0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο γρίφος των εκπαιδευτικών κενών Για ποιο λόγο, ενώ υπάρχει πλεονάζον προσωπικό, τα σχολεία με την έναρξη έχουν ελλείψεις καθηγητών"...Ενδεικτικό της ανορθολογικής έως τώρα ανάπτυξης του συστήματος είναι το γεγονός ότι φέτος στην Περιφέρεια Αττικής, όπου βρίσκεται πάνω από το 1/3 του μαθητικού πληθυσμού της χώρας, υπάρχουν πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί σε βασικές ειδικότητες. Συγκεκριμένα, υπάρχει πλεόνασμα 23 φιλολόγων, 134 μαθηματικών, 61 φυσικών, 20 χημικών, 76 θεολόγων, ενώ πολύ μεγαλύτεροι είναι οι αριθμοί για άλλες ειδικότητες: Πλεονάζουν 529 καθηγητές πληροφορικής, 391 γυμναστές, 322 αγγλικής γλώσσας, 349 γαλλικής, 135 γερμανικής..."Καθημερινή 05-09-10http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_05/09/2010_413920