*

Αποστολέας Θέμα: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!  (Αναγνώστηκε 8059 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #28 στις: Ιουνίου 04, 2014, 06:16:47 pm »
Ναι, αναγκάζονται να ορίσουν μια formal γλώσσα, γιατί η μητρική δημιουργεί παράδοξα και διφορούμενες προτάσεις.
Αυτό, βