Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mart13

Σελίδες: 1 ... 3456
57
Το θέμα δεν είναι μόνο η ύλη αλλά το πως διδάσκονται τα θρησκευτικά κυρίως στα μικρά παιδιά που δεν μπορούν να καταλάβουν την αλληγορική σημασία μέσα από τα κείμενα του βιβλίου τους.

Δεν είδα να απαντά κανένας στο ερώτημα που έθεσε ένας συνάδελφος σχετικά με τη θυσία του Αβραάμ και ρωτούσε αν ένας μαθητής ρωτούσε αν έρθει ο Θεός στον ύπνο μου και μου πει να κάνω κάτι κακό εγώ θα πρέπει να το κάνω;

Άντε μετά να απαντήσεις στο κακόμοιρο το παιδάκι... Ας πούμε ότι του λες όχι βέβαια. Αν σε ρωτήσει: έτσι δεν παραβλέπω το θέλημα του Θεού και είναι σαν να μην έχω βαθιά πίστη ότι ο Θεός ξέρει καλύτερα το καλό μου ή ότι αφού ο Θεός θέλει να με δοκιμάσει κι εμένα;;;   ??? Δεν υπάρχει πιο απλός τρόπος για να διδαχθεί η δύναμη της πίστης; Και δεν μιλώ μόνο από άποψη θρησκείας πίστη αλλά σαν γενικότερη έννοια, γιατί η πίστη είναι μια εσωτερική δύναμη που διαμορφώνει ακόμα και την ίδια μας τη ζωή σε πολλά επίπεδα. Αλλά επειδή μου είπαν να πιστεύω κι αυτό φτάνει,  τι σόι πίστη είναι;

Έτυχε πριν χρόνια ο γιός μου να με ρωτήσει για ένα θέμα στο μάθημα των θρησκευτικών και είδα κι έπαθα να τον συνεφέρω. Σε μάθημα που κάνανε για την αμαρτία και ότι ο Θεός είναι κριτής και τιμωρεί την αμαρτία (μέσες άκρες αυτό έλεγε το κεφάλαιο) Με φόβο λοιπόν το παιδάκι με ξαναρωτούσε μαμά αφού ο Θεός μας αγαπάει γιατί να μας τιμωρήσει και αφού λέει να μην κρίνουμε γιατί να μας κρίνει αυτός;;; Και δώστου κλάμα :'( :'( :'(
Άλλη φορά μεγαλύτερος πια μου είπε ωραίος ο πατέρας!!! :o >:( Ο ένας γιός την κοπάνησε παίρνοντας το μερίδιό του, ο άλλος έμεινε κοντά στον πατέρα εργαζόταν κλπ κλπ και όταν γύρισε ο άσωτος (αφού τα έφαγε όλα κι έμεινε ταπί) έσφαξε το μόσχο τον σιτευτό!!!
Ώρες συζήτησης κάθε φορά όταν μάθαινε τα θρησκευτικά να κάνω εγώ την ανάλυση τι θέλει να πει με την κάθε παραβολή το μάθημα. Να πρέπει να ξορκίσω τα κακά δαιμόνια και να κάνω ανάλυση για την αγάπη και συζητήσεις για να καταλάβει το παιδί ότι όλα αυτά είναι παραβολές και όχι κυριολεξίες.

Στην Α/βαθμια τα θρησκευτικά είναι "Χριστιανικά" κυρίως και δεν τα διδάσκουν θεολόγοι αλλά οι δάσκαλοι. Στην Β/βαθμια αναλύει και άλλες θρησκείες και διδάσκονται από θεολόγους.

Στην Τήνο που μένω το ποσοστό των καθολικών είναι πάρα πολύ μεγάλο. Αν τα θρησκευτικά δεν ήταν μάθημα που μιλά για τον Χριστιανισμό κυρίως αλλά γενικότερα για την θρησκεία, τότε γιατί την ώρα των θρησκευτικών τα παιδιά που είναι Χριστιανοί διδάσκονται από τον δάσκαλο ή τον θεολόγο (στη Β/βαθμια) ενώ τα Καθολικά παιδιά διδάσκονται από ιερείς Καθολικούς;;;; Γιατί εμένα αυτό μου φέρνει κάτι σε κατηχητικό;

Συμφωνώ κι εγώ πως το μάθημα θα ήταν καλύτερα να ονομαζόταν θρησκειολογία και να διδάσκεται εντελώς διαφορετικά και με διαφορετικά βιβλία.
Συμφωνώ με την Boemissa ότι τα θρησκευτικά θα πρέπει να διδάσκονται έτσι ώστε να διαμορφώνουν ελεύθερες συνειδήσεις.

