Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - greekfrixos

Σελίδες: 1234 ... 9
15
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Απρίλιος 21, 2011, 11:07:57 πμ »

Αν θελήσεις δεν είναι δύσκολο να με καταλάβεις. Όταν μέχρι πριν από 2 χρόνια όλοι τα έβαζαν με τις κυβερνήσεις και ζητούσαν αυξήσεις στους (κατά 30% μεγαλύτερους από σήμερα) μισθούς, προφανώς και δεν υποστήριζες ότι ο εκπαιδευτικός πρέπει να παίρνει κάτω από 500 €, γιατί δεν μπορεί να τον συντηρήσει το κράτος και ούτε κρυβόσουν γι`αυτό. Σήμερα το λες.
Το όριο της φτώχειας δεν καθορίζεται μόνο από το ύψος του μισθού αλλά και από την αγοραστική δύναμη του καθενός. Οπότε ο μπατζανάκης σου με τον εργάτη που φτιάχνει υπολογιστές είναι αρκετά πολύπλοκο για να συγκριθούν...

Δεν διαφωνούμε πουθενά. Γηράσκω αεί διδασκόμενος, Πρόσεχε μη με παρεξηγήσεις όμως με τα 500€.
1. Στον γιο μου που είναι 8 χρονών θα δώσω 2€ χαρτζιλίκι για το σχολείο του. Είναι λάθος να συγκρίνει το χαρτζιλίκι του με αυτό του γιου του Βαρδινογιάννη, πολύ απλά διότι η δική του οικογένεια ΤΟΣΟ μπορεί να δώσει.
2. Προφανώς δεν εννοώ οτι ΜΟΝΟ οι καθηγητές ή ΜΟΝΟ οι δημόσιοι υπάλληλοι ή ΜΟΝΟ οι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα πρέπει να κάνουν την θυσία. ΟΛΗ η κοινωνία πρέπει να κάνει reset. Διότι αν ο καφές σου έκανε 1,5€ ή το ψωμί 30 λεπτά τότε μπορεί το όριο της φτώχιας να ήταν άλλο.
3. Σε κάθε περίπτωση όταν γύρω μου βλέπω μόνο άνεργους ή υποαπασχολούμενους, ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ να κλαψουρίζω "μπουχου...μου μείωσαν το επίδομα εξωδιδακτικής..."

16
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Απρίλιος 21, 2011, 09:59:33 πμ »

Αφού έχουν πείσει ακόμα και (μερικούς από) εμάς ότι ένα καλό επάγγελμα πρέπει να αμοίβεται με μισθούς κάτω από τα όρια της φτώχειας, σημαίνει ότι οι προπαγανδιστικοί μηχανισμοί της εξουσίας κάνουν καλή δουλειά.

Η εξουσία κάνει τη δουλειά της κι εγώ τη δική μου. Αν έχω μάτια και αυτιά δεν χρειάζομαι ούτε τους δημοσιογράφους, ούτε τους συνδικαλιστές, ούτε τους καθοδηγητές. ΕΓΩ είμαι ο δάσκαλος. ΕΓΩ πρέπει να διδάξω αυτούς.
Αν βλέπω οτι ο ουρανός μαυρίζει δεν χρειάζομαι την Πετρούλα να μου πει οτι θα βρέξει. Κι αν μου το πει δεν θα το θεωρήσω προπαγάνδα.

Κι όσο για το όριο της φτώχιας, μπορεί κανείς να αναζητήσει τις οικογένειες των εργατών που έφτιαξαν τον υπολογιστή που χρησιμοποιεί τη στιγμή αυτή και μετά να μιλήσει με τον μπατζανάκη μου που κλαίει διότι αναγκάστηκε να πουλήσει την Porche Cayene και να κυκλοφορεί πλέον με το Golf γιατί "δεν βγαίνω μάνα μου"

17
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Απρίλιος 19, 2011, 05:22:33 μμ »
Αναφέρομαι στους "αγώνες" του κλάδου τις δεκαετίες του '80 και '90 και οι οποίοι έχουν "θεοποιηθεί" από πολλούς αδαείς συναδέλφους. και  τους οποίους 'αγώνες" συχνά επικαλούνται όσοι θέλουν να μας "κατεβάσουν στους δρόμους".
Τότε πραγματικά είχαν κατακτηθεί πολλά από όσα τώρα θεωρούμε κεκτημένα.

