Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - matlab88

Σελίδες: 12345 ... 8
29
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Ιούλιος 22, 2010, 08:43:14 μμ »
παιδια οι αποσπασεις επισημα θα ανακοινωθουν αυριο πρωι, αλλα στο  τηλεφωνο 2108021766 πραγματι μια κυρια ενημερωνει για το αν πηρες αποσπαση.  λεγοντας μονο το επωνυμο μου με βρηκε ολα τα υπολοιπα στοιχεια (πε, ονομα, περιοχη διορισμου και αποσπασης ...) και με ενημερωσε οτι πηρα αποσπαση
ειναι το νουμερο ενος αιρετου ........
οι πληροφοριες που δινει ειναι αληθεις!!!!

30
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Ιούλιος 16, 2010, 02:07:36 μμ »
καλα πως μαθατε τις αποσπασεις για πυσδε;
αφου ακομη δεν ανακοινωθηκαν.....

υπαρχει κανα τηλεφωνο να παρω να ρωτησω....

31
Εργασιακά / Απ: Απογραφή Δημοσίων Υπαλλήλων
« στις: Ιούλιος 14, 2010, 01:54:53 πμ »
ΤΩΡΑ ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΕΛΕΙΩΣ

32
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Ιούνιος 30, 2010, 02:12:24 μμ »
παιδια να ρωτησω :
σημερα αναμενονται και οι αποσπασεις απο πυσδε σε πυσδε δευτεροβαθμιας;

στα κεδδυ ανακοινωνονται τελευταια;;;

33
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Ιούνιος 28, 2010, 02:25:32 μμ »
να ρωτησω  :
η σειρα που θα ανακοινωνθουν ειναι πρωτα φορεις διοικητικοι , μετ απυσδε και πυσπε και τελος κεδδυ;

34
Κουβέντα δεν ακούω για το νέο νομοσχέδιο που ετοιμάζεται (απο ιδιωτική κι ολας εταιρεία)!!
Απο οτι βλέπω παραδοθήκαμε άνευ όρων!!!!

Συλληπητήρια μας!! Σε 2 μήνες το πολύ θα ανακοινωθεί και απίσημα το νέο νομοσχέδιο, το οποίιο θα είναι 100% όπως το είχε προαναγγείλει η άσχετη και επικίνδυνη αυτήν υπουργός!!

Παντου ο ηλίθιος ΑΣΕΠ - και στην ειδικη αγωγη

35
Σε κάποιο άλλο θέμα του forum διάβασα ότι ακούγεται πως αν γίνει ασεπ ειδικής αγωγής, δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν όλοι και για τα σεμινάρια και μεταπτυχιακά θα υπάρχει απλώς μοριοδότηση.

Δεν θα σταθώ στο μέγεθος του γελοίου και παραλόγου του θέματος.Αδυνατώ να το συλλάβω..

Έχει ακούσει κάτι αντίστοιχο κανείς?

Αυτο ακουσα και εγω.
Ολοι θα εχουν δικαιωμα να δωσουν στον ΑΣΕΠ. που θα ειναι ενας απλα για την ειδικη αγωγη οσοι θελουν να δωσουν -  θα προστεθει και ενα αλλο μαθημα.
για οσους περασουν την βαση, θα προηγουνται ι αυτοι με μεταπτυχιακο, σεμιναρια ....

