Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - victor123

Σελίδες: 1 ... 125126127128129 ... 162
1765
Μειωμένο ωράριο δικαιούνται και οι αναπληρωτές αν έχουν χρόνια προυπηρεσίας ή μόνο σε περίπτωση μόνιμου διορισμού;

Η μείωση του διδακτικού ωραρίου είναι ίδια για τον αναπληρωτή και τον μόνιμο. Δικαιούνται λοιπόν και οι αναπληρωτές κανονικότητα τη μείωση.

1766
Συνάδελφε, μέσα σε αυτά τα νούμερα είναι και οι μεταθέσεις.

Δεν διαφωνώ. Ούτε είπα πως αυτά τα νούμερα θα ισχύσουν. Απο περιέργεια έκανα την αναγωγή.

1767
Επίσης απο περιέργεια αν τα στα παραπάνω νούμερα του patreas κάνουμε την αναγωγή των 4487 παραιτήσεων σε 5250 διορισμούς βγαίνουν τα εξής νούμερα:



ΠΕ01    248   290
ΠΕ02    1073   1255
ΠΕ03    599   701
ΠΕ04.01    333   390
ΠΕ04.02    141   165
ΠΕ04.03    1   1
ΠΕ04.04    72   84
ΠΕ04.05    67   78
ΠΕ05    173   202
ΠΕ06    212   248
ΠΕ07    54   63
ΠΕ08    44   51
ΠΕ11    367   429
ΠΕ78    176   206
ΠΕ79.01    65   76
ΠΕ80    189   221
ΠΕ81    89   104
ΠΕ82    110   129
ΠΕ83    76   89
ΠΕ84    30   35
ΠΕ85    5   6
ΠΕ86    143   167
ΠΕ87.01    9   11
ΠΕ87.02    18   21
ΠΕ87.04    10   12
ΠΕ87.05    2   2
ΠΕ87.07    1   1
ΠΕ87.08    6   7
ΠΕ87.09    5   6
ΠΕ87.10    1   1
ΠΕ88.01    45   53
ΠΕ88.02    25   29
ΠΕ88.03    8   9
ΠΕ88.04    5   6
ΠΕ88.05    4   5
ΠΕ89.01    8   9
ΠΕ90    1   1
ΤΕ01.04    5   6
ΤΕ01.06    4   5
ΤΕ01.07    6   7
ΤΕ01.20    1   1
ΤΕ01.26    1   1
ΤΕ01.29    1   1
ΤΕ01.30    1   1
ΤΕ02.01    5   6
ΤΕ02.02    26   30
ΤΕ02.03    1   1
ΔΕ02.01    5   6
ΔΕ02.02    16   19
ΣΥΝΟΛΟ    4487   5250

1768
Παραθέτω τα νούμερα απο τον patreas. Ευχαριστούμε συνάδελφε


Αιτήσεις Παραίτησης Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2021 (πριν από τις ανακλήσεις)

Ειδικότητα    Πλήθος
ΠΕ01    248
ΠΕ02    1073
ΠΕ03    599
ΠΕ04.01    333
ΠΕ04.02    141
ΠΕ04.03    1
ΠΕ04.04    72
ΠΕ04.05    67
ΠΕ05    173
ΠΕ06    212
ΠΕ07    54
ΠΕ08    44
ΠΕ11    367
ΠΕ78    176
ΠΕ79.01    65
ΠΕ80    189
ΠΕ81    89
ΠΕ82    110
ΠΕ83    76
ΠΕ84    30
ΠΕ85    5
ΠΕ86    143
ΠΕ87.01    9
ΠΕ87.02    18
ΠΕ87.04    10
ΠΕ87.05    2
ΠΕ87.07    1
ΠΕ87.08    6
ΠΕ87.09    5
ΠΕ87.10    1
ΠΕ88.01    45
ΠΕ88.02    25
ΠΕ88.03    8
ΠΕ88.04    5
ΠΕ88.05    4
ΠΕ89.01    8
ΠΕ90    1
ΤΕ01.04    5
ΤΕ01.06    4
ΤΕ01.07    6
ΤΕ01.20    1
ΤΕ01.26    1
ΤΕ01.29    1
ΤΕ01.30    1
ΤΕ02.01    5
ΤΕ02.02    26
ΤΕ02.03    1
ΔΕ02.01    5
ΔΕ02.02    16
ΣΥΝΟΛΟ    4487

1769

Είμαι μόνιμος ειδικότητας με οργανική στην πρωτοβάθμια σε μεγάλο αστικό κέντρο. Υπάρχουν λειτουργικά κενά που δεν καλύπτονται από τους μόνιμους κάθε χρόνο ενώ θα μπορούσαν