Τώρα όμως (και με δεδομένη την δυνατότητα "παραγωγής" που ανέφερες alceste) όλοι (πόσοι?) καταλαβαίνουμε από που ήρθαν τα λεφτά των αυξήσεων εκείνων και γενικά των παροχών, όχι μόνο στο δικό μας κλάδο αλλά σε όλο το δημόσιο τομέα.

Όχι όμως. Εγώ θα πάρω τα 1200, σε μία χώρα που ο πλούτος της δεν μπορεί να συντηρήσει καθηγητή με πάνω από 500, και αντί να κρυφτώ για να μην με πάρουν χαμπάρι, θα βγω και θα φωνάξω γιατί δεν μου έδωσαν αύξηση.

18
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Απρίλιος 18, 2011, 10:37:01 μμ »
Τι θα πρέπει να υποθέσω όταν βρίσκομαι σε ένα καράβι που βυθίζεται και βλέπω ανθρώπους να γκρινιάζουν γιατί δεν τους άλλαξαν σεντόνια στις καμπίνες τους, και κάποιους από αυτούς να θεωρούν οτι η καλύτερη λύση είναι να παραπονεθούν στον καπετάνιο, γιατί έτσι είχαν κάνει κάποτε και είχαν εξυπηρετηθεί;

19
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2011
« στις: Απρίλιος 02, 2011, 08:57:27 μμ »
παιδιά δεν υπάρχει ακόμα τίποτα. Τώρα μπαίνουμε σιγά σιγά στη διαδικασία να βγάλουμε κενά. Προσωπική μου εκτίμηση, πριν το Πάσχα δε φαίνεται να ανακοινωθεί κάτι.

Να ρωτήσω κάτι εγώ: Στον υπολογισμό των κενών-πλεονασμάτων, το ωράριο της Α' Λυκείου λαμβάνεται σύμφωνα με τα νέα δεδομένα;

20
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Μάρτιος 17, 2011, 09:49:10 πμ »
kamaki οταν πετσοκοπουν οι μισθοι μας θα ευχαριστηθεις
η θα ψαχνεις κατι αλλο να βρεις για να φερεις την καταστροφη..??
Ειπε κανενας οτι ζουμε σε μερες ευημεριας και αυξησεων..??
Τι βγαινετε ορισμενοι να πειτε.. καταστροφη, μαυριλα, χαμος, θα πεθανουμε ολοι..
Δεν εχουμε αναγκη απο κορακια..Εχουν μαζευτει πολλα αυτη την εποχη...
Δεν ζητησε κανενας το αιμα των αλλων δημοσιων υπαλληλων για να ευχαριστηθει...
Απαιτουμε δικαιοσυνη.. Αν το ενιαιο μισθολογιο ειναι πραγματικα ενιαιο,
τοτε θα εχουμε αυξηση μισθων για τους εκπαιδευτικους...
Αν δεν ειναι ενιαιο, θα υπαρξει θεμα...μεγαλο μαλιστα..το νου μας κ το νου τους...

Προσυπογράφω τη θέση του συναδέλφου προσθέτοντας οτι:
Πάνω από τις πολιτικές θεωρίες και ιδεολογίες που έδωσαν τις εξετάσεις τους και απέτυχαν ΟΛΕΣ
Πάνω από τα κείμενα των -κατά μέσο όρο- λειτουργικά αναλφάβητων δημοσιογράφων που μας βομβαρδίζουν
Πάνω από τις κουβέντες που ακούμε στο καφενείο μαζί με το freddo
Πάνω από τις συζητήσεις στο κομμωτήριο όταν η Μενεγάκη διακόπτει για διαφημίσεις,

υπάρχει κάτι που ονομάζεται
ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ
Ας προσπαθήσουμε να είμαστε σε επαφή μαζί του. Στο κάτω κάτω είμαστε ακόμα επιστήμονες σε πείσμα των καιρών.

