*

Αποστολέας Θέμα: Καταργηση της βασης του δεκα  (Αναγνώστηκε 10289 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Καταργηση της βασης του δεκα
« Απάντηση #56 στις: Αυγούστου 27, 2010, 02:50:01 pm »
συμφωνώ μαζί σου μόνο επειδή είναι γνωστό με τί προθέσεις χτίζει πανεπιστήμια το κράτος και καταργεί τη βάση του δέκα
προσωπικά δεν μου φταίει ο μαθητής του 0.9

Ο μαθητής το 0,9 φυσικά και δεν φταίει σε τίποτα. Εκμεταλλεύεται προς όφελος του μία κατάσταση που υπάρχει. Το θέμα είναι ότι αυτή η κατάσταση πρέπει να διορθωθεί, γιατί δεν νοείται μαθητής που θα έμενε στάσιμος, δηλαδή μαθητής που δεν θα προβιβαζόταν στην επόμενη τάξη, να περνάει στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα! Με την ίδια λογική, ας μην μένουν στάσιμοι ούτε στο σχολείο, αφού με 0,9 μπορούν-κρίνονται επαρκείς να γίνουν φοιτητές! Γιατί να μην μπορούν να περάσουν και τις τάξεις στο σχολείο;
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καταργηση της βασης του δεκα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:44:49 »

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Καταργηση της βασης του δεκα
« Απάντηση #57 στις: Αυγούστου 27, 2010, 03:22:32 pm »
συμφωνώ μαζί σου μόνο επειδή είναι γνωστό με τί προθέσεις χτίζει πανεπιστήμια το κράτος και καταργεί τη βάση του δέκα
προσωπικά δεν μου φταίει ο μαθητής του 0.9

Ο μαθητής το 0,9 φυσικά και δεν φταίει σε τίποτα. Εκμεταλλεύεται προς όφελος του μία κατάσταση που υπάρχει. Το θέμα είναι ότι αυτή η κατάσταση πρέπει να διορθωθεί, γιατί δεν νοείται μαθητής που θα έμενε στάσιμος, δηλαδή μαθητής που δεν θα προβιβαζόταν στην επόμενη τάξη, να περνάει στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα! Με την ίδια λογική, ας μην μένουν στάσιμοι ούτε στο σχολείο, αφού με 0,9 μπορούν-κρίνονται επαρκείς να γίνουν φοιτητές! Γιατί να μην μπορούν να περάσουν και τις τάξεις στο σχολείο;

έχεςι δίκιο έτσι όπως το θέτεις

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: Καταργηση της βασης του δεκα
« Απάντηση #58 στις: Αυγούστου 27, 2010, 03:23:21 pm »
συμφωνώ μαζί σου μόνο επειδή είναι γνωστό με τί προθέσεις χτίζει πανεπιστήμια το κράτος και καταργεί τη βάση του δέκα
προσωπικά δεν μου φταίει ο μαθητής του 0.9

Ο μαθητής το 0,9 φυσικά και δεν φταίει σε τίποτα. Εκμεταλλεύεται προς όφελος του μία κατάσταση που υπάρχει. Το θέμα είναι ότι αυτή η κατάσταση πρέπει να διορθωθεί, γιατί δεν νοείται μαθητής που θα έμενε στάσιμος, δηλαδή μαθητής που δεν θα προβιβαζόταν στην επόμενη τάξη, να περνάει στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα! Με την ίδια λογική, ας μην μένουν στάσιμοι ούτε στο σχολείο, αφού με 0,9 μπορούν-κρίνονται επαρκείς να γίνουν φοιτητές! Γιατί να μην μπορούν να περάσουν και τις τάξεις στο σχολείο;

για να μείνει μαθητής στην ίδια τάξη θα πρέπει να είναι απίστευτα αδιάφορος και ενοχλητικός
η πλειοψηφία των ελληνικών σχολείων δίδουν γραμμή στους συναδέλφους να μην "αφήνουν" παιδιά!
μακάρι να κάνω λάθος!
από προσωπική μου εμπειρία,ας είναι και μικρή.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Καταργηση της βασης του δεκα
« Απάντηση #59 στις: Αυγούστου 27, 2010, 03:44:15 pm »
για να μείνει μαθητής στην ίδια τάξη θα πρέπει να είναι απίστευτα αδιάφορος και ενοχλητικός
η πλειοψηφία των ελληνικών σχολείων δίδουν γραμμή στους συναδέλφους να μην "αφήνουν" παιδιά!
μακάρι να κάνω λάθος!
από προσωπική μου εμπειρία,ας είναι και μικρή.
Έτσι είναι. Κανείς δεν μένει στην ίδια τάξη. Αντε να το παίξουμε δύσκολοι οι καθηγητές και να παραπεμφθεί για Σεπτέμβρη. Εκεί τον περνάμε. Μόνο από απουσίες μένει κάποιος στην ίδια τάξη.

