Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - jfk1976

Σελίδες: 1 ... 161718
239
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις υποχρεωτικής τριετίας
« στις: Οκτώβριος 21, 2009, 11:46:37 μμ »
Αν θέλει η νέα υπουργός διαφάνεια, αξιοκρατία, αποκλειστικά άριστους και ικανούς κ.α. δεν οφελεί να  αναγγέλει αναπλήρωση του δυναμικού των περιζήτητων φορέων που δίνουν τα μόρια της οργανικής στα πλαίσια της διαφάνειας (άραγε με ποια αντικειμενικά μετρήσιμα κριτήρια;). Αντίθετα, θα πρέπει να περάσει τροπολογία όσοι παίρνουν απόσπαση να παίρνουν τα μόρια του κοντινότερου σχολείου ανεξάρτητα από το φορέα της οργανικής του. Θα έχει το θάρρος να το κάνει; Προσωπικά δεν το πίστευω. Είναι μεγάλη η ψηφοθηρική πελατεία και το πολιτικό κόστος για να αγνοηθεί ;) 


Συμφωνώ απόλυτα!

240
Αποσπάσεις / Απ: Ψηφοφορία για τις αποσπάσεις
« στις: Οκτώβριος 21, 2009, 11:30:26 μμ »
Η λύση είναι ΜΙΑ:
Οι αποσπασμένοι να παίρνουν τα μόρια του κοντινότερου σχολείου. Έτσι αν εγώ θέλω να δουλέψω σε γραφείο και να είμαι στην Αθήνα θα πάρω απόσπαση στο ΥΠΕΠΘ αλλά θα παίρνω τα μόρια του κοντινότερου σχολείου.
Έτσι και θα πάψει η αδικία με την μοριοδότηση, και τα γραφεία θα στελεχωθούν με άτομα που -για τους δικούς τους λόγους- θέλουν  να δουλέψουν σε γραφείο...

241
Υπενθυμίζουμε στους συναδέλφους που υπηρετούν ως μόνιμοι, αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι στη δευτεροβάθμια καθώς και σε όσους είναι εγγεγραμμένοι στους πίνακες αναπληρωτών να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους στη φόρμα
http://www.epe.org.gr/syllogh_dikastirio.jsp
δεδομένου ότι σε λίγες μέρες λήγει η προθεσμία για την υποβολή της αίτησης ακυρώσεως που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνουν και τα ασφαλιστικά μέτρα.

Μέχρι στιγμής μόνο 80 άτομα έχουν δηλώσει συμμετοχή γεγονός που πρέπει να μας προβληματίσει και να μας κινητοποιήσει δεδομένου ότι τα πρόσωπα που μπορούν να συμμετέχουν υπερβαίνουν τις 3.000!

Η μαζική συμμετοχή είναι απαραίτητη για να λάβει ένα πρώτο μήνυμα το ΥΠΕΠΘ και να κινηθεί ανάλογα όπως και στην περίπτωση των ΤΕ1
http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/od4_11_08_1549.php


Ενημερώστε και άλλους συναδέλφους που γνωρίζετε πτυχιούχους Πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ που υπηρετούν στη δευτεροβάθμια ή είναι στους πίνακες αναπληρωτών για να συμμετέχουν κι εκείνοι.

242
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=335

Υπόμνημα της ΕΠΕ με θέμα "Μέτρα για την αναβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας και την εναρμόνισή της με τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας και της οικονομίας"

243
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Υπόμνημα της ΕΠΕ
« στις: Οκτώβριος 09, 2008, 05:02:28 μμ »
Υπόμνημα της ΕΠΕ με θέμα "Μέτρα για την αναβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας και την εναρμόνισή της με τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας και της οικονομίας"

http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=335
συναδελφοι πρέπει να αγωνιστούμε γιατί οι θέσεις μας στα σχολεία κινδυνεύουν. Ηδη στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ δημιουργούνται πολλές υπεραριθμίες λόγω των αναθέσεων..

