*
Σελίδες: 1 ... 681682683684685 ... 696

Δελτίο τύπου της Πανελλήνιας Ένωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών σχετικά με τη νέα ρύθμιση του ΥΠΕΠΘ για τους αναπληρωτές

«Η νέα ρύθμιση μόνο ως εμπαιγμός μπορεί να χαρακτηριστεί από τον κόσμο της εκπαίδευσης και ως τίποτα άλλο.»...

Δήλωση του Υπ. κ. Στυλιανίδη μετά τη συνάντησή του με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο


Δημοσιογράφος:
Θα μας πείτε δύο λόγια για τα πλαστά πτυχία, γι αυτή την ΕΔΕ που έχετε διατάξει έτσι κι αλλιώς;
Υπουργός: Τόσο η διοίκηση όσο και η δικαιοσύνη στα ζητήματα αυτά είναι αμείλικτη.

Εγκύκλιος Μεταθέσεων Ε.Ε.Π και Ε.


 Εγκύκλιος Μεταθέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού  και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού

Η νέα ρύθμιση για το διορισμό των αναπληρωτών


- Θεσμοθετείται μέγιστος χρόνος παραμονής για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς τα 3 διδακτικά έτη (24 μήνες). Ο εκπαιδευτικός που θα συμπληρώνει 24 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας, είναι επιτυχών του ΑΣΕΠ και έχει παιδαγωγική επάρκεια, διορίζεται στη δημόσια εκπαίδευση.

- Κατ’ εξαίρεση, για κοινωνικούς λόγους, οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν την 30-6-2008 40 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας, ανεξαρτήτως του αν είναι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, και εφόσον έχουν ή θα αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια, διορίζονται εντός πενταετίας στη δημόσια εκπαίδευση σύμφωνα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.

ΟΛΜΕ - Πρόβλημα με την εξεταστέα ύλη Ιστορίας της Γ' Λύκείου

Αδυναµία κάλυψης της προβλεπόµενης διδακτέας ύλης σε πολλά σχολεία στο µάθηµα «Ιστορία του Νεότερου και του Σύγχρονου Κόσµου» της Γ' τάξης Λυκείου, που για πολλούς µαθητές και µαθήτριες συµπίπτει και µε την εξεταστέα ύλη για τις πανελλαδικές εξετάσεις πρόσβασης στην τριτοβάθµια εκπαίδευση.

Τοποθέτηση σε οργανική θέση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ

Οι υπεράριθµοι όλων των ειδικοτήτων να τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε κενές οργανικές θέσεις ή να τοποθετούνται ως πλεονάζοντες σε σχολεία µιας οµάδας σχολείων που περιλαµβάνει τα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ της ίδιας πόλης ή γειτονικών πόλεων, αν δεν υπάρχει σχολείο στην ίδια πόλη ή στην περιοχή µετάθεσης ή σε γειτονική πόλη σύµφωνα µε τις εκτιµήσεις των οικείων ΠΥΣ∆Ε.

Δήλωση του Υπ. Παιδείας κ. Στυλιανίδη κατά τη διάρκεια Σεμιναρίου


Εμπιστευόμαστε τους λειτουργούς της εκπαίδευσης οι οποίοι υπηρετούν σε αυτά τα πεδία, θεωρούμε ότι είναι οι πιο κατάλληλοι για να μας υποδείξουν τι πρέπει να γίνει και εμείς είμαστε έτοιμοι να υιοθετήσουμε τις προτάσεις τους.

Νέο Συλλαλητήριο της ΟΛΜΕ στις 16/04/08

Νέο συλλαλητήριο στις 16/4/2008 με αιτήματα:
-ουσιαστικές αυξήσεις στους µισθούς
-
καταβολή όλων των δεδουλευµένων στους αναπληρωτές και ωροµίσθιους

Γεφυρώνοντας τους Πολιτισμούς μέσω του Διαλόγου

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά, η χώρα μας συμμετέχει στο πρόγραμμα "Άνοιξη της Ευρώπης", μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Ευρωπαϊκού Σχολικού Δικτύου, στόχος της οποίας είναι να οδηγήσει τους νέους σε μια ανοιχτή συζήτηση για το μέλλον της Ευρώπης. Το θέμα που επιλέχθηκε για την Άνοιξη της Ευρώπης 2008 είναι το «Γεφυρώνοντας τους Πολιτισμούς μέσω του Διαλόγου». Τα σχολεία που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα καλούνται να εγγραφούν ηλεκτρονικά.

Το Καφενείο της Επιστήμης

Το Καφενείο της Επιστήμης (4ος κύκλος)
Ίδρυμα Ευγενίδου, Γαλλικό Ινστιτούτο,

Νέες προσλήψεις αναπληρωτών Δασκάλων και Νηπιαγωγών (Ιη Φάση ΠΕ60 και Κ Φάση ΠΕ70)

Νέες προσλήψεις αναπληρωτών Δασκάλων και Νηπιαγωγών ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας (Ιη Φάση ΠΕ60 και Κ Φάση ΠΕ70). Δείτε τα ονόματα των εκπαιδευτικών.

Το Σχολείο του Μέλλοντος και το Μέλλον του Σχολείου

Ένας από τους πέντε πυλώνες του ΥΠΕΠΘ είναι η διατήρηση της ταυτότητος του ελληνικού στοιχείου και η σύνδεση της Παιδείας με τον Πολιτισμό. Ο δεύτερος πυλώνας είναι ο ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας της εκπαίδευσης, με έμφαση στα άτομα με ειδικές ανάγκες και στις κοινωνικά ευαίσθητες ομάδες. Τρίτος πυλώνας είναι η περιβαλλοντική εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη. Τέταρτος πυλώνας είναι η προσπάθεια να επιτευχθεί η ψηφιακή σύγκλιση που περιλαμβάνει ισότητα στην πρόσβαση, καταπολέμηση του ψηφιακού αναλφαβητισμού, εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης. Και ο πέμπτος πυλώνας της πολιτικής μας, αφορά στη γλωσσομάθεια, στην πολυγλωσσία και στην ελληνοφωνία.

ΟΛΜΕ: Σχετικά με τις μειώσεις μισθών

Οι «αυξήσεις» που προβλέπονται υπολείπονται, σε μέσα επίπεδα (2,59%), ακόμα και του επίσημου πληθωρισμού που τρέχει με 4,5%. Το 2007 οι εκπαιδευτικοί είχαν και ονομαστική μείωση των αποδοχών τους.

Ανακοίνωση του ΥΠΕΠΘ σχετικά με τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04

Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας θα γίνει ενιαία στον κλάδο. Οι τοποθετήσεις όμως και οι βελτιώσεις στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα.

Ημέρες εθελοντικής αιμοδοσίας

Από 5 ως 16 Μαΐου διοργανώνονται ημέρες εθελοντικής αιμοδοσίας καθηγητών, στη μνήμη των μαθητών των Λυκείων Φαρκαδόνας Τρικάλων και Μακρυχωρίου Ημαθίας που χάθηκαν άδικα.

Σελίδες: 1 ... 681682683684685 ... 696
644 επισκέπτες, 7 χρήστες, 651 συνολικά
alex1987, V.T., Elstam, mfroec, yildiz, Έσπερος, spi77

Υποστηρίξτε το pde.gr








Ρήσεις

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182902
  • Σύνολο θεμάτων: 19476
  • Σε σύνδεση σήμερα: 733
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 644
Σύνολο: 651

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.