PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Τεχνική εκπαίδευση
(Συντονιστές:
porcupinetree
,
nikolopol
,
Lasid
)
ΑΣΕΠ 2008 - ΠΕ18.10 : Θα μας γίνει ο κύκλος τετράγωνος
Τελευταία νέα
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Αβάθμιας εκπαίδευσης σε ΚΕΔΑΣΥ, ΙΚΥ και Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Αθήνας
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε φορείς και υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε φορείς και υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού
ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ - Πρόσκληση εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024-2025
Πρόσκληση εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024-2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: ΑΣΕΠ 2008 - ΠΕ18.10 : Θα μας γίνει ο κύκλος τετράγωνος (Αναγνώστηκε 1321 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
manet
Νέο μέλος
Μηνύματα: 8
ΑΣΕΠ 2008 - ΠΕ18.10 : Θα μας γίνει ο κύκλος τετράγωνος
«
στις:
Ιούνιος 15, 2009, 04:29:51 μμ »
Tweet
ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ
Ήμουν υποψήφιος στο διαγωνισμό 4/Π, κλάδος ΠΕ 18.10. Δεν πίστευα στα μάτια μου, όταν τη 2η μέρα στην εξέταση της Α΄ Θεματικής Ενότητας, στο μάθημα Επιλογής «Σχεδιασμός Εσωτερικών Χώρων» που είχα επιλέξει είδα την παρακάτω ερώτηση:
64. Στους Όρνιθες ο Αριστοφάνης παρουσιάζει τον αστρονόμο Μέτωνα να χωρομετρεί την πόλη και να λέει: «και θα μετρήσω μ’ ένα χάρακα ίσιο που θα εφαρμόσω, κι έτσι:
α) θα σου γίνει τετράγωνος ο κύκλος».
β) θα χαράξω ίσιους δρόμους».
γ) θα κόψω ίσιους κλήρους».
δ) θα σχεδιάσω μια πόλη τετράγωνη».
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ
να κρίνομαι σαν υποψήφιος στο μάθημα «Σχεδιασμός Εσωτερικών Χώρων» στον ΑΣΕΠ, το 2009, που εκπροσωπεί το Υπουργείο Παιδείας, με το αν γνωρίζω την επόμενη ατάκα που θα πει ήρωας του Αριστοφάνη, του Σοφοκλή ή του Φώσκολου. Όσες προεκτάσεις κι αν έχει το έργο του Αριστοφάνη και υπόγειες συνδέσεις που περιγράφουν τις αντιλήψεις των αρχαίων ημών προγόνων για το θέμα «πόλη» που άπτεται του αντικειμένου και της Ύλης μου.
Εγώ και οι υπόλοιποι υποψήφιοι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να γνωρίζουμε το έργο του Αριστοφάνη και τις ατάκες του. Διότι στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό μας ζητείται. Ξεκάθαρα. Να πούμε την επόμενη ατάκα.
Η ερώτηση θα ήταν νόμιμη εάν διατυπωνόταν ως εξής: Στις Όρνιθες του Αριστοφάνη, ο Μέτωνας (γεωμέτρης και αστρονόμος του 5ου π.Χ αιώνα) υπόσχεται στον Πισθέταιρο πως θα του κάνει τον κύκλο τετράγωνο και…(εδώ θα έπρεπε να βάλουν το απόσπασμα όλης της σκηνής). Ποιες αντιλήψεις των αρχαίων Ελλήνων για το χώρο και την πόλη πιστεύεται πως αντανακλά η συγκεκριμένη σκηνή;
Α) το τάδε
Β) το τάδε κ.ο.κ
ώστε αν κάποιος γνωρίζει τους προβληματισμούς της συγκεκριμένης εποχής των αρχαίων Ελλήνων σε σχέση με το χώρο και την πόλη, να απαντήσει.
Αλλά όχι την ατάκα! Διότι, ακόμα και να ήξερα τους προβληματισμούς της εποχής, που δεν ήξερα, δε θα μπορούσα να βγάλω κανένα συμπέρασμα από το: «θα μετρήσω με ένα χάρακα ίσιο που θα εφαρμόσω και…θα σου γίνει ο κ…ύκλος τετράγωνος. Καταρχήν, θα μου έμοιαζε σα βρισιά. Κι αν σκεφτούμε πως ο Αριστοφάνης ήταν και από τους μεγαλύτερους βωμολόχους, πολύ εύκολα θα μπορούσα να οδηγηθώ αλλού. Άλλωστε, ένα θεατρικό έργο είναι και θέμα ερμηνείας.
Ένα αναλογικό παράδειγμα δείχνει πόσο γελοία είναι η συγκεκριμένη περίπτωση. Φανταστείτε σε υποψήφιο του Ιατρικού Κλάδου, την εξής ερώτηση:
Στην ταινία, «Το εργαστήριο του Δρ. Καλιγκάρι» του Ρόμπερτ Βιέν, στη σκηνή που ο γιατρός κρατάει το νυστέρι λέει στο θύμα: «θα πάρω το νυστέρι και…
Α) θα σου κάνω τα τρία δύο
Β) θα σου κόψω το λαρύγγι
Γ) θα σε κόψω στα τέσσερα
Δ) θα σε εγχειρήσω.
Προτείνω μέσα από αυτό το φόρουμ όλους τους υποψήφιους που πέρασαν τη συγκεκριμένη δοκιμασία να συγκεντρωθούμε και να απαιτήσουμε από τον ΑΣΕΠ να ακυρώσει την συγκεκριμένη ερώτηση. Είναι παράλογο και κοροϊδία να αντιμετωπίζουν έτσι ανθρώπους που διάβαζαν και ετοιμάζονταν ακόμα και χρόνια και που έδωσαν λεφτά σε φροντιστήρια.
«
Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 17, 2012, 06:57:06 μμ από Lasid
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
ΑΣΕΠ 2008 - ΠΕ18.10 : Θα μας γίνει ο κύκλος τετράγωνος
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 11:50:09 »
Kroky
Νέο μέλος
Μηνύματα: 25
ΑΣΕΠ 2008 - ΠΕ18.10 : Θα μας γίνει ο κύκλος τετράγωνος
«
Απάντηση #1 στις:
Ιούνιος 18, 2009, 11:04:19 πμ »
Συνάδερφε,
όπως βλέπεις και στα άλλα θέματα του foroum έχουμε όλοι το ίδιο πρόβλημα.
Πράγματα άσχετα με την ύλη , ερωτήσεις που χρίζουν υποκειμενικής απάντησης ,
και ό,τι ξεκάρφωτο τους έρθει το πρωί της εξέτασης...
Αλίμονο σε όσους επένδυσαν στον ΑΣΕΠ το χρόνο τους , τα λεφτά τους και την ψυχή τους για να βρεθούν
να εξετάζονται σε θέματα έχοντας τις ίδιες πιθανότητες αυτών που απαντούν στην τύχη!!
Συνεπώς, αν πρέπει να απαιτήσουμε κάτι από τον ΑΣΕΠ, δε θα ήταν η συγκεκριμένη ερώτηση, αλλά όλες οι αμφισβητούμενες ερωτήσεις.
«
Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 17, 2012, 06:57:31 μμ από Lasid
»
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Τεχνική εκπαίδευση
(Συντονιστές:
porcupinetree
,
nikolopol
,
Lasid
)
ΑΣΕΠ 2008 - ΠΕ18.10 : Θα μας γίνει ο κύκλος τετράγωνος