- Καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στο πλαίσιο της 1ης ειδικής πρόσκλησης [163]
- Λειτουργικά Κενά για Β2 Φάση [674]
- Καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ (2η φάση προσλήψεων) [321]
- Καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών [376]
- Καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ (1η φάση προσλήψεων) [479]
- Καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών [634]
- Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2012-2013 [164]
- Επιλογή Εκπαιδευτικών για Παράταση της Απόσπασης τους στο Ψηφιακό Φροντιστήριο [278]
Σημαντικές ειδήσεις
Διευκρινήσεις σχετικά με την ύλη του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ
Ιουνίου 06, 2008, 05:36:00 pm
Διευκρινήσεις σχετικά με την ύλη του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για τους κλάδους ΠΕ02 και ΠΕ04
Προκήρυξη (16) υποτροφιών για μεταπτυχιακές σπουδές εσωτερικού ακαδ. έτους 2007-2008
Ιουνίου 06, 2008, 12:51:58 pm
Προκήρυξη (16) υποτροφιών για μεταπτυχιακές σπουδές εσωτερικού ακαδ. έτους 2007-2008 Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικού έτους 2008-2009
Ιουνίου 06, 2008, 11:11:36 am
Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικού έτους 2008-2009
Αυτοδίκαιη Απόλυση Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών
Ιουνίου 06, 2008, 10:10:00 am
Αυτοδίκαιη Απόλυση Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών
Αίτημα της ΠΕΑΕ στο ΥΠΕΠΘ σχετικά με τον κλάδο ΠΕ04
Ιουνίου 05, 2008, 11:46:00 am
"... φέτος οι υποψήφιοι της ΠΕ04 θα εξεταστούν σε ένα βασικό μάθημα ειδικότητας και 3 συνεξεταζόμενα!!!! Κάτι τέτοιο είναι τουλάχιστον απαράδεκτο και δημιουργεί σοβαρά προβλήματα σε όλους τους υποψήφιους της ΠΕ04
Ζητούμε τη σαφή τοποθέτηση όλων των αρμόδιων φορέων τόσο ως προς το πλήθος των μαθημάτων όσο και ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα προκηρυχθούν οι θέσεις. "
Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών Δ.Ε. και Π.Ε σε Τ.Ε.Ι. - Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και Α.Ε.Ι. 2008
Ιουνίου 04, 2008, 03:11:00 pm
Ανακοινώθηκαν οι Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών Δ.Ε. και Π.Ε σε Τ.Ε.Ι. - Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και Α.Ε.Ι. 2008 Δείτε όλα τα Ονόματα Δελτίο Τύπου της ΠΕΑΕ μετά την ανακοίνωση της ύλης των φιλολόγων
Ιουνίου 04, 2008, 10:34:00 am
" Στις 3/6/08 η ύλη των φιλολόγων δημοσιεύτηκε και υπήρξε ενδεικτική μείωση σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα. Παρόλα αυτά, δε θα πούμε και ευχαριστώ. Δε θα ευχαριστήσουμε όσους μας κοροϊδεύουν τόσα χρόνια και μέσα από τα γραφεία τους παίζουν με τις τύχες μας."
Εξεταστέα Ύλη ΑΣΕΠ Κλάδου ΠΕ02 Φιλολόγων
Ιουνίου 03, 2008, 02:44:00 pm
Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώθηκε η εξεταστέα ύλη του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για τον κλάδο ΠΕ02 Φιλολόγων Πρόγραμμα Εξετάσεων Ειδικών Μαθημάτων
Ιουνίου 03, 2008, 02:43:00 pm
Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων για τους αποφοίτους Λυκείου και τους κατόχους πτυχίου Β΄ κύκλου ΤΕΕ
Θέματα Πανελληνίων Εξετάσεων 2008Ημερήσια Γενικά Λύκεια
03-06-08 Αρχές Οικονομικής Θεωρίας για όλες τις κατευθύνσεις Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις! Διευκρινίσεις για Εγκυκλίους Αναπληρωτών - Ωρομισθίων
Ιουνίου 02, 2008, 10:31:43 am
Διευκρινίσεις για Εγκυκλίους Αναπληρωτών - Ωρομισθίων Αξιολογικοί Πίνακες για Απόσπαση στο Εξωτερικό 2008-2009
Μαΐου 30, 2008, 02:48:00 pm
Αξιολογικοί Πίνακες για Απόσπαση στο Εξωτερικό 2008-2009 Παράταση Υποβολής Αιτήσεων Αναπληρωτών και Ωρομισθίων
Μαΐου 30, 2008, 12:30:00 pm
"παρατείνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων αναπληρωτών και ωρομισθίων μέχρι την Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008" Ανοιχτή Επιστολή προς το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, το ΥΠΕΠΘ και το ΑΣΕΠ
Μαΐου 30, 2008, 12:26:25 pm
..." Με μεγάλη ανησυχία παρακολουθούμε τις τελευταίες μέρες, τη φιλολογία γύρω από τη διαρροή της ύλης του επικείμενου διαγωνισμού των εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ, για τον κλάδο των φιλολόγων (ΠΕ02). Κι αυτό γιατί πέρα από το ηθικής, αλλά και αξιοκρατικής τάξης ερώτημα του αδιάβλητου του διαγωνισμού, το οποίο κλονίζεται από τέτοιου είδους περιστατικά, ανακύπτει και το μείζον ερώτημα της επιστημονικής ουσίας του"
Υπόμνημα της ΠΕΑΕ για την ύλη του ΑΣΕΠ
Μαΐου 30, 2008, 12:03:00 pm
"Ζητάμε από όλους τους αρμόδιους φορείς την ουσιαστική μείωση της ύλης, καθώς και τον προσδιορισμό της μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια."
|
|