Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mart13

Σελίδες: 1 ... 456
71
Πέρυσι ήμουν αναπληρώτρια, αλλά και αδιόριστη φυσικά...
Άσε που κάποιοι από τους περσινούς αναπληρωτές και ωρομίσθιους μπορεί φέτος να είναι και άνεργοι!!!

72
Είμαι ΠΕ11, η τρίτη φωνή στο φόρουμ μαζί με τους φυσικούς,  στους αδιόριστους όμως δεν μας πιάνετε....

73
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Σε ποιο μέρος κατοικείτε;
« στις: Αύγουστος 27, 2006, 11:07:29 πμ »
Στην Τήνο!

74
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« στις: Αύγουστος 25, 2006, 11:19:31 πμ »
Οι θέσεις τελικά είναι ως γνωστόν 72! Και οι αναμενόμενες αιτήσεις πάνω από 12.000.... Κάτι σε ο θάνατος σου η ζωή μου, μου ακούγεται....


Καταθέτω τον προβληματισμό μου.
Είναι γνωστές οι διαμάχες μεταξύ ΑΣΕΠιτών, αναπληρωτών, ωρομισθίων, 30μηνιτών και πάει λέγοντας. Ο καθένας φωνάζει για το δικό του συμφέρον... Ωραία συναδελφική αλληλεγύη, λέω εγώ...

Σίγουρα μία αξιολόγηση είναι καλύτερα από το τίποτα. Αλλά νομίζετε ότι με τον ΑΣΕΠ διορίζονται οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί, οι πιο διαβασμένοι, οι πιο έμπειροι, οι πιο τυχεροί, οι μικρότεροι ,οι μεγαλύτεροι;;;; Ποιοι;

Ανάγκη και δικαίωμα στην εργασία έχουν όλοι. Η απόκτηση του πτυχίου μας, μας καταστεί ικανούς για να διδάξουμε. Και στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ΔΕΝ ΚΆΝΟΥΜΕ ΤΊΠΟΤΑ ΆΛΛΟ ΠΑΡΆ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΎΜΕ ΞΑΝΆ ΤΟ ΠΤΥΧΊΟ ΜΑΣ.
Για μένα είναι εξευτελιστικό να βάζεις έναν πτυχιούχο στη διαδικασία εξετάσεων... από θέμα ηθικής πλευράς! Όταν φοιτούσα εγώ μπαίναμε με μ.ο. 18 και οι βαθμοί στο Πανεπιστήμιο ήταν με το σταγονόμετρο. Σε πόσα άλλα Πανεπιστήμια έχουν τόσες υποχρεωτικές ώρες φοίτησης;;; Αν κάποιος είναι ανίκανος ας μην πάρει ποτέ πτυχίο, από τη στιγμή που το κατακτά όμως λέγεται εκπαιδευτικός, επιστήμονας!


Πως εξηγείτε ότι από τον ίδιο διαγωνισμό την μια φορά κάποιος κρίνεται ικανός και την άλλη όχι; Πόσοι είναι διπλά επιτυχόντες;;;Πόσες φορές θα πρέπει ένας άνθρωπος να αποδείξει την ικανότητά του; Πόσες φορές θα πρέπει να αξιολογηθεί;;;

Ο αναπληρωτής κρίνεται ικανός να διδάσκει, για να βουλώνει τρύπες αλλά ανίκανος για να διοριστεί μόνιμα... Μήπως θα διδάξει κάτι άλλο ή μήπως τάχα στα ίδια σχολειά και στα ίδια παιδιά δεν θα απευθύνεται;;; Και μιλώ για τον θεσμό του αναπληρωτή σήμερα που δεν καλύπτει κενά από άδειες άλλων εκπαιδευτικών ή κενές θέσεις λόγω κενών για αναπληρωτές, αλλά πολλές φορές πραγματικά κενά!!! Κάποιοι αναπληρωτές είναι και επιτυγχόντες του ΑΣΕΠ...