36
παιδια δυστυχως τα πραγματα δεν τα βλεπω  καθολου καλα!!
οπως ακουγεται τα σεμιναρια θα καταργηθουν και δεν θα αποτελουν προσον προσληψης πλεον!!
θα μπει ο ΑΣΕΠ και στην ειδικη αγωγη ,μαλλον με την προσθηκη ενος ακομη μαθηματος πανω σε θεματα ειδικης αγωγης :
δηλαδη περα απο το εξαντλητικο διαβασμα του γνωστικου, παιδαγωγικα,διδακτικης θα δινουμε και ενα εξτρα μαθημα πανω σε θεματα ειδικης αγωγης, και ολα αυτα καθε χρονο!!!!
δηλαδη θα διαβαζουμε καθε χρονο 4 πλεον αντικειμενα, θα εξεταζομαστε σε 2 μερες με ψυχοφθορες διαδικασιες και μετα ξανα μανα τα ιδια για την επομενη χρονια....
ουτε να δουλεψεις μπορεις, ουτε οικογενεια να κανεις ουτε τιποτα  ----> παρα μονο να διαβαζεις για αυτον τον ηλιθιο, μεταβλητο και ψυχοφθορο γραπτο διαγωνισμο και φυσικα θα πλουτισουν οι μπονιας,... και αλλα φροντιστηρια τυπου ασεπ που ξεπεταγονται ηδη σαν τα μανιταρια και φυσικα σχεδον κενεις απο τους καθηγητες που διδασκουν δεν ειναι επιτυχοντες του ασεπ!!
και στην ειδικη αγωγη απαραιτητη προυποθεση για προσληψη αναπληρωτη ή ωρομισθιου θα ειναι οα ΑΣΕΠ, με την προσθηκη οπως ειπα 1 ακομη μαθηματος!

υπαρχει τεραστια απογοητευση απο αυτην την αθλια υπουργο με τους ασχετους συμβουλους της που κανουν την μια γκαφα μετα την αλλη!!!!
κριμα να τελειωνουμε πανεπιστημια,μεταπτυχιακα, σεμιναρια, εξειδικευσεις , να αλλαζει κυβερνηση και να τα κανει ολα που... στην παιδεια.

πιστευω τελος οτι πρεπει ολοι να αγωνιστουμε να παραμειενι το 60-40 η το πολυ να γινει 70-30, αλλα να διατηρηθουν οι πινακες οπως ειναι σημερα.οπως εχει αναλυθει το θεμα το ισχυον συστημα ειναι και δικαιο και σωστο, γιατι αφηνει σε εναν 2 επιλογες (η μεσω διαβασματος η μεσω προυπηρεσιας να διοριστει)
καλω λοιπον ολους σε αγωνα-και διακαστικο , να παλεψουμε να μεινει το ισχυον συστημα κια οχι να φαγωνοσματ για αυτα τα σεμιναρια των 400 ωρων


37
Πολύ ωραία συμφωνούμε εδώ, τουλάχιστον οι περισσότεροι ότι ο ΑΣΕΠ γενικής αγωγήε δεν έχει καμία σχέση για την ειδική αγωγή. Επίσης ότι οι πίνακες της ειδικής πρέπει να παραμείνουν ως έχουν κια να επιλέγονατι οι αναπληρωτές της ειδικής με τους πίνακες και τα κριτήρια που ισχύουν.
Με την ανήμπορη, επικίνδυνη και άσχετη Υπουργό όμως τι θα γίνει;; Τι θα κάνουμε στην περίπτωση που βάλει και εμάς, τους αναπληρωτές της ειδικής, στον σωρό του ΑΣΕΠ, και μας υποχρεώσει να δίνουμε ΑΣΕΠ, διαβάζοντας κάθε χρόνο, άσχετα πράγματα για να διδάξουμε στα σχολεία ΣΜΕΑ;;;
Αυτήμ η Υπουργός έχει προκαλέσει την οργή και αγανάκτιση χιλιάδων καθηγητών!!!!!

