0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το γεγονός ότι οι μισοί αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί στο υπουργείο είναι της γαλλικής έπαιξε καταλλητικό ρόλο σε αυτή την αναδίπλωση.
Άσχετα αν είναι σωστό ή όχι να διδασκεται ισότιμα η δεύτερη ξένη γλώσσα στην μέση εκπαίδευση, το γεγονός της αναδίπλωσης του υπουργού και της απώλειας της ώρας των αγγλικών από το Γυμνάσιο και το Λύκειο, σηματοδοτεί ένα πράγμα. Ο υπουργός φοβάται τους πραιτωριανούς του.Το γεγονός ότι οι μισοί αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί στο υπουργείο είναι της γαλλικής έπαιξε καταλλητικό ρόλο σε αυτή την αναδίπλωση. Και δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι μόνο ο σύλλογος γαλλικών κατάφερε να μπει στο υπουργείο και να πάρει απαντήσεις για τις υποχρεωτικές μετατάξεις, έστω και άτυπα. Ο υπουργός φοβάται τους πραιτωριανούς τους, και μια ενδεχόμενη αντίδρασή τους μέσα στο υπουργείο.
Γιατί να θέλει να προστατέψει τους ΠΕ05 του υπουργείου τη στιγμή που οι ΠΕ06 (Αγλικής) στο υπουργείο είναι περισσότεροι; 103 αποσπασμένοι Γαλλικής, 120 Αγγλικής σε σύνολο 560 αποσπασμένων στην ΚΥ με τα στοιχεία των φετινών αποσπάσεων..
Δηλαδη αν ικανοποιηθεί ο κλάδος της Γαλλικής δεν εχει λόγο για απεργια? αν δηλαδη τα γαλλικά γινουν 3ωρα υποχρεωτικα σε ολες τις τάξεις οι Γαλλικουδες θα γινουν υπέρμαχοι της πολιτικής του υπουργειου?
Παράθεση από: Selanik στις Αυγούστου 22, 2013, 08:46:49 am Γιατί να θέλει να προστατέψει τους ΠΕ05 του υπουργείου τη στιγμή που οι ΠΕ06 (Αγλικής) στο υπουργείο είναι περισσότεροι; 103 αποσπασμένοι Γαλλικής, 120 Αγγλικής σε σύνολο 560 αποσπασμένων στην ΚΥ με τα στοιχεία των φετινών αποσπάσεων..www.minedu.gov.gr/publications/docs2012/20120718_ananeoseis_apospaseon_nees_apospaseis_2012_2013.xlsμάλλον πρέπει να πας πίσω στο δημοτικό, να μάθεις πρόσθεση.
Παράθεση από: praitor στις Αυγούστου 22, 2013, 09:01:09 amΠαράθεση από: Selanik στις Αυγούστου 22, 2013, 08:46:49 am Γιατί να θέλει να προστατέψει τους ΠΕ05 του υπουργείου τη στιγμή που οι ΠΕ06 (Αγλικής) στο υπουργείο είναι περισσότεροι; 103 αποσπασμένοι Γαλλικής, 120 Αγγλικής σε σύνολο 560 αποσπασμένων στην ΚΥ με τα στοιχεία των φετινών αποσπάσεων..www.minedu.gov.gr/publications/docs2012/20120718_ananeoseis_apospaseon_nees_apospaseis_2012_2013.xlsμάλλον πρέπει να πας πίσω στο δημοτικό, να μάθεις πρόσθεση.εντάξει, Κλουζό, τον βρήκες τον εχθρό. Εγώ που δεν ξέρω πρόσθεση βλέπω περίπου τα ίδια νούμερα αποσπασμένων Αγγλικής και Γαλλικής, άρα αριθμητικά το επιχείρημά σου δε στέκει. Πόσω μάλλον όταν λες "οι μισοί αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί στο υπουργείο είναι της γαλλικής". Αν οι 140 Γαλλικής στους 560 σύνολο αποσπασπασμένους αντιστοιχούν στο 50%, μάλλον άλλος πρέπει να ξαναπάει δημοτικό. Αν έχεις στοιχεία για το ότι οι κολλητοί του υπουργού είναι Γαλλικής και όχι Γυμναστές ή όποια άλλη ειδικότητα να τα παραθέσεις επώνυμα. Όλα τα άλλα είναι λάσπη.
To "οι μισοί" το είπα ως σχήμα λόγου, εννοώντας οι περισσότεροι.Αντίθετα εσύ δεν είπες έτσι, παρέθεσες συγκεκριμένο νούμερο το οποίο ήταν λάθος, για να το αναιρέσεις αμέσως μετά.Τα συμπεράσματα δικά σας.
Παράθεση από: praitor στις Αυγούστου 22, 2013, 09:41:06 amTo "οι μισοί" το είπα ως σχήμα λόγου, εννοώντας οι περισσότεροι.Αντίθετα εσύ δεν είπες έτσι, παρέθεσες συγκεκριμένο νούμερο το οποίο ήταν λάθος, για να το αναιρέσεις αμέσως μετά.Τα συμπεράσματα δικά σας.Εντάξει, δεν είναι κακό αριθμητικά να μη σου βγαίνει το επιχείρημα ότι οι Γαλλικούδες κάνουν κουμάντο τον υπουργό. Προσπάθησε με άλλα στοιχεία που έχεις να τεκμηριώσεις τα περί "πραιτωριανών γαλλικούδων".