Συμφωνώ. Χωρίς παρεξήγηση όμως αλλά κολλάς στη δικιά σου περιοχή. Ετσι δεν καταλήγουμε πουθενα. Θα σου πώ και εγώ οτι όποιον ΠΕ86 ξέρω πάει σε 2-3 σχολεία. Θα σου πώ οτι ποτέ δάσκαλος ακόμα και αν δεν υπάρχουν οι ώρες δεν συμπληρώνει σε άλλο σχολείο, θα μου απαντήσεις εσύ με κάτι άλλο κτλ. Συμφωνώ με οτι είπε ο trust. Αντικειμενικός και δίκαιος υπολογισμός κενών για όλες τις ειδικότητες. Οτιδήποτε άλλο εμπεριέχει αδικίες.

1770
Το αντικειμενικά δίκαιο είναι πανεύκολο:
1. Σταματάς τις αποσπάσεις μονίμων σε φορείς. Βγάζεις προκήρυξη και λες ότι θα στελεχωθούν με μόνιμο προσωπικό. Όποιος ενδιαφέρεται, ας κάνει για μόνιμη μετάταξη. Έκτακτα κενά, να καλύπτονται από αναπληρωτές κι όχι μονίμους.
2. Υπολογίζεις με ενιαίο τρόπο τα οργανικά κενά για όλες τις ειδικότητες. Εξαίρεση ίσως τα ΕΠΑΛ, στα οποία οι ανάγκες εξαρτώνται κι από τις προτιμήσεις/επιλογές των μαθητών.
3. Καλύπτεις σε ίσο ποσοστό τα οργανικά κενά όλων. Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει 1 διορισμό σε κάποια ειδικότητα. Αυτός ο ένας περιμένει ενδεχομένως χρόνια να διοριστεί και δεν είναι καθόλου δίκαιο και σωστό ο διορισμός του να πάει υπέρ πίστεως και πατρίδας.
4. Και φυσικά δεν κάνεις διορισμούς κάθε 65 χρόνια, γιατί έτσι προσπαθείς να προβλέψεις ποιος θα έχει περισσότερα κενά ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. Κάθε χρόνο, ξέρεις τα οργανικά σου κενά. Τα καλύπτεις με διορισμούς. Προνοείς οι αιτήσεις της Χ προκήρυξης να γίνονται αρκετά νωρίς, ώστε οι νέοι οριστικοί πίνακες να είναι έτοιμοι πριν τη λήξη των παλιών.

Ούτε πολύπλοκο είναι, ούτε υποκειμενικό. Αντικειμενικότατο και δίκαιο είναι. Πολιτική βούληση θέλει και διάθεση από όλους για ισονομία και δικαιοσύνη. Εκεί χωλαίνει.

Συμφωνώ 100% και στα 4

1771
Οι προσλήψεις αναπληρωτών δεν είναι ενδεικτικές. Στην περιοχή που βρίσκομαι, κανένας μόνιμος της ειδικότητας μου ΔΕΝ συμπληρώνει ωράριο, και όμως φέρνει και με απόσπαση και παίρνει αναπληρωτές και στις δύο βαθμίδες. Κάθε χρόνο που το βλέπω αυτό, πραγματικά βγαίνω απο τα ρούχα μου γιατί θα προτιμούσα να έχω ένα σχολείο ακόμα παρά να κάνω ενισχυτικές και ολοημερα (ή πιο παλιά ιστορία και ΚΠΑ) για να συμπληρώσω. Στο χώρο της εκπαιδευσης γίνεται κάκιστη διαχείριση προσωπικου...

Στους ΠΕ86 και άλλες ειδικότητες που δεν έχουν ιδρυθεί οργανικά κενά είναι ενδεικτικές. Λειτουργικό είναι το κενό όταν υπάρχει μονιμος με οργανική θέση και επειδή αυτός λείπει καλούν αναπληρωτή. Οταν δεν υπάρχει μόνιμος σημαίνει οτι ο αναπληρτής που καλούνε δεν καλύπτει λειτουργικό αλλά οργανικό κενό το οποίο δεν έχει συσταθεί ενώ έπρεπε. Επίσης δεν είναι επιχείρημα οτι στην περιοχή σου δεν συμπληρώνουν. Δεν βγαίνει συμπέρασμα απο μια περιοχή. Τη γενικότερη εικόνα κοιτάμε.