Παρεπιπτόντως ένα βιβλίο που μου ήρθε τώρα στο μυαλό είναι το "Παιχνίδι των Θεών". Γραμμένο από μελετητή των θρησκειών, προσεγγίζει όλες τις θρησκείες μέσα από ένα μικρό αγόρι που πάσχει από ανίατη ασθένεια και με την πλούσια θεία του γυρίζει όλο τον κόσμο. Μέσα από την προσπάθεια της θείας να γιατρέψει τον μικρό, ζητά βοήθειια από κάθε θρησκεία μέσω των εκπροσώπων τους. Μέσα από το ημερολόγιο του μικρού αγοριού, φιλτράρονται όλες οι θρησκείες και ανακαλύπτει ο αναγνώστης τα κοινά και την διαφερετικότητα τους αλλά και πολλά περισσότερα... (μην σας πω και το τέλος  ;D)

58
Από τον παρακάτω πίνακα θα καταλάβετε ποιοι είναι οι περιβόητοι καθηγητές με την μεγάλη προυπηρεσία.
Οι γυμναστές και μόνο αφού όλοι οι υπόλοιποι διορίσθηκαν με τα περιβόητα 16μηνα και 30μηνα.
Μη σας πιάνουν κορόιδα οι γυμναστές του ΔΣ της ΠΕΑ.
Να σταματήσει επιτέλους η κοροιδία
ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ 30 ΜΗΝΕΣ ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ 30/6/2008
ΠΕ01 2
ΠΕ02 77
ΠΕ03 14
ΠΕ0401 43
ΠΕ0402 5
ΠΕ0404 1
ΠΕ0405 3
ΠΕ05 2
ΠΕ06 8
ΠΕ07 18
ΠΕ08 0
ΠΕ09 11
ΠΕ10 6
ΠΕ11 1027
ΠΕ12 4
ΠΕ13 3
ΠΕ17 61
ΠΕ18 130


Μα ότι είμαστε περιβόητοι (σημαίνει ξακουστοί!!!) το γνωρίζουμε  8) ;)
Συνάδελφε καλό θα ήταν να μην μιλάς έτσι για συναδέλφους που υπηρετούν χρόνια την εκπαίδευση και στο φινάλε εμείς φταίμε που έχει εκατοντάδες κενά και δεν μας διορίζει; κάποτε ήταν "περιβόητοι" όπως μας ονομάζεις οι δάσκαλοι, οι μαθηματικοί κλπ κλπ αύριο ίσως να είναι η δική σου ειδικότητα.

Και όπως προανέφερε κάποιος άλλος ότι η μεγάλη προϋπηρεσία αποκτήθηκε από τα αθλητικά σχολεία μόνο, είναι πέρα για πέρα λάθος. Τόσο ξέρετε τόσα λέτε. Και ναι τα αθλητικά σχολεία είναι μέρος της εκπαίδευσης, τώρα αν εκεί έγινε το έλα να δεις με διορισμούς ανπληρωτών κι εσείς το μάθατε ή το ακούσατε (άλλωστε έχει γίνει μεγάλος ντόρος...) νομίζετε ότι μάθατε τα πάντα για τον κλάδο των γυμναστών και τα προβλήματά του... και έχετε και άποψη!!!

Πόσο δίκαιο νομίζεις είναι να μας θεωρείς κιόλας πρόβλημα. Τι πρόβλημα; Εμείς το έχουμε το πρόβλημα και είμαστε και πρόβλημα για άλλους...αλλά δεν ζητάμε να βγάλει ρύθμιση μόνο για εμάς αυτό θα ήταν φωτογραφική. Εδώ κολλάει η παροιμία " Και δαρμένος και κερατάς"

Η λογική είναι μία αν και δύσκολη να εφαρμοστεί απόλυτα με το μπάχαλο που έγινε με την κατάργηση της επετηρίδας και τις συνεχόμενες αλλαγές τρόπου διορισμού που θίγουν πάντα κάποιους.
Το θέμα είναι όμως κάποτε αυτό να πάψει. Αυτό που σήμερα βιώνει όλη η εκπαιδευτική κοινότητα δεν έχει να κάνει μόνο με όσους θίγονται άμεσα αλλά κάποια στιγμή θα γίνει πρόβλημα και αυτών που έπονται. Και η ΠΕΑ όταν ζητά διορισμό με 2 διδακτικά έτη στην αναπλήρωση,  αυτό το κάνει για όφελος των γυμναστών; αυτό καταλαβαίνεις εσύ;

Ο καθένας λέει ότι νομίζει σωστό, με ποια κριτήρια όμως; Ο καθένας μεταφέρει εδώ μέσα εικασίες και απόψεις όχι θέσεις της ΠΕΑ ή προθέσεις του Υπουργείου. Υποθέσεις και μόνο υποθέσεις... ( αλήθεια πόσοι από εσάς ήσασταν παρόντες στο συλλαλητήριο στις 29/3;;;;) Αλλά από τον υπολογιστή μου ξέρω κι εγώ να τα λέω μια χαρά ... κάτσε να πάρω φόρα! ( και ήμουν παρούσα εκεί έξω από το ΥΠΕΠΘ οπότε έχω κι ένα λόγο παραπάνω >:()

Το μόνο που έχουμε από τον Υπουργό και μιλώ επίσημα είναι η επικείμενη ρύθμιση. Το τι είπε σαν σκέψη το λέει και μόνη της η λέξη. Και η ΠΕΑ καλά κάνει και είναι σε εγρήγορση γι αυτό το θέμα.
Και από την ΠΕΑ σαν δεδομένο έχουμε το διεκδικητικό πλαίσο που στηρίζει όλους τους κλάδους.
Αυτό έκανε πάντα κι αυτό θα συνεχίσει να κάνει όσο κι αν δεν θυμόσαστε οι παλιοί ή δεν γνωρίζετε οι πιο νέοι: η ΠΕΑ ήταν αυτή που στήριξε πάντα και με επιτυχία τους αναπληρωτές σε όσες αλλαγές τους ταλαιπώρησαν και στην απαξίωση του αναπληρωτή.

Είμαι επιτυχών του ΑΣΕΠ και με μεγάλη προϋπηρεσία και μεγάλη σε ηλικία και δεν είμαι ουτε ΤΑΔ ούτε ΟΛ Παιδεία. Είμαι όμως αντίθετη στη λογική του να αλλάζεις συνέχεια το πλάνο ζωής ενός ανθρώπου και να τον εξευτελίζεις με αυτόν τον τρόπο. Ο καθένας με τα δεδομένα που έχει αποφασίζει να κάνει βήματα για το μέλλον του. Αν κάποιος με χρόνια στην εκπαίδευση αποφάσισε να μην δώσει ΑΣΕΠ αλλά να περιμένει το 60% - 40% δικαίωμά του (δεν κάνει κάτι παράνομο) απλά επιλέγει τον τρόπο ανάλογα με τα δεδομένα που έχει (ρωτάτε αν κάποιος 40άρης με 2 δουλειές και παιδιά έχει κουράγιο να δίνει ΑΣΕΠ και χρόνο για σωστή προετοιμασία;)
Έχετε σκεφτεί ποτέ πως κάποιοι άνθρωποι 40άρηδες πέφτουν επάνω στις αλλαγές και τους αλλάζουν η ζωή από τη μια μέρα στην άλλη; Τα δεδομένα που έλεγα δεν υπάρχουν πια...

Έχετε αναρωτηθεί πόσοι ανήκουν στην κατηγορία που με επετηρίδα θα είχαν διοριστεί, μόνο με ΑΣΕΠ θα είχαν διοριστεί, χωρίς ρυθμίσεις και μόνο ΑΣΕΠ και 60-40 θα είχαν διοριστεί ... αλλά μόνο με αυτό το μπάχαλο είναι μονίμως αδικημένοι; Θυμάστε;
Αν όχι τότε συγνώμη αλλά ή εγώ είμαι πολύ μεγάλη για να τα θυμάμαι ή εσείς πολύ μικροί να μην τα γνωρίζετε. Ή πολύ παρτάκηδες για να νομίζετε ότι μόνο εσείς έχετε δίκιο.

Συνάδελφοι η αλήθεια δεν είναι μόνο μία στην προκειμένη περίπτωση ας μην γελιώμαστε. Το δίκιο μπορεί να το έχουν και δύο ή τρεις άνθρωποι με διαφορετική άποψη και γι αυτό δεν ευθυνόμαστε εμείς αλλά όλοι όσοι κατάντησαν έτσι την εκπαίδευση και εμάς τους εκπαιδευτικούς. Το νόμισμα έχει 2 όψεις ... αν κι εδώ πια τι να σου κάνει ένα νόμισμα... μάλλον κύβο και βάλε χρειαζόμαστε!

Εύχομαι οι πιο νέοι να βρουν ένα σταθερό σύστημα διορισμού που θα τους δίνει τη δυνατότητα να προγραμματίζουν τη ζωή τους και ν΄αποφασίζουν γνωρίζοντας ότι αυτό δεν θ΄αλλάξει κάποια μέρα και κυρίως ο τρόπος να είναι δίκαιος και αξιοκρατικός για όλους κι όχι για λίγους κι "εκλεκτούς". Όσο για την παλιοσειρά την δική μου ψυχραιμία, δεν είναι η πρωτή φορά που αντιμετωπίζουμε δύσκολες καταστάσεις είμαστε μαθημένοι στα δύσκολα και μαχητές στη ζωή!!! Και τώρα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να δώσουμε την ύστατη μάχη αν χρειαστεί (γιατί όλα είναι εικασίες ακόμα) αλλά είπαμε εμείς έχουμε μάθει να ζούμε με την αδρεναλίνη στα ύψη....   ;)

59
Συνάδελφοι, δεν είναι μόνο η ρύθμιση είναι η απαξίωση της εκπαιδευτικής κοινότητας έτσι όπως έχουν τα πράγματα σήμερα.

Οι αναπληρωτές σήμερα που είναι χιλιάδες στο σύνολό τους οι περισσότεροι έχουν περάσει από τη διαδικασία του ΑΣΕΠ και έχουν κριθεί ως επιτυχόντες. Οι διορισμοί όμως είναι  χαμηλά αν αναλογιστεί κανείς τον αριθμό των αναπληρωτών που καλούνται κάθε χρόνο.

Δηλαδή είμαστε ικανοί και άξιοι να εργαζομαστε ως αναπληρωτές για χρόνια (στην ειδικότητα μου φτάνουν και τα 60 μόρια ΠΕ11) να κλείνουμε τις τρύπες κάθε χρόνο, αλλά μη ικανοί για μόνιμο διορισμό. Και επαναλαμβάνω όταν έχουμε αξιολογηθεί και από τον ΑΣΕΠ. 7 και 8 χρόνια στην αναπλήρωση και στην ωρομισθία και σε ηλικίες κοντά στα 40 πως σας φαίνεται;

Και τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο για αυτούς που έπονται.

Όχι μόνο νέα ρύθμιση που θα δώσει ανάσα σε ειδικότητες που χρόνια δουλεύουν αναπληρωτές και ωρομίσθιοι με όσα αυτό συνεπάγεται αλλά και θέσπιση μέγιστου ορίου στην αναπλήρωση για αυτούς που έπονται και τρέχουν σε όλη την Ελλάδα για 8-10 ώρες, μένουν απλήρωτοι για μήνες και είναι δέσμιοι αυτού του συστήματος και θα είναι για πολλά ακόμα χρόνια αν δεν γίνει κάτι άμεσα.

Συνάδελφοι η εκπαιδευτική κοινότητα είναι η μόνη που έχει συμβασιούχους για 4 έως και 10 χρόνια και το μέλλον τους είναι αβέβαιο έως ανύπαρκτο για κάποιες ειδικότητες.

