Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - victor123

Σελίδες: 1 ... 134135136137138 ... 162
1891
Είναι ένας τρόπος αντίδρασης προς την προκήρυξη και το ισχύον σύστημα  Victor.

Το νήμα είναι για ότι αφορά την προκήρυξη. Υπάρχουν κανόνες στο φόρουμ. Δεν επιτρέπεται να ποσταρεις άσχετα πράγματα με το θέμα. Δεν είναι πιο σωστό να ανοιχτεί άλλο νήμα και να γράφουμε εκεί; Έτσι χάνονται κρίσιμα ποστ όπως αυτό με τους εκαθαρισμενους πίνακες.

1892
Εκτός θέματος όλα σχεδόν τα τελευταία ποστ. Δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι δεν γράφουμε άσχετα με το θέμα; Δεν είναι μέρος συζήτησης για οτιδήποτε. Έλεος πια.

1893
Ναι κατάλαβα. Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις. Το ξεκαθάρισα καπως στο μυαλό μου.

Καταρχήν άλλαξες το nick σου σε παρακαλώ. Αυτό το 1990 με κάνε να αισθάνομαι γέρος. Αχαχαχαχα

1894
Το θέμα είναι αν μας ενδιαφέρει η αλήθεια ή αν θέλουμε να πλασάρουν ως αλήθεια ότι μας συμφέρει. Αυτό που λέμε σε ένα δημόσιο φόρουμ είναι ότι υπάρχει και συνδικαλισμός.
Πολλά θέματα είναι σύνθετα και υπερβαίνουν την ατομική του καθενός θεώρηση.
Αλλά δυστυχώς ο καθένας έρχεται με ένα ρόπαλο. Ρόπαλο επιχειρημάτων και καλά. Σκοπό έχει να κοπανάει τον άλλον στο κεφάλι και να τον εξουδετερώνει.
Δεν έχεις σκοπό να κάτσει να συζητήσει.
και λίγο πρέπει να διαγράφονται μηνύματα.
Γιατί το παιχνίδι έχει καταντήσει τελείως κυνικό.
Για να μη γράψω άλλο μήνυμα, θα πω στο συνάδελφο που λέει γιατί έπρεπε να βγουν σε διαθεσιμότητα από τον αρβανιτόπουλο οι της πληροφορικής, το πρόβλημά τους ήταν γνωστό, ήταν υπεράριθμοι, μπούκαραν πολλοί κάποια στιγμή που βγήκαν τα windows και δεν υπήρχαν ακόμα σχολές εκτός από το Πολυτεχνείο της Πάτρας. Έτσι κι αλλιώς θα μετατίθονταν σε άλλες υπηρεσίες που χρειάζονταν πληροφορικούς. Αυτό προσπαθούσε ο αρβανιτόπουλος τότε μάλιστα και με την θέληση πάρα πολλών πληροφοριακών.
Τέλος
 σταματάω εδώ και δεν ξανά ασχολούμαι καθόλου με αυτό το post.

Ευτυχώς. Καλή συνέχεια.

1895
Το πρόβλημα των πληροφορικών μπορούσε να λυθεί με τον αρβανιτόπουλο αν είχαν βγει σε διαθεσιμότητα αντί των ειδικότητων των ΕΠΑΛ.
Εκεί υπαναχώρησε το υπουργείο λόγω πιέσεων και το πρόβλημα το μπλέξανε όταν τους μετέφεραν στο Δημοτικό.
Μία απλή λύση υπάρχει και αυτή είναι να αναθεωρηθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα από επιστήμονες και να κατασταλάξει κάπου με την παραδοχή όλων των πολιτικών κομμάτων και παρατάξεων.
Και να δεσμευτούν ότι δεν θα αλλάξει για μία εικοσαετία τουλάχιστον.
Δεν υπάρχει άλλη λύση , τώρα ανοιγοκλείνουν τα παράθυρα αυξομειώνοντας τις ώρες δημιουργώντας υποτιθέμενες θέσεις χωρίς κανένα προφανή λόγο.
Όσο εξόφθαλμο είναι να βάλεις ανθρώπους που τελείωσαν το Πολυτεχνείο να κάνουνε πληροφορική στην πρώτη δημοτικού. Άλλο τόσο είναι να εξαφανίσεις τον κλάδο των γεωλόγων από το σχολείο.
Αυτό γίνεται χρόνια , ο  κάθε ένας κοιτάει συνέχεια πώς θα επωφεληθεί από τον πολιτικό που βρίσκεται στο υπουργείο Παιδείας μία δεδομένη χρονική συγκυρία.

Το πρόβλημα θα λυνόταν αν τους είχε βγάλει σε διαθεσιμότητα; Δηλαδή δεν θα υπήρχε θέμα με υπεράριθμους αν είχε απολύσει κόσμο; Τι να πώ. Οσο για τους γεωλόγους να μην εξαφανιστούν συμφωνώ. Δεν έχει καμία λογική όμως η σύγκριση  "Όσο εξόφθαλμο είναι να βάλεις ανθρώπους...." που κάνεις.". Επίσης έγραψα παραπάνω έλεος με τους γεωλόγους, τους πληροφορικούς κτλ. Ας ανοίξει ο καθένας το δικό του νήμα να γράφει για τα προβλήματα του κλάδου του. Οταν μπαίνει στο παρών νήμα κάποιος θέλει να διαβάσει για την προκήρυξη, οχι για τα δικά σου και τα δικά μου προβλήματα. Φτάνει. Είναι το τελευταίο άσχετο ποστ που κάνω. Θα πρήξω τους διαχειριστές με αναφορές απο εδώ και πέρα.

1896
Περιμένω να δω τρίτο κύμα κορονοϊού στην Αττική τον Απρίλιο είπε μεταξύ άλλων σε πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ ο καθηγητής Υγειονομικής και Περιβαλλοντικής Μηχανικής στο ΑΠΘ, Δημοσθένης Σαρηγιάννης.Πιθανόν να χρειαστεί να κλείσουν κάποια στιγμή τα σχολεία τόνισε ενώ ζήτησε αύξηση των τεστ.https://www.newsit.gr/ellada/sarigiannis-trito-kyma-koronoiou-stin-attiki-ton-aprilio/3212374/

Είμαστε σοβαροί; Με την προκήρυξη τι σχέση έχει; Καθηγητές είστε και δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι δεεεν γράφουμε εκτός θέματος γιατί θα κλειδώσει το τόπικ; Επίσης έλεος με τους βιολόγους - γεωλόγους κτλ. Δεν μας νοιάζει να διαβάζουμε κατεβατά για εσάς. Ας επιληφθεί ο διαχειριστής.

1897
Ευχαριστούμε. Οι μετατάξεις όμως δεν ικανοποιούνται απαραίτητα. Αν θέλει το υπουργείο σε μετατάσσει. Μπορεί να μη γίνουν και καθόλου μετατάξεις. Είναι έτσι ;

Νομίζω ναι. Δεν είναι υποχρεωμένο να σε μετατάξει ακόμα και κενά να έχει.

1898
Κατανοητό και λογικό που ακούγεται. Αναμένουμε λοιπόν τις τελικές αποφάσεις του υπουργείου.

Χωρίς να έχω καμία πληροφόρηση πιστεύω πως επειδή το υπουργείο σε ένα μικρό βαθμό θα λάβει υπόψη πως επειδη παίρνει πάρα πολύ κόσμο στην Α/θμια τουλάχιστον ως αναπληρωτές και αυτοί καλύπτουν πραγματικές ανάγκες και έχει τον τρόπο να τους διορίσει (ξαναλέω στην Α/θμια) ένα νούμερο γύρω στο 250+ δεν θα το έβλεπα αδύνατο.

1899
Σημαντικό αυτό που λες. Άρα μπορεί να δημιουργήσει οργανικές στα δημοτικά τις οποίες δε μπορούν να τις διεκδικήσουν οι μόνιμοι της δευτεροβάθμιας αλλά μόνο οι μόνιμοι της πρωτοβάθμιας με μετάθεση. Σχεδόν όλοι όμως οι μόνιμοι στην πρωτοβάθμια είναι στα μέρη συμφερόντων τους άρα δε θα πολύ ασχοληθούν. Οπότε θα μπορούσαν να γίνουν διορισμοί στην πρωτοβάθμια ακόμα και σε κέντρα πόλεων ???

