Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - LK

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 289
57
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Ιούλιος 22, 2019, 04:12:47 μμ »
Η νομοθεσία είναι σαφής. Λέει ότι οι εντός και οι εκτός ΠΥΣΔΕ τοποθετούνται μαζί.

Στη συνέχεια τοποθετούνται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός των ΠΥΣΠΕ. Συμπληρωματικά γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010, ορίζεται ότι οι ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 περ. α και γ του 13 του Π.Δ. 50/96 προηγούνται έναντι των λοιπών εκπαιδευτικών. Οι τοποθετήσεις τους γίνονται με τη μοριοδότηση των αποσπάσεων εκάστου συγκρινόμενοι μεταξύ τους.

Βέβαια, για να πούμε και του στραβού το δίκιο, αυτό δεν είναι πρακτικά εφικτό, γιατί ο οργανικά ανήκων στο ΠΥΣΔΕ μπορεί να δηλώσει σχολείο που θα του πάρει ο αποσπασμένος από άλλο ΠΥΣΔΕ ή μπορεί να δημιουργηθεί κενό, αντίστοιχα, που οι αποσπασμένοι από άλλο  ΠΥΣΔΕ να μη γνωρίζουν, ώστε να το δηλώσουν. Έτσι, σε κάποια ΠΥΣΔΕ τοποθετούν τους αποσπασμένους εντός ΠΥΣΔΕ πρώτα και έπονται οι άλλοι. Σε κάποια άλλα ΠΥΣΔΕ, που θέλουν να κρατούν το φερετζέ της νομιμότητας, όλοι τοποθετούνται με μία πράξη, αλλά προηγούνται οι εντός ΠΥΣΔΕ στις τοποθετήσεις. Εμένα μου έχει τύχει να δημιουργηθεί κενό σε σχολική μονάδα από οργανικά ανήκοντα σε αυτήν, που ζήτησε απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ, εγώ να μη το γνωρίζω ότι υπάρχει κενό και έτσι στη δήλωσή μου να μη το συμπεριλάβω και το ΠΥΣΔΕ να με τοποθετεί αυτοδίκαια, χωρίς αίτησή μου στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα. Βέβαια, το σχολείο με βόλευε τα μάλα και έτσι όχι μόνο δε μίλησα, αλλά είπα και ευχαριστώ. Βρες άκρη, λοιπόν!

Η πραγματικότητα είναι ότι είμαστε ο προτελευταίος τροχός της αμάξης, γιατί υπάρχουν και οι φουκαράδες οι αναπληρωτές και διαλέγουμε τελευταίοι και ό,τι κάτσει. Σημασία έχει να δουλεύεις κοντά στο σπίτι σου, αφού η δυνατότητα για μετάθεση έχει καταστεί όνειρο θερινής νυκτός.

58
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Ιούλιος 22, 2019, 11:57:05 πμ »
Οι αποσπασμένοι σύμφωνα με τα μόρια απόσπασης (συν εντοπιότητα και συνυπηρετηση εφόσον έχουν στα σχολεία που δηλώνουν) συγκρίνονται και τοποθετούνται μαζί με τους αιτούντες απόσπαση εντός πυσπε- πυσδε. Η νομοθεσία είναι σαφής. Εάν κάποιες διευθύνσεις δεν την τηρούν να υποβάλλετε ένσταση
Στα μόρια απόσπασης συμπεριλαμβάνεται η εντοπιότητα και η συνυπηρέτηση. Δεν ξέρω, τι κάνει κάθε ΠΥΣΔΕ, συνήθως συγκρινόμαστε με αυτά τα μόρια για όλα τα σχολεία του ΠΥΣΔΕ, τελευταίοι των τελευταίων. Όντως, η νομοθεσία λέει ότι γίνεται συνεξέταση των εντός και εκτός ΠΥΣΔΕ αιτήσεων, αλλά τα περισσότερα ΠΥΣΔΕ δεν το κάνουν. Πάντως, και οι κατά προτεραιότητα συνεξετάζονται στις τοποθετήσεις με όλους τους υπόλοιπους. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Φυσικά, το δέχομαι ότι σε κάθε ΠΥΣΔΕ κάνουν του κεφαλιού τους.

59
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Ιούλιος 22, 2019, 09:54:37 πμ »
Μάλλον, κάθε ΠΥΣΔΕ ακολουθεί τη δική του τακτική. Σε κάποια ΠΥΣΔΕ οι αποσπασμένοι τοποθετούνται με τα μόρια απόσπασης. Αυτό νομίζω ότι λέει και η νομοθεσία. Ούτως ή άλλως μόνο μεταξύ τους συγκρίνονται.

60
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Ιούλιος 20, 2019, 03:08:58 μμ »
Η διαφορά της ανακοίνωσης των αποσπάσεων στην πρωτοβάθμια σε σχέση με τη δευτεροβάθμια είναι ελάχιστη. Οπότε, κάπου εκεί κοντά θα πάνε και της δευτεροβάθμιας, αν όντως ισχύει το 10 Αυγούστου.

61
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Ιούλιος 18, 2019, 02:31:13 μμ »
Αν κάποιος δε διορίστηκε τώρα, μπορεί να  υποβάλει αίτηση, ενώ δεν είχε υποβάλει τον Απρίλη;

62
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Ιούλιος 18, 2019, 02:00:48 μμ »
Δεν πρόλαβε να κάνει κάποιος δικός τους μάλλον.
Aν θυμάστε τότε (Απρίλης ήταν) μας δώσαν ελάχιστες μέρες περιθώριο. Τρέχαμε σαν παλαβοί να μαζέψουμε τα χαρτιά. Από τον Απρίλη, κι ενώ θα μπορούσαν αρχές Ιούνη να βγάλουν την α΄ φάση των αποσπάσεων, μας εμπαίζουν για τέλος Αυγούστου και ξανανοίγουν το σύστημα. Ωραία!

63
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Ιούλιος 18, 2019, 01:53:49 μμ »
Ποιος ο λόγος να ξανοίξει το σύστημα για να ξανακάνουμε εκ νέου αιτήσεις; Υποτίθεται ότι ξανανοίγει, όταν γίνει η α΄ φάση αποσπάσεων. Μου διαφεύγει κάτι;

64
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Ιούλιος 17, 2019, 09:47:23 μμ »
Γιατί, η πρώτη φορά είναι που θα ανακοινωθούν τέλος Αυγούστου; Το ζήτημα είναι για ποιο λόγο το υπουργείο δε ζήτησε εξαίρεση για τις αποσπάσεις και γενικά για τις υπηρεσιακές μεταβολές που γίνονται βάσει μορίων. Τώρα μέλημά τους είναι η αλλαγή πόστων, όχι οι αποσπάσεις.

65
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 11, 2019, 11:29:38 πμ »
θεωρώ αυτό που δίνουν φέτος. Πάντως πρέπει να ξεκαθαρίσει η κατάσταση αμέσως μετά τις εκλογές. Αν ισχύσει το νέο συστημα, η ύλη είναι αρκετή και ο χρόνος για τα παιδιά δεν φτάνει. Συνήθως ξεκινουν προετοιμασία αμέσως μετα τις ενδοσχολικές εξετάσεις της β΄λυκείου.
Καλά, μέχρι να συγκροτηθεί η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου, μιλάμε για μέσα καλοκαιριού. Και εντάξει, στα υπόλοιπα μαθήματα ξεκινάνε να κάνουν την παλιά ύλη. Οι φιλόλογοι τι ξεκινούν να κάνουν, που εδώ μιλάμε ότι έχουν έρθει τα πάνω-κάτω; Θα δίνουν λατινικά; Θα δινουν λογοτεχνία. Πολύ άτυχα τα παιδιά που θα πάνε Γ΄ λυκείου.

66
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 10, 2019, 02:21:25 μμ »
Ως προς το σύστημα εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση, η Νέα Δημοκρατία δεν σκοπεύει να αιφνιδιάσει κανέναν. Η δική μας λογική είναι ότι πριν από οποιαδήποτε αλλαγή, χρειάζεται λεπτομερής - πρωτίστως στρατηγικός - σχεδιασμός, χρειάζεται να έχει προηγηθεί ουσιαστικός διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, να έχουν υποβληθεί υλοποιήσιμες προτάσεις και, φυσικά, ένα μεταβατικό στάδιο προσαρμογής. Ως εκ τούτου, το ισχύον σύστημα εισαγωγής δεν θα αλλάξει συθέμελα για τους μαθητές που ετοιμάζονται να ξεκινήσουν την γ’ Λυκείου. Ωστόσο, θα προβούμε σε βελτιωτικές κινήσεις, στην προσπάθειά μας να καταστήσουμε πιο λειτουργικό το ισχύον σύστημα που χαρακτηρίζεται από πλήθος στρεβλώσεων.

Τάδε δήλωσε η Κεραμέως σε συνέντευξη στο alfavita. Ναι, αλλά ποιο είναι το ισχύον σύστημα εισαγωγής; Αυτό με το οποίο τα παιδιά δίνουν φέτος εξετάσεις, αυτό που ψηφίστηκε το Πάσχα;

67
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 08, 2019, 03:23:21 μμ »
Γενικά, σε σχέση με την περασμένη χρονιά και στα ΕΠΑΛ και στα ΓΕΛ φαίνεται ως τώρα μια τάση αύξησης της δυσκολίας των θεμάτων. Στα ΕΠΑΛ μάλλον είναι πολύ πιο έντονο.

68
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 08, 2019, 03:19:15 μμ »
Επιτέλους και ένας νορμάλ. Οι υπόλοιποι συνελθετε. Μεταξύ μας υπάρχουν μαθητές που διαβάζουν και πολλοί που δεν το πραττουν. Μια ζωή αυτό συμβαίνει.
Άλλωστε οι καθηγητές- εμείς, στόχο πρέπει να έχουμε την απελευθερωτικη και όχι συντηρητική μάθηση. Δηλαδή ο μαθητής να μας ξεπεράσει και να αυτονομηθει. Αν δεν το πραξαμε μην ζητάμε ευθύνες. Και για την υποτακτικη και παρατακτικη...... μαθητής μου της γ λυκείου θετική ήθελε το άριστα και ζήτησε κάθε λεπτομέρεια.... Και μια χαρά τα δίδαξα. Το θέμα είναι του μαθητή σε συνδυασμό με τον καθηγητή. Αν του πει ότι αυτό είναι σημαντικό ακόμα και ο μετριος θα το μάθει. Μην λέμε αερολογιες.Εκτος και αν όλοι που μιλάτε,συγγνώμη κιόλας, είστε του δημοσίου και κάποιοι που δεν έχετε διδάξει χρόνια. Δύο κατηγορίες βλέπω. Και κάτι ξέρω.
Καλά, εντάξει, ηρέμησε!  :o Απόψεις λέμε εδώ μέσα, δεν αξιολογούμαστε κιόλας. Είναι πολύ διαφορετικό να λες το έχω διδάξει από γνωρίζω ότι ο μαθητής το έχει εμπεδώσει. Πώς να το κάνουμε, δηλαδή. Και κάτι άλλο, εγώ διδάσκω σε δημόσιο σχολείο τόσα χρόνια όσα δίδασκα σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Δεν κατάλαβα την απαξίωση για τους καθηγητές των δημόσιων σχολείων. Μπορώ κι εγώ να σου πω για μεγάλα φροντιστήρια της Αθήνας, για το πώς διδάσκουν και τι διδάσκουν. Επίσης, εδώ μιλάμε για το μέσο μαθητή. Τα θέματα κρίνονται ως εύκολα ή δύσκολα, σύμφωνα με τις δυνατότητες του μέσου μαθητή, όχι του αριστούχου της Ιωνιδείου. Και αν δεν απατώμαι, ο ΟΕΦΕ δεν έχει καμία σχέση με  δημόσια σχολεία που τα χαρακτήρισε απαιτητικά. Δηλαδή, δεν παρατηρήσατε σημεία στο κείμενο που δόθηκε, θολά νοηματικά, για ν' αφήσουμε την υποτακτική σύνδεση;

69
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 08, 2019, 12:18:26 μμ »
Και κάτι άλλο, το οποίο συχνά ξεχνάμε: Ο υποτακτικό λόγος διδάσκεται αναλυτικά στη γ΄ γυμνασίου. Εγώ έφτυσα αίμα για να καταλάβει ο γιος μου τι εστί τρόπος σύνδεσης προτάσεων, δευτερεύουσες προτάσεις, πώς τις διακρίνουμε κτλ. Πιστεύετε ότι στο λύκειο έχει τη δυνατότητα ένας εκπαιδευτικός να επιμείνει τόσο πολύ σε κάτι που διδάχτηκε μια ολόκληρη χρονιά κάποιος; Τι να πρωτοκάνεις, δηλαδή, να διδάξεις θέματα, περίληψη, μεθοδολογία συγγραφής έκθεσης, να καλύψεις κενά; Τι από όλα αυτά; Δηλαδή, με το που θα θυμίσεις στους μαθητές του λυκείου τα είδη της σύνδεσης των προτάσεων, νομίζετε ότι αυτά είναι ικανά να εντοπίζουν και τον υποτακτικό λόγο; Ο ΟΕΦΕ δε χαρακτηρίσε, πιστεύω, αδίκως τα θέματα απαιτητικά.

70
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 08, 2019, 12:08:34 μμ »
Ας αφήσουμε τον άριστο μαθητή (αν και γι αυτούς αμφιβάλω), αλλά ο μέσος μαθητής θέλετε να μου πείτε ότι κατανόησε πλήρως το κείμενο, ώστε να κάνει περίληψη και ότι ήξερε τι σημαίνει υποτακτικός λόγος ή στοιχεία προφορικότητας; Μιλάμε για το μέσο μαθητή. Στην περίληψη πάω στοίχημα ότι τα περισσότερα γραπτά έχουν κινηθεί κάτω από 15. Έχω περάσει από δεκάδες σχολεία (ακόμα και από πρότυπα) και έχω δει χιλιάδες μαθητές. Εντάξει, πώς να το κάνουμε, τα θέματα είχαν μια σχετική δυσκολία. Τώρα, οι μαθητές μπορεί να λένε ότι έχουν γράψει πολύ καλά, αλλά αυτή είναι η μόνιμη επωδός, όταν εξετάζονται στο μάθημα της Γλώσσας. Οι μαθητές αυτό που εννοούν είναι ότι γέμισα κόλλες. Εκτίμηση ότι φέτος λίγα γραπτά θα υπερβούν το 15.

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 289

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 541
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 500
Σύνολο: 506

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.