0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
3. Υπηρετείτε ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε κάποιο μικρό χωριό μιας απομακρυσμένης περιοχής, όπου διαπιστώνετε ότι το γλωσσικό επίπεδο των μαθητών είναι πολύ χαμηλό, με αποτέλεσμα να έχουν δυσκολίες στην παρακολούθηση των μαθημάτων σας. Πώς αντιμετωπίζετε παιδαγωγικά την περίπτωση αυτή σε πρώτη φάση;α) Προτείνω στους γονείς των μαθητών να στείλουν τα παιδιά τους σε φροντιστήριο ή να κάνουνιδιαίτερα μαθήματα.β) Προτείνω στους γονείς των μαθητών να βοηθήσουν οι ίδιοι τα παιδιά τους στις εργασίες που τουςανατίθενται για το σπίτι.γ) Δημιουργώ μικρές ομάδες μαθητών και προσφέρομαι να τους κάνω μάθημα εκτός σχολικού ωραρίου.δ) Προτείνω στους γονείς των μαθητών να ζητήσουν βοήθεια για τα παιδιά τους από ένα σχολικό ψυχολόγο.Άλλοι τρόποι δηλαδή δεν υπάρχουν?? ολοήμερο σχολείο, τμήματα ενισχυτικής κλπ κλπ....Εμμέσως πλην σαφώς δίνεται η ιδέα (έξυπνο!!) του φροντιστηριακού μαθήματος ΕΚΤΟΣ σχολικού ωραρίου....... θέλω να ακούσω τα σχόλιά σας.. (σωστή απάντηση η γ)
χαχα φίλε μου... μερικές ερωτήσεις ήταν να τραβάς τα μαλλιά σου!!στις διδακτικές αρχές... υπάρχει αρχή της εποπτείας και είναι ορθό! όμως πιο ορθό είναι να επιλέξεις την συζήτηση, η οποία όμως είναι μέθοδος....η κριτική σκέψη σε μπέρδευε εύκολα αν δεν πρόσεχες το "εκτενής πρίληψη" και το "λεπτομερείς σημειώσεις"...........επίσης πολύ καλό ήταν εκείνο το... Γιατί οι νέοι εκπαιδευτικοί είναι ανήσυχοι.......... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΡΚΗ