Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - LK

Σελίδες: 1234 ... 289
15
Η Οικιακή Οικονομία το 2018 - 19 είχε δοθεί ως Γ Ανάθεση στους ΠΕ11..
Πριν το 2018-19 την είχαν και Β΄. Μην το ψάχνεται...

16
Και κάτι ακόμα, για να μη χάνουμε το δάσος, ασχολούμενοι με το δέντρο. Το πρόβλημα με τις ειδικότητες που πετιούνται εκτός Λυκείου έχει αρχίσει πολύ πριν την Κεραμέως. Ας πούμε επί Γαβρόγλου καταργήθηκαν όλα σχεδόν τα μαθήματα γενικής παιδείας από τη Γ΄Λυκείου. Οι κοινωνιολόγοι πανηγύριζαν τότε, γιατί το μάθημά τους έγινε πανελλαδικώς εξεταζόμενο. Αυτό, είναι λογικό ότι δεν μπορούσε να σταθεί, γιατί τα Λατινικά (καλώς ή κακώς) είναι προαπαιτούμενο μάθημα για τη Φιλοσοφική, όπως κάθε γλωσσικό μάθημα για το αντίστοιχο τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής. Η Κεραμέως προχωρώντας ένα βήμα παρακάτω το αφαίρεσε εντελώς από το Λύκειο. Επίσης, για τους συναδέλφους των Καλλιτεχνικών έχω να πω ότι τα μαθήματά τους ήταν επιλογής στο Λύκειο και μάλιστα ο Γαβρόγλου αφαίρεσε τη δυνατότητα ένας μαθήτής στη Γ΄Λυκείου να διδάσκεται και Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο. Μέχρι τώρα κανένας από αυτές τις ειδικότητες δεν παραπονιόταν.

17
Δεν αμφιβάλλω για τη σιγουριά σου, την επιβεβαίωση περιμένω. Σκανδαλωδώς διότι το τμήμα γεωγραφίας δεν ανήκει στη σχολή θετικών επιστημών. Μπορεί να έχουν επάρκεια για το μάθημα Γεωλογία-Γεωγραφία αλλά στο πρόγραμμα σπουδών τους δεν έχουν μαθήματα των υπολοίπων φυσικών επιστημών κι όμως τα έχουν Β΄και Γ΄ανάθεση!
Δεν μπορώ να ανατρέξω σε β΄αναθέσεις του παρελθόντος, πάντως έχω φτάσει σε γυμνάσια να κάνουν γυμναστές το μάθημα. Σε ό,τι αφορά τους αποφοίτους της Γεωγραφίας, είναι εξίσου σκάνδαλο ο βιολόγος να κάνει φυσική κτλ. Από τη στιγμή που αντιεπιστημονικά έχουμε ενοποίηση ειδικοτήτων, μην παραπονιόμαστε γιατί έσταξε η ουρά του γαϊδάρου.

