0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νομίζω ότι το ερώτημα που τίθεται εδώ είναι κατά πόσο είναι προς όφελος του παιδιού το να το διαβάζει ο γονιός . Δεν αμφισβητώ ότι θα υπάρξουν περιπτώσεις που θα χρειαστεί βοήθεια, αλλά αν η βοήθεια γίνει κανόνας, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά. Ελπίζω να μη με παρεξηγήσον οι συνάδελφοι- γονείς! Επίσης, αν ο γονιός απαξιώσει τον δάσκαλο ή τον καθηγητή, μετά το παιδί θα χάσει όποια εμπιστοσύνη έχει στο σχολείο εν γένει. Και αυτό σίγουρα δεν είναι και πολύ ενθαρρύντικο για τη μετέπειτα εξέλιξη του μέσα στην τάξη. ΥΓ. Για το θέμα που έθεσε η xanthigr, νομίζω πως πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι ο επιστημονικός λόγος περιορίζει τη σημασία των λέξεων σε πολύ συγκεκριμένη σημασία, οπότε ίσως να χρειαστούμε και βοήθεια φυσικού για να κρίνουμε αν οι λέξεις ποσό και ποσότητα είναι συνώνυμες όταν χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για ορισμούς φυσικής. Στα μαθηματικά πάντως σίγουρα δεν είναι συνώνυμες. Για να είμαι ειλικρινής, τη βρίσκω πολύ καλή ερώτηση, με διαθεματική χροιά.
Ευχαριστώ!Και μια ακομα απορια προς τους ειδικούς:Είναι σωστη η διατύπωση <<μάζα είναι το ποσό της ύλης που αποτελείτε ένα σώμα>>?Ρωτάει η δασκαλα αν είναι συντακτικά σωστή και αν πρέπει να πούμε ποσότητα ύλης
Παράθεση από: xanthigr στις Οκτωβρίου 24, 2010, 12:55:43 amΕυχαριστώ!Και μια ακομα απορια προς τους ειδικούς:Είναι σωστη η διατύπωση <<μάζα είναι το ποσό της ύλης που αποτελείτε ένα σώμα>>?Ρωτάει η δασκαλα αν είναι συντακτικά σωστή και αν πρέπει να πούμε ποσότητα ύληςΑπό πλευράς Φυσικής, όμως, δεν στέκει κανένα από τα δύο. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη τις πιο σύγχρονες θεωρίες περί μάζας.. Να πει στη δασκάλα ότι τη μάζα στα σώματα την προσδίδει ο μηχανισμός του σωματιδίου Higgs (και μετά η δασκάλα 800 εγκεφαλικά )
Έστω οτι ο/η xanthigr έθεσε ένα ερώτημα σε λάθος σημείο του φόρουμ ή έστω οτι δεν έπρεπε να το θέσει καν.... Τι τρόπος είναι αυτός;;;;; Τι θα πει "εκτός τόπου και χρόνου" και απο που και ως που η προσωπική κριτική;;;; Νομίζω οτι μπορούσατε και πιο ευγενικά να της πείτε την άποψη σας σχετικά με τη δασκάλα(με την οποία δεν διαφωνώ)
Κάποτε όμως (επί Νεύτονα;;; ) ήταν σωστή η πρόταση. Ίσως δεν ήταν το καλύτερο παράδειγμα που μπορούσε να διαλέξει η δασκάλα, και γιατί οι επιστημονικοί ορισμοί αλλάζουν αλλά και γιατί δεν είναι και τόσο εύκολο να προσεγγιστούν σημασιολογικά από κάποιον εκτός του χώρου, πόσο μάλλον από κάποιο παιδί. Υποπτεύομαι ότι βρήκε την πρόταση σε κάποιο σχολικό εγχειρίδιο και τη χρησιμοποίησε στο μάθημα της γλώσσας. Θα μπορούσε να βρει πιο απλό παράδειγμα.
Παράθεση από: apri στις Οκτωβρίου 24, 2010, 06:51:22 pmΚάποτε όμως (επί Νεύτονα;;; ) ήταν σωστή η πρόταση. Ίσως δεν ήταν το καλύτερο παράδειγμα που μπορούσε να διαλέξει η δασκάλα, και γιατί οι επιστημονικοί ορισμοί αλλάζουν αλλά και γιατί δεν είναι και τόσο εύκολο να προσεγγιστούν σημασιολογικά από κάποιον εκτός του χώρου, πόσο μάλλον από κάποιο παιδί. Υποπτεύομαι ότι βρήκε την πρόταση σε κάποιο σχολικό εγχειρίδιο και τη χρησιμοποίησε στο μάθημα της γλώσσας. Θα μπορούσε να βρει πιο απλό παράδειγμα.apri μου, ολα αυτα επρεπε να τα λαβει υποψη της η δόλια μανα πριν κανει την ερωτηση?2 σελιδες εχουν αναλωθει στο γιατι ΔΕΝ επρεπε να ρωτησει !!!!εδω apri μου φιλολογοι και ρωτουν....δεν ειναι κακο!και πού ξερουμε εμεις αν η μητερα εδωσε ετοιμη την απαντηση στο παιδι?!! ή εστω διχως να του εξηγησει...μαυρη η ωρα που εκανα την ερωτηση (θα λεει)