1772
Οι ΠΕ86 εχουν 4 ωρες στην Αθμια.
Διορθωστε με αν κανω λαθος.
(Ενα τμημα ανα ταξη παντα)

6ώρες. Χρείαζεται 1/4 σε κάθε 6θέσιο ή 1 ΠΕ86 για 2 12/θέσια. Ας με συγχωρέσετε αλλά όλοι μας γενικά κοιτάμε το συμφέρον μας. Οταν κάποιον τον συμφέρει να γίνουν διορισμοί με τα οργανικά κενά υποστηρίζει αυτο φανατικά, λέει οτι έτσι είναι ο νόμος και εθελοτυφλεί στο ότι άλλες σε ειδικότητες τεχνητά δεν ιδρύονται τα κενά τους. Αυτός που τον συμφέρει θέλει να γίνουν διορισμοί λαμβάνοντας υπόψη τους αναπληρωτές. Ολοι αυτό κάνουμε. Να καταλαβαίνουμε όμως πως το συμφέρον μας δεν είναι το αντικειμενικά δίκαιο.

1773
Δεν σχετίζεται η μια περίπτωση με την άλλη. Τα συγχέεις. Οι 1500 αναπληρωτές που πάνε νομίζεις; Όλοι οι μόνιμοι είναι αποσπασμένοι ή σε άδειες. Έλεος.
Όχι μόνο κοροϊδευόμαστε αλλά πλέον η περίπτωση των πληροφορικών (ελάχιστα κενά, πλεονάσματα) έχει αρχίσει και γίνεται πιπίλα για όλους τους υπόλοιπους κλάδους που έχουν να κερδίσουν από την τεχνητή απώλεια θέσεων των πληροφορικών υπέρ τους.
Περίεργος είμαι αν δεν διορθωθούν τα λάθη εγκαίρως, αν πρόκειται να κινηθούμε κάπως και εμείς. Καιρός είναι νομίζω.

Αυτό λέω. Η τεχνητή απώλεια θέσεων βολεύει όλους τους άλλους και γίνεται πιπίλα. Να μάθουμε όμως να ξεχωρίζουμε πως άλλο αυτό που μας συμφέρει και άλλο το αντικειμενικά δίκαιο και σωστό.

1774
Οι ΠΕ86 ομως εχουν 1300 (και πλεον) οργανικα πλεονασματα στη Δευτεροβαθμια.
Ακομα και να συσταθουν οργανικες στην Πρωτοβαθμια, μπορουν ανετα να μεταφερθουν οι πλεοναζοντες της Δθμιας στην Αθμια και ΠΑΛΙ οι διορισμοι να ειναι ελαχιστοι.
Ξερεις, ο αριθμος 1300+ ειναι συντριπτικος.

Δεν με κατάλαβες. Απο τους 1300 που λές ενα μεγάλο ποσοστό κάθε χρόνο διατίθεται στην Α/θμια. Παρόλα αυτά δεν φτάνουν και παίρνει επιπλέον 1000+ αναπληρωτές. Για να το πώ αλλιώς, ακόμα και αν απο τους 1300 έστελνες υποχρεωτικά ενα μεγάλο ποσοστό με μετάταξη και οργανική στην Α/θμια, πάλι θα χρειαζόσουν 1000+ αναπληρωτές. Που σημαίνει οτι οι 1000+ καλύπτουν οργανικά κενά τα οποία όμως δεν έχουν συσταθεί.

1775
Αρα, μπαινουμε μοιραια στη διαδικασια να σκεφτουμε τον αριθμο αναπληρωτων που καλυπτουν λειτουργικα κενα.
Μηπως ο αριθμος αναπληρωτων ανα ειδικοτητα ειναι η πιο καθαρη απαντηση για τον αριθμο αναγκων εν τελει;

Ολα αυτα καταδεικνυουν ποσο ευκολα πεσαμε στην παγιδα τους!
Η παγιδα των κυβερνωντων ειναι ο αριθμος των οργανικων κενων.
Αυτος ο αριθμος ΚΑΜΙΑ σχεση εχει με τον πραγματικο αριθμο αναγκων!

Σε κάποιες ειδικότητες όπως οι ΠΕ86 ναι. Οσον αφορά τις ανάγκες συμφωνώ μαζί σου 100%. Τα οργανικά κενά είναι πιπίλα για να κάνει το κράτος οτι θέλει. Ας ιδρύσει σε όλη την Α/θμια ένα κενό ΠΕ86 ανα 2 12/θέσια σχολεία και μετά ας γίνουν διορισμοί στα οργανικά κενά (το ίδιο φυσικά ισχύει για όλες τις ειδικότητες που είναι στην ίδια μοίρα). Δεν το κάνει αυτό, κρύβει δηλαδή τις ανάγκες και φυσικά αυτό συμφέρει όλους τους υπόλοιπους που λένε: α οι πληροφορικοί έχουν πχ μόνο 100 οργανικά κενά αρα ας διορίσει πχ 80 άτομα. Κοροιδευόμαστε μου φαίνεται.