Οι ωρομίσθιοι είναι τα ιδανικά πιόνια για να παίζουν τα παιχνίδια τους από ψηλά. Ποιος μπορεί να ξεχάσει ότι προεκλογικά διορίστηκαν οι περισσότεροι ωρομίσθιοι, δίνοντας ελπίδες σε χιλιάδες συναδέλφους, που όμως δεν γνώριζαν οι καθεστώς της ωρομισθίας (λάστιχο σε σχολεία, απλήρωτοι για μήνες, μειομένα εργασιακά δικαιώματα...) Αυτοί οι άνθρωποι πως ζούν, περιμένοντας να πληρωθούν σε άγνωστο χρόνο;;;
Την ίδια χρονιά, ένας αναπληρωτής έσπασε σε δύο ωρομίσθιους, συγκεκριμένα δουλεύαμε σε ένα σχολείο (πρωινό) 2 ωρομίσθιοι αντί για ένα αναπληρωτή... Όσοι γνωρίζουν το καθεστώς ξέρουν πως ο ωρομίσθιος έχει πολύ λιγότερα εργασιακά δικαιώματα από έναν αναπληρωτή. (προϋπηρεσία, άδειες, χρήματα, δώρα εορτών...) Την επόμενη χρονιά πλήθος ωρομισθίων από αυτούς δεν ξαναεργάστηκαν.... τους έδωσαν μια καραμέλα να γλυκαθούν, γιατί άραγε; και μετά τους άφησαν με την πίκρα...

Πόσα πραγματικά κενά υπάρχουν τελικά σε αυτή τη χώρα;;;


Και άλλη μία απορία:
Δίνουμε ΑΣΕΠ με ίσους όρους;;;

Οι αναπληρωτές παίρνουν μόρια από την προϋπηρεσία, αλλά στην πλειοψηφία τους είναι μεγάλοι με οικογένεια, παιδιά και κάπου θα πρέπει να δουλεύουν για να ζήσουν. Πριν μερικά χρόνια ήξεραν ότι θα διοριστούν κάποια μέρα και δεχόμενοι αυτό το σκεπτικό συνέχιζαν να παλεύουν σαν αναπληρωτές. Μια ωραία μέρα τα πράγματα άλλαξαν και γι' αυτούς που ήδη είχαν επενδύσει σε αυτό, δεν υπήρξε καμιά θετική ρύθμιση. Όλοι επί ίσοις όροις!!! Πότε διαβάζουν;;; με τι ψυχικά αποθέματα; Δίνουν το μέγιστο της απόδοσης τους;;; Δεν νομίζω...

Οι νέοι (καλά κάνουν και να μην τους κατηγορεί κανείς γι' αυτό, γιατί όλοι στη θέση τους το ίδιο θα έκαναν) έχουν μεγαλύτερη ευχέρεια χρόνου, λίγα άγχοι μιας και ελάχιστοι είναι αυτοί που έχουν οικογενειακές υποχρεώσεις, αλλά έχουν το ίδιο άγχος για επαγγελματική αποκατάσταση, ίσα δικαιώματα στην εργασία!!!  πάνε φροντιστήριο, τα έχουν πιο φρέσκα κάποια στο μυαλό τους αλλά ξεκινούν και χωρίς προϋπηρεσία... και χωρίς εμπειρία (αναφέρομαι στ ότι μπήκαν θέματα από βιβλία της ΟΛ.Παιδείας, που τα είχαν μόνο αυτοί, ούτε οι αναπληρωτές και από εκγυκλίους που πάνε στα σχολεία...)

Τα θέματα του ΑΣΕΠ είναι σωστά σαν μέσο αξιολόγησης;;; Διφορούμενες απαντήσεις, θέματα άσχετα να σε κρίνουν ικανό εκπαιδευτικό, αλλά μάλλον μια καλή βιβλιοθήκη γνώσεων που την επόμενη του ΑΣΕΠ κάποιες θα ξεχαστούν στο χρονοντούλαπο του μυαλού, γιατί είναι άσχετες με την πρακτική στο σχολείο.....

Και πέστε μου συνάδελφοι σε ένα διαγωνισμό που θέλει να λέγεται αξιοκρατικός, γιατί ο ΑΣΕΠ ανακοινώνει ότι δεν είναι υποχρεωμένος να δώσει τις σωστές απαντήσεις την επομένη του διαγωνισμού;;;; ( κάπου το διάβασα σε δελτίο τύπου το 2005!!!)

Γιατί δεν έχεις δικαίωμα να δεις το γραπτό σου και να ζητήσεις αναβαθμολόγηση;;; "Αποφασίζουμε και διατάζουμε" καμιά δημοκρατική διαδικασία, λες και το σκάνερ είναι θεός και το χειρίζεται ποιος;;;; άνθρωπος μάλλον....


Καταργήθηκε η επετηρίδα και δημιουργήθηκε μια νέα! Πριμοδοτεί τους αναπληρωτές για μόνιμο διορισμό, αλλά αφαιρεί τα μόρια επιτυχίας του ΑΣΕΠ για τον διορισμό από τους νέους και παλιούς... Πάει η επιτυχία... ανύπαρκτη... ανούσια... ανίκανος ξανά....


Είμαι αναπληρώτρια από το '99. Καμία σχέση με Ολυμπιακή Παιδεία, με ΤΑΔ κ.λπ.  Επιτυχούσα του ΑΣΕΠ του 2005, μόλις 1,5 μόρια πίσω από τον τελευταίο διορισθέντα. Μητέρα ενός παιδιού που το μεγαλώνω μόνη μου, τη μια χρονιά δουλεύω και την άλλη είμαι πουθενά, την άλλη ωρομίσθια απλήρωτη για ένα 5άμηνο και..., την άλλη ξανά αναπληρώτρια, τη μια πρωί, την άλλη ολοήμερο, του χρόνου που;;;;;


Θα ξαναδώσω ΑΣΕΠ, όχι μόνο για να διοριστώ και για να αποκτήσω μια σταθερή δουλειά αν τα καταφέρω, αλλά γιατί αγαπώ την εκπαίδευση και κάθε χρόνο αποχωρίζομαι με πόνο τους μαθητές μου και μια πίκρα στα χείλη για το άγνωστο μέλλον... Γιατί θέλω να παλέψω και από μέσα για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, γιατί παρ' όλη την ανασφάλεια που μου δίνει τόσα χρόνια, αγαπώ τη δουλειά μου και τα παιδιά. Δεν ξέρω που θα βρω την ψυχική δύναμη και τον χρόνο να διαβάσω....

Αισθάνομαι να παλεύω με ένα θηρίο, που τι μια του καταφέρνω μια ... και πέρνω μια ανάσα και την άλλη έρχεται να με κατασπαράξει λες και ήμουν κακή στη δουλειά μου, λες και δεν πάλεψα για το καλό των μαθητών μου, λες και δεν αγάπησα το κάθε σχολείο, λες και δεν έδωσα το μέγιστο των δυνάμεων μου... λες και δεν πέτυχα ακόμη και στον ΑΣΕΠ ...

Ας με συγχωρέσετε για την έκταση των λεγόμενών μου, αλλά πιστεύω ότι όλοι, παλιοί, νέοι, αναπληρωτές, ΑΣΕΠίτες, όλοι έχουμε την ίδια αγανάκτηση και τη ίδια πίκρα....

Πρέπει να αλλάξουμε την φθίνουσα πορεία της Φ.Α. στην Ελλάδα, αρκεί να αναλογιστούμε όλοι το δίκιο του διπλανού, να πάψουμε να τσακωνόμαστε και να πορευτούμε όλοι μαζί για το κοινό καλό όλων και της εκπαίδευσης.

Είμαστε χιλιάδες, όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τους από πάνω να ακούσουν τα δίκαια για όλους δικαιώματά μας. Όλοι έχουμε δικαίωμα στην εργασία... όλοι.
Εχουμε φωνή που αν την ενώσουμε όλοι μαζί, θα γίνει τόσο δυνατή που θα τρίξουν τα θεμέλια του Υπουργείου και ακόμα και οι κουφοί... θέλουν δε θέλουν θα μας ακούσουν.

Με εκτίμηση, Μαρία.

75
Aneme1969 έχεις δίκιο και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, έχω διαβάσει και αλλού άλλα posts σου και μιλάς συνετά και ρεαλιστικά.

Η αθλητική παιδεία στην Ελλάδα βουλιάζει διαρκώς, χωρίς πλάνο, χωρίς όραμα, χωρίς καινοτομίες...

Σίγουρα όλοι μαζί μπορούμε, πες μου όμως πως θα καταφέρει να ενωθεί αυτός ο κατακερματισμένος κλάδος; Πως θ' ανοίξουν τα μάτια των τυφλών και τ' αυτιά των κωφών; Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να τρυπώσουν αυτοί και ότι άλλο πέρα από το δικό τους συμφέρον είναι λάθος.