244
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Οκτώβριος 08, 2008, 02:19:57 μμ »
Πες οτι συνφωνώ! Αλλά οι μαθητές δεν διδάσκονται μόνο χρήση Υπολογιστών. Πχ στο μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής οι μαθητές δεν διδάσκονται μόνο χρήση Υπολογιστών..

Και όχι μόνο αυτό
Επιπλέον με τη διευκρινιστική εγκύκλιο τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα για τους Καθηγητές Πληροφορικής καθώς λέει:

"6. Τα εργαστηριακά μαθήματα Εφαρμογών με Η/Υ των τομέων και ειδικοτήτων, τα οποία έχουν ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, τα διδάσκουν κατά προτεραιότητα εκείνοι που συμμετείχαν σε προγράμματα επιμόρφωσης και έχουν πιστοποιημένη γνώση από θεσμοθετημένο φορέα."

Δηλαδή, ακόμη και στα μαθήματα που δεν είχαν βάλει υποχρεωτικές τις πιστοποιήσεις, τώρα τις χρησιμοποιούν για να δίνουν προβάδισμα σε αυτούς που τις έχουν. Και διευκρινίζει ότι πρέπει να είναι "από θεσμοθετημένο φορέα"... Τι θα πει θεσμοθετημένος φορέας; Όλοι καταλαβαίνουμε ....

Δηλαδή ECDL κτλ. Άρα ένας οποιοδήποτε καθηγητής θα μπορέσει να διδάξει μαθήματα Πληροφορικής με την κατοχή ενός μόνου πιστοποιητικού..

Αν δεν αντιδράσουμε σε αυτήν την εγκύκλιο προβλέπω στο μέλλον να διδάσκουν ακόμα και Προγραμματισμό άτομα που θα έχουν απλώς μια πιστοποίηση..

Πως θα φαινόταν άραγε στους αρχιτέκτονες αν εγώ έπαιρνα μια πιστοποίηση ότι ξέρω Σχέδιο και έκανα το μάθημά τους?
Ή τους Αγγλικούς αν με το Proficiency έκανα μάθημα Αγγλικών στα ΤΕΕ ή στα Λυκεια . Γιατί να μην το επιτρέψουν άραγε οι καθηγητές Αγγλικών αφού θα ξέρω πολύ καλά Άγγλικά?





και πάνω απ' όλα αναδιάρθωση της ύλης και της θέσης του μαθήματος έτσι ώστε αυτό να ανταποκρίνεται σε μάθημα εκμάθησης της επιστήμης της πληροφορικής, όχι μάθημα εκμάθησης δεξιοτήτων σε υπολογιστή

Και δε μου λες το CAD δεν είναι μάθημα δεξιοτήτων για τους αρχιτέκτονες?
Αρα με την λογικήσου πρέπει να κατργηθεί..

δε μίλησα για κατάργηση των μαθημάτων που διδάσκουν δεξιότητες (αν και πιστεύω ότι η εκμάθηση βασικών δεξιοτήτων στον υπολογιστή πρέπει να είναι "ληγμένη υπόθεση" από την 2α γυμνασίου και μετά). Εάν είναι πράγματι απαραίτητα πρέπει να παραμείνουν. Αλλά η δεξιότητα του χειρισμού ενός εργαλείου (όπως το pc ή ένα πρόγραμμα σε αυτό) πρέπει αναγκαστικά να είναι "πακέτο" με τον σκοπό (=επιστήμη ή μάθημα) που το εργαλείο εξυπηρετεί και η εκμάθησή του να εντάσεται στην συνολική διαδικασία του μαθήματος. κατά συνέπεια βρίσκω ότι καταλληλότερος για την διδασκαλία του είναι αυτός που διδάσκει το μάθημα το οποίο το εργαλείο καλείται να εξυπηρετήσει.
Στο δημοτικό γράφαμε με μολυβάκια. Στο γυμνάσιο που ο φιλόλογός μας μας ζήτησε την έκθεση γραμμένη με στυλό έπρεπε να κάνουμε μάθημα "χρήση στυλό στην συγγραφή έκθεσης" ; και εάν αύριο ο φιλόλογος ζητάει από τα παιδιά την έκθεση σε ηλεκτρονική μορφή πρέπει να γίνει μάθημα "χρήση επεξεργαστή κειμένου στην συγγραφή έκθεσης" ;
Από εκεί και πέρα κάποια εργαλεία που είναι πιο πολύπλοκα ίσως χρειαστούν την δικιά τους ώρα. Αλλά θεωρώ ότι ο αρχιτέκτονας που στην σχολή του χρησιμοποίησε το CAD για να παραδώσει εργασίες, είναι ικανός να το διδάξει σε μαθητές στα πλαίσια ενός μαθήματος που θα απαιτεί την εκπόνηση μίας εργασίας με την χρήση CAD. Άλλωστε, στην σχολή μου δεν υπήρχε ούτε ΕΝΑ μάθημα χρήσης υπολογιστή ή οποιουδήποτε άλλου προγράμματος. Όποιο εργαλείο/πρόγραμμα χρειαζόμασταν για να κάνουμε τις ασκήσεις μας καθόμασταν αναγκαστικά και το μαθαίναμε για να μπορέσουμε να κάνουμε την άσκηση.