Μήπως πρέπει να στείλουμε αντιπροσωπεία στο Υπουργείο να μιλήσουμε για τον ευαίσθητο τομέα της Ειδικής Αγωγής στην επικίνδυνη υπουργό, ή στην ειδική της σύμβουλο, που θυμίζω ότι είναι 65 ετών, συνταξιούχος του ΙΚΑ ;;(Ασχετη με θέματα Παιδείας και διπλοθεσείτισσα!!)
Μήπως πρέπει να βομβαρδίζουμε τα mail των Υπουργών, Υφυπουργών με επιστολές εξηγώντας την ιδιαιτερότητα των σχολείων ΣΜΕΑ;;;
Μήπως πρέπει να κατέβουμε σε πορείες;;
Μήπως πρέπει να κινηθούμε και δικαστικά κατά του ΑΣΕΠ, αν εφαρμοπστεί, απο την στιγμή που δεν εφαρμόζεται πουθενά στον κόσμο σε ειδικά σχολεία;;

38
Το σύστημα που υπάρχει τώρα για τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής ΔΕΝ πρέπει να αλλάξει!!
Εξάλλου όπως αναφέρει και άλλος συνάδελφος, ο νέος νόμοε της ειδικής αγωγής ψηφίστηκε πέρσι και ενσωματώνει την επιτυχία κάποιου στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Οι πίνακες της ειδικής αγωγής δεν πρέπει να δεχτούμε σε καμιάπερίπτωση να καταργηθούν!!
Οσον αφορά τον ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που ειπώθηκε, σε ΚΑΜΙΑ χώρα στον κόσμο δεν γίνεται γραπτός διαγωνισμός για την πρόσληψη καθηγητών στο δημόσιο, πόσω μάλλον για το χώρο της ειδικής αγωγής, όπου κύριο προσόν είναι  η νοηματική, τα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής, .... και όχι ένας  απρόσωπος και διαβλητός γραπτός διαγωνισμός!!
Σχετικά με τα σεμινάρια ειδικής αγωγής, επειδή το έκανα πέρυσι, όπως μας διαβεβαίωναν φέτος είχαν στόχο απο το Υπουργείο να τα καταργήσουν τελείως!! Φυσικά όσοι το έχουν θα μετράει κανονικά ως προσόν, αλλά δεν θα γινόταν καινούργια. Είδωμεν...

Τέλος η κ.Υπουργός φαίνεται τελέιως ακατάλληλη για το χώρο της Παιδείας, παπαγαλίζει την καραμέλα του ΑΣΕΠ, δεν απαντάει ποτέ στις ερωτήσεις που τις θέτουνε οι εκπαιδευτικοί γιατί δεν ξέρει, φαίνεται πελαγωμένη, και το αποκορύφωμα :διόρισε χθές ειδική σύμβουλο σε θέματα Παιδείας μια κυρία 65 ετών-συνταξιούχο του ΙΚΑ (απίστευτο!!!). Να περιμένουμε να μας συμβουλέψει η συνταξιούχος του ΙΚΑ!!

39


δηλαδή αν καλούν απο τους πίνακες της γενικής αγωγής άτομα δεν αποτελεί θέμα για τους αναπληρωτές? ή αυτούς που θέλουν να γίνουν αναπληρωτές?
[/quote]

Και το μάτι της κουζίνας Μαικ. Απλά είσαι σε λάθος θέμα.
Πάντως επειδή επειμένεις ως ΠΕ03 αναπληρωτής θα σου πώ.
Υπάρχουν αρκετοί μαθηματικοί ακόμη ειδικής στον πίνακα που δεν έχουν κληθεί. Άρα της γενικής καποιος δεν έχει ελπίδες αναπλήρωσης στην ειδική. Εκείνο που πολύ πιθανά συμβαίνει είναι κλήση μαθηματικών γενικής ως ωρομισθιους ειδικής και η εξήγηση είναι ότι υπάρχουν σε κάθε περιφέρεια λίγα ονόματα με αποτέλεσμα να συμπληρώνεται ο πίνακας με τους αμέσως επόμενους γενικής. Όσο για δευτερη ανάθεση δεν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο. Εκτός κι αν παίζει κάτι βυσματικό.
[/quote]
και όμως...αν τελείωσει ο πίνακας ωρομισθίων μιας περιοχής πρέπει να καλέσουν απο τον πίνακα ωρομισθίων εα άλλων περιοχων ήαπο τον πίνακα αναπληρωτων ειδικής....κ όπως και να έχει να δωθούν ώρες μαθηματικών ως β ανάθεσ σε συναφείς ειδικότητες...το να καλούνται απο τον πίνακα γενικής δεν είναι σωστό κατα τη γνωμη μου...

