*

Αποστολέας Θέμα: Συλλογή υπογραφών -Αδιόριστων Αναπληρωτών εκπαιδευτικών και Ωρομίσθιων  (Αναγνώστηκε 10587 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fantastic06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1112
    • Προφίλ
μπραβο παιδια !βαλτε τον παππου σας ,την γιαγια ,την προγιαγια σας να υπογραψει γιατι ο υπουργος ειναι ευαισθητο ατομο και η τροικα πιο πολυ!
αντι για 2000 του χρονου θα διορισουν 20000,μολις δουν τις υπογραφες :D
Μακαρι να λυνονταν τοσο απλα το ζητημα...κατανταει αφελεια πια...
μην εμπαιζετε και εσεις τους εκπαιδευτικους,εχουμε το υπουργειο για αυτη τη δουλεια. >:(

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
μπραβο παιδια !βαλτε τον παππου σας ,την γιαγια ,την προγιαγια σας να υπογραψει γιατι ο υπουργος ειναι ευαισθητο ατομο και η τροικα πιο πολυ!
αντι για 2000 του χρονου θα διορισουν 20000,μολις δουν τις υπογραφες :D
Μακαρι να λυνονταν τοσο απλα το ζητημα...κατανταει αφελεια πια...
μην εμπαιζετε και εσεις τους εκπαιδευτικους,εχουμε το υπουργειο για αυτη τη δουλεια. >:(
Πω...πω...κακια!!! Γιατι τοση ειρωνεια, φανταστικ; Τροπο αντιδρασης προτειναν οι συναδελφοι, δεν εκαναν κατι αξιομεμπτο να τους ειρωνευεσαι! Τι να κανουν; Να μεινουν απραγοι, επειδη το υπουργειο, οπως λες, εμπαιζει τους εκπαιδευτικους; "Σφαξε με, αγα μου, να αγιασω" δηλαδη; Η να γινουμε Συρια και να σφαζουμε ο ενας τον αλλον; Γιατι δεν προτεινεις εσυ κατι που δε θα ειναι αφελες...
Κατι τετοιες μερες ειναι τεντωμενα τα νευρα καποιων και οι ειρωνειες και οι επιθεσεις περισσευουν!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2013, 04:34:47 μμ από fotini18 »
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

nickitol

  • Επισκέπτης
Θα το υπογραψω παρολο που δε συμφωνω με το κειμενο.
Και τουτο γιατι ειναι ενα συνηθισμενο , πτωχο και αδυνατο κειμενο σε σχεση με το πρωτοφανες ιστορικα μειγμα δυστυχιας και αγανακτησης που βιωνει ο τοπος.
Ενα τετοιο κειμενο θα ταιριαζε σε ελλες εποχες των δηθεν" αγωνων".

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3491
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
μπραβο παιδια !βαλτε τον παππου σας ,την γιαγια ,την προγιαγια σας να υπογραψει γιατι ο υπουργος ειναι ευαισθητο ατομο και η τροικα πιο πολυ!
αντι για 2000 του χρονου θα διορισουν 20000,μολις δουν τις υπογραφες :D
Μακαρι να λυνονταν τοσο απλα το ζητημα...κατανταει αφελεια πια...
μην εμπαιζετε και εσεις τους εκπαιδευτικους,εχουμε το υπουργειο για αυτη τη δουλεια. >:(
Πω...πω...κακια!!! Γιατι τοση ειρωνεια, φανταστικ; Τροπο αντιδρασης προτειναν οι συναδελφοι, δεν εκαναν κατι αξιομεμπτο να τους ειρωνευεσαι! Τι να κανουν; Να μεινουν απραγοι, επειδη το υπουργειο, οπως λες, εμπαιζει τους εκπαιδευτικους; "Σφαξε με, αγα μου, να αγιασω" δηλαδη; Η να γινουμε Συρια και να σφαζουμε ο ενας τον αλλον; Γιατι δεν προτεινεις εσυ κατι που δε θα ειναι αφελες...
Κατι τετοιες μερες ειναι τεντωμενα τα νευρα καποιων και οι ειρωνειες και οι επιθεσεις περισσευουν!
Τροπος αντιδρασης θα ηταν να ημασταν καθε μερα στο υπουργειο.....απο τον καναπε δεν πετυχαινουμε τιποτα.....αλλος τροπος αντιδρασης να κανονιζαμε συναντηση με το υπουργειο παραθετωντας τα γεγονοτα ...........

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος fantastic06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1112
    • Προφίλ
απλα ,πολλες κινησεις ειναι υποκινουμενες απο τους παλαι ποτε ισχυρους συνδικαλιστες που φυσικα για αλλα ενδιαφερονται απο το αν οι αναπληρωτες του χρονου θα ειναι 2000 ή 2001.
δεν βγαζω κακια fotini ,επιφυλαξεις διατηρω και νομιζω εχω το δικαιωμα να εκφραζομαι.Ο καθενας ειναι υπευθυνος για την υπογραφη και την συναινεση του και επειδη καταγομαι απο οικογενεια νομικων πριν δωσω την συγκαταθεση μου ηλεκτρονικα πρεπει να ειμαι σιγουρη πως δεν θα χρησιμοποιηθει εναντιον μου ακουσια ή εκκουσια.

Αποσυνδεδεμένος stavy_t

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
    • Προφίλ
Αν επειδή το υπογράψαμε φοβόμαστε μην χρησιμοποιηθεί εναντίον μας τελειώσαμε...Διαβάζοντάς το δεν με εξέφραζε πλήρως αλλά θεώρησα ότι έστω κ έτσι ήταν μια κίνηση να ακουστεί πως μας άφησαν χωρίς εργασία.Το κείμενο έπρεπε να τονίσει περισσότερο την ταλαιπωρία που περνάγαμε τόσα χρόνια περιμένοντας πως κάποτε η προυπηρεσία μας και οι κόποι μας θα αναγνωριστούν...Ενα σχολείο που δεν θα με προσλάβει επειδή υπέγραψα μια διαμαρτυρια δεν το θέλω πάντως για εργοδότη μου. Έχουμε δημοκρατία και κάποιοι δυσαρεστηθήκαμε γιατί να μην τους το πούμε;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2013, 10:51:06 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
απλα ,πολλες κινησεις ειναι υποκινουμενες απο τους παλαι ποτε ισχυρους συνδικαλιστες που φυσικα για αλλα ενδιαφερονται απο το αν οι αναπληρωτες του χρονου θα ειναι 2000 ή 2001.
Fantastic, δεν μπορω με τιποτα να πιστεψω οτι αυτη η κινηση ειναι υποκινουμενη απο τους συνδικαλιστες, γιατι εχουν περιτρανα αποδειξει πως δεν τους καιγεται καρφακι για εμας, αν  μεινουμε ανεργοι, αν μειωθει η εκμηδενιστει ο μισθος μας. Θεωρω οτι η κινηση αυτη ειναι απο συναδελφους αναπληρωτες, που τους εχει τσακισει η αγωνια για το μελλον τους. Τωρα αν ειναι αποτελεσματικη η οχι η κινηση, θα δειξει! Τουλαχιστον κινητοποιηθηκαν, δεν ειναι κοιμισμενοι, ειναι ζωντανοι! Ας μη δεχονται και πυρα εκ των εσω, ας μη δεχονται ειρωνειες. Αν καποιος εχει καποια καλυτερη ιδεα,πιο αποτελεσματικη, ας την προτεινει καιι να τον στηριξουμε με ολες μας τιςδυναμεις. Και στο υπουργειο να παμε, που ειπε και ο nikolopol και ο,τι αλλο αποφασισρτει! Ας μη ξεσπαμε ομως την οργη μας σε ανθρωπους, που δεν ειναι εχθροι μας...
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος fantastic06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1112
    • Προφίλ
kαλημερα!με τιποτα δεν ειμαι εναντιον των συναδελφων και μαλιστα σε τοσο δυσκολους καιρους.Ωστοσο ειναι εμφανες πως εχουν και τις ευλογιες των ΕΛΜΕ,οι οποιοι οπως σωστα ειπωθηκε βαζουν τους αναπληρωτες μπροστα να φωναζουν και εκεινοι δραν σε αλλο επιπεδο.
Λετε οτι τους νοιαζει δλδ ποσοι αναπληρωτες θα προσληφθουν του χρονου ,οταν θα απολυθουν μονιμοι συναδελφοι τους;
Δικαιωμα του καθενος ειναι να διαμαρτυρεται και να αντιδρα στο αδικο,οποτε  καλο αγωνα!

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αρθρογράφος:
Δημήτρης Τσιριγώτης

Γι' αυτούς που νομίζουν ότι θα τη γλυτώσουν

 

Το τελευταίο διάστημα παρακολουθούμε το οργανωμένο σχέδιο καρατόμησης της οικογένειας  των εκπαιδευτικών .Η κυβέρνηση προσπαθεί με κάθε τρόπο να αναπτύξει κοινωνικούς αυτοματισμούς ανάμεσα στους διάφορους κλάδους και με αυτό τον τρόπο να τους κάνει μικρά αδύναμα κομματάκια ώστε να περάσει τα πραγματικά της σχέδια που δεν είναι άλλα από τις υποχρεωτικές μεταθέσεις και την ελάττωση ,με οποιονδήποτε τρόπο, του αριθμού των εκπαιδευτικών . Είναι ένα σχέδιο ,ενταγμένο σε ένα ευρύτερο ,που αφορά την, με οποιοδήποτε τίμημα,  ελάττωση των εξόδων του κράτους και την ταυτόχρονη επίσπευση του τέλους του κοινωνικού κράτους που προαλείφεται για τη χώρα μας  .Σας αναφέρω μερικά ,μόνο ,παραδείγματα για να καταλάβετε τι εννοώ.

 Φιλόλογοι εναντίον κοινωνιολόγων γιατί ενδεχομένως να δοθεί  ως πρώτη ανάθεση το μάθημα της ιστορίας στους δεύτερους. Φιλόλογοι εναντίον ξενόγλωσσων καθηγητών για το ενδεχόμενο να δοθούν και σε αυτούς ως πρώτη ανάθεση κάποια άλλα από τα  λεγόμενα φιλολογικά μαθήματα.

Διορισμένοι με ΑΣΕΠ (ασεπίτες) εναντίον αυτών που διορίστηκαν με επετηρίδα .Οι ασεπίτες μάλιστα ίδρυσαν και σύλλογο για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους και για να το πούμε πιο απλά για να εξαιρεθούν σε περίπτωση απολύσεων.

Νέοι διορισθέντες, εναντίον των παλαιών. Εδώ ο μαγικός αριθμός είναι το 12.Εάν κάποιος έχει πάνω από 12 έτη υπηρεσίας και 12 διδαχτικές ώρες  δεν χάνει την οργανική του και γλυτώνει και την υποχρεωτική μετάθεση .

Οι καθηγητές πληροφορικής ΠΕ19 (πτυχιούχοι ΑΕΙ )  εναντίον  ΠΕ20 (πτυχιούχοι ΤΕΙ)  .Μαλώνουν μεταξύ τους  για το ποιοι πρέπει να απολυθούν πρώτοι (αν φυσικά υπάρξει τέτοιος κίνδυνος) .

Στόχος μου που σας αναφέρω αυτές τις ενδεικτικές περιπτώσεις δεν είναι για να κρίνω ποιοί έχουν δίκιο ή άδικο από αυτούς που φωνάζουν. Θέλω να σας αποδείξω ότι με αυτές τις  ενδοοικογενειακές διαμάχες ρίχνουμε νερό στο μύλο των δόλιων σχεδίων του κράτους. H τακτική του «διαίρει και βασίλευε» τείνει να γίνει πλέον τρόπος διακυβέρνησης της χώρας. Υπεύθυνοι ,όμως , είμαστε και εμείς που επιλέγουμε το ρόλο των διαιρεμένων.

Αλήθεια , ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που οι φιλόλογοι αντιδρούν στην ανάθεση κάποιων από τα λεγόμενα φιλολογικά  μαθήματα σε άλλες ειδικότητες ;Είναι η ελάττωση των αναγκών σε φιλολόγους ,που θα επιφέρει μια τέτοια ενέργεια , και ως εκ τούτου οι κίνδυνοι που προκύπτουν ,όπως της απώλειας οργανικών. Αυτό είναι για μένα το μόνο σεβαστό  επιχείρημα που μπορώ να δεχτώ και ως αληθινό.  Όλα τα υπόλοιπα επιχειρήματα που προβάλλουν είναι έωλα και εύκολα μπορούν να αποκρουσθούν. Κυρίως το επιχείρημα της διδαχτικής επάρκειας.  Γιατί άμα όλοι οι καθηγητές βάλουμε κάτω τα μαθήματα που διδάσκουμε θα διαπιστώσουμε ότι πολλά από αυτά δεν τα έχουμε διδαχτεί ποτέ ,συμπεριλαμβανομένων και των φιλολόγων. Και τι κάνουν οι φιλόλογοι για αυτό το ,όντως , σοβαρό θέμα ; Αντί να καταδικάσουν τη πολιτική της κυβέρνησης που θέλει να εμφανίσει πλεονάζοντες από όλες τις ειδικότητες ,κατηγορεί τους κοινωνιολόγους και τους ξενόγλωσσους ότι αυτοί φταίνε και ότι είναι ανίκανοι να διδάξουν τα λεγόμενα φιλολογικά μαθήματα. Και οι  κοινωνιολόγοι και οι ξενόγλωσσοι από την άλλη μεριά απαντάνε με άλλα ,εξίσου, αδύναμα επιχειρήματα θέλοντας να αποδείξουν ότι έχουν τα προσόντα να τα καταφέρουν εξίσου καλά με τους φιλολόγους. Κάνουν χάρη στη κυβέρνηση, και οι μεν και οι δε. Το πρόβλημα δεν είναι ποιος θα διδάξει την ιστορία αλλά να μην γίνει καμία απόλυση από κανέναν κλάδο.

Όσον αφορά την κίνηση των  ‘’ασεπιτών’’  να  δημιουργήσουν  σύλλογο που θα εξυπηρετεί μόνο τα δικά τους συμφέροντα τη θεωρώ επίσης  κίνηση που δεν ενισχύει την ενότητα των καθηγητών  και ας έχω περάσει και εγώ με ΑΣΕΠ. Αλλοίμονο εάν ο τρόπος πρόσληψης στο δημόσιο σε κάνει να νιώθεις ότι υπερέχεις από κάποιον άλλο συνάδελφό σου και ότι δικαιούσαι μια άλλη αντιμετώπιση. Μα δεν καταλαβαίνουμε ότι όταν μόνοι μας βάζουμε κάποια κριτήρια  μη απόλυσης είναι σαν καθιστούμε δεδομένες τις απολύσεις ;Σαν να λέμε ναι στις απολύσεις αλλά με αξιοκρατικά κριτήρια όμως.

Επίσης οι συνάδελφοι της πληροφορικής ας καταλάβουν ότι ο πραγματικός κίνδυνος που ελλοχεύει  είναι η ίδια η κατάργηση του μαθήματος της πληροφορικής αφού από ότι φαίνεται υπάρχει η γραμμή του υπουργείου να απαξιωθεί. Να περάσει δηλαδή  ότι η πληροφορική δεν είναι μάθημα αλλά μια δεξιότητα που μπορεί να καλλιεργηθεί από τη χρήση Η/Υ και σε άλλα μαθήματα. Θεωρώ ότι ο κλάδος των καθηγητών πληροφορικής θα έπρεπε να έχει δυναμική αντίδραση σε δηλώσεις δημοσιογράφων που τους παρουσιάζουν πλεονάζοντες και ότι δεν πατάνε συχνά στα σχολεία τους. Αισχρά ψέματα ,δηλαδή , που σκοπό έχουν να στοχοποιήσουν τον κλάδο τους. Προσωπικά πιστεύω ότι σήμερα την εποχή της σύγχρονης  τεχνολογίας η πληροφορική έπρεπε να είναι ένα από τα βασικότερα μαθήματα   σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Ας σταματήσουν λοιπόν οι συνάδελφοι της πληροφορικής τον εμφύλιο τους και ας συστρατευθούν με τους άλλους εκπαιδευτικούς.