Εν ολίγης, αυτό που θέλω να πω, είναι ότι η επιστήμη της πληροφορικής (την οποία υποτίθεται ότι μας προσλάβανε για να διδάξουμε) έχει τόση σχέση με το pc και την χρήση του, όση σχέση έχει η αστρονομία με το τηλεσκόπιο και την χρήση του.

245
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Οκτώβριος 07, 2008, 08:20:19 μμ »
...
Υπάρχουν σοβαρότερα πράγματα για τα οποία πρέπει να αγωνιστούμε ως κλάδος (επίδομα Η/Υ,ωράριο, εξοπλισμός εργαστηρίων, παροχή ευρυζωνικών συνδέσεων, εκσυχρονισμος εκπαιδευτικής ύλης κ.α.), η σοβαρότητα των οποίων υποβιβάζεται με τις διεκδικήσεις για τις αναθέσεις.

και πάνω απ' όλα αναδιάρθωση της ύλης και της θέσης του μαθήματος έτσι ώστε αυτό να ανταποκρίνεται σε μάθημα εκμάθησης της επιστήμης της πληροφορικής, όχι μάθημα εκμάθησης δεξιοτήτων σε υπολογιστή

Και δε μου λες το CAD δεν είναι μάθημα δεξιοτήτων για τους αρχιτέκτονες?
Αρα με την λογικήσου πρέπει να κατργηθεί..

246
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Οκτώβριος 06, 2008, 11:34:22 πμ »
Μπράβο στην Ε.Π.Ε. !!!! Εξύψωσε τον ρόλο του πληροφορικού στα ουράνια !!!
Να μπαίνει δηλαδή ως δεύτερος σε μαθήματα cad, corel, photoshop κ.τ.λ. Η επιστήμη της πληροφορικής σε όλο της το μεγαλείο!!!
Και εμείς να χειροκροτάμε γιατί μας εξασφάλισε τις ωρίτσες μας και τις θεσούλες μας.
Εύγε !!!!!


Και εσύ συνάδελφε τι προτείνεις?

247
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Οκτώβριος 01, 2008, 12:15:04 πμ »
Τελικά φαίνεται ότι τους καθηγητές  Πληροφορικής ΠΕ19 , 20  τους θέλουν μόνο για γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Ηλεκτρονικοί μπορούν να διδάξουν ως β αναθεση μαθήματα του τομεα Πληροφορικής ενώ αντίθετα οι καθηγητές πληροφορικής δεν μπορούν να διδάξουν τα ίδια μαθήματα στον τομέα ηλεκτρονικής ούτε ως β ανάθεση ; Παράδειγμα τα δίκτυα.


Η ΕΠΕ κατέθεσε σήμερα υπόμνημα στο Υπουργείο Παιδείας με τις προτεινόμενες αλλαγές. Οι αλλαγές που προτείναμε μάλλον θα γίνουν δεκτές στο σύνολό τους..
Α ναι ε? Ενδιαφέρον...
Από φέτος κιόλας ή από του χρόνου?


Δε ξέρω φίλε μου. Αν δεν κάνουν τις αλλαγές που πρέπει θα υπάρξουν αντιδράσεις..