το συνεχίζω εδώ γιατί διάβασα οτι θα συνατνηθούν κάποιοι με στελέχη του υπουργείου και θα ήθελα να το θέσουν...



φιλε αυτο που λες ισχυσε μονο την περσινη χρονια : 2008-2009, λογω του μειωμενου αριθμου που ηταν γραμμενοι στον πινακα αναπληρωτων και ωρομισθιων της ειδικης αγωγης.
Αυτο μοως αλλαξε τραγικα την φετινη χρονια : 2009-2010- οι εγγεγραμενοι στους πινακες τριπλασιαστηκαν!! Οποτε οπως καταλαβαινεις δεν υπαρχει ουτε 1 στο 1.000.000 να φωναξουν απο αλλες ειδικοτητες για να διδαξουν Μαθηματικα. Ποσω μαλλον οταν οι ιδιοι Μαθηματικοι που ειναι φετος γραμμενοι στους πινακες αναπληρωτων και ωρομισθιων ειδικης αγωης, οι μισοι κια .. δεν εχουν κληθε9ι (και μαλλον δεν θα κληθουν)!!
Να μην σε απογοητευσω αλλα η ειδικη αγωγη "μπουκωσε"!!

40
παιδια εχει κανεις κανενα νεο για το χωρο τηε ειδικης αγωης;; θα μας παρει και εμας μπαλα η καταρα του ΑΣΕΠ;;