Όσον αφορά τους παλιότερους συναδέλφους έχω να παρατηρήσω το εξής :  στην αρχή μόλις βγήκε το Π.Δ  που αφορά τις υποχρεωτικές μεταθέσεις και πριν αποσαφηνιστούν οι λεπτομέρειές του, ήτανε ‘’στα κάγκελα’’ ,μετά όμως ‘’ανέκρουσαν πρύμνα ‘’ μόλις είδαν ότι είχαν   πιάσει τη βάση του 12 (έτη υπηρεσίας και ώρες πρώτης ανάθεσης ) και ξαναγύρισαν στην καθημερινότητά τους. Έτσι εξηγείται η διαφορά συμμετοχής στις δύο συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας της ΟΛΜΕ στο Σύνταγμα. Στη πρώτη ,που μόλις είχε σκάσει το Π.Δ, είχε πάρα πολύ κόσμο ενώ στη δεύτερη λίγο.   Άλλη μια εξόφθαλμη απόδειξη   της έλλειψης συλλογικότητας στο χώρο των εκπαιδευτικών.

Δύο λόγια θέλω να πω για το «Άγιο Δισκοπότηρο» των εκπαιδευτικών που είναι η οργανική θέση. Οι περισσότεροι κάτοχοι οργανικών θέσεων σε σχολείο είναι επαναπαυμένοι ότι τουλάχιστον δεν θα κινδυνέψουν με απόλυση ή μετάταξη αν  "ό, μη γένοιτο" επαληθευτούν οι τελευταίες φήμες. Πρέπει όμως να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Άλλο είναι η οργανική θέση  σε σχολείο που σου διασφαλίζει ότι δεν κινδυνεύεις με υποχρεωτική μετάθεση  ,και άλλο η οργανική θέση  στο δημόσιο . Οργανική θέση  στο δημόσιο κατέχουν όλοι οι μόνιμοι υπάλληλοι του δημοσίου και  είναι και συνταγματικά κατοχυρωμένη. Δηλαδή  οργανική θέση στο δημόσιο έχουν και οι καθηγητές που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι την πραγματική διασφάλιση της μη απόλυσης μας την παρέχει σε όλους ανεξαιρέτως τους καθηγητές   το ίδιο το Σύνταγμα ,και εκεί πρέπει να έχουμε στραμμένη τη προσοχή  μας αν θέλουμε να υπερασπιστούμε την επαγγελματική μας  συνέχεια. Πρέπει να καταγγέλλουμε ως αντισυνταγματική οποιαδήποτε απειλή της μονιμότητας. Είναι λάθος οι οργανικά ανήκοντες στα σχολεία να νομίζουν την έχουνε γλυτώσει και να μην αντιδρούν στα απειλητικά σχέδια των κυβερνώντων.

Από την άλλη μεριά η ΟΛΜΕ πρέπει να καταλάβει ότι ρόλος της πρέπει να είναι κυρίως ενωτικός. Ας αφήσει κατά μέρους την εσωστρέφεια και παραταξιακά μαχαιρώματα και ας δώσει με τη στάση της παράδειγμα ενότητας και αυτοπεποίθησης στο κλάδο . Ας ξεκινήσει τουλάχιστον από τα προφανή όπως ότι « τα εν οίκω μη εν δήμω». Δεν μας κολακεύει καθόλου να βγαίνουν στη φόρα οι λεπτομέρειες των διαφωνιών του Δ.Σ της ΟΛΜΕ. Και ας αναλάβει να καθορίσει τις εξελίξεις παρά να τρέχει πίσω τους.

Τέλος για όσους ,ενδόμυχα ,νιώθουν ανακούφιση που δεν ανήκουν στις ομάδες υψηλού κινδύνου που είναι προς απόλυση  (σύμφωνα με  τις διάφορες δημοσιεύσεις που τύπου )έχω να πω ότι εάν δεν αντιδράσουν τώρα για τους άτυχους συναδέλφους τους ,την  επόμενη φορά θα είναι η σειρά τους. Εκτός αν έχουν την ψευδαίσθηση ότι θα σταματήσει εδώ το κακό.«Αν πιάσει  φωτιά το σπίτι  του γείτονα θα καεί και το δικό σου».

Για μένα κάνουν όλοι τους τεράστιο σφάλμα. Η λογική του ‘’ O σώζων εαυτόν σωθήτω “ είναι ότι χειρότερο αυτή τη στιγμή που δεχόμαστε ολομέτωπη επίθεση .Ο κοινός εχθρός μας δεν είναι ο συνάδελφος και καλά θα κάνουμε να κατεβάσουμε το δάχτυλο που δείχνει ποιοι θα είναι οι πρώτοι που θα πετάξουμε από το πλοίο. Γιατί αν σήμερα δείχνουμε με το δάχτυλο ,αύριο άμα σφίξουν τα πράγματα ,τι  θα είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε ;Να φορέσουμε κουκούλα για να σώσουμε τον εαυτό μας; «Σημασία έχει να παραμένεις άνθρωπος, όχι ζωντανός» ( George Orwell).

