0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι να κάνουμε, τα παιδιά χρειάζεται να μάθουν και λίγο Office,
Εδώ επικεντρωνόμαστε περισσότερο στο ΓΙΑΤΙ κάνουμε ότι κάνουμε στο μάθημα και όχι στο πως το υλοποιούμε.
Παράθεση από: lzdg στις Απρίλιος 30, 2013, 09:51:17 μμΤι να κάνουμε, τα παιδιά χρειάζεται να μάθουν και λίγο Office, Και για να μένουμε και στο θέμα της συζήτησης, που είναι ΠαράθεσηΕδώ επικεντρωνόμαστε περισσότερο στο ΓΙΑΤΙ κάνουμε ότι κάνουμε στο μάθημα και όχι στο πως το υλοποιούμε.πες μας ΓΙΑΤΙ θεωρείς ότι πρέπει να μάθουν λίγο (ή πολύ) σουίτες γραφείου τα παιδιά και ποιοι είναι οι διδακτικοί σου στόχοι σε αυτό
το πιο χρήσιμο πρόγραμμα στη χρήση ενός υπολογιστή είναι ο κειμενογράφος
Γενικά είναι απαραίτητο να ξέρουμε έναν διαβήτη και χάρακα, όσο απαραίτητο είναι για ένα παιδάκι που μαθαίνει γεωμετρικά σχήματα να μάθει και να τα φτιάχνει με το χέρι.
ΥΓ: Απορία που μου δημιουργήθηκε τώρα από το "Ο καθένας μας θέλει να εκφραστεί γραπτά, να αποθηκεύσει αυτό που έγραψε, να το εμπλουτίσει με εικόνες και χρώματα κτλ." που έγραψες... Στην Γλώσσα με τον δάσκαλο οι μαθητές γράφουν τα κείμενά τους συνδιαστικά με εικόνες και χρώματα; Ενθαρρύνονται σε κάτι τέτοιο; Εάν ναι έχει καλώς. Εάν όχι, εμείς γιατί ενθαρρύνουμε τα παιδιά προς τα εκεί; Είναι σωστό παιδαγωγικά και μαθησιακά αυτό; Άλλο ένα ερώτημα για να καίω τον εγκέφαλό μου
Κάτι που άρεσε στα παιδιά:χρησιμοποιήσαμε το power point και φτιάξαμε παιχνίδια κουίζ, με υπερσυνδέσμους κλπήταν πολύ ωραίο και τα κράτησε