18
LK συμφωνώ..στο όνομα λοιπόν της εξοικονόμησης, για να μην πάρουν αναπληρωτές ΠΕ02, ιστορία και φιλοσοφία, αποκλειστικά φιλολογικά μαθήματα, πάνε στους κοινωνιολόγους, για να κάμψουν και τις αντιδράσεις τους για τον εξοβελισμό τους...οπότε φέτος σε ποιες λειτουργικές ώρες ΠΕ02 θα γίνουν αποσπάσεις και θα πάρουν αναπληρωτές; εδώ φαίνεται ότι οι της διάθεσης  ακόμα και οι έχοντες οργανική στα λύκεια φέτος θα έχουν θέμα σοβαρό..
το διαίρει και βασίλευε παλιά και αποτελεσματική συνταγή...για ποιες επιστημονικές τεκμηριώσεις και για ποιον έρμο ΑΣΕΠ να μιλήσουμε και τι να θυμηθούμε;;
Φυσικά, έδωσε β΄ανάθεση στους κοινωνιολόγους ιστορία και φιλοσοφία. Αυτό είναι το τυράκι. Φαντάζομαι ότι γνωρίζεις πως η ένωσή τους ζητούσε α΄ανάθεση την ιστορία (κι αυτό δεν είναι καινούριο). Η φάκα για τους κοινωνιολόγους είναι ότι από του χρόνου θα είναι υπεράριθμοι στα Λύκεια. Το έχουν συνειδητοποιήσει; Καταρχάς, οι β΄αναθέσεις αλλάζουν κάθε χρόνο (όχι με επιστημονικά κριτήρια, αλλά με έναν τρόπο μπακάλικο, του στυλ, τόσοι περισσεύουν και τόσοι λείπουν). Εγώ λέω ότι και να αφήσει β΄ανάθεση τα μαθήματα αυτά στους κοινωνιολόγους, ποιος θα έχει οργανική από του χρόνου; Πρώτη ανάθεση έχουν μόνο την πολιτική παιδεία. Αν υποθέσουμε ότι στα μεγάλα λύκεια τα τμήματα της Α΄Λυκείου είναι το μέγιστο 5, τότε γίνεται αντιληπτό ότι κανένας δε θα μπορεί να κατοχυρώσει οργανική. Από την άλλη πλευρά, τα εργαστήρια κοινωνικών δεξιοτήτων θα τα δώσει α΄ανάθεση σε αυτούς, οπότε θα γίνει μια μετακίνηση των ΠΕ78 από το Λύκειο στο Γυμνάσιο. Αυτό επιδιώκει το υπουργείο με το συγκεκριμένο κλάδο!

19
τα τελευταία χρόνια δε θυμάμαι κάτι τέτοιο για τους γυμναστές κι ασχολούμαι αρκετά με το θέμα. Εδώ είμαι να με διαψεύσεις.
Οι απόφοιτοι γεωγραφίας εντάχθηκαν στον κλάδο ΠΕ04.05  σκανδαλωδώς, επί Υφυπουργού Λυκουρέντζου στον τελευταίο ΑΣΕΠ το 2008.
Δεν ξέρω τι εννοείς με τα τελευταία χρόνια, πάντως πριν κάποια χρόνια οι γυμναστές έκαναν γεωγραφία. Είναι σίγουρο. Γιατί λες ότι σκανδαλωδώς εντάχθηκαν; Αφού το μάθημα δεν είναι Γεωγραφία-γεωλογία; 

20
Δεν ισχύει αυτό που λες. Οι απόφοιτοι τμημάτων γεωγραφίας εντάσσονται μαζί με τους γεωλόγους στον κλάδο ΠΕ04.05 με μοναδικό αντικείμενο Α' ανάθεσης το έρμο Γεωλογία-Γεωγραφια.
Επίσης οι γυμναστές ποτέ δεν είχαν ανάθεση Γεωλογία-Γεωγραφια. Μάλλον τους μπερδεύεις με τους πρώην ΠΕ15.
Είχαν ανάθεση τη γεωγραφία κάποτε. Για ψάξε το. Επίσης, οι απόφοιτοι του τμήματος γεωγραφίας δεν είναι πολλά χρόνια που το κατάφεραν. Υπάρχουν μόνο αναπληρωτές, όχι μόνιμοι.

21
Το υπουργείο στο όνομα της διαχείρισης προσωπικού, προκειμένου να μειώσει το κόστος, βάζει τους πάντες να κάνουν τα πάντα. Το κακό είναι ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί, αν τους ρωτήσει, είναι σύμφωνοι και το γουστάρουν κιόλας,Κι ενώ τους κόβει ώρες πρώτης ανάθεσης, μόλις τους πετάξει το κοκαλάκι της β΄ανάθεσης σιωπούν και νιώθουν και ικανοποιημένοι. Ας πούμε, κάθε φορά που κόβει ώρες οικιακής οικονομιας τους δίνει β΄άνάθεση (κατά προτεραιότητα) τη γεωγραφία. Την επόμενη χρονιά τους την παίρνει. Το ίδιο έχει κάνει με τους ΠΕ78. Όλοι πλέον οι ΠΕ78 θα είναι από του χρόνου υπεράριθμοι στα λύκεια. Τους έδωσε β΄ανάθεση ιστορία, που θα τους είναι άχρηστη του χρόνου, γιατί δε θα μπορούν να σταθούν σε κανένα λύκειο (μόνο με την πολιτική παιδεία, που την έχουν από κοινού με τους πε80 δεν μπορούν να κατοχυρώσουν οργανική) και τώρα όλοι είναι ευχαριστημένοι. Για αναπληρωτές δε το συζητάμε...Δεν πρόκειται να ξαναπάρει κανέναν του κλάδου ΠΕ78 και ΠΕ80. Έτσι δουλεύουν αυτοί και έτσι γνωρίζουν ότι συμπεριφερόμαστε εμείς.