41
η απαντηση μπυ στην διαβουλευση

θεωρώ ότι το ισχύον σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών είναι και δίκαιο και σωστό!!
Δίνει την δυνατότητα σε έναν να διοριστεί είτε μέσω του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, που προϋποθέτει πολύ διάβασμα, είτε μέσω των πινάκων προϋπηρεσίας, που προϋποθέτει αγώνα, υπομονή και αρκετά χρόνια προσπάθειας συγκομιδής μορίων.
Ο σημερινός ΑΣΕΠ, επειδή έχω δώσει 3 φορές δεν είναι καθόλου αντικειμενικός και ούτε αποτελεί κριτήριο επιλογής των πιο «άξιων» καθηγητών!! Κάθε άλλο μάλιστα – το μάθημα της Ειδικής Διδακτικής είναι τελείως υποκειμενικό, ενώ στα υπόλοιπα δύο, οι απαντήσεις των multiple choice διαφέρουν από φροντιστήριο σε φροντιστήριο ενώ πολύ συχνά υπάρχουν λάθος και ασαφή θέματα!!!!
Παρόλα αυτά αν η Υπουργός εμμένει σε αυτόν τον διαγωνισμό, ο οποίος είναι καταστροφικός για αρκετές χιλιάδες καθηγητών, μπορεί να αυξήσει το ποσοστό διορισμού από 60-40 που είναι, σε 70-30 υπέρ του ΑΣΕΠ! Σε καμιά όμως περίπτωση δεν μπορεί να καταργήσει τους πίνακες, στους οποίους πολλές χιλιάδες καθηγητών έχουν επενδύσει στην κυριολεξία τη ζωή τους και έχουν οργώσει όλη την Ελλάδα να μαζέψουν μόρια!!
Επίσης η Υπουργός πρέπει να έχει υπόψη της ότι αν ορίσει τον ΑΣΕΠ, ως μοναδικό κριτήριο επιλογής, θα καταφέρει να πλουτίσουν τα φροντιστήρια προετοιμασίας ΑΣΕΠ. Από την μια μιλάει για δωρεάν δημόσια ΠΑΙΔΕΙΑ και από την άλλη θα οδηγούνται όλοι σε φροντιστήρια ακόμη και σε ηλικίες των 30 και 40 ετών!!!! Είναι τραγικό και καταστροφικό για έναν νέο επιστήμονα να τελειώνει την σχολή του, και να ξέρει ότι πρέπει να δίνει και να ξαναδίνει ΑΣΕΠ κάθε χρόνο, έχοντας να ανταγωνιστεί χιλιάδες, με τελείους άνισους όρους. Γιατί το να δώσεις στον ΑΣΕΠ, προϋποθέτει ότι δεν μπορείς να εργαστείς, πρέπει να σε «ταΐζουν» οι δικοί σου, να σε στηρίζουν οικονομικά οι δικοί σου, και να πηγαίνεις φροντιστήρια όπως όταν ήσουνα έφηβος!!
Επίσης υπάρχει και μια κατηγορία σχολείων τα ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, στα οποία πιστεύω ότι δεν έχει καμία απολύτως θέση ο ΑΣΕΠ!! Στα σχολεία αυτά πρέπει να τηρηθεί το ισχύον σύστημα, το οποίο και θεωρώ πολύ δίκαιο. Το να διδάξει κάποιος σε παιδιά κωφά, τυφλά, με σύνδρομο Down, κ.τ.λ αυτό που απαιτείται είναι το Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής, Οι Κύκλοι Νοηματικής, τα Ετήσια Σεμινάρια και καθόλου μα καθόλου ο ΑΣΕΠ!!!!!
Για όλους αυτούς τους λόγους που παραθέτω, πιστεύω ότι εάν η Υπουργός θέλει να αλλάξει κάτι, μπορεί να αυξήσει το ποσοστό σε 70% υπέρ του ΑΣΕΠ και 30% με τους πίνακες αναπληρωτών. Στο σημείο αυτό να προσθέσω ότι για την Π.Δ.Σ, πρέπει να αλλάξει ο τρόπος πρόσληψης και να επιλέγονται από τον πίνακα των ωρομισθίων(στον οποίο προσμετρούνται τα μόρια από ΑΣΕΠ και προϋπηρεσίας).
Τέλος η διάταξη του 24-μηνο+1 επιτυχία στον ΑΣΕΠ πρέπει να παραμείνει!! Για ορισμένες κατηγορίες όπως Σιβιτανίδειος Σχολή, Μουσικά Λύκεια, Ναυτικά Λύκεια, κ.τ.λ πρέπει να αλλάξει οπωσδήποτε ο τρόπος πρόσληψης και να γίνεται μέσα από τον πίνακα των αναπληρωτών και ωρομισθίων και όχι με συνέντευξη και μέσο όπως γίνεται σήμερα!

