*

Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας  (Αναγνώστηκε 6926 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
« Απάντηση #14 στις: Μαρτίου 05, 2010, 09:15:52 am »
Σαν μέτρο δεν το βρίσκω κακό κάποια στιγμή να γίνει. Όμως να γίνουν παράλληλα και άλλα πράγματα.Μιλάει για το σχολείο λες και είναι κάτι τελείως διαφορετικό απο αυτό που ζούμε όλοι μας καθημερινά. Όμως τους έξω τους εντυπωσιάζει. Ο Γιωργάκης πάντα "πούλαγε" ένα προφίλ υπέρ της τεχνολογίας, και τώρα υποτίθεται οτι θα το υλοποιήσει κιόλας. Ας μην γελιόμαστε...σε τέτοια επίπεδα δεν φτάνουμε ούτε σε 10 χρόνια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:24:53 »

Αποσυνδεδεμένος maraki28

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 631
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
« Απάντηση #15 στις: Μαρτίου 05, 2010, 12:17:12 pm »
Από το 1 δισ. για την παιδεία έμειναν προς το παρόν 20 εκατ.
 

Οπως ήρθε, έτσι έφυγε. Για το περίφημο 1 δισ. στην παιδεία ο λόγος, που ούτε τό 'δαμε ούτε θα το δούμε, διότι απλούστατα κόπηκε με τα νέα και τα παλιά μέτρα. Χθες, κόπηκαν 200 εκατ. Αν προστεθούν και τα 780 εκατ. που είχαν περικοπεί με την πρώτη δόση μέτρων στις 29 Ιανουαρίου, μένουν από τη... μεγάλη επένδυση του ΠΑΣΟΚ στην παιδεία μόλις 20 εκατ. Κατά τα άλλα, η Ά. Διαμαντοπούλου ετοιμάζεται να περάσει από το υπουργικό συμβούλιο νομοσχέδιο για το νέο σχολείο όταν οι αποφάσεις της κυβέρνησης έναν τίτλο δίνουν: Εξαθλιωμένη παιδεία με εξαθλιωμένο εκπαιδευτικό. Κι αυτά την ώρα που ο Γ. Παπανδρέου διαβεβαίωνε σε όλους τόνους ότι η επένδυση στην παιδεία αποτελεί μονόδρομο για την έξοδο από την κρίση και την ανάπτυξη.

Στην ουσία, τα νέα κονδύλια για την παιδεία δεν ξεπερνούσαν τα 400 εκατ. Τα υπόλοιπα είτε προέρχονταν από μεταφορά χρημάτων από το προηγούμενο έτος (περίπου 400 εκατ.) είτε από τις νέες αρμοδιότητες που απέκτησε το υπουργείο Παιδείας (περίπου 120 εκατ.).

Η απόφαση για περικοπή των δαπανών στα υπουργεία κατά 10%, που ελήφθη στις 29/1, κόβει από την παιδεία 780 εκατ. Με τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν χθες κόβονται άλλα 100 εκατ. από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και άλλα τόσα από τα "νέα προγράμματα" που ετοιμαζόταν να ανακοινώσει η Ά. Διαμαντοπούλου.

Σε ό,τι αφορά τους μισθούς των εκπαιδευτικών διαμορφώνεται η εξής εικόνα: Οι ούτως οι άλλως κακοπληρωμένοι εκπαιδευτικοί θα έχουν ονομαστική μείωση του μισθού τους από 1.522 ευρώ (οι νεοδιόριστοι) μέχρι 1.715 ευρώ (με 35 χρόνια υπηρεσίας).
μαρακι

