0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το παράδοξο και ελπιδοφόρο συνάμα είναι ότι από του χρόνου η φυσική και η χημεία στο γυμνάσιο (στη β' αρχικά και την επόμενη χρονιά στη γ') δεν θα είναι κλάδοι πλέον αλλά διακριτά μαθήματα!! Και ίσως να καταλάβουν οι μαθητές ότι είναι πρόκειται για διαφορετικά μαθήματα κι όχι κάτι σαν αρχαία γλώσσα και αρχαία μετάφραση. Ποιος ξέρει;;;
Από που προκύπτει αυτό που λες για διακριτά μαθήματα;
Σωστά, και αυτό είναι ένα σημείο διαφοροποίησης μεταξύ των ομάδων.Η σφαγή οφείλεται στο γεγονός ότι οι ομάδες των Μαθηματικών και των Ελληνικών δεν υπολογίζονται όπως η ομάδα των Φυσικών επιστημών.Ο μαθητής περνάει την Φυσική ακόμα και αν έγραψε κάτω από τη βάση, επειδή έγραψε πολύ καλά βιολογία και έχει μέσο όρο στην ομάδα πάνω από 10!!Αντίθετα στις άλλες ομάδες μένει σε κάποιο διδακτικό αντικείμενο, ακόμα και αν έχει μέσο όρο στην ομάδα πάνω από την βάση!!!δεν είναι παράλογο και άδικο αυτό;Γράφει 20 Άλγεβρα, 9 Γεωμετρία και μένει Γεωμετρία!!!Γράφει 20
Συμφωνώ και επαυξάνω!!Μπορεί να αναφέρονται ως φυσικές επιστήμες, δεν παύει όμως να υπάρχουν διαφοροποιήσεις μεταξύ τους!
φαίνεται ότι το κατάλαβαν επιτέλους και στο Υπουργείο:Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος έχει ήδη ετοιμάσει σχετική τροπολογία, η οποία θα κατατεθεί άμεσα στη
Αυτό είχε εισαχθεί με το ΠΔ68/2014, απλώς αναφερόταν και εκεί σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα και αυτό αλλάζουν τώρα.Πάντως από έναν πρόχειρο υπολογισμό, στο σχολείο μου είχαν παραπεμφθεί 25% των μαθητών και με την αλλαγή θα παραπεμφθούν 20% των μαθητών.Πέντε πάνω πέντε κάτω δε χαλάει κι η καρδιά, άρα δεν σου κάνω την κουβέντα για μεγάλη διαφορά...
Τι΄ν τούτο πάλι;....................8 ο Γενικός Μ.Ο. για προαγωγήή 9 ο Γ.Μ.Ο.ανάλογα αν "έχεις ξαναπαρακολουθήσει τάξεις του Λυκείου";Κατάλαβα καλά;Για πείτε..
Αααα,δλδ αναφέρεται σε όσους ήταν προηγούμενες χρονιές σε σχολεία της αλλοδαπής.Έτσι;