Δεν ξέρω για τα κενά των πόλεων. Ο μόνιμος πάντως δεν μπορεί με μετάθεση να πάει στην Α/θμια. Μόνο με μετάταξη. Δεν ξέρω τη σειρά μεταξύ μεταταξεων και μεταθέσεων. Είμαι όμως σίγουρος πως οι μεταθέσεις Α/θμιας και Β/θμιας είναι ξεχωριστές μεταξύ τους. Να φέρω ένα παράδειγμα. Έστω βγάζει και δίνει για Θεσσαλονίκη 100 κενά μεταθέσεων στην Β/θμια ενώ υπάρχουν 1000 πλεονάζοντες ΠΕ86 σε όλη την Ελλάδα. Τα 100 κενά σίγουρα θα καλυφθούν. Αν δώσει 100 κενά και στην Α/θμια αυτά μπορούν να τα διεκδικήσουν μόνο μόνιμοι ΠΕ86 της Α/θμιας. Μπορεί λοιπόν να μην καλυφθούν όλα. Αν δεν καλυφθεί έστω και 1 μπορεί στην Α/θμια ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ να διορίσει 50 πληροφορικούς. Ακόμα και χωρίς να έχει ιδρύσει οργανικά κενά σε σχολεία. Ξαναλέω η περιοχή και τα νούμερα είναι τυχαία για να δείξω τη λογική.

1900
όταν λες να πάρει κόσμο εννοείς να γίνουν μεταθέσεις ?  Μπορεί να διορίσει πχ στην Καβάλα παρά το γεγονός ότι δεν δίνει θέσεις για μετάθεση;;;

Νομίζω όχι. Διάβασε παραπάνω. Στους ΠΕ86 υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες στην Α/θμια. Εκεί έχει πραγματικές ανάγκες. Δεν θα μου φαινόταν δηλαδή αδύνατον στην Β/θμια να πάρει 10 άτομα. Στην Α/θμια όμως άνετα μπορεί να πάρει 300 και πάλι είναι κλάσμα των πραγματικών αναγκων. Εγώ πχ θεωρώ πως αν διοριστω ως ΠΕ86 και όχι ως ΠΕ83 θα είναι 99% στην Α/θμια.

1901
Επειδή κουράστηκα το ξαναλέω τελευταία φορά. Δεν παίζει ρόλο αν δεν τη δηλώσει κανένας. Αν δεν βγει η Α Θεσ ως  κενό για τις μεταθέσεις δεν θα βγεί ούτε για τους διορισμούς έστω και αν δεν την δηλώσει κανείς. Επίσης το παλιά που λες ήταν πριν από δεκαετία που έγινε μεγάλη κακοδιαχείρηση στη διαχείρηση προσωπικού. Αυτά είναι γνωστά στο τμήμα διορισμών.

Συμφωνώ. Η Α θέσ ήταν ένα τυχαίο παράδειγμα. Όσον αφορά στη δευτεροβάθμια επειδή υπάρχει πλεόνασμα όπου και να δώσει κενά λογικά αυτά θα καλυφθούν. Στην Α/θμια υπάρχουν τόσα κενά που δεν μπορούν να καλυφθούν από τους μόνιμους της Α/θμιας. Αν βγάλει λοιπόν και δώσει πχ 10 κενά στην Α/θμια Χαλκιδικής και καλυφθούν τα 5 μπορεί στην Χαλκιδική να διορίσει 100 άτομα αν θελει. Για να το ληξουμε εδώ. Δεν έχω κάτι μαζί σου. Το θέμα είναι πως οι πραγματικές ανάγκες της Α/θμιας είναι τεράστιες. Αν χρειάζεται ενας ΠΕ86 κάθε 12θεσιο, κλάσμα αυτών να πάρει θα χρειαστούν πολλές εκατοντάδες. Τον λογιστικό τρόπο και το πώς θα το κάνουν δεν ξέρω. Μπορούν όμως να το κάνουν και νομιμότατα.

1902
Συμφωνώ 100% σε όλα. Αλλά αυτό πρέπει να γίνει πρωτού δοθούν τα κενά για τις μεταθέσεις. Μετά το πουλάκι πέταξε.

Και να μην δημιουργηθούν οργανικές σε σχολεία πριν τις μεταθέσεις πάλι μπορεί να πάρει κόσμο ο οποίος έχει οργανική (απλώς όχι σε σχολείο) και θα είναι στη διάθεση της διεύθυνσης

1903
Καμία σχέση .