Διαμάχες σε φόρουμ μεταξύ αναπληρωτών, ΑΣΕΠιτών, 30μηνιτών, 3τεκνων.....έλεος φτάνει πια με αυτή τη μικρότητα και την ατομιστική θεώρηση των πραγμάτων. Για να μη μιλήσω για το επίπεδο... που ευτυχώς σε αυτό το φόρουμ είναι αξιοπρεπές.

Οι άλλοι κλάδοι μας θεωρούν υποδιέστερους εκπαιδευτικούς (αν και εγώ δεν έχω τύχει ποτέ τέτοιας αντιμετώπισης) αλλά σε γενικές γραμμές θεωρούμαστε μαϊντανοί. Ένας κλάδος με πολύπλευρες γνώσεις και μόρφωση, με δυνατότητα παροχής διαθεματικής μόρφωσης στην εκπαίδευση, δεν έχει την αίγλη που του αρμόζει... Γιατί; μήπως φταίμε κι εμείς σε αυτό;

Πως ανεμε, πως να παλέψεις αυτόν τον κατακερματισμό του κλάδου; Πως να κάνουμε τις φωνές να σωπάσουν και να αρχίσει ο διάλογος... Πρώτα μεταξύ μας. Λύσεις ιδέες, όραμα για την αθλητική εκπαίδευση υπάρχουν πρέπει να γίνουν σχέδιο και μετά σταθερά να διεκδικήσουμε η ελληνική κοινωνία να αποκτήσει αθλητική παιδεία. Να πλάσουμε μέσα από το μάθημά μας όχι μόνο δυνατά κορμιά, αλλά και πνεύμα διευρημένο με ήθος και αξίες!

Πρώτα όμως πρέπει να αποκτήσει αυτό το ήθος η κοινότητα των γυμναστών. Να σταθεί για μια φορά υπεύθυνα και να εστιάσει τη ματιά της σε αυτό που πραγματικά είναι η αθλητική εκπαίδευση και όχι σε αυτό που έχει καταντήσει...

Σίγουρα όλι μαζί μπορούμε αλλά πως; ακόμα και οι σύλλογοι μας τρώγονται μεταξύ τους, ποιος είναι ο καλύτερος και ο σωστότερος....

Φτάνει πια!!! Πρέπει να πάρουμε στα σοβαρά τα προβλήματά μας και να πάψουν οι αψιμαχίες, για να μας πάρουν και οι άλλοι στα σοβαρά!

76
Sissi για μπάσκετ όπως και όλες τις αθλοπαιδιές, τεχνική ανάλυση των δεξιοτήτων, μεθοδολογία αυτών και κανονισμούς του αθλήματος. Μπoρείς να βρεις τους κανονονισμούς στο www.fa3.gr Προσοχή αν είσαι παλιό πτυχίο όπως εγώ, οι κανονισμοί έχουν αλλάξει σε πολλά αθλήματα ως γνωστόν και τα παλιά βιβλία δεν καλύπτουν.
Για ειδική διδακτική συνήθως πέφτει μεθοδολογία μιας δεξιότητας ενός αθλήματος και θέματα που αφορούν λειτουργικά ζητήματα μέσα στο σχολείο, όπως πέρυσι με την διεκπεραίωση αποστολής ομάδας στίβου.



77
Γειά χαρά.
Αξίζει να ρίξετε μια ματιά και στα νέα βιβλία Φ.Α. κυρίως αυτά που απευθύνονται στους καθηγητές.

Επίσης η ΣΑΛΤΟ έχει βγάλει βιβλία για όλα τα μαθήματα με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών. Προσοχή όμως, να έχετε το νου σας για τυχόν διορθώσεις που έχουν γίνει σε κάποια από αυτά (το 2005 έβγαλε όλες τις διορθώσεις τις οποίες δεν είχα δει και έχασα μια ερώτηση βλακωδώς- σημειωτέον έμεινα έξω από τους διοριστέους για 1 1/2 απάντηση). Καλύπτουν κατά πολύ μεγάλο ποσοστό την ύλη και σε βάζουν στο πνεύμα των πολλαπλών επιλογών.

Καλό κουράγιο στο διάβασμά σας.



Σελίδες: 1 ... 456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159606
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 446
Σύνολο: 462

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.