22
Με.μια τεκμηριωση που δεν θα την βρουμε πουθενα
Δε χρειάζεται καμία τεκμηρίωση, γιατί ο κλάδος έχει καταπιεί νταβανόπροκες εδώ και χρόνια:
α) οι ξενόλγωσσοι εδώ και χρόνια έχουν σχεδόν πάρει την ιστορία από τους ΠΕ02 ενω δεν έχουν κανένα μάθημα ελληνικής ιστορίας στο πρόγραμμα σπουδών τους.
β) Οι απόφοιτοι των τμημάτων γεωγραφίας δεν έχουν δικαίωμα διορισμού στην εκπαίδευση. Το μάθημα το κάνουν γυμναστές και οικιακής οικονομίας
γ) Σε έναν ενιαίο κλάδο είναι οι νομικοί και οι κοινωνιολόγοι.
δ) σε έναν ενιαίο κλάδο βρίσκονται οικιακής οικονομίας, οικονομολόγοι και διοίκησης επιχειρήσεων
ε) Το μάθημα "πολιτική παιδεία" είναι ένας αχταμαρμάς στοιχείων τριών επιστημών (κοινωνιολογία, οικονομία και πολιτικές επιστήμες)
Να συνεχίσω;
Εδώ επιστημονικές ενώσεις έχουν φτάσει να ζητούν όχι μόνο β΄αναθέσεις, αλλά και α΄αναθέσεις μαθήματα άλλων ειδικοτήτων. Τι να λέμε τώρα;  :(

23
Ποια β΄και γ΄ανάθεση γίνεται με επιστημονικά κριτήρια;

24
Οι Γερμανοί δεν ήταν άθεοι, τουλάχιστον όχι στην πλειοψηφία τους. Ο βασικός στόχος της γενοκτονίας τους ήταν οι Εβραίοι, μια θρησκευτική ομάδα και γι'αυτό ακριβώς είχαν τόσο μεγάλη απήχηση, ακριβώς επειδή πάτησαν σε προγενέστερο θρησκευτικό μίσος, το οποίο μετέτρεψαν σε ψευδοεπιστημονικό. Η ναζιστική ηγεσία σίγουρα είχε μεταφυσικές ανησυχίες. Κάνεις μια πολύ επιφανειακή ανάγνωση της ιστορίας, για να ενισχύσεις το επιχείρημά σου.

