PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Κατάντια;
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Κατάντια; (Αναγνώστηκε 1075 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
MelG
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 258
Tout est possible.
Κατάντια;
«
στις:
Ιουνίου 11, 2011, 10:20:37 am »
Tweet
Χωρίς σχόλια παραθέτω την ενδιαφέρουσα άποψη συναδέλφου. Τίτλος του κειμένου της
"Κατάντια"
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_7904.html
Είμαι μια "γαλλικού" κι εχθές διάβαζα τις επιθέσεις (γνωστές) από φιλόλογο προς τους καθηγητές γαλλικής και γερμανικής ...
γιατί τάχα τους παίρνουμε μια ώρα, αποφεύγοντας ωστόσο να αναφέρει πως από τις ξένες γλώσσες αφαιρέθηκε μια ώρα για να δοθεί στη διδασκαλία των αρχαίων. Ναι, με πείραξε η αδικία. Όμως με πείραξαν άλλα περισσότερο. 1. η έλλειψη επιπέδου, 2. το αλληλοφάγωμα σε μια δύσκολη στιγμή. ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ! ΕΜΑΘΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ. ΔΕΙΤΕ.
Το αγαπητό υπουργείο σκοπεύει να καθιερώσει, λέει, το θεσμό του μόνιμου μεν ελαστικά απασχολούμενου καθηγητή δε. Κοινώς ημιαπασχόληση και στους μόνιμους. Αυτό ξέρετε τι σημαίνει; Με λίγα λόγια καταστροφή. Και δε μιλάω μόνο από την πλευρά των καθηγητών. Αν ήταν μόνο γι'αυτούς, τότε μπορεί και να ήμασταν τυχεροί γιατί θα είχαμε εθελοντές μάρτυρες που θα δέχονταν να προσφέρουν για την παιδεία. Γιατί, όταν είσαι ελαστικά απασχολούμενος, δεν εξασφαλίζεις τα απαραίτητα κι άρα για ποιο λόγο πλέον να ήθελε κάποιος να γίνει καθηγητής εκτός από τo να προσφέρει; Δυστυχώς όμως η πραγματικότητα είναι άλλη.
1)Όταν έχεις καθηγητές που πέφτουν στο επίπεδο της προαναφερθείσας "συναδέλφου", που προφανώς είναι αδιόριστη και θεωρεί πως με το να αφαιρεθεί η ιστορία θα διοριστεί η ίδια,
2) Όταν έχεις καθηγητές που λιμοκτονούν,
...τότε δεν έχεις παιδεία γιατί απλούστατα δεν έχεις έμψυχο δυναμικό. Το έμψυχο δυναμικό είναι αδύναμο κάτω απ'αυτές τις συνθήκες. Κι αν με το σχολείο είχαμε μια ελπίδα να φτιάξουμε καλύτερους ανθρώπους, κάτω απ'αυτούς τους όρους δεν έχουμε καμία. Ήδη τα παιδιά βάλλονται από την τηλεόραση κι από το διαδίκτυο, τώρα τα στριμώχνουν κιόλας, σε λίγο οι καθηγητές θα εργάζονται σε καθεστώς έντονης ανταγωνιστικότητας και μη αναγνώρισης του έργου τους, οπότε το παιχνίδι χάθηκε. Δε γράφω για να ζητήσω να υποστηρίξει κάποιος τους καθηγητές. Δεν το κ! αταδέχομαι αυτό. Και δεν το καταδέχομαι γιατί ξέρω πως οι ίδιοι που παραπονιούνται για ένα σωρό σαχλές "αιτίες" είναι οι ίδιοι που πληρώνουν ένα κάρο λεφτά στα λουλούδια των πολιτιστικών κέντρων (γεια σου, Γιαννόπουλε!), οι ίδιοι που πληρώνουν μαύρα 15 ευρώ το 5λεπτο στον ηλεκτρολόγο ή στον υδραυλικό ή είναι οι ίδιοι ηλεκτρολόγοι ή υδραυλικοί υψηλά και μαύρα αμοιβόμενοι. Από ανθρώπους λοιπόν που δικαιολογούν τέτοιες σπατάλες και κατηγορούν τους καθηγητές δεν περιμένω υποστήριξη. Είναι αδύνατο εξάλλου να καταλάβουν πως ο καλός καθηγητής πάνω απ'όλα πρέπει να είναι τάρχος, ήσυχος από έγνοιες κι όχι να μετράει τα λεπτά, ενώ μάλιστα οι μαθητές του έχουν καλύτερο υπολογιστή ή ακριβότερο κινητό -που τους αγόρασε ο μαύρα αμοιβόμενος πατέρας τους- από τον ίδιο. Και γιατί γράφω; Μπορώ να βρω λύση; Και να τη βρω δε θα με ακούσει κανείς. Απλά κάνω μια επισήμανση κι ας ελπίσουμε ότι το μήνυμά μου θα γίνει αφορμή για προβληματισμό και, γιατί όχι, και για συσπείρωση. Μια καλημέρα στη συνάδελφο των γερμανικών που τώρα που γράφω σερβίρει μπύρες κι όταν τελειώσει απο'κει θα πάει στο διπλανό χωριό να κάνει το χρέος της ως! λουλουδού. Ξέρω πως όταν σχολάσει θα μπει και θα το δει το μήνυμα. Σ'εσάς ένα απλό "κρίμα".
Καταγράφηκε
Χαίρομαι που δε θα διοριστώ ποτέ τελικά γιατί θα μείνω στην πόλη μου που λατρεύω.
Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον πάντως...
http://www.youtube.com/user/mjacksontruth
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Κατάντια;