Αυτή η λογική όμως δεν θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να συνεχίζεται και να επεκτείνεται και για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια. Αφού δηλαδή όλοι περνάνε τις τάξεις του Λυκείου, όλοι θα πρέπει να μπαίνουν και σε μια σχολή. Ας υπάρξει εκεί ένα φίλτρο επιλογής. Ένας φραγμός. Λίγες σχολές και καλές με υψηλό ανταγωνισμό για να μπεις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καταργηση της βασης του δεκα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:44:49 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Καταργηση της βασης του δεκα
« Απάντηση #60 στις: Αυγούστου 27, 2010, 03:48:01 pm »
Σπατάλη είναι να ιδρύονται τμήματα ΤΕΙ (και ορισμένα ΑΕΙ) εκεί που δεν χρειάζονται, για εξυπηρέτηση κάποιων πανεπιστημιακών βισματοκαθηγητών (έχω ορισμένα παραδείγματα αν θέλετε) ή των τοπικών κοινωνιών (κάτι ανάλογο με τα άχρηστα διάσπαρτα στρατόπεδα στην επικράτεια).
Οι (σχεδόν ανύπαρκτες) παροχές προς τους φοιτητές/σπουδαστές καλώς υπάρχουν και λίγες είναι, και δεν είναι αυτό το πρόβλημα.
Μα όταν λέμε "παροχές" που χρειάζεται ένας φοιτητής δεν είναι μόνο τα δωρεάν συγγράμματα και το φαγητό του. Είναι και τα εργαστήρια που θα πρέπει να του παρέχει μια σχολή, τα αμφιθέατρα, το εκπαιδευτικό προσωπικό, η καθαρίστρια που χρειάζεται ώστε ο φοιτητής του 0.9 να βρει καθαρή την αίθουσα την επόμενη μέρα, είναι το ρεύμα, είναι οι βιντεοπροβολείς των αιθουσών, οι μισθοί των καθηγητών που θα τον εκπαιδεύσουν, τα έξοδα για τη συντήρηση των κτιρίων κλπ

Το ερώτημα είναι ένα: θέλουμε ΟΛΟΙ οι μαθητές να γίνονται φοιτητές; Αν ναι, τότε η πολιτεία είναι υποχρεωμένη να τους παρέχει εκπαίδευση και να πληρώσει ακριβά το τίμημα αυτό, και να συνεχίζει να χτίζει υποδομές σε κάθε χωριό της Ελλάδας
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 27, 2010, 03:53:56 pm από killbill »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καταργηση της βασης του δεκα
« Απάντηση #61 στις: Αυγούστου 27, 2010, 04:51:43 pm »
Φυσικά και κολλάω στον τίτλο φοιτητής. Φοιτητής σημαίνει να του έχεις φτιάξει υποδομές, εργαστήρια, αμφιθέατρα, που απαιτούν πολλά μα πάρα πολλά έξοδα (μισθοί καθηγητών, συντήρηση κλπ). Όλα μια αλυσίδα είναι.

Αυτό που χρειάζεται ειναι ξεκαθάρισμα του ποιός θα μπορεί να γίνει φοιτητής και ποιός όχι. Δεν γίνεται να τους πληρώνουμε όλους
Ε καλά, μη νομίζεις ότι πληρώνουμε και πολλά για τα ΤΕΙ με τους ωρομίσθιους. Κυρίως από ευρωπαϊκά πακέτα χρηματοδοτούνται.