Και γιατί δεν παραθέτεις εδώ την ιστορία και την φιλοσοφία, ώστε να ανοίξει το μυαλό μας;
Για μένα πάντως δεν είναι θέμα ιστορίας ή φιλοσοφίας, αλλά θέμα λογικής.
Όταν δεν έχεις κάτι να φοβηθείς, τότε η ηθική σου γίνεται ωφελιμιστική και αυτό δικαιολογεί το οτιδήποτε.
Ακόμα και να φας την μητέρα σου ψητή με πατάτες στο φούρνο δικαιολογείται. Υπάρχουν π.χ. έμβια όντα τα οποία τρώνε τους γονείς τους, έντομα κυρίως. Και οι ύαινες τρώνε τα παιδιά τους. Ωφελιμισμός.
[/quote]
Εκτός του ότι προσυπογράφω όσα γράφει η Erlana, να πω και τα παρακάτω:
Τα στρατόπεδα συγκέντρωσης ήταν αρχικά χώροι κράτησης των πολιτικών αντιπάλων και στη συνέχεια στρατόπεδα εργασίας που τροφοδοτούσαν μεγάλες βιομηχανίες που ξεφύτρωσαν γύρω από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Όταν ο άνθρωπος δεν είχε να προσφέρει τίποτε άλλο, τότε τον εξόντωναν, αν δεν είχε πεθάνει από εξάντληση.
Τα γκούλαγκ ήταν χώροι απομόνωσης και τιμωρίας πολιτικών αντιπάλων. Ακόμα και η δυτική ιστορική βιβλιογραφία δεν τολμάει να πει ότι ήταν στρατόπεδα εξόντωσης όπως τα παρουσιάζεις εσύ. Το ένα με το άλλο δεν έχει καμία σχέση όμως. Για να ξεκινήσουμε από τα απλά, δηλαδή! Η ταύτιση κομμουνισμού ναζισμού είναι ό,τι πιο ανιστόρητο υπάρχει. Αυτός που έγραψε το βιβλίο "το αρχιπέλαγος Γκούλαγκ" τον οποίο επικαλείσαι και κάτι άλλοι "φωτισμένοι" σαν εσένα που τάχα μου ξέρετε τι γινόταν στη Σοβιετική Ένωση, είναι ένας άνθρωπος που υποστήριξε όποιο φασιστικό καθεστώς υπήρχε ανά τον κόσμο, μέχρι και το φασίστα Φράνκο στην Ισπανία. 

25
Τον Μαρξ δεν τον έπαιρνε να είναι κλέφτης, ψεύτης, βιαστής ή δολοφόνος . Οι σοσιαλιστές μαθητές του όμως, ο Χίτλερ και ο Στάλιν, που τους έπαιρνε, έγιναν.
Ο άθεος, ως ωφελιμιστής, γίνεται κλέφτης, ψεύτης, βιαστής ή δολοφόνος μόνο όταν ξέρει ότι δεν θα έχει επιπτώσεις από αυτό.
Διάβασε και κάτι άλλο, εκτός από αυτές τις βλακείες που κυκλοφορούν περί νέας τάξης πραγμάτων. Λίγη ιστορία και φιλοσοφία δε βλάπτουν, ξέρεις.  Ανοίγουν το μυαλό. Ελπίζω να μη διδάσκουν τέτοιοι σαν κι εσένα σε σχολεία και να εμποτίζουν τους μαθητές με τέτοιες σκοταδιστικές θεωρίες.   >:( Η συζήτηση από πλευράς μου σταματάει εδώ, γιατί δεν έχει κανένα νόημα.

26
Και ποιόν νοιάζει η διάσωση της γλώσσας μας, της γραμματείας μας και της τέχνης μας;;; Αυτό λιγοστούς ενδιαφέρει.
Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι οι πολίτες να συμπεριφέρονται ηθικά/κοινωνικά απουσία αστυνόμευσης.
Αυτός είναι ο ρόλος της θρησκείας, δεν είναι η θρησκεία φιλολογικός σύλλογος.
Δηλαδή οι άθεοι είναι και ανήθικοι; Μου το εξηγείς λίγο αυτό; Και για να σου δώσω τροφή για σκέψη, αν θυμάμαι καλά, στο βιβλίο της β΄ λυκείου, το παλιό, ανέφερε κάποια παραδείγματα αθέων, τους οποίους κατακεραύνωνε (ή έτσι νόμιζαν οι συγγραφείς του, τουλάχιστον). Να υποθέσω ότι ο Μαρξ, επειδή ήταν άθεος, ήταν κλέφτης, ψεύτης, βιαστής, δολοφόνος κτλ; Αυτά δεν ευσταθούν, το καταλαβαίνεις, έτσι δεν είναι;