21
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2011
« στις: Φεβρουάριος 08, 2011, 04:28:22 μμ »
Και να ανατρεξει κανεις στις καταστασεις των αιτουντων μεταθεση εκπαιδευτικων που αναρτωνται στις ιστοσελιδες των ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ θα αποκομισει μια εξαιρετικα αποσπασματικη, και γι' αυτο πλασματικη, εικονα, καθοτι οι καταστασεις, που συνηθως προερχονται απο το E-Datacenter, περιλαμβανουν μονον την πρωτη επιλογη μεταθεσης και οχι το συνολο των προτιμησεων.

Μια και ανέφερες το E-Datacenter, και επειδή εικάζω οτι έχεις ιδία άποψη, λύσε μου την εξής απορία:
Γνωρίζω οτι ανάλογα με τους κωδικούς που "μπαίνεις" στο σύστημα έχεις πρόσβαση στις αιτήσεις, π.χ. ενός Γραφείου Εκπαίδευσης, μίας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή μιας Περιφερειακής Διεύθυνσης. Επαγωγικά συμπεραίνω ότι κάποιοι στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΔΒΜΘ θα έχουν πρόσβαση στις αιτήσεις ΟΛΗΣ της επικράτειας. Και αν αυτό αληθεύει θα μπορούν να παράγουν αρχεία Excel με συγκεντρωτικούς πίνακες αιτήσεων με ότι μορφή και παραμετροποίηση θέλουν.
Η απορία μου: Γιατί ποτέ δεν έγινε μια τέτοια εργασία και να ανακοινωθούν σε μία ιστοσελίδα του Υπουργείου γλιτώνοντας όσους συναδέλφους κάνουν προσωπική έρευνα από τον κόπο να ψάχνουν στους ιστότοπους ΟΛΩΝ των ΔΔΕ της χώρας, και οι οποίες παρουσιάζουν τους συγκεντρωτικούς πίνακες, η καθεμια με το δικό της τρόπο;

22
Άδειες / Απ: Κανονική άδεια
« στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 04:36:30 μμ »
Εχω αποσπαστεί σε διεύθυνση απο 1-9. Επειδή επικρατεί σκοτάδι, ρωτώ το εξής: Πόση άδεια δικαιούμαι μέχρι το τέλος του χρόνου; Ισχύει κάτι ιδιαίτερο ή δικαιούμαι τις 10 μέρες μιας που υπηρετούσα πριν σε σχολείο; Στο υπουργείο παιδείας λένε ότι δεν δικαιούμαστε αλλά δεν μπορούν να το στηρίξουν κάπου. Τι ισχύει τελικά;

Δικαιούσαι κανονική άδεια 20 ημερών + 1 επιπλέον μέρα για κάθε χρόνο υπηρεσίας που έχεις, με μέγιστο των 25 ημερών όπως όλοι οι ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ υπάλληλοι (διότι για τέτοιος λογίζεσαι φέτος - εξ ου και το ωράριο). Την άδεια πρέπει να την "καταναλώσεις" μέχρι την 31/08/2011 αλλιώς την χάνεις.

23
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις λόγω συνυπηρέτησης
« στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 04:31:26 μμ »
Ο προϊστάμενος γραφείου, αν δεν είναι μέλος στο ΠΥΣΔΕ, έχει κάποια ισχύ; Μπορεί δηλαδή να τοποθετεί τους εκπαιδευτικούς κατά βούληση; Ξέρω περιοχή οπου ο προϊστάμενος τοποθετεί φίλους και γνωστούς που βρίσκονται στη διάθεση πάντα κοντά στα σπίτια τους, ενώ οι άλλοι τρέχουν........