Αποσυνδεδεμένος Rovespier0s

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Ο Πραγματικός ΥΠΟΙΚ είναι οι Αγορές
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
« Απάντηση #16 στις: Μαρτίου 05, 2010, 01:08:59 pm »
Καθηγητές..πιθανότητα ο πιο μίζερος κλάδος της ελληνικής κοινωνίας...Λες και είναι υποχρεωμένο το κράτος να θρέψει όσους έχουν τελειώσει μια καθηγητική σχολή..τώρα τα βάλαμε με τον διαδραστικό πίνακα..τουλάχιστον βγείτε και πείτε καθαρά: Το σχολείο έτσι όπως είναι μας βολεύει και δε θέλουμε να αλλάξει τίποτα..τα υπόλοιπα είναι προφάσεις...μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό  μας...Σταματείστε να ομφαλοσκοπείτε ρωτήστε και κάποιον εκτός συντεχνίας τί γνώμη έχει για σας..Δεν ήθελα να το πω αλλά δεν κρατιέμαι θα το πω: Είναι λογικό τελικά: Εξαιρουμένων των Δασκάλων οι βάσεις των υπόλοιπων καθηγητικών σχολών που έχουν by default παιδαγωγική κατάρτιση είναι τουλάχιστον μέτριες..Δηλαδή μέτριων επιδόσεων πρωην μαθητές και νυν καθηγητές διδάσκουν μαθητές..Λογικό ίσως να φοβούνται την αξιολόγηση? Γιατί? Να αξιολογηθούμε και όποιος δεν μπορεί να πάει σπίτι του..έλεος πια με την χαμηλή αυτοεκτίμηση που εκθέτει τον κλάδο σας
MIXANIKOS_HY is back

Αποσυνδεδεμένος Zois

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
« Απάντηση #17 στις: Μαρτίου 05, 2010, 01:16:59 pm »
Φίλε μου λάθος σε πληροφόρησαν ... Δεν νομίζω ότι κάποιος (από τους νέους εκπαιδευτικούς τουλάχιστον) φοβάται την αξιολόγηση. Έτσι και αλλιώς μια ζωή αξιολογούμαστε από το σχολείο μέχρι πανελλήνιες παν/μιο κλπ. Αρκεί η αξιολόγηση να γίνει με σωστά αντικειμενικά κριτήρια και όχι με κομματικά ή "άλλα" ως είθιστε στην Ελλάδα τόσα χρόνια. Γιατί πάντα υπάρχουν τα "γαλάζια" τα "πράσινα", το "κόκκινα" και τα κάθε αποχρώσεως "παιδιά".

Τα μόνα παιδιά που δεν κοιτάζουν στα μάτια είναι αυτά που κάθονται στα θρανία.

ΥΓ Προσωπικά είμαι απόλυτα σύμφωνος με τις περικοπές των αποσπάσεων στις απολύτως (αντικειμενικά - λόγους υγείας - οικογ. λόγους) απαραίτητες.

« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 05, 2010, 01:20:26 pm από Zois »
Κουράγιο ... και καλό διάβασμα ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:24:53 »

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 867
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
« Απάντηση #18 στις: Μαρτίου 05, 2010, 03:47:00 pm »
Να συμπληρώσω ότι πολλές φορές έχω "ζαλωθεί" δικό μου προτζέκτορα και φορητό υπολογιστή μπας και μάθουν τίποτα οι μαθητές μου, αλλά δεν μπορούσα να κάνω ..... συσκότιση στην αίθουσα γιατί δεν υπάρχουν κουρτίνες ούτε για δείγμα. Ούτε φυσικά έξτρα αίθουσα για να χρησιμοποιήσω. Μη λέμε λοιπόν ό,τι θέλουμε είδικά κάποιοι που απ' ό,τι κατάλαβα είναι έξω από το χώρο. Ας μη γελιόμαστε κάνουμε την πιό δύσκολη δουλειά.Έχουμε μεταβληθεί σε ανθρώπους - κλόουν στους οποίους βγάζουν οι μαθητές ό,τι ψυχολογικά προβλήματα έχουν από τους αδιάφορους γονείς, και ...φταίμε κι από πάνω... Έλεος....