27
Η θρησκεία παλιότερα επιτελούσε πολλούς ρόλους που τώρα πλέον δεν τους έχει. Ο άνθρωπος π.χ. δεν περιμένει τη θρησκεία να του δώσει απαντήσεις για τη δημιουργία του κόσμου, τον τρόπο που λειτουργεί το σύμπαν κτλ. Επίσης, ο άνθρωπος έχει προοδεύσει και δε χρειάζεται τις δέκα εντολές για να καθορίσει την ηθική του συμπεριφορά. Απόδειξη ότι κάθε άνθρωπος που δηλώνει άθεος δεν είναι και ανήθικος. Αντιθέτως, μπορώ να φέρω άπειρα παραδείγματα αθέων που επέδειξαν αυτοθυσία, χωρίς να πιστεύουν στη μεταθάνατο ζωή ή στην τιμωρία από ένα ανώτερο ον, όπως κάποιος θρησκευόμενος. Απλώς, η θρησκεία εξακολουθεί να έχει δύναμη, γιατί ο άνθρωπος ως ον με σκέψη εγωκεντρική αδυνατεί να αποδεκτεί την ουσία του θανάτου που ουσιαστικά δεν είναι τίποτα άλλο, παρά ένα restart της ζωής. Ε, φυσικά και η θρησκεία είναι και χρήσιμο εργαλείο, διαχρονικά, για όσους κατέχουν την εξουσία. Οι κανόνες της ορθόδοξης πίστης μην ξεχνάμε ότι καθορίστηκαν σε μια σύνοδο που τη συγκάλεσε και την επέβλεπε ένας αυτοκράτορας.

Η αμφισβήτηση της θρησκείας για εμένα έχει να κάνει με την ουσία της και όχι με τη συμπεριφορά κάποιων πιστών ή κάποιων κληρικών. Από κει και πέρα δε μπορεί ένα παιδί να μορφώνεται, χωρίς το σχολείο να του εξηγεί το φαινόμενο της θρησκείας και την πορεία της ελληνορθόδοξης εκκλησίας, που αν μη τι άλλο, μέσα στα στραβά και τα ανάποδά της συντέλεσε στη διάσωση της γλώσσας μας, της γραμματείας μας και της τέχνης μας. Από την άλλη, είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, οι κοινωνίες μας είναι πολυεθνικές και πρέπει να κατανοήσει και ένα παιδί και το συμμαθητή του που κάθεται στο διπλανό θρανίο και ο πρόσφυγας ή αλλοδαπός συμμαθητής του εκείνον. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό φοβίζει μερικούς τόσο πολύ;



 

28
Ναι στην δημοκρατια εχουμε ολοι αποψη...οπως λετε εσεις οι προοδευτικοί...
Νομίζω ότι ούτε εσύ ούτε όσοι κραυγάζουν υπέρ της απόφασης του ΣΤΕ μπήκατε στον κόπο να μελετήσετε τα νέα βιβλία. Αυτό δεν αφορά το σύνολο των θεολόγων βέβαια, για να τα βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους. Αν μπαίνατε στον κόπο να το μελετήσετε και να οργανώσετε καλύτερα το μάθημά σας, η λογική του βιβλίου ήταν να καταδείξει πώς η ελληνορθόδοξη σκέψη διαφέρει ή συμπίπτει με ιδέες που εκπορεύονται από άλλες πηγές και πόσο αυτό το είδος σκέψης έχει επιδράση στην εξωθρησκευτική σκέψη. Μάλιστα, επιχειρούσε να καταδείξει την ανωτερότητα αυτού του τρόπου θέασης του κόσμου και της ζωής. Αυτό γιατί νιώθετε ότι σας απειλούσε, δηλαδή; Μήπως, γιατί μερικούς σας πρόσθεσε μεγαλύτερο φόρτο εργασίας, γιατί άλλο λόγο δε βρίσκω.

Το ζήτημα σε μια δημοκρατία δεν είναι να με αναγκάσεις να ασπαστώ μια θρησκεία, αλλά να με πείσεις και να δεν τα καταφέρεις να με πείσεις, να με διδάξεις γιατί πρέπει να σεβαστώ τη θρησκεία σου.

Σελίδες: 1234 ... 289

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 445
Σύνολο: 446

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.151 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.