1776
Τι εννοεις, @trustnoone;
Ποια ειναι τα πραγματικα οργανικα κενα που δεν βολευουν «τις βασικες ειδικοτητες» να αποκαλυφθουν;
Βασικη δεν ειναι η ειδικοτητα του Πληροφορικου, που εχει (οπως φαινεται στο πινακακι της Δθμθας) 1300+ οργανικα ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ;
Εχετε υπολογισει τις ωρες που καλυπτουν τα μαθηματα σας στη Δθμια;
Οι φιλολογοι εχουν 83 ωρες!
Οι μαθηματικοι 33 ωρες!
Οι φυσικοι 17 ωρες!
Οι Πληροφορικοι 15 ωρες!
Οι Αγγλικοι 13 ωρες!
Οι Βιολογοι 13 ωρες!

Τα οργανικά που έπρεπε να συσταθούν στην Α/θμια. Παρόλες τις διαθέσεις και τις ώρες που καλύπτουν στην Α/θμια οι πλεονάζοντες ΠΕ86 της Β/θμιας κάθε χρόνο στην Α/θμια παίρνουν 1000+ αναπληρωτές. Αυτοι στην πραγατικότητα δεν καλύπτουν λειτουργικά κενά (γιατί δεν υπάρχουν μόνιμοι που λείπουν) αλλά οργανικά, τα οποία δεν έχουν συσταθεί. Οσο για το ποιούς συμφέρει η απάντηση είναι προφανώς τους ΠΕ70 γιατι συμπληρώνουν μια χαρά το ωράριο τους με ΤΠΕ σε μικρά και απομακρυσμένα κυρίς σχολεία.

1777
Έχουν τρομερά πλεονάσματα σε πολλές περιοχές της Δευτεροβάθμιας. Κι ακόμα πιο τρομερά ελλείμματα σε ΟΛΕΣ τις περιοχές της Πρωτοβάθμιας, τα οποία καλύπτονται από τους πλεονάζοντες της Δευτεροβάθμιας. Δε φτιάχνονται οργανικές, γιατί αυτές θα πρέπει να δοθούν πρώτα για μεταθέσεις στους ήδη ανήκοντες στην Πρωτοβάθμια, με συνέπεια να καλυφθούν τα κενά στα μεγάλα αστικά κέντρα και να μην έχουν μετά τι να κάνουν τους πλεονάζοντες στις περιοχές αυτές. Οπότε οι ΠΕ86 θα συνεχίσουν να δίνουν απειροελάχιστα οργανικά κενά και πολλούς μα πολλούς πλεονάζοντες, ενώ ταυτόχρονα θα παίρνει γύρω στους 1000 αναπληρωτές.

Στη θέση του ΠΕ86 βάλε τυχαία ειδικότητα έστω την ΠΕ257 (που δεν υπάρχει). Καταλαβε οτι τα έγραψα για να δείξω τη λογική και να απαντήσω στο γιατί κατα τη γνώμη μου δεν έχουν βγάλει κατανομές (για να γίνουν μικροαλλαγές όπως είπα). Δεν είπα οτι ισχύουν στην πραγματικότητα. Δεν το είπα για να κατηγορήσω τους ΠΕ86 (εξάλλου και εγώ ΠΕ86 είμαι).

1778
Αν είναι όμως έτσι επανέρχεται το βασικό ερώτημα.
Γιατί δεν έχουν δώσει κατανομές ακόμη;

Δεν ξέρω. Διάλεξε λόγο.

1. Γιατί θέλουν να τις βγάλουν ακριβώς πριν τους πίνακες
2. Να κρατήσουν τους τύπους και να δείξουν οτι θα διορίσουν στα οργανικά κενά (τα οποία όμως είπαμε δεν τους δεσμεύουν)
3. Γιατί κάνει κρύο
4. Περιμένουν την πανσέληνο
5. .......................
....................
.....................
.....................
.....................


Όλα τα παραπάνω είναι εξισου πιθανά. Η δικιά μου γνώμη είναι οτι οι κατανομές υπάρχουν ολοκληρωμένες κατα 90%+ σε κάποιο συρτάρι. Περιμένουν τις μεταθέσεις για να κάνουν ψιλοαλλαγές. Για να το πω αλλιώς, έχουν αποφασίσει οτι θα διορίσουν πχ 400 ΠΕ86 (στην τύχη το λέω). Αν δουν πως οι ΠΕ86 εχουν τρομερά πλεονάσματα, δεν έχουν συνταξιοδοτήσεις κτλ μπορεί αυτό το νούμερο να κατεβεί λίγο. Δεν θα αλλάξει όμως δραματικά.

Σελίδες: 1 ... 125126127128129 ... 162

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159649
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 443
Σύνολο: 463

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.