Τυπικά ΌΧΙ, αλλά...
π.χ. Εσύ κάποια στιγμή δεν κάνεις κάποια εξυπηρέτηση στον διευθυντή σου, ακόμη κι αν δεν είσαι υποχρεωμένη, αλλά καθαρά σε επίπεδο ανθρωπίνων σχέσεων ή διότι με τη σειρά σου θα νιώσεις καλύτερα να του ζητήσεις και εσύ κάτι αργότερα;   ;-)

24
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις λόγω συνυπηρέτησης
« στις: Νοέμβριος 30, 2010, 03:51:14 μμ »
Όπως οι αποσπάσεις από νομό σε νομό αποφασίζονται από το ΚΥΣΔΕ, έτσι και οι αποσπάσεις μέσα στον ίδιο νομό (όχι μόνο από περιοχή σε περιοχή αλλά και από σχολείο σε σχολείο) αποφασίζονται από το οικείο ΠΥΣΔΕ.
Προφανώς ισχύει το ίδιο ομιχλώδες θεσμικό πλαίσιο (δηλ. δεν υπάρχει) απλώς τα βύσματα που χρειάζονται (αν χρειάζονται) είναι σε τοπικό επίπεδο.
Αν όπως ακούγεται συχνά, οριστεί κάποιου είδους μοριοδότηση για τις αποσπάσεις, πιθανολογώ (και ελπίζω) να ισχύσει ΚΑΙ γι αυτές.
Μέχρι τότε, ο γάμος και τα άλλα κοινωνικά κριτήρια μόνο εθιμοτυπικό χαρακτήρα έχουν, εκτός αν τύχεις σε ΠΥΣΔΕ με πραγματικά συνειδητοποιημένα μέλη (αν και χρειάζονται να είναι και συνειδητοποιημένοι και οι συνάδελφοι που θα αιτηθούν απόσπαση μαζί με σένα).

25
Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι θεσμοθετημένο αλλά αυτό που εγώ έχω παρατηρήσει να γίνεται στην πράξη είναι το εξής απλό:

Η ειδικότητα που ζητείται για την κάλυψη ενός οργανικού κενού είναι αυτή που θα περιέχεται στο έγγραφο που θα σταλεί στο Υπουργείο από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης του νομού, και το οποίο είναι προϊόν τυχαίας επιλογής ή εξυπηρέτησης γνωστού του υπαλλήλου/προϊσταμένου Γραφείου / Διευθυντή εκπαίδευσης.

Αλλά μικρή σημασία έχουν τα παραπάνω διότι συχνότατα τα κενά και οι ειδικότητες ανά περιοχές που θα ανακοινώσει τελικά το Υπουργείο, τόσο για διορισμούς όσο και για μεταθέσεις, ελάχιστη σχέση έχουν με τα αυτά που του ζητήθηκαν. (φαντάζομαι και εκεί υπάρχει αντίστοιχη "λογική", αλλά επιφυλάσσομαι διότι για τις διαδικασίες που ακολουθούνται στο υπουργείο δεν έχω γνώση, οπότε εδώ θα χρειαστείς τα φώτα άλλου συναδέλφου που έχει κάποια στιγμή αποσπαστεί σε κεντρική υπηρεσία)

26
Συνάδελφοι,

Ξεχνάτε οτι οι οργανικές θέσεις, τις περισσότερες φορές δεν αφορούν σχολικές μονάδες, αλλά ομάδες σχολείων.
Ναι, κάποιες ειδικότητες με μικρό ωράριο έχουν το πρόβλημα των πολλαπλών σχολείων αλλά αυτο δεν σημαίνει οτι δεν δικαιούνται οργανική πουθενά.

... τι θες να πεις συνάδελφε ... ότι πχ στο προηγούμενο παράδειγμα προκύπτει 1 οργανική Χημικού ανα 3 Γυμνάσια ( αυτης της μορφής )

Για να πω τη μαύρη αλήθεια, το έχω δει να εφαρμόζεται σε ειδικότητες ξένων γλωσσών, αλλά αυτή είναι η τακτική.

