

Αν διορθώνατε τον αλγόριθμο σας ώστε να μην κόβει πραγματικά οργανικά κενά, αν διεκδικούσατε την συμπερίληψη των αναγκών των πρότυπων και πειραματικών στα κενά και αν υπήρχε πλήρης κάλυψη των οργανικών σας κενών με διορισμούς (και μπορώ να σκεφτώ και άλλα) δεν θα έπεφτε ο αριθμός αυτός πολύ χαμηλότερα;

Ξέρετε τι συμβαίνει στην πρωτοβάθμια;

Με 71.000 μόνιμους αντί να έχουμε το πολύ 8.500 κενά είχαμε δηλωμένα 10.073 κενά μόνο στη γενική παιδεία στην α' φάση. Ο Patreas δεν παρέθεσε στοιχεία για την ειδική, αλλά σε ΣΜΕΑΕ και ΤΕ, είχαμε 1.100 σχετικές προσλήψεις οπότε σίγουρα υπήρχαν και αυτά τα κενά (μάλιστα στα ΤΕ συνήθως η κάλυψη είναι το πολύ 50% οπότε τα κενά ήταν σίγουρα πολύ περισσότερα). Και φυσικά οι ανάγκες ανέβηκαν σημαντικά στους ΠΕ60 και ΠΕ70 και στις επόμενες φάσεις (δεν φάινεται να έγινε το ίδιο στη δευτεροβάθμια).

Και φυσικά όλα αυτά τα κενά αναφέρονται σε ΠΑΓΙΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. Δεν έχω βάλει πουθενά κενά αναπληρωτών παράλληλης στήριξης, ΖΕΠ, ΔΥΕΠ και γενικά έργων που χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από το ΕΣΠΑ σε καμιά βαθμίδα.

Δηλαδή η πρωτοβάθμια αξίζει περαιτέρω μείωση των οργανικών κενών της και αύξηση των αναπληρωτών της που καλύπτουν πάγιες ανάγκες, γιατί η δευτεροβάθμια είναι η αδικημένη της υπόθεσης;

Ας ήταν μια φορά ο εκπαιδευτικός κλάδος να ενωθεί και να ζητήσει να καλυφθούν όλες οι ανάγκες και στις δύο βαθμίδες, αλλά φυσικά αυτό δεν θα γίνει ποτέ όσο υπάρχουν άτομα που απλά θέλουν να βολευτεί ο εαυτός τους.

Και το κλείνω εδώ ζητώντας συγγνώμη για την κατάχρηση του θέματος, αλλά έπρεπε να γραφούν κάποιες αλήθειες.
Γιατί η Πρωτοβάθμια είναι υποχρεωτική εκπαιδευση και γιατί η ΔΟΕ συνδικαλιστικά είναι πολύ πιο οργανωμένη και απαιτητική σε σχέση με την ΟΛΜΕ.

26
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 11, 2024, 07:00:29 μμ »
Σιγά σιγά ξεκινάει και το Α2 στα ΠΡΟ-ΠΕΙ
Τι είναι τα ΠΡΟ-ΠΕΙ;

27
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 11, 2024, 07:00:05 μμ »
Στο Β επιπεδο αξιολογησης θα εχει παλι παρατηρηση μαθηματων κτλ; οπως σε α1 και α2 ή θα γινει τυπου μια κοινη συννενοηση και εκθεση του διευθυντη σχολικης μοναδας με τον υπευθυνο παιδαγωγικης ευθυνης με θεματα την υπηρεσιακη συνεπεια κτλ; στα α1 και α2 ειχε ουκ ολιγα να ετοιμασουμε με τα πρακτικα.
Στο Β κατόπιν συνεννόησης με το σύμβουλο παιδαγωγικής ευθύνης ο διευθυντής του σχολείου συντάσσει μια έκθεση (χωρίς παρατήρηση διδασκαλίας) σχετικά με τέσσερις άξονες:
Α) συμμετοχή του εκπαιδευτικού στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας
Β) τήρηση εκπαιδευτικού ωραρίου
Γ) προθυμία κ.τ.λ στην ανάληψη και διεκπεραίωση εργασιων του σχολείου
Δ) σχέσεις με εκπαιδευτικούς συναδέλφους , γονεις κ τ.λ
Είχαν πει ότι θα ανοίξει τελη Φεβρουαρίου αρχές Μαρτίου. Ιδωμέν...

28
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 27, 2024, 06:33:47 μμ »
Οι πολύτεκνοι είναι Ειδική Κατηγορία;

Σελίδες: 1234 ... 41

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 456
Σύνολο: 473

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.