Τα πράγματα δείχνουν ότι οι διορισμοί δεν πρόκειται να αυξηθούν σε καμιά ειδικότητα μιας και μετά έρχεται το ΥΠΕΠΘ και βουλώνει τις τρύπες με αναπληρωτές και ωρομίσθιους. Αυτό ονομάζεται ομηρία συνάδελφοι.

Προσωπικά όπως και χιλιάδες συνάδελφοι πολλών ειδικοτήτων θίγονται από αυτή τη στάση. Το να βουλώνεις τρύπες, να έχεις αξιολογηθεί ως επιτυχών από τον ΑΣΕΠ και με υψηλή βαθμολογία αλλά να θεωρείσαι ανάξιος για διορισμό με θίγει προσωπικά. Το να δουλεύεις χρόνια ωρομίσθιος, ΠΔΣ, αναπληρωτής, να απολύεσαι κάθε χρόνο και η αγωνία σου να είναι ίδια κάθε Σεπτέμβρη και η αβεβαιότητα για το μέλλον να μη φαίνεται να σταματά κάπου...

Αρκετά με την ομηρία των εκπαιδευτικών, αρκετά με την απαξίωση μας. Έχουμε εργασιακά δικαιώματα τα οποία πρέπει να διεκδικήσουμε. Έχουμε καταντήσει συμβασιούχοι για χρόνια χωρίς καμιά δέσμευση για το  μέλλον μας.

Ρύθμιση και θέσπιση μέγιστου χρόνου στην αναπλήρωση τώρα. Για εμάς αλλά και για το μέλλον όλων των συναδέλφων.

60
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Απ: ''Καλλιπατειρα'' το 2007-08.
« στις: Οκτώβριος 03, 2007, 02:28:26 μμ »
Αυτό λέω κι εγώ....
Αναμένεται σήμερα στις 3 το μεσημέρι, ας ελπίσουμε να είναι και το οριστικό.
Το σίγουρο είναι ότι οι θέσεις είναι 840 μαζί με τους τρίτεκνους από πηγή μέσα από ΥΠΕΠΘ.

Υπομονή συνάδελφοι :P

61
Αναπληρωτές / Απ: Ωρομίσθιοι (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2007, 12:50:17 μμ »
Πήρα τηλέφωνο σήμερα στην Α/βαθμια Κυκλάδων που έχω κάνει αίτηση για ωρομίσθια. Δεν τους έχει έρθει καμιά εγκύκλιος ή ειδοποίηση για να καλέσουν ωρομίσθιους. >:(  Επιπλέον μου είπαν ότι αν ίσχυε κάτι τέτοιο θα το ήξεραν γιατί οι πιστώσεις βγαίνουν νωρίτερα από τις θέσεις.

Από την άλλη μου είπε αν το είδες κάπου( τους είπα πηγή alfavita) κράτα ανοιχτά τα τηλέφωνά σου μήπως έρθει κάποια ειδοποήση άμεσα και σας καλέσουμε...

Στο χωριό μου λένε όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό κοφίνι! πόσο μάλλον απ' όσο ξέρουμε ότι δεν είναι η εποχή τους ακόμα....
Εκτός αν μας κάνει έκπληξη το ΥΠΕΠΘ

Απ' όσο θυμάμαι βέβαια στο παρελθόν με έχουν καλέσει ωρομίσθια πολλές φορές την επόμενη της έναρξης της σχολικής χρονιάς (για ολοήμερο πάντα). Τώρα λόγω εκλογών τα πράγματα αλλάζουν οπότε εν αναμονή και ας ελπίζουμε να μην μας βρούνε οι γιορτές όπως λέει κι ο ΜΑΤ.


62
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Απ: ''Καλλιπατειρα'' το 2007-08.
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 01:49:32 μμ »
Kofia πέρυσι τα 1000 άτομα και μετά άλλους 50 κάτι που λες, στην εγκύκλιο ελεγε αναπληρωτές Φ.Α. για να καλύψουν θέσεις Καλλιπάτερια, λειτουργικά κενά αλλά και σε αρκετές περιπτώσεις συνάδελφοι συμπλήρωναν ωράριο στο ολοήμερο.

Και που είσαι; τα πιτσιρίκια δεν τα έχουμε για φάγωμα  ;D ;D ;D
Αν τα φάμε μετά δεν θα έχουμε μαθητές και δεν θα έχουμε θέσεις για να διδάξουμε  ;)

Από την άλλη ναι, κάθε χρονιά υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν γυμναστές και αυτά δεν είναι μόνο τα μειονοτικά 2θέσια και 3θέσια.

63
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Απ: ''Καλλιπατειρα'' το 2007-08.
« στις: Αύγουστος 01, 2007, 11:15:00 πμ »
Ναι ΜΑΤ είναι και ήταν και πέρυσι.

Η μόνη περίπτωση να μην ήταν κάποιος ήταν να είναι τρίτεκνος με μηδενική προϋπηρεσία και λόγω του ότι δεν έφτανε το ποσοστό το 20% για τους τρίτεκνους να πήραν από τον πίνακα Γ' τρίτεκνους. Δεν θυμάμα όμως ειλικρινά.

64
Τον πίνακα του 30μηνου μπορείτε να τον βρείτε στο http://e-aitisi.sch.gr/triantamino_07/PE11.00.html.

Η απόκλιση των 149 θέσεων είναι οι γυμναστές που θα διοριστούν μέσω της διεκδίκησης που πέτυχε η ΠΕΑ, δλδ να μην είναι λιγότεροι οι συνολικοί διορισμοί σε κάθε κλάδο φέτος, από το 1/3 του 30μηνου, δλδ τον αρχικό αριθμό εγγεγραμένων στο 30μηνο που ήταν περίπου 1540 θέσεις αν θυμάμαι καλά για τον κλάδο μας.

301 από 30μηνο + 36 από ΑΣΕΠ + 24 από 40%=361 άτομα, αν προσθέσεις και τα 149 τότε έχεις τα 510 άτομα που είναι ο αριθμός που θα διοριστούν φέτος -που έχουμε δει κατά καιρούς σε διάφορους πίνακες που λένπόσοι θα διοριστούν από κάθε κλάδο φέτος- και είναι το νούμερο που αντιστοιχεί στο 1/3 του αρχικού αριθμού του 30μηνου.


Βέβαια επίσημα δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα ακόμα από το Υπουργείο οπότε αναμένουμε....

Οι 30μηνίτες θα διοριστούν φέτος, όλοι μιας και η εγκύκλιος έλεγε ότι θα διοριστούν το αργότερο μέχρι το 2007.

65
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2006, 09:58:22 πμ »
lousalome84, έχεις δίκιο αλλά εδώ όλη τη χρονιά κυνηγάνε να βγάλουν την προβλεπόμενη ύλη.... νομίζεις ότι είναι πολλοί αυτοί που νοιάζονται για τις εξελίξεις του κλάδου τους;;;

Επίσης ένα θέμα είναι ο τρόπος διδασκαλίας. Η γραμμή του Υπουργείου τόσο για Α/βαθμια όσο και Β/βαθμια είναι σωστά τοποθετημένη... αλλά μη εφαρμόσιμη από τους περισσότερους μόνιμους που δενμπορούν ν' αλλάξουν τον τρόπο δδασκαλίας τους.... και επίσης επικαλούνται ότι πρέπει να τελειώσουν την ύλη.
Η θέση αυτή λέει ότι ο σκοπός δεν είναι να βομβαρδίζουμε τα παιδιά διαρκώς με γνώσεις, αλλά να τα κάνουμε ικανά να διαχειρίζονται τη γνώση που απλόχερα υπάρχει γύρω τους, αναπτύσσοντάς τους τις τεχνικές και την κριτική σκέψη!

Αυτό πως γίνεται; μα φυσικά με την χρήση νέων τεχνολογιών... Αλλά που; Τα παιδιά γυρνάνε σπίτι με τρελλό όγκο εργασιών και γνώσεων που πρέπει να αποστηθίσουν....