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
« Απάντηση #19 στις: Μαρτίου 05, 2010, 04:29:40 pm »
Καθηγητές..πιθανότητα ο πιο μίζερος κλάδος της ελληνικής κοινωνίας...Λες και είναι υποχρεωμένο το κράτος να θρέψει όσους έχουν τελειώσει μια καθηγητική σχολή..τώρα τα βάλαμε με τον διαδραστικό πίνακα..τουλάχιστον βγείτε και πείτε καθαρά: Το σχολείο έτσι όπως είναι μας βολεύει και δε θέλουμε να αλλάξει τίποτα..τα υπόλοιπα είναι προφάσεις...μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό  μας...Σταματείστε να ομφαλοσκοπείτε ρωτήστε και κάποιον εκτός συντεχνίας τί γνώμη έχει για σας..Δεν ήθελα να το πω αλλά δεν κρατιέμαι θα το πω: Είναι λογικό τελικά: Εξαιρουμένων των Δασκάλων οι βάσεις των υπόλοιπων καθηγητικών σχολών που έχουν by default παιδαγωγική κατάρτιση είναι τουλάχιστον μέτριες..Δηλαδή μέτριων επιδόσεων πρωην μαθητές και νυν καθηγητές διδάσκουν μαθητές..Λογικό ίσως να φοβούνται την αξιολόγηση? Γιατί? Να αξιολογηθούμε και όποιος δεν μπορεί να πάει σπίτι του..έλεος πια με την χαμηλή αυτοεκτίμηση που εκθέτει τον κλάδο σας

Διαφωνώ με αυτό που λες. Ένα παιδί στα 18 του δεν είναι το ίδο με έναν απόφοιτο στα 23-23 του. Έχουν αλλάξει πολλά και αυτός που στα 18 του ήταν μέτριος μαθητής (ή και καός αν θές) μπορεί σε 4-5 χρόνια να έχει εκτιναχθεί. Αν βέβαια θεωρήσουμε ότι οι Πανελλαδικές και η αποστήθιση μπορύν να κ΄ρινουν αν είσαι μέτριος ή καλός ή κακός.
Και αν θες και προσωπικό παράδειγμα, όταν πέρασα στη σχολή μου πέρασα τυχαία, καθώς έπεσαν οι βάσεις και είχα μισό μόριο πάνω από τη βάση! Ήμουν άριστη στο σχολέιο, δεν έγραψα 2 χρονιές στις Πανελλαδικές. Αυτό με κάνει καλή μαθήτρια, μέτρια ή κακή; Επίσης, μπήκα τελευταία στη σχολή, αυτό τι με κάνει; Τελέιωσα με 7,49, αυτό λογικά με κατατάσσει στους μέτριους φοιτητές; Από εκέι και πέρα έκανα 2 μεταπτυχιακά, τώρα έγινα καλή φοιτήτρια; Πέρασα στον ΑΣΕΠ, τώρα είμαι καλή ή μέτρια; Θεωρώ ότι όσο ήμουν σε σχολέιο, αλλά και στο εξωτερικό που δούλεψα, ήμουν επιτυχημένη ως εκπαιδευτικός (μου έγινε και αξιολόγηση στο εξωτερικό όπου τα αποτελέσματα ήταν ικανοποιητικά και ο διευθυντής ήθελε να με κρατήσει), άρα έγινα καλή;
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
« Απάντηση #20 στις: Μαρτίου 05, 2010, 04:43:33 pm »
συμφωνω με emmaki.
υπηρξα μετριος μαθητης, 1ος στη κοπανα, στη μπαλα, στο μηχανακι και στο σκασιαρχειο!
και ομως μπηκα 1ος στη φιλοσοφικη.
αρα, δεν πιστευω σε κακο, μετριο,καλο μαθητη. Απλα η κοινωνια μας ειναι ...ανταγωνιστικη!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
« Απάντηση #21 στις: Μαρτίου 05, 2010, 04:47:07 pm »
συμφωνω με emmaki.
υπηρξα μετριος μαθητης, 1ος στη κοπανα, στη μπαλα, στο μηχανακι και στο σκασιαρχειο!
και ομως μπηκα 1ος στη φιλοσοφικη.
αρα, δεν πιστευω σε κακο, μετριο,καλο μαθητη. Απλα η κοινωνια μας ειναι ...ανταγωνιστικη!