  Το πραγματικό πρόβλημα είναι το ενδεχόμενο των απολύσεων και της γενικότερης ηθικής , οικονομικής και επαγγελματικής απαξίωσης που υφιστάμεθα .Αυτή τη στιγμή πρέπει να βροντοφωνάζουμε όλοι μαζί ενωμένοι ότι δεν θα δεχτούμε ούτε μια απόλυση εκπαιδευτικού και ότι θα μας βρουν απέναντι αν συμβεί έστω και μία. Γιατί  όποιος νομίζει ότι το θηρίο θα χορτάσει άμα του πετάξει βορά κάποιους από εμάς να ξέρει ότι το μόνο που θα καταφέρει είναι να του ανοίξει την όρεξη. Και έτσι κομματάκια που θα μας βρει θα είμαστε έτοιμοι για να μας καταβροχθίσει.

 Έτσι όπως είναι τώρα τα πράγματα ,είναι σίγουρο ότι ούτε ατομική ,ούτε κλαδική σωτηρία υπάρχει .Μόνο Συλλογική. Είμαστε εδώ !  Είμαστε θυμωμένοι ! Είμαστε χιλιάδες !  Φτάνει να ενωθούμε. Αν δεν το κάνουμε τότε  τραβάμε στο βυθό ο ένας τον άλλον.

                                                  Δημήτρης Τσιριγώτης. Φυσικός

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/apopsi/%CE%B3%CE%B9-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%8C%CF%84%CE%B9-%CE%B8%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%BB%CF%85%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BD#ixzz2Xd2IZaHL
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
ξεχνάς γυμναστές έναντι δασκάλων!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αρθρογράφος:
Χρήστος Κυργιάκης

Με τα μάτια ενός περιπλανώμενου εκπαιδευτικού

Ένας απολυμένος-Όλοι απολυμένοι

Από τον Χρήστο Επαμ. Κυργιάκη

Του είχε γίνει πλέον βίωμα. Βίωμα καλοκαιρινό και αγωνιώδες. Για πάρα πολλά χρόνια, τα ερωτήματα που πλανιούνταν στον ζεστό αέρα του Ιουνίου, ήταν συγκεκριμένα.

«Πόσες ώρες θα έχει του χρόνου στα φροντιστήρια;», «Θα βγαίνει το ενοίκιο;», αργότερα, «Θα βγαίνει η δόση για το στεγαστικό;», «Θα περισσέψει τίποτα για διακοπές;».

Κάποια στιγμή μπήκε στο λούκι του ΑΣΕΠ. Μία φορά, δύο φορές, τρεις φορές…

Είπε μήπως και διοριζόταν στο δημόσιο σχολείο. Όνειρο παιδικό αλλά και για να βλέπει τα παιδιά του να μεγαλώνουν. Απλές προσδοκίες δηλαδή, όπως έχουν όλοι οι άνθρωποι αγωνιζόμενοι να τις πραγματοποιήσουν.

Το πρώτο του παιδί, όντας απών από το μεσημέρι μέχρι το βράδυ, ακόμη και τα Σάββατα, δεν το είδε να μεγαλώνει.

Κάποιον Οκτώβρη, ήρθε και ο διορισμός του, ως αναπληρωτή, σε νησί όμορφο, μικρό, μακρινό.

Όλη η φαμίλια στο πλοίο της γραμμής γιατί δεν μπορούσε, δεν γινόταν χωρίς αυτήν. Προτιμούσε να μην πάει καθόλου, παρά να πάει μόνος του. Ήταν τυχερός γιατί η γυναίκα του μπορούσε να παίρνει απόσπαση και να βουλώνει, φυσικά, τρύπες με μαθήματα δεύτερης ανάθεσης σε οποιοδήποτε σχολείο το είχε ανάγκη. Βλέπεις, οι αποσπάσεις από Αθήνα προς την επαρχία δίνονταν χωρίς πολλά-πολλά για να ελευθερωθεί η θέση στην Αθήνα. Όλο και κάποιος θα βρισκόταν να την καλύψει ακολουθώντας την αντίστροφη πορεία.