πε02

2019

683 πλεονάσματα    ,   Δόθηκαν για μεταθέσεις 250 κενά (250 οργανικά κενά)

παραιτήσεις /συνταξιοδ.  244


2020

510 πλεονάσματα    ,   Δόθηκαν για μεταθέσεις 158 κενά (158 οργανικά κενά)

μετά τις μεταθέσεις 128 οργανικά κενά :o :o

παραιτήσεις /συνταξιοδ.  528

2021

Το  κενά  που θα δοθούν είναι  128 + τα ενεργά από τα  528 για τους  τους διορισμούς. Θα είναι τουλάχιστον 400 -450. Άρα, νόμιμα αν δεν αλλάξει το καθεστώς, θα γίνουν μπορεί και  450 διορισμοί με βάση τις οργανικές για το 2021. Με την ίδια λογική, για το 2022,  θα μπορούν να κάνουν και άλλους 1100-1200 αν θέλουν. Ομως νομίζω ότι θα γίνουν το πολύ 1000 και για τις 2 χρονιές/

Επειδή κουράστηκα το ξαναλέω τελευταία φορά. Ο μόνος περιορισμός για τους διορισμούς είναι πως μπορεί να διορίσει μόνο σε περιοχή που ικανοποιηθηκαν όλες οι αιτήσεις μετάθεσης ή σε περιοχή που κανένας δεν τη ζήτησε για μετάθεση. Μπορεί λοιπόν στην τάδε περιοχή που πληρεί μια από τις δύο παραπάνω προϋποθέσεις να διορίσει 5000  πληροφορικούς αν θέλει νομιμότατα. Δεεεεεν έχουν σχέση ο αριθμός των οργανικών κενών που μου αναφέρεις(σωστότερα: δεν τους περιορίζει ο αριθμός οργανικών κενών). Αν απαγκιστρωθείς - ούμε από το κόλλημα με τα οργανικά κενά θα καταλάβουμε γιατί στο παρελθόν έχει διορίσει άτομα σε περιοχές που έχουν υπεράριθμους. Να φέρω άλλο παράδειγμα; Αν την Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ δεν τη δηλώσει κανένας για μετάθεση μπορεί εκεί να διορίσει όσους θέλει χωρίς κανενα περιορισμό.

1904
Nομίζω ότι κάνεις λάθος και κανενός το μυαλό δεν έχει κολήσει. Η αυτοψία θα δείξει. Στους πε 02 με τη λογική αυτή μπορεί να κάνει και μέχρι 450 -500 διορισμούς το 2021. Το ξαναλέω, προηγούνται οι ήδη μόνιμοι και μετά εμείς. Δεν θα δοθούν θέσεις για διορισμούς εκεί που δεν έχουν ικανοποιηθεί οι μεταθέσεις. ΟΙ διαδικασίες έχουν καθυστερήσει και μιλάω σε περίπτωση διαφοροποίησης του καθεστώτος για τις μεταθέσεις. Το μόνο που μπορεί να σώσει είναι το αν άλλαξε το ωρολόγιο 2020-2021 για τους πε86.

Το να λες ότι ΠΕ86 θα πάρει μόνο 90 είναι σαν να λες ότι ΠΕ02 θα πάρει μόνο 128. Αυτό πατάει πάνω σε κενά που δεν είναι επικαιροποιημενα. Έχει αποδειχθεί πως μπορεί νόμιμα να διορίσει όσους θέλει όπου θέλει. Σίγουρα σε ένα ποσοστό θα παίξει ρόλο το ότι οι ΠΕ86 στην πρωτοβάθμια καλύπτουν σχεδόν όλοι όχι λειτουργικές ανάγκες αλλά πραγματικές. Βλέπεις με υπεράριθμο κόσμο στην Β/θμια στέλνει αρκετούς από αυτούς και στην Α/θμια και πάλι παίρνει 1500 αναπληρωτές. Όπως οι ΠΕ02 θα είναι έκπληξη για μένα να είναι λιγότεροι από 800 έτσι και οι ΠΕ86 θα είναι έκπληξη να είναι.λιγοτεροι από 200-250 (μπορεί να λέω και λίγους). Δεν το λέω το νούμερο αυτό επειδή με βολεύει γιατί είμαι πολύ πιο καλή σειρά.

Σελίδες: 1 ... 134135136137138 ... 162

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 509
Σύνολο: 515

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.