Καλός, κακός και μέτριος μαθητής υπάρχει, αλλά ο χαρακτηρισμός αυτός παραμένει στο σχολέιο. Δεν μπορεί η επίδοση των 18 να τον ακολουθεί σε όλη του τη ζωή. Αυτό είναι καθαρή ετικετοποίηση (labelling στα Ελληνικά  :P ) και λειτουργεί και ως αυτοεκπληρούμενη προσδοκία (αν θεωρείς ότι καποιος είναι κακός, θα τον αντιμετωπίζεις και ως τέτοιο)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
« Απάντηση #22 στις: Μαρτίου 05, 2010, 05:13:39 pm »
Παράθεση
Απλα η κοινωνια μας ειναι ...ανταγωνιστικη!

Και που είσαι ακόμα! Στο σχέδιο για το Νέο Σχολείο λέει σε κάποιο σημείο "όλοι επιθυμούμε να ζήσουμε σε μια «κοινωνία των αρίστων", το οποίο εγώ το θεωρώ καταστροφικό για τις επόμενες γενιές : μια κοινωνία λοιπόν στην οποία δεν χωράνε οι μετριότητες και όλοι συνεχώς θα αγωνίζονται να γίνουν καλύτεροι από τους άλλους με οποιοδήποτε τρόπο, παιδιά αγχωμένα και ταγμένα στο κυνήγι της εξουσίας και του χρήματος από την πιο τρυφερή ηλικία. Να πάρουν το lower στα 12, to proficiency στα 14, το ecdl στα 16 κλπ... Μόνο διάβασμα και δουλειά και ακόμα λιγότερες ευκαιρίες να χαρούν τη ζωή. Και ας μην έχουμε αυταπάτες, η τσάντα δεν θα μένει στο σχολείο, τα φροντιστήρια δεν θα σταματήσουν αλλά θα αυξηθούν, το σχολείο θα γίνει ακόμα μεγαλύτερη αγγαρεία και εμείς οι εκπαιδευτικοί όλο και χειρότεροι απέναντι στα παιδιά- κακοπληρωμένοι, εξαθλιωμένοι, χωρίς κανένα κύρος και χωρίς σεβασμό, απελπισμένοι και απογοητευμένοι, με χαμένη εντελώς τη διάθεση να συνεχίσουμε να παλεύουμε όπως κάναμε ως τώρα στις ήδη αντίξοες συνθήκες.
Αυτά, για να λέμε και τα κακά που περιμένουν τους καημένους τους μαθητές μας...

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
« Απάντηση #23 στις: Μαρτίου 06, 2010, 11:49:02 pm »
Μα, για το ότι οι καθηγητικές σχολές πραγματικά έχουν μειωμένη βάση, οπότε, συμπτωματικά περνάει και ο μέτριος μαθητής, δεν είναι αυτονόητο το γιατί; Αφού δεν έχουν επαγγελματική αποκατάσταση, γιατί να προτιμηθούν από τους μαθητές; Λογικό, λοιπόν, δεν είναι ότι θα πέσει η βάση τους και θα προσελκύσουν τις μέτριες βαθμολογίες, αφού οι υψηλές θα προτιμήσουν αυτές που διορίζουν αμέσως (πχ παιδαγωγικά), οι αυτές που νομίζουν ότι προσφέρουν αμέσως δουλειά (πχ νομική);
Και για να τελειώνει η καραμέλα με την αξιολόγηση, να πω ότι κανείς από όσους έχουν μάθει να δουλεύουν δε φοβάται την αξιολόγηση. Το ανύπαρκο αδιάβλητο της αξιολόγησης φοβούνται όλοι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182608
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 615
Σύνολο: 629

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.