Μαζί με το κυνήγι των μορίων και τους εμβόλιμους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, για κάμποσα χρόνια, κάθε χρόνο και αλλού, είχε και πολλά άλλα.

Να ψάχνει για σπίτι, να ψάχνει σχολεία και παιδικούς σταθμούς για τα παιδιά και συγχρόνως να μαζεύει ώρες σε ένα, σε δύο σε τρία σχολεία.

Και οι εκάστοτε προϊστάμενοι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, να αντιμετωπίζουν εκείνον και τη γυναίκα του ως εμπόδια, λες και ήταν τσιφλίκι τους τα σχολεία. Πουθενά αξιοκρατία, ανύπαρκτοι πίνακες μορίων, πουθενά κενά για να διαλέξεις.

Ο ένας, κομματόσκυλο του κερατά να λειτουργεί ως γενικός δερβέναγας, «διορισμένος» γαρ από το κυβερνητικό κόμμα και ο άλλος γαμπρός του υπουργού, ανίκανος να συντάξει ένα κείμενο τριών αράδων, προστατευόμενος του υπουργού, έβγαζε όλη τη χολή του, σε όποιον «ξένο» έπεφτε στα χέρια του.

Και οι αιρετοί; Αξιολύπητοι, για γέλια και για κλάματα. Τον χτυπούσαν στις πλάτες χαμογελώντας ξύλινα όταν του έδιναν την «κάρτα» τους «για οτιδήποτε χρειαστεί». Τους έπιανε πανικός όταν άκουγαν τη λέξη «ένσταση» και τον καλούσαν στο γραφείο του προϊστάμενου για να «βρεθεί μια λύση».

Παντού απλωνόταν ένα πελατειακό δίχτυ φτιαγμένο από ρουσφέτι με κομματικά-κυβερνητικά βαρίδια στον εκπαιδευτικό βυθό με τον υποτιθέμενο καρχαρία να βρίσκεται έξω από αυτό.

Όλοι οι συνάδελφοι ήταν πεισμένοι πως για να γλυτώσουν από τον καρχαρία, έναν καρχαρία εικονικό, θα έπρεπε να μπουν μέσα στο δίχτυ.

Και ζούσαν αυτοί (κομματόσκυλα-παρατρεχάμενοι) και καλά και καλύτερα.

Στις εκλογές των ΕΛΜΕ, όπως ήταν φυσικό, πλειοψηφούσαν οι ίδιοι και οι ίδιοι.

Μέχρι που κάποια μέρα ήρθε η Άννα η ευρωπαία. Η Άννα του χιονιού και της βαρυχειμωνιάς, όχι για τους ευνοούμενούς της αλλά για όλους εκείνους τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς που τους έχρισε ανύπαρκτους.

Φρόντισε πρώτα να τους χωρίσει σε ΑΣΕΠολάτρες και ΑΣΕΠομάχους. Είχε επίγνωση η Άννα τι έλεγε και τι έπραττε. Δεν χρειάστηκαν παρά τέσσερα μόνο χρόνια για να βγει αληθινή η προφητεία της περί εξαφάνισης των αναπληρωτών και των ωρομίσθιων. Όσοι μιλούσαν τότε για το τι θα ακολουθούσε χαρακτηρίζονταν ως σεναριογράφοι επιστημονικής φαντασίας, λαϊκιστές και Κασσάνδρες.

Οι διάδοχοί της, πιστοί στο μότο «Πρώτα οι τραπεζίτες», προχώρησαν και στην εφαρμογή του σχεδίου για εξαφάνιση και των μόνιμων, αφού φρόντισαν πρώτα να εξαφανίσουν σχολεία και να χωρίσουν τους μόνιμους σε παλιούς και νέους, σε άριστους και άχρηστους, σε καλούς και κακούς, σε συνεργάσιμους και αντιδραστικούς, σε δωδεκαετείς προεφήβους και νήπια, σε αξιολογήσιμους και μη.

Με το που έσκασε μύτη το φρούτο της αξιολόγησης, είδε συναδέλφους του να στρέφονται ενάντια σε συναδέλφους και να αναγορεύουν τους εαυτούς τους σε τέλειους εκπαιδευτικούς ζητώντας να αξιολογηθούν όλοι οι υπόλοιποι.

