Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - LK

Σελίδες: 12
15
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / ΠΕ02 - Βαθμολογία στα παιδαγωγικά
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 06:11:48 μμ »
Ας δούμε και στα παιδαγωγικά πώς τα πήγαμε. Καλά αποτελέσματα σε όλους!

16
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / ΠΕ02-Γνωστικό νέων
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 06:00:48 μμ »
Ας δούμε και στα νέα που κυμαίνεται ο μέσος όρος

17
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Γνωστικό ιστορίας
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 05:56:59 μμ »
Καλύτερα, επειδή είδα πολλοί ν' αναρωτιούνται πώς έγραψαν οι άλλοι να δίνει όποιος θέλει ανώνυμα την ψήφο του σε κάθε αντικείμενο, ώστε να δουν και οι υπόλοιποι τι να περιμένουν

18
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 09:07:38 μμ »
Πώς σας φάνηκαν τα θέματα. Κάτι συμβαίνει, από ό,τι κατάλαβα, με το φόρουμ των φιλολόγων και δεν μπορούμε να δούμε τα τόπικς

19
Στόχος αυτού του τόπικ είναι να φτιάξουμε ένα αρχείο πληροφοριών που θα εξυπηρετήσει τα μέλη του φόρουμ για την τελευταία επανάληψη. Ελπίζω οι αναφορές να είναι σύντομες, ώστε να μην κουραζόμαστε να διαβάζουμε κατεβατά και να βοηθήσετε όλοι στο να συμπληρώσουμε το θέμα. Σε λίγο ανεβάζω μήνυμα, ώστε να δούμε πάνω-κάτω το στυλ και να δούμε αν συμφωνούμε. Οι ερωτήσεις καλύτερα είναι να διατυπώνονται στο αντίστοιχο τόπικ των παιδαγωγικών και αυτό να χρησιμοποιείται μόνο ως αρχείο επανάληψης στα παιδαγωγικά-γενική διδακτική. Ελπίζω στη βοήθειά σας!

20
Πού είναι τα θέματα με τη βιβλιογραφία ιστορίας, αρχαίων, νέων; Τόσο ζαλισμένη είμαι και δεν τα βλέπω ή μετακινήθηκαν; Τι συνέβη;

21
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / παιδαγωγικά-διαγράμματα
« στις: Οκτώβριος 29, 2008, 12:00:03 μμ »
θεωρίες μάθησης

συμπεριφορισμός (behavorism)ενδιαφέρει το αποτέλεσμα και όχι το πώς
μάθηση=αλλαγή συμπεριφοράς

κλασική εξαρτημένη μάθηση (Pavlov, Watson)
αναφέρεται σε τυποποιημένες γνώσεις
τονίζουν τα αντανακλαστικά
ένα ουδέτερο ερέθισμα συνδέεται με μια γνωστή αντίδραση και η τελευταία μετατρέπεται σε εξαρτημένη
όροι που χρησιμοποιούν: συνάφεια, άσκηση/επανάληψη, υποκατάσταση

μάθηση με δοκιμή και πλάνη (Thorndike)
προηγείται ένα πρόβλημα, προσπαθούμε να το λύσουμε και επιλέγουμε μία από τις διαθέσιμες συμπεριφορές
αν το αποτέλεσμα είναι ευχάριστο συγκρατούμε τη γνώση, αλλιώς την αποβάλλουμε=νόμος του αποτελέσματος

θεωρία συνειρμικής συντελεστικής μάθησης (Skinner)
η αμοιβή δίνεται ελεγχόμενα, δηλαδή το ερέθισμα σταδιακά ενισχύεται
ενίσχυση=αμοιβή
ενεργούμε όχι λόγω του αποτελέσματος που θα ακολουθήσει (Thorndike), αλλά λόγω της ανάμνησης μια παρόμοιας συμπεριφοράς στο παρελθόν

Σύνοψη:
αμοιβές-ποινές
άμεση ανατροφοδότηση εκπαιδευτικού
επανάληψη
απομνημόνευση

Εφαρμογές: προπαίδεια, γλωσσικοί κανόνες, διαφήμιση



Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 505
Σύνολο: 511

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.