0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: LK στις Απριλίου 13, 2009, 03:35:01 pmΟ σωστός τρόπος για να λειτουργήσει ο θεσμός του ψυχολόγου στα σχολεία είναι να μπαίνει ο ίδιος ο ψυχολόγος στην τάξη. Να οργανώνονται, δηλαδή, ομάδες συζήτηση και να διαμορφώνει ο ίδιος ο ψυχολόγος το προφίλ των παιδιών. Επίσης, το ίδιο ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς. Δυστυχώς, αν έμπαιναν ψυχολόγοι στα σχολεία, α διαπιστωναν ότι πιο πολύ εμείς χρειαζόμαστε θεραπεία. ;DΤέλος, συγγνώμη που το λέω αν έρθει ένα παιδί και μου πει "μισώ τον κόσμο" ή "δε σέβομαι την ανθρώπινη ζωή", θα ήθελα κάποιον να με βοηθήσει, γιατί δεν ξερω τι πρέπει να του πω, ειλικρινά και ούτε μπορώ να ζήσω με το βάρος της ευθύνης για το τι ενδεχομένως συμβεί.ΥΓ: Ας μην ανησυχούμε, όμως, δεν πρόκειται να μπει ο θεσμός του ψυχολόγου στα σχολεία, δυστυχώς.Πω πω!!! Άδικο έχεις;;;
Ο σωστός τρόπος για να λειτουργήσει ο θεσμός του ψυχολόγου στα σχολεία είναι να μπαίνει ο ίδιος ο ψυχολόγος στην τάξη. Να οργανώνονται, δηλαδή, ομάδες συζήτηση και να διαμορφώνει ο ίδιος ο ψυχολόγος το προφίλ των παιδιών. Επίσης, το ίδιο ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς. Δυστυχώς, αν έμπαιναν ψυχολόγοι στα σχολεία, α διαπιστωναν ότι πιο πολύ εμείς χρειαζόμαστε θεραπεία. ;DΤέλος, συγγνώμη που το λέω αν έρθει ένα παιδί και μου πει "μισώ τον κόσμο" ή "δε σέβομαι την ανθρώπινη ζωή", θα ήθελα κάποιον να με βοηθήσει, γιατί δεν ξερω τι πρέπει να του πω, ειλικρινά και ούτε μπορώ να ζήσω με το βάρος της ευθύνης για το τι ενδεχομένως συμβεί.ΥΓ: Ας μην ανησυχούμε, όμως, δεν πρόκειται να μπει ο θεσμός του ψυχολόγου στα σχολεία, δυστυχώς.
Δεν ειναι θεμα ανησυχιας. μακαρι να μπει στα σχολεια ο ψυχολογος και να κανει σωστα τη δουλεια του παντα σε συνεργασια του καθηγητη και του μαθητη.αν φτασουμε στο σημειο οιπου καποιος μαθητης θα ερθει και θα μας πει" μισω τον κοσμο κλπ κλπ"τοτε....παντως εκει που εγω πιστευω οτι πεφτει το βαρος ολο ειναι στη σχεση μαθητη-καθηγητη. η καθημερινη επαφη που υπαρχει ειναι πολυ σημαντικο για την ενισχυση της αυτοεικονας και της αυτοεκτιμησης του μαθητη.