0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
θεωρητικά έχεις δίκιο.....αν όμως ο μαθητής είναι παράλληλα και ιδιαίτερό μου, πόσο αντικειμενικά μπορεί να με αξιολογήσει; (υποθέτω όσο αντικειμενικά μπορώ και γω να τον βαθμολογήσω ε; ). Και επίσης, αν εσύ έχεις ιδιαίτερο τον χ μαθητή και παράλληλα τα χεις μαζί μου για τους δικους σου λόγους, πόσο πιθανό θεωρείς να μην πέσει γραμμή για αρνητική αξιολόγηση εναντίον μου; Η αξιολόγηση πρέπει να γίνει γιατί γίνονται πολλά κουλά στο σχολείο όμως πρέπιει επίσης να είναι αντικειμενική, πολύπλευρη και να αξιολογεί το διδακτικο, παιδαγωγικό, ηθικό ρόλο του καθηγητή σε σχέση τόσο με μαθητές, όσο και με διοίκηση, γονείς, συναδέλφους, τοπική κοινωνία.
.....7. Την αξιολόγηση της δράσης των σχολικών μονάδων κατά τις διατάξεις του παρόντος άρθρου ακολουθεί η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, η οποία πραγματοποιείται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.Η παράγραφος 7 σε ποιες κείμενες διατάξεις κάνει αναφορά;