Sophie πολύ καλά τοποθετήθηκες... κάθε φορά απλά δεχόμαστε τα κριτήρια του κάθε "ειδικού" και τώρα χορεύουμε θέλοντας και μη στο ρυθμό που μας χτυπάνε παλαμάκια...

Προτάσεις υπάρχουν πολλές και είναι αξιοκρατικές για όλους, παλιούς και νέους, απλά δεν τους συμφέρει... και ο νοών νοείτο!

66
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2006, 06:56:23 μμ »
Γιούλα, τι να πω;

Οδοστρωτήρας!!!! η λέξη κλειδί για τον ΑΣΕΠ και για το σύστημα διορισμών.

Δεν ξέρω πια τι πρέπει να σκεφτώ....

Ο μεγαλύτερος, που χρόνια δουλεύει και έχει και οικογένεια έχει μεγαλύτερη ανάγκη από εργασία. Αλλά από την άλλη ο νέος-α πως θα ξεκινήσουν τη ζωή τους; Πως θα κάνουν κάποτε και αυτοί κάποια όνειρα πραγματικότητα.

Σίγουρα οι επιπλέον γνώσεις είναι προσόντα αλλά πως να τα αξιολογήσεις;

Για τις ξένες γλώσσες δεν ξέρω, αλλά οι υπολογιστές πρέπει να είναι εργαλείο στα χέρια όλων των εκπαιδευτικών. Πέρυσι τις βροχερές μέρες και τις μέρες παγετού, έμπαινα με τα παιδιά στην αίθουσα υπολογιστών και μέσα από προγράμματα γνώσεων-κουίζ και κανονισμών για τον αθλητισμό, CD με θέματα αθλητισμού, διατροφής, ανατομίας κ.α. αλλά και εύρεση υλικού σε θέματα αθλητισμού που ζητούσαν τα παιδιά, έκανα  μάθημα. Να μην αναφέρω την δουλειά που κάναμε με τα παιδιά σε πρόγραμμα Αγωγής Υγείας μέσω υπολογιατών ...

Τώρα αν θα πρέπει να ποτελεί προσόν, σίγουρα αποτελεί αλλά εδώ ήδη γίνεται μπάχαλο με απλά πράγματα... δεν ακούς δεύτερο πτυχίο; ε και;

Καλά τα λές Γιούλα, ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ

Σ' ευχαριστώ για τις ευχές, καλό κουράγιο και σε σένα που τώρα ξεκινάς.

67
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Καλλιπάτειρα
« στις: Αύγουστος 28, 2006, 10:55:40 πμ »
Καλημέρα, γνωρίζει κανείς κάτι νεότερο για το πρόγραμμα Καλλιπάτειρα; Υποτίθεται ότι τον Σεπτέμβριο ξεκινά η επιμόρφωση.

Γνωρίζει κανείς τον αριθμό αυτών που εκδήλωσαν ενδιαφέρον από επίσημες πηγές; Τελικά θα καλύψει τους υπόλοιπους μέχρι τις 2000 θέσεις από τον ενιαίο πίνακα;

68
Ουπς! Σωστά... δεν πειράζει σημασία δεν έχει το μετάλλιο αλλά η συμμετοχή... (χι!χι!)

69
Να ένα βήμα!!! καιρός ήταν...

Να δούμε πόσοι τελικά θα ανταποκριθούν.  Εδώ άνεμε θα δείξει αν κάθε σύλλογος νοιάζεται τελικά για το καλό όλων.

Η πρόσκληση ισχύει μόνο για τους συλλόγους ή και για κάθε συνάδελφο Φ.Α.;

Όταν θα έχεις νέα δώσε στίγμα, γιατί μένω μόνιμα σε νησί ώστε να μπορώ να το προγγραμματίσω.


θα δανειστώ το ρητό σου:

"Όλοι μαζί μπορούμε"


70
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« στις: Αύγουστος 27, 2006, 11:26:25 πμ »
Απλά κατέθεσα αυτά που έχω στην ψυχή μου....

Καλή δύναμη και σε σένα sophie.

"Η τύχη βοηθά, αυτούς που βοηθούν τον εαυτό τους!!!"

Σελίδες: 1 ... 3456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 546
Σύνολο: 547

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.