0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προς φιλολόγους ειδικής αγωγής...Στο γυμνάσιο που εργάζομαι φέτος υπάρχουν μαθητές στις τελευταίες τάξεις του γυμνασίου που δεν γνωριζουν καθόλου ανάγνωση και γραφή. Παρόλα αυτά βρίσκονται σε τμήματα μαζί με άλλα παιδιά που έχουν ελαφρές μαθησιακές δυσκολίες και μπορούν να παρακολουθήσουν άνετα την ύλη του γυμνασίου. Προφανώς πρέπει να υπάρξει κάποιο πρόγραμμα παρέμβασης για αυτά τα παιδιά...όμως οι γνώμες διίστανται. Οι φιλόλογοι του σχολείου πιστεύουν ότι πρέπει αυτο το πρόγραμμα να είναι εξατομικευμένο (να παιρνουμε το παιδί από την τάξη για 1 ώρα την εβδομάδα) ενώ η διεύθυνση του σχολείου πιστεύει πως αυτό πρέπει να γίνει μέσα στην τάξη γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα να εγκριθούν ώρες εξατομικευμένης παρέμβασης. Έχετε καμιά ιδέα ή κάποια παρόμοια εμπειρία;;;
είμαι σε ειδικό γυμνάσιο και εννοείται ότι όλο το προσωπικό είναι εκπαιδευμένο...εσύ είσαι φυσικός ή φιλόλογος γιατί έχει διαφορά...το πρόβλημα δεν είναι η συνεκπαίδευση που ούτως ή άλλως γίνεται αλλά η διδασκαλία της πρώτης γραφής και ανάγνωσης σε μια τάξη γυμνασίου..emmaki αυτό που λες είναι ενδιαφέρον αλλά έχω την εντύπωση πως τα τμήματα πρέπει να είναι ανομοιογενή.