27
Συνάδελφοι,

Ξεχνάτε οτι οι οργανικές θέσεις, τις περισσότερες φορές δεν αφορούν σχολικές μονάδες, αλλά ομάδες σχολείων.
Ναι, κάποιες ειδικότητες με μικρό ωράριο έχουν το πρόβλημα των πολλαπλών σχολείων αλλά αυτο δεν σημαίνει οτι δεν δικαιούνται οργανική πουθενά.

28
Κάποια σχόλια:

1. Έτυχες σε ένα μοντέλο διευθυντή που ευδοκιμεί συχνά στα σχολεία της πατρίδας μας:
Μαλακός με τα παιδιά + δημοσιοσχεσίτης με τους γονείς + υποχωρητικός με παλιούς οργανικά ανήκοντες καθηγητές (οι οποίοι και σχηματίζουν έναν πυρήνα ουσιαστικής διοίκησης του σχολείου και επομένως τον κρατάνε στο χέρι) = κόλαση για νέο συνάδελφο που δεν έχει και διάθεση να...γλείψει.

2. Η μαθήτρια (όπως και όλοι οι συνομήλικοί της) προσπαθεί να αφήνει το στίγμα της στον μικρόκοσμό της επενδύοντας στον νεανικό ενθουσιασμό της, την άγνοια κινδύνου και τη διάθεση ανατροπής του κατεστημένου που εκπροσωπείς γι αυτήν. Τα ίδια δηλαδή που έκανες και εσύ στην ηλικία της αλλά (θέλω να πιστεύω) χρησιμοποιώντας πιο κόσμιες μεθόδους, και μεγαλύτερο σεβασμό στις αρχές που είχες πάρει από την οικογένειά σου.

3. Η συμπεριφορά του καθηγητή στο γραφείο ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ανεξάρτητα (από όποιο ...γεωγραφικό διαμέρισμα της Ελλάδας κι αν έλκει την καταγωγή του). Εκτός του ότι ήταν πέρα για πέρα ΑΝΤΙΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗ αφού δεν εξυπηρέτησε μία συνάδελφο, δεν εξυπηρέτησε καν την εκπαιδευτική διαδικασία, άρα και τη λειτουργία του σχολείου και στάθηκε και ο ουσιαστικός υπεύθυνος για το θέμα που συζητάμε.


Καλά όλα αυτά, τώρα όμως τι κάνουμε;

1. Σκεφτόμαστε συχνά τους εργαζόμενους στα ορυχεία της Χιλής και αναγνωρίζουμε σε πόσο καλύτερες συνθήκες εργαζόμαστε εμείς ;-)

2. Θυμίζουμε συχνά στον εαυτό μας ότι δεν εργαζόμαστε πια σε φροντιστήριο, άρα τα παιδιά και οι γονείς τους δεν είναι πελάτες μας (άρα ΔΕΝ έχουν πάντα δίκιο).

3. Κρατάμε την ψυχραιμία μας ΠΑΝΤΑ και προσπαθούμε πάντα να βελτιώνουμε τη δουλειά μας όσο κι αν αυτό είναι αρκετά πιο κουραστικό από τις δουλειές αυτών που μας λοιδορούν ότι δουλεύουμε το πολύ 21 ώρες την εβδομάδα.

4. Όπως και εμείς δεν στεκόμαστε δίπλα από τον νευροχειρουργό για να τον κατευθύνουμε στην εγχείρηση, έτσι δεν δεχόμαστε υποδείξεις από γονείς ή μαθητές για το πως θα κάνουμε το μάθημά μας.

5. Προσπαθούμε να ισορροπούμε μέσα στο σύλλογο διδασκόντων χωρίς να κοντράρουμε κανένα, συχνά κάνοντας και πράγματα που μας κάνουν να αισθανόμαστε κορόιδα.


Αργά ή γρήγορα ο σωστός δικαιώνεται και ο ηλίθιος ξεβρακώνεται...

Σελίδες: 1234 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159907
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 452
Σύνολο: 462

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.