248
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2008, 02:19:53 μμ »
Τελικά φαίνεται ότι τους καθηγητές  Πληροφορικής ΠΕ19 , 20  τους θέλουν μόνο για γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Ηλεκτρονικοί μπορούν να διδάξουν ως β αναθεση μαθήματα του τομεα Πληροφορικής ενώ αντίθετα οι καθηγητές πληροφορικής δεν μπορούν να διδάξουν τα ίδια μαθήματα στον τομέα ηλεκτρονικής ούτε ως β ανάθεση ; Παράδειγμα τα δίκτυα.


Η ΕΠΕ κατέθεσε σήμερα υπόμνημα στο Υπουργείο Παιδείας με τις προτεινόμενες αλλαγές. Οι αλλαγές που προτείναμε μάλλον θα γίνουν δεκτές στο σύνολό τους..

249
Αναθέσεις/Ωράριο / Ανάθεση Πληροφορικής
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 05:23:37 μμ »
Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας
Κοδριγκτώνος 33, 5ος όροφος
ΤΚ 10434, Αθήνα
Τηλ: 210-8827444
http://www.epe.org.gr
e-mail: info@epe.org.gr

ΥΠΟΜΝΗΜΑ
ΠΡΟΣ:    κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη, Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
ΚΟΙΝ:    α) κ. Κωνσταντίνο Καραμανλή, Πρωθυπουργό,
β) κ. Ανδρέα Λυκουρέντζο, Υφυπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
          γ) Βουλευτές όλων των πολιτικών κομμάτων