42
παραθετω το κειμενο μου στην σελιδας της διαβουλευσης

θεωρώ ότι το ισχύον σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών είναι και δίκαιο και σωστό!!
Δίνει την δυνατότητα σε έναν να διοριστεί είτε μέσω του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, που προϋποθέτει πολύ διάβασμα, είτε μέσω των πινάκων προϋπηρεσίας, που προϋποθέτει αγώνα, υπομονή και αρκετά χρόνια προσπάθειας συγκομιδής μορίων.
Ο σημερινός ΑΣΕΠ, επειδή έχω δώσει 3 φορές δεν είναι καθόλου αντικειμενικός και ούτε αποτελεί κριτήριο επιλογής των πιο «άξιων» καθηγητών!! Κάθε άλλο μάλιστα – το μάθημα της Ειδικής Διδακτικής είναι τελείως υποκειμενικό, ενώ στα υπόλοιπα δύο, οι απαντήσεις των multiple choice διαφέρουν από φροντιστήριο σε φροντιστήριο ενώ πολύ συχνά υπάρχουν λάθος και ασαφή θέματα!!!!
Παρόλα αυτά αν η Υπουργός εμμένει σε αυτόν τον διαγωνισμό, ο οποίος είναι καταστροφικός για αρκετές χιλιάδες καθηγητών, μπορεί να αυξήσει το ποσοστό διορισμού από 60-40 που είναι, σε 70-30 υπέρ του ΑΣΕΠ! Σε καμιά όμως περίπτωση δεν μπορεί να καταργήσει τους πίνακες, στους οποίους πολλές χιλιάδες καθηγητών έχουν επενδύσει στην κυριολεξία τη ζωή τους και έχουν οργώσει όλη την Ελλάδα να μαζέψουν μόρια!!
Επίσης η Υπουργός πρέπει να έχει υπόψη της ότι αν ορίσει τον ΑΣΕΠ, ως μοναδικό κριτήριο επιλογής, θα καταφέρει να πλουτίσουν τα φροντιστήρια προετοιμασίας ΑΣΕΠ. Από την μια μιλάει για δωρεάν δημόσια ΠΑΙΔΕΙΑ και από την άλλη θα οδηγούνται όλοι σε φροντιστήρια ακόμη και σε ηλικίες των 30 και 40 ετών!!!! Είναι τραγικό και καταστροφικό για έναν νέο επιστήμονα να τελειώνει την σχολή του, και να ξέρει ότι πρέπει να δίνει και να ξαναδίνει ΑΣΕΠ κάθε χρόνο, έχοντας να ανταγωνιστεί χιλιάδες, με τελείους άνισους όρους. Γιατί το να δώσεις στον ΑΣΕΠ, προϋποθέτει ότι δεν μπορείς να εργαστείς, πρέπει να σε «ταΐζουν» οι δικοί σου, να σε στηρίζουν οικονομικά οι δικοί σου, και να πηγαίνεις φροντιστήρια όπως όταν ήσουνα έφηβος!!
Επίσης υπάρχει και μια κατηγορία σχολείων τα ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, στα οποία πιστεύω ότι δεν έχει καμία απολύτως θέση ο ΑΣΕΠ!! Στα σχολεία αυτά πρέπει να τηρηθεί το ισχύον σύστημα, το οποίο και θεωρώ πολύ δίκαιο. Το να διδάξει κάποιος σε παιδιά κωφά, τυφλά, με σύνδρομο Down, κ.τ.λ αυτό που απαιτείται είναι το Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής, Οι Κύκλοι Νοηματικής, τα Ετήσια Σεμινάρια και καθόλου μα καθόλου ο ΑΣΕΠ!!!!!
Για όλους αυτούς τους λόγους που παραθέτω, πιστεύω ότι εάν η Υπουργός θέλει να αλλάξει κάτι, μπορεί να αυξήσει το ποσοστό σε 70% υπέρ του ΑΣΕΠ και 30% με τους πίνακες αναπληρωτών. Στο σημείο αυτό να προσθέσω ότι για την Π.Δ.Σ, πρέπει να αλλάξει ο τρόπος πρόσληψης και να επιλέγονται από τον πίνακα των ωρομισθίων(στον οποίο προσμετρούνται τα μόρια από ΑΣΕΠ και προϋπηρεσίας).
Τέλος η διάταξη του 24-μηνο+1 επιτυχία στον ΑΣΕΠ πρέπει να παραμείνει!! Για ορισμένες κατηγορίες όπως Σιβιτανίδειος Σχολή, Μουσικά Λύκεια, Ναυτικά Λύκεια, κ.τ.λ πρέπει να αλλάξει οπωσδήποτε ο τρόπος πρόσληψης και να γίνεται μέσα από τον πίνακα των αναπληρωτών και ωρομισθίων και όχι με συνέντευξη και μέσο όπως γίνεται σήμερα!

Σελίδες: 12345 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 590
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 582

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.