Γνώρισε συναδέλφους οι οποίοι, μαθαίνοντας για το Π.Δ που περιείχε την αύξηση του ωραρίου και τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, άρχισαν να θέτουν «δίκαιους» όρους και προϋποθέσεις ώστε οι ίδιοι να αποφύγουν το ενδεχόμενο να βγουν πλεονάζοντες και να κινδυνέψουν με απόλυση.

Θαύμασε την υποκρισία κομματικών αιρετών που τα έβαζαν στην αρχή με Θεούς, υπουργούς και δαίμονες για να καταλήξουν να μιλούν για «υπαρκτό πρόβλημα» σε ορισμένες ειδικότητες και για δήθεν έλλειψη «ρεαλιστικών προτάσεων» του κλάδου. «Προτάσεων» που θα παζαρεύουν το ποιοι και πόσοι πρέπει να απολυθούν.

Συνάδελφοι, όπως η Νικολέτα, οι οποίοι, αφού πέρασαν από όλα τα νησιά της άγονης γραμμής και κάποια στιγμή πήραν την πολυπόθητη μετάθεση, τώρα βρίσκονται με τις βαλίτσες στο χέρι και την παραίτηση στο μυαλό, έτοιμοι να κάνουν το χατίρι του υπεύθυνα αριστερού Μανιτάκη.

Ζητούμενο των καιρών η ενότητα.

Με ποιους άραγε;

Με όσους έχουν γαλουχηθεί στον πελατειακό και βυσματικό τρόπο διεκδίκησης;

Με όσους βαφτίζουν δίκαιο το προσωπικό τους συμφέρον;

Με όσους γενικεύουν την προσωπική τους περίπτωση;

Με όσους έχουν ξεχάσει το «εμείς», πόσο μάλλον το «εκείνοι», αγκιστρωμένοι στο μεγάλο τους εγώ;

Όχι βέβαια!

Οι παραπάνω δεν πρόκειται να ενωθούν με κανέναν και για καμία κοινή διεκδίκηση γιατί δεν έχουν μάθει να λειτουργούν συλλογικά. Ίσως η απογοήτευση και τα «αδειάσματα» παλιότερων κινητοποιήσεων να πέτυχαν το στόχο τους κάνοντάς τους να αποστασιοποιούνται από κάθε τι μαζικό.

Όμως, στις μέρες μας κανείς δεν μπορεί να αισθάνονται σίγουρος. Μπορεί να απολυθεί λόγω υπεραριθμίας, μπορεί λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς, μπορεί λόγω μελλοντικής ανεπάρκειας γιατί απλά πρέπει να παρουσιάσουν στην τρόικα απολύσεις.

Αλλά, ας υποθέσουμε ότι κάποιος τελικά δεν απολύεται. Πώς θα αισθάνεται όταν θα βλέπει τη διπλανή καρέκλα άδεια στην οποία μέχρι πρότινος καθόταν ένας συνάδελφός του που απολύθηκε; Θα αισθάνεται δικαιωμένος ή τυχερός;

Όπως και να’ χει, στην εποχή μας «ένας απολυμένος» πρέπει να σημαίνει «όλοι απολυμένοι», αλλιώς το «όλοι απολυμένοι» θα έρθει πολύ γρήγορα και δεν θα είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας, θα είναι κεραυνός εν αιθρία, όπως έγινε στην ΕΡΤ. Τα νομικίστικα κωλύματα, έχουν τρόπους να τα προσπερνάνε όπως έγινε με την προληπτική μας επίταξη.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/apopsi/%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D#ixzz2Y3fjRZ1D
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συνάδελφοι καλημέρα! Έχουμε φθάσει τις 1220 υπογραφές.. εκτιμώ ότι πρέπει να συνεχίσουμε...μας προστάζει η πραγματικότητα, οι εξελίξεις. Υπογράφουν όλοι οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, οι αναπληρωτές, οι μόνιμοι, οι φίλοι μας, οι μαθητές μας, όλη η κοινωνία...
http://www.gopetition.com/petitions/%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B9%CF%89%CE%BD.html

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 895
Σύνολο: 896

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.