ΘΕΜΑ:  “Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. Και ΕΠΑ.Σ.”
Αθήνα, 22 Σεπτεμβρίου 2008
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Με μεγάλη έκπληξη λάβαμε γνώση της απόφασης 118842/Γ2, της 17ης Σεπτεμβρίου 2008, με θέμα  “Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. και  ΕΠΑ.Σ.“ που υπογράφει ο Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος και η οποία εκδίδεται μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και αφού έχουν γίνει οι αναθέσεις μαθημάτων στις σχολικές μονάδες όλης της Χώρας.
Η απόφαση αυτή, κατά το μέρος που αφορά τις αναθέσεις των μαθημάτων Πληροφορικής και Επικοινωνιών, είναι επιστημονικώς απαράδεκτη και πολιτικά ύποπτη καθώς:
1.   Διαπνέεται από πνεύμα αντιμετώπισης της επιστήμης της Πληροφορικής ως απλής δεξιότητας και των Πληροφορικών ως καθηγητών δεύτερης κατηγορίας που δεν θα μπορούν να διδάξουν ούτε σε δεύτερη ανάθεση τα κατεξοχήν μαθήματα της ειδικότητάς τους (για παράδειγμα τα μαθήματα εφαρμογών Η/Υ όλων των ειδικοτήτων, της δευτέρας και τρίτης τάξης των ΕΠΑΛ, που πλέον δεν μπορούν να τα διδάξουν ούτε σε δεύτερη ανάθεση οι καθηγητές των κλάδων ΠΕ19 Πληροφορικής ΑΕΙ και ΠΕ20 Πληροφορικής ΤΕΙ).
2.   Επιχειρεί να πριμοδοτήσει αδιαφανή κυκλώματα εμπορίας “πιστοποιητικών Πληροφορικής” αναδεικνύοντας τα προϊόντα που εμπορεύονται ως προσόν για την ανάθεση μαθημάτων Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε καθηγητές ασχέτων προς την Πληροφορική κλάδων (“εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ09, ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17 και ΠΕ18 με ... πιστοποιημένες γνώσεις στην πληροφορική").
3.   Επιχειρεί να υποβαθμίσει τα εργαστηριακά μαθήματα Πληροφορικής και να δημιουργήσει πλασματικές υπεραριθμίες Πληροφορικών αυξάνοντας την αναλογία μαθητών - καθηγητών σε 17 προς 1 τη στιγμή που η αναλογία, για όλα τα υπόλοιπα εργαστηριακά μαθήματα των ΕΠΑ.Λ. διαμορφώνεται σε 12 προς 1.
Σε μια περίοδο οικονομικής λιτότητας, είναι προκλητικό να επιχειρείται με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο, η απαξίωση τεράστιων επενδύσεων που έχουν πραγματοποιηθεί από το υστέρημα του Ελληνικού Λαού:
   για τη λειτουργία των ΑΕΙ και ΑΤΕΙ Πληροφορικής που παράγουν τους καθηγητές Πληροφορικής των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
   για τη δημιουργία και τον εξοπλισμό σχολικών εργαστηριών αυστηρών προδιαγραφών όλα τα Γυμνάσια, Ενιαία Λύκεια και Επαγγελματικά Λύκεια της Χώρας
   για την πρόσληψη χιλιάδων Πληροφορικών στους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20.
Η εφαρμογή της απόφασης αυτής θα έχει πολλαπλά επιζήμια αποτελέσματα εάν εφαρμοστεί:
   Θα υποβαθμίσει δραματικά την ποιότητα της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε μια κρίσιμη στιγμή για το αναπτυξιακό μέλλον της Χώρας, η οποία θα συνεχίσει να υποχωρεί στους κύριους δείκτες που αφορούν την Πληροφορική και τις Επικοινωνίες σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο.
   Θα οδηγήσει σε πλασματική υπεραριθμία των Εκπαιδευτικών Πληροφορικών με κίνδυνο απώλειας οργανικών θέσεων τη στιγμή που ο κλάδος των Πληροφορικών, ο οποίος αριθμεί 100.000 μέλη, όπως παραδεχτήκατε με δημόσια δήλωσή σας, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα ανεργίας και ετεροαπασχόλησης.
   Θα γιγαντώσει τα κυκλώματα εμπορίας ψευδεπίγραφων “πιστοποιήσεων Πληροφορικής” καθώς πολλοί καθηγητές άλλων κλάδων θα πέσουν θύματα των διαφημίσεων, που ήδη κυκλοφορούν, για “εξασφάλιση επαγγελματικής σταδιοδρομίας ως Πιστοποιημένων Εκπαιδευτικών Πληροφορικής”.
Ο κλάδος των Πληροφορικών βρίσκεται σε αναστάτωση και είναι αποφασισμένος να προχωρήσει σε δυναμικές κινητοποιήσεις αναλαμβάνοντας τις ευθύνες του έναντι της ελληνικής νεολαίας και της ελληνικής Κοινωνίας. Είμαστε αποφασισμένοι να προασπίσουμε τις αναπτυξιακές προοπτικές της Χώρας σε πείσμα των αδιαφανών εμπορικών κυκλωμάτων που δεν έχουν διστάσει στο παρελθόν να μας απευθύνουν εγγράφως μέχρι και απειλές μηνύσεων.

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Είναι πραγματικά λυπηρό να δίνεται, με την ανωτέρω απόφαση, η εικόνα μιας Κυβέρνησης που θέτει σε πρώτη προτεραιότητα την εξυπηρέτηση εμπορικών συμφερόντων εις βάρος της ποιότητας της παρεχόμενης παιδείας και να προκαλείται μια πρωτοφανής αναστάτωση στη λειτουργία των σχολείων μετά την έναρξη του σχολικού έτους. Ως εκ τούτου, ζητούμε την άμεση προσωπική σας παρέμβαση για την ανάκληση της ανωτέρω απόφασης και την έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου για την αναβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας, παραπέμποντας εκ νέου στις προτάσεις που έχουμε διατυπώσει στα πλαίσια της Δημόσιας Διαβούλευσης για την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας 2006-2013, (http://www.epe.org.gr/various/PshfiakhStrathgikhOctober2005_final.pdf).

Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου
της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας

Ο Πρόεδρος




Δημήτρης Τσίγκος
proedros @ epe.org.gr
τηλ. 6944563690   

Ο Γενικός Γραμματέας




Φώτης Κ. Λιοτόπουλος
gen_grammateas @ epe.org.gr
τηλ. 6936648656



Σελίδες: 1 ... 161718

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 328
Σύνολο: 334

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.