0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
την Τρίτη και την Τετάρτη έχει απεργία. Ευκαιρία να απεργήσω για να ...διαβάσω!! Σκέφτομαι μήπως πρέπει να πάω στην πορεία βέβαια, αλλά αν πάω θα χάσω πολύτιμες ώρες από το διάβασμα και θα μείνω πίσω.. χμμ ..μπερδεύτηκα
Παράθεση από: asimos_alex στις Φεβρουαρίου 21, 2011, 12:01:13 pmτην Τρίτη και την Τετάρτη έχει απεργία. Ευκαιρία να απεργήσω για να ...διαβάσω!! Σκέφτομαι μήπως πρέπει να πάω στην πορεία βέβαια, αλλά αν πάω θα χάσω πολύτιμες ώρες από το διάβασμα και θα μείνω πίσω.. χμμ ..μπερδεύτηκα Να διαβάσεις... ίσως γίνεις και αρχιεπίσκοπος κάποτε
καπου στη μεση, αναμεσα σε aspinoulas & bania ειναι η δικη μου θεση. Δηλ. εφοσον υπαρχει γραπτος διαγωνισμος τί τις θελει τις μοριοδοτησεις απο ecdl, ξενες γλωσσες κλπ. Η αληθεια bania μου ειναι πως οταν εισαι 22, 25, 27 ετων ισως εχεις το χρονο (λεω ισως) να τρεξεις και να ασχοληθεις και με αυτα. Ξαφνικα φανηκαν χρησιμα? Δηλ. η ξενη γλωσσα που θα μου φανει χρησιμη?...
Η γνώμη μου είναι πως η γνώση ξένης γλώσσας δεν πρέπει να μοριοδοτείται αλλά να απαιτείται ένα minimum επίπεδο γνώσης (
Παράθεση από: aspinoulas στις Φεβρουαρίου 21, 2011, 01:21:53 amΗ γνώμη μου είναι πως η γνώση ξένης γλώσσας δεν πρέπει να μοριοδοτείται αλλά να απαιτείται ένα minimum επίπεδο γνώσης (
Αυτό συμβαίνει ήδη συνάδερφε.
Παράθεση από: Χριστίνα στις Φεβρουαρίου 22, 2011, 07:10:14 pmΑυτό συμβαίνει ήδη συνάδερφε.Δεν είμαι σίγουρος. Συνήθως ανήκει στα μαθήματα που οι μαθητές κάνουν "διάλειμμα". Αλλά αν ξέραν ότι για να πάρουν το "χαρτί" πρέπει να ξέρουν και 2-3 βασικά πράγματα από υπολογιστές και μια ξένη γλώσσα θα το αντιμετώπιζαν όλοι πιο σοβαρά. Υ.Γ Σε κάθε περίπτωση δεν ήθελα να πω κάτι για όσους δουλεύουν στους αντίστοιχους κλάδους. Απλά θεωρώ λάθος να αντιμετωπίζονται ως λιγότερο σημαντικά μαθήματα από τα υπόλοιπα.
Ειλικρινά αυτό το "πιστοποιείται" δεν το αντιλαμβάνομαι... Όσοι μαθητές τελειώνουν το λύκειο "πιστοποιούνται" για τις γνώσεις ιστορίας, φυσικής, μαθηματικών κτλ; Με τον ίδιο τρόπο πιστοποιούνται και στη γνώση πληροφορικής. Και την πιστοποίηση πώς ακριβώς την αντιλαμβανόμαστε; Ως πιστοποίηση σε χρήση προϊόντων της Microsoft με υπολογιστές; Γιατί αυτό προφανώς δεν είναι στις προτεραιότητες του σχολείου και δεν πρέπει να είναι. Ας βάλουν ένα 2ο μάθημα εκτός από την πληροφορική που να το λένε "Microsoft".
Παράθεση από: gpapage στις Φεβρουαρίου 22, 2011, 08:37:22 pmΕιλικρινά αυτό το "πιστοποιείται" δεν το αντιλαμβάνομαι... Όσοι μαθητές τελειώνουν το λύκειο "πιστοποιούνται" για τις γνώσεις ιστορίας, φυσικής, μαθηματικών κτλ; Με τον ίδιο τρόπο πιστοποιούνται και στη γνώση πληροφορικής. Και την πιστοποίηση πώς ακριβώς την αντιλαμβανόμαστε; Ως πιστοποίηση σε χρήση προϊόντων της Microsoft με υπολογιστές; Γιατί αυτό προφανώς δεν είναι στις προτεραιότητες του σχολείου και δεν πρέπει να είναι. Ας βάλουν ένα 2ο μάθημα εκτός από την πληροφορική που να το λένε "Microsoft". Τελειώνοντας το Λύκειο (θεωρητικά) πρέπει να έχεις κάποιο min γνώσεων/δεξιοτήτων. Το ότι δεν συμβαίνει στην πράξη δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό;Δεν είπαμε πουθενά να γίνουμε κέντρο πιστοποιήσης τύπου ECDL ή City & Guilds αλλά ότι μέσα σε τόσες ώρες πληροφορικής και ξένων γλωσσών ο απόφοιτος του Λυκείου πρέπει να ξέρει να γράψει ένα κείμενο στον Η/Υ, να χειριστεί άνετα ένα "x" λειτουργικό σύστημα, να στείλει ένα παλιο e-mail κτλ. και να μιλήσει/γράψει ένα απλό κείμενο π.χ στα αγγλικά. Με την λέξη "πιστοποίηση" μιλάμε για αναγνώριση κάποιων δεξιοτήτων και όχι για αντικατάσταση π.χ των πτυχίων της πληροφορικής.
τα μάθατε ;εδώ οι ....φωστήρες σκέφτονται να βγάλουν την πληροφορική από τα σχολεία...... ως ξεχωριστό μαθημα προφανώς για οικονομία........
τα μάθατε ;εδώ οι ....φωστήρες σκέφτονται να βγάλουν την πληροφορική από τα σχολεία...... ως ξεχωριστό μαθημα προφανώς για οικονομία........Στην επισήμανση πως στο ισχύον Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ) αναφέρεται:•«Στο δημοτικό η πληροφορική εισάγεται ακολουθώντας το ολιστικό πρότυπο σύμφωνα με το οποίο οι στόχοι της πληροφορικής επιτυγχάνονται και υλοποιούνται με διάχυση στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα» (ΔΕΠΠΣ Πληροφορικής) •«Απαιτείται η εφαρμογή νέας παιδαγωγικής στρατηγικής και η ανάπτυξη κατάλληλων προγραμμάτων πληροφορικής για την υποστήριξη όλων των γνωστικών αντικειμένων» (ΔΕΠΠΣ, Γενικό μέρος) •«Τα σύγχρονα εκπαιδευτικά μέσα (λογισμικό, διαδίκτυο), προϊόντα των τεχνολογιών πληροφόρησης, συμβάλλουν υποβοηθητικά και συμπληρωματικά πάντα στην εκπαιδευτική πρακτική και θα πρέπει ν χρησιμοποιούνται με την ανάλογη συχνότητα, χρονική διάρκεια και βαρύτητα. Η ανάδειξη αυτού του ρόλου των σύγχρονων εκπαιδευτικών μέσων επιτυγχάνεται με την προτροπή και καθοδήγηση του εκπαιδευτικού για την αξιοποίηση τους σε κάθε διδακτική ή θεματική ενότητα».