*
Σελίδες: 1 ... 606607608609610 ... 698

ΠΕΑΕ: Ανακοίνωση για σεμινάρια

"Οι επιχειρηματίες της εκπαίδευσης, αφού πλούτισαν στις πλάτες χιλιάδων αδιόριστων εκπαιδευτικών στήνοντας τα τελευταία 2 χρόνια μια φάμπρικα με σεμινάρια ειδικής αγωγής, υφαρπάζοντας από 1500 έως 2500 ευρώ από τον κάθε αδιόριστο εκπαιδευτικό έρχονται σήμερα να ξαναστήσουν παρόμοια φάμπρικα "

ΟΛΜΕ: Πρόγραμμα απεργιακών κινητοποιήσεων

Αποφασίστηκε 24ωρη απεργία στις 22/4/2010, 24ωρη απεργία στις 4/5/2010 και κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων από 14/5/2010.

Συνάντηση της Π.Ε.Α. με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας

Η  Υπουργός αναγνώρισε τη σοβαρότητα και την κρισιμότητα των πάγιων αιτημάτων της Π.Ε.Α. και επέδειξε θετική διάθεση ως προς την αντιμετώπισή τους.

Πρόγραμμα συνελεύσεων ωρομίσθιων - αναπληρωτών

Συνελεύσεις ωρομίσθιων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Δείτε το πρόγραμμα.

Δηλώσεις Υπουργού και Υφυπουργού Παιδείας, Δια

«Οι αναπληρωτές, που έχουν τις προϋποθέσεις, την εμπειρία, τους διαγωνισμούς, όλα αυτά τα χρόνια, θα αντιμετωπιστούν με τον πλέον αντικειμενικό τρόπο. Συμφωνήσαμε και για το θέμα της μεταβατικής περιόδου, που είναι εξαιρετικά σημαντικό γι αυτούς, αλλά και για ορισμένα από τα πάγια αιτήματα τους, τα οποία είναι πολύ σοβαρά και τα αντιμετωπίζουμε θετικά.»

Εγκύκλιος Αποσπάσεων 2010

Εγκύκλιος Αποσπάσεων 2010

ΔΟΕ:ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ με αφορμή τη συνάντηση του Δ.Σ. της ΔΟΕ με την Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου

"Η Υπουργός Παιδείας απάντησε πως αποτελεί προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης όλες οι προσλήψεις στο δημόσιο και στην εκπαίδευση να γίνονται αποκλειστικά μέσω του ΑΣΕΠ. Ισχυρίστηκε πως το μεταβατικό διάστημα θα καλύψει τις τυχόν αδικίες για τους ήδη εγγεγραμμένους. Βέβαια πώς θα γίνει αυτό πράξη με τη δραματική μείωση των διορισμών είναι απορίας άξιο."

ΥΠΔ

"Με βάση την απόφαση του Πρωθυπουργού περί κατάργησης, συγχώνευσης ή μεταφοράς αρμοδιοτήτων των φορέων, η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου, αποφάσισε τη συγχώνευση των κάτωθι εποπτευόμενων φορέων του ΥΠΔΒΜΘ:"

ΟΛΜΕ:Δελτίο τύπου για συνάντηση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ με την Υπουργό

"  Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ έθεσε στην Υπουργό όχι μόνο τις θέσεις του για τα ζητήματα που ρυθμίζονται με το «πολυνομοσχέδιο» του Υπουργείου Παιδείας, αλλά και τα ζητήματα των οικονομικών περικοπών και του ασφαλιστικού των εκπαιδευτικών."

Το «Νέο Σχολείο» υπό κατασκευή στην άμμο

"Το νομοσχέδιο για τη παιδεία μας και για το «νέο σχολείο» είναι πλέον γεγονός, αλλά, ας μη γελιόμαστε. Η κυρία Υπουργός κλήθηκε να παράξει έργο σε ένα σημαντικό Υπουργείο με πρώτη της προτεραιότητα απ ότι φαίνεται όχι "πρώτα ο μαθητής"  όπως ακούγεται να λέει αυτή και όλο της το επιτελείο, αλλά να μειώσει σε σημαντικό βαθμό μέρος του δημόσιου οικονομικού ελλείμματος  προκειμένου να συμβάλει στη έξοδο από την κρίση. Μια κρίση για την οποία φυσικά ο μόνος που δεν έχει ευθύνη  αλλά φαίνεται να την πληρώνει με πολλαπλή μορφή είναι ο απλός ωρομίσθιος και αναπληρωτής εκπαιδευτικός."

Πιστοποίηση εκπαιδευτικών στις βασικές δεξιότητες ΤΠΕ (Α’ Επίπεδο)

Γίνεται γνωστό ότι στο πλαίσιο της παρούσας Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια

Δηλώσεις της Υπουργού μετά από τη συνάντηση με τα Προεδρεία της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ

"Πάνω από όλα θέλω να διαβεβαιώσω ότι το νομοσχέδιο έχει και τη μεταβατική εκείνη περίοδο που δεν πρέπει να δημιουργεί αγωνίες και φόβο στους ανθρώπους που είχαν λειτουργήσει με μια συγκεκριμένη πρότερη ρύθμιση της πολιτείας."

I' Φάση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

 I' Φάση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, για ανάληψη υπηρεσίας από 16 Απριλίου έως και  20 Απριλίου 2010

ΟΛΜΕ: Δελτίο τύπου σχετικά με το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας

"Παρά το γεγονός ότι, όσον αφορά στο εργασιακό καθεστώς, στις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών (μεταθέσεις, αποσπάσεις, τοποθετήσεις, μοριοδότηση, κ.λπ.) και τις προσλήψεις, η ΟΛΜΕ έχει καταθέσει ένα πλαίσιο προτάσεων, το Υπουργείο Παιδείας επιδεικτικά τις αγνοεί. Επίσης, δεν απαντά, ουσιαστικά αρνείται να συζητήσει, τις τεκμηριωμένες προτάσεις της Ομοσπονδίας για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Η Υπουργός Παιδείας αρνήθηκε οποιαδήποτε συνάντηση διαπραγμάτευσης με την Ομοσπονδία μας"

Οι εκπαιδευτικοί της απαξίωσης ή της προσφοράς;;;

"Είναι οι εκπαιδευτικοί που σε χώρους δύσκολους, χωρίς θέρμανση, με πόρτες και πάραθυρα να μην κλείνουν, με στέγες να στάζουν, με πίνακες από κιμωλία, χωρίς χώρους άθλησης, χωρίς εργαστηριακούς χώρους, χωρίς αύλειο χώρο, χωρίς δικά τους γραφεία ο καθένας, χωρίς να έχει ο καθένας την καρέκλα του στο γραφείο των καθηγητών, χωρίς εκείνες τις ανέσεις που άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι με λιγότερα τυπικά προσόντα έχουν, μέρα με την μέρα, χρόνο με το χρόνο καταφέρνουν ΠΟΛΛΑ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. "
Σελίδες: 1 ... 606607608609610 ... 698

Υποστηρίξτε το pde.gr








Ρήσεις

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33115
  • Τελευταία: Vickypes
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193718
  • Σύνολο θεμάτων: 19567
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 521
Σύνολο: 540

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.