PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Εξετάσεις
Πανελλήνιες
(Συντονιστής:
MARKOS
)
Πανελλήνιες: Οι επιδόσεις των μαθητών σε μόρια ανά Νομό.
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Πανελλήνιες: Οι επιδόσεις των μαθητών σε μόρια ανά Νομό. (Αναγνώστηκε 2365 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
bikini
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3028
Φύλο:
Έχε ελπίδα... ΠΕ02
Πανελλήνιες: Οι επιδόσεις των μαθητών σε μόρια ανά Νομό.
«
στις:
Απριλίου 08, 2009, 03:37:25 am »
Tweet
http://www.alfavita.gr/typos/typos7_4_9_813.php
Καταγράφηκε
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από
1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Πανελλήνιες: Οι επιδόσεις των μαθητών σε μόρια ανά Νομό.
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 15:45:38 »
bikini
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3028
Φύλο:
Έχε ελπίδα... ΠΕ02
Απ: Πανελλήνιες: Οι επιδόσεις των μαθητών σε μόρια ανά Νομό.
«
Απάντηση #1 στις:
Απριλίου 08, 2009, 03:39:58 am »
Έντονες και οι ταξικές διαφορές
Ετήσιο κόστος 7.250 ευρώ για την εισαγωγή στο «δωρεάν Πανεπιστήμιο»
Σε 7.250 ευρώ κατά μέσο όρο ανέρχεται το ποσό που δαπανά μια ελληνική οικογένεια για δύο χρόνια προετοιμασίας των υποψηφίων για εισαγωγή στα πανεπιστήμια. Παράλληλα, οι ελληνικές οικογένειες δαπανούν περίπου 449,17 εκατ. ευρώ για τα φροντιστήρια των παιδιών που προετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις, βάσει έρευνας της ΓΣΕΕ για το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση απο το 2005 μέχρι και το 2008.
Αυτό επισήμαναν ο επιστημονικός διευθυντής του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής πολιτικής της ΓΣΕΕ, καθηγητής Νίκος Μουζέλης και ο Γραμματέας Εκπαίδευσης της ΓΣΣΕ, Μιχάλης Κουρουτός, οι οποίοι παρουσίασαν τα αποτελέσματα της σχετικής έρευνας.
Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα, τη
μικρότερη επιτυχία
έχουν υποψήφιοι από περιοχές με ανεργία και χαμηλή ανάπτυξη, ενώ στις τελευταίες θέσεις βρίσκονται οι νομοί Ροδόπης, Ξάνθης, Κέρκυρας, Σάμου, Ευρυτανίας, Χαλκιδικής, Κυκλάδων, Δυτικής Αττικής, Φλωρίνης και Γρεβενών.
Τη
μεγαλύτερη επιτυχία
την τελευταία τετραετία σημείωσε η Αθήνα και συγκεκριμένα οι περιοχές των βορείων προαστίων, ενώ ακολουθούν οι νομοί Χίου, Καρδίτσας, Α' Θεσσαλονίκη, Λαρίσης, Αρκαδίας, Σερρών, Ανατολικής Αττικής, Τρικάλων και Ιωαννίνων.
Ο χαμηλός δείκτης πρόσβασης στα πανεπιστήμια, περιοχών όπως η Κέρκυρα, τα Δωδεκάνησα και οι Κυκλάδες οφείλεται στο ότι οι μαθητές προτιμούν να εργαστούν αμέσως μετά την αποφοίτηση από το λύκειο σε ντόπιες τουριστικές επιχειρήσεις, από το να σπουδάσουν.
Ο Ν.Μουζέλης επισήμανε ότι αυτό δημιουργεί «έλλειμμα κατάρτισης» π.χ. σε ξένες γλώσσες και πληροφορική, γεγονός το οποίο αποκαλύπτεται πιο έντονα σε περιόδους κρίσης.
Οι ομιλητές τόνισαν ότι θα πρέπει να εστιαστεί η εκπαιδευτική πολιτική και να αναζητήσει κατά προτεραιότητα λύσεις με προοπτική και σχέδιο για τα νέα παιδιά που αποφοιτούν από το λύκειο και δεν πετυχαίνουν στις εξετάσεις για τις σχολές.
Επίσης, τονίστηκε ιδιαίτερα ότι η εισαγωγή στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα χωρίς καμία αξιολόγηση (ακόμα και με βαθμό κάτω του 3), δεν προάγει ούτε το εκπαιδευτικό σύστημα, ούτε τα Πανεπιστήμια ή τα ΤΕΙ, ενώ δεν βοηθά ούτε τους ίδιους τους μαθητές, επειδή τους προσανατολίζει λανθασμένα, κάτι που θα έχει επιπτώσεις σε όλη τη μετέπειτα κοινωνική και επαγγελματική διαδρομή τους.
Καταγράφηκε
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από
1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Εξετάσεις
Πανελλήνιες
(Συντονιστής:
MARKOS
)
Πανελλήνιες: Οι επιδόσεις των μαθητών σε μόρια ανά Νομό.