Αποσυνδεδεμένος philologos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Καταργηση της βασης του δεκα
« Απάντηση #62 στις: Αυγούστου 27, 2010, 08:36:51 pm »
Killbill και emmaki συμφωνώ με το σκεπτικό σας. Η ουσία είναι να παρέχεται ποιοτική εκπαίδευση και για να έχουμε ποιοτική εκπαίδευση, δεν πρέπει να γίνονται σπατάλες (ίδρυση τμημάτων που δεν χρειάζονται και όλη η αλυσίδα που ακολουθεί), αλλά να διατίθενται τα χρήματα είτε είναι από πακέτα είτε από τον εθνικό προϋπολογισμό στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων. Και φυσικά δεν μας φταίνε τα παιδιά, θύματα είναι και αυτά. Το κακό όμως στην περίπτωση των μαθητών είναι ότι μαθαίνουν έτσι στην ευκολία και στη λαμογιά. Σε λίγο θα μας πουν ότι είναι παιδαγωγική και η επιβράβευση του μαθητή που δεν διαβάζει! Έγραψα κάπου αλλού τα εξής και θα μου επιτρέψετε να τα προσθέσω και εδώ γιατί συνδέονται:

Ήδη στο blog που διατηρώ μαθητές μου πρώην και νυν είναι αγανακτισμένοι. Μια μαθήτριά μου που είχε περάσει στο τμήμα Γαλλικής Φιλολογίας Θεσσαλονίκης που ήθελε με βαθμό 17 θεωρεί απαράδεκτο να έχει από φέτος συμφοιτητές με βαθμό εισαγωγής 7. Ακόμα και καλοί μου μαθητές που φέτος θα δώσουν πανελλήνιες θεωρούν άσκοπο να παλέψουν, αφού όλοι πια μπορούν να περάσουν κάπου χωρίς να διαβάσουν καθόλου. Τέτοιους μαθητές θέλουν να προετοιμάσουμε? Τέτοια απογοήτευση θέλουν να σπείρουν? Δεν έχει σημασία αν το τμήμα λέγεται Ιατρικής ή Νομικής ή Γεωτεχνολογίας. Γιατί έτσι όπως κατάντησε η κατάσταση, ο γιατρός ή ο δικηγόρος λόγω κορεσμού μπορεί να μη βρίσκουν δουλειά και ο γεωτεχνολόγος του 0,9 με αντιγραφές κατά τις σπουδές του και γνωριμίες του μπαμπά μετά να βολευτεί μια χαρά! Επίσης, αυτά που γράφουν οι Killbill και air είναι σωστά και δεν είναι υπερβολές. Τα συγγράμματα δίνονται σε όλους ανεξαρτήτως οικογενειακού εισοδήματος. Το ίδιο και η σίτιση, είναι πολύ χαμηλό το ποσό που ζητούν. Ακόμα και το μειωμένο εισιτήριο όχι μόνο στις αστικές συγκοινωνίες, συνάδελφοι, αλλά στα πλοία, στα τρένα, στα θέατρα, μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους (εκεί είναι δωρεάν) και φυσικά οι κτιριακές υποδομές και το προσωπικό (ακαδημαϊκό, διοικητικό, γραμματείες, λοιπό προσωπικό) είναι πολλά-πολλά εκατομμύρια ευρώ!

Σημειώνω πως τα τμήματα ΑΕΙ που είναι κάτω από τη βάση είναι 28 και τα ΤΕΙ είναι... 101!!! Διανοηθείτε το μόνο και μετά μιλήστε για υπερβολές, συνάδελφοι. Επίσης, τώρα πια η λύση των συγχωνεύσεων και των καταργήσεων δεν με καλύπτει. Γιατί θα μπορούσαν να δοθούν τα χρήματα ΤΟΤΕ, πριν ιδρυθούν τα τμήματα αυτά, για να ενισχυθεί η τριτοβάθμια εκπαίδευση ή άλλοι τομείς της κοινωνίας και όχι να γεμίσουμε τμήματα ΤΕΙ αλλά και ΑΕΙ που δεν τα είχαμε ανάγκη για λόγους πολιτικών σκοπιμοτήτων. Είναι σαν να φτιάχνεις μια εθνική χιλιομέτρων και μετά να συνειδητοποιήσεις ότι δεν περνάει κανένα αυτοκίνητο και δεν την έχεις ανάγκη, άρα πρέπει να την ξηλώσεις. Και τα εκατομμύρια που δαπανήθηκαν; Είναι τραγικές πολιτικές αυτές, χωρίς ουσιαστικό σχεδιασμό.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 27, 2010, 08:52:00 pm από philologos »

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Καταργηση της βασης του δεκα
« Απάντηση #63 στις: Αυγούστου 29, 2010, 12:45:42 pm »
Απ’ τ’ αυτί και... στον δάσκαλο

Του Kωνσταντινου Zουλα 

Eνας από τους πιο επιτυχημένους φροντιστηριάδες στη δεκαετία του ’80, τρεις φορές τον χρόνο υπέβαλε τους μαθητές του σε προσομοίωση γενικών εξετάσεων. Δεν το έκανε μόνον για να συνηθίσουν. Αλλά γιατί στο τέλος του έτους συνέκρινε τους βαθμούς που πετύχαιναν στις πραγματικές εξετάσεις με εκείνους των δικών του καθηγητών, προκειμένου να διώξει κλωτσηδόν από το φροντιστήριό του εκείνους που τους βαθμολογούσαν άλλα αντ’ άλλων.

Στην ακατανόητη απόφαση να καταργηθεί η βάση του 10 και να «ντυθούν» φοιτητές ακόμη και όσοι έδωσαν λευκές κόλλες, δεν διάβασα πουθενά κάτι που οφείλει να απαντήσει το υπουργείο Παιδείας. Συγγνώμη, αλλά πώς στον διάολο οι 15.000 μαθητές που έγραψαν κάτω από τη βάση και στα στα 6 μαθήματα πήραν απολυτήριο Λυκείου; Συνέβη άραγε σε όλους αυτούς κάτι απροσδόκητο στις πανελλαδικές, ενώ στο σχολείο τα πήγαιναν περίφημα; Και ποιοι είναι τέλος πάντων αυτοί οι καθηγητές που τους επιβράβευσαν μια ολόκληρη χρονιά με βαθμούς πάνω από τη βάση, υπογράφοντας ένα (δημόσιο) χαρτί το οποίο πιστοποιεί ότι οι 15.000 σκράπες ολοκλήρωσαν επιτυχώς το Λύκειο;

Στα χρόνια μου -όχι πολλά πριν- οι βαθμοί των Πανελλαδικών αυτονόητα συνυπολογίζονταν για να πάρει κάποιος απολυτήριο. Επομένως όσοι έγραφαν κάτω από τη βάση όχι μόνον δεν μπορούσαν να εισαχθούν στο πανεπιστήμιο, αλλά θα έπρεπε να ξαναδώσουν εξετάσεις για να ολοκληρώσουν το Λύκειο. Ολα τούτα παραδόξως καταργήθηκαν. Με συνέπεια σήμερα να συμβαίνει η εξής παγκόσμια, προφανώς, πρωτοτυπία. Να χρίζονται κάποιοι φοιτητές με μέσο όρο 0,91, όταν είναι ηλίου φαεινότερον ότι με τη συγκεκριμένη βαθμολογία θα ήταν αδιανόητο να τους δοθεί απολυτήριο Λυκείου.

Μήπως όμως εκεί θα κρυβόταν και μια λύση στο πρόβλημα; Γιατί άραγε δεν ανακαλεί το υπουργείο Παιδείας όλους τους χαριστικούς βαθμούς που προφανώς πήραν ολόκληρη τη χρονιά οι εν λόγω μαθητές και να τους υποχρεώσει να επαναλάβουν την τάξη; Ή και να πετάξει κλωτσηδόν από τα σχολεία όσους σκανδαλωδώς τους πριμοδότησαν; Το παράκανα. Αυτά θα συνέβαιναν μόνον σε σοβαρές χώρες ή έστω σε κάποιες που ένα μνημόνιο θα τις υποχρέωνε να βάζουν στα πανεπιστήμια όσους πραγματικά το αξίζουν.

kathimerini

Αποσυνδεδεμένος philologos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Καταργηση της βασης του δεκα
« Απάντηση #64 στις: Αυγούστου 30, 2010, 11:01:03 am »
Δηλαδή πάλι φταίνε οι καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης??! >:( "Ή και να πετάξει κλωτσηδόν από τα σχολεία όσους σκανδαλωδώς τους πριμοδότησαν;"??? Με αυτή τη λογική γιατί να μην απολύσει και τους καθηγητές πανεπιστημίου που έδωσαν πτυχίο στους εκπαιδευτικούς αυτούς?? Είναι σοβαρά πράγματα αυτά? ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182543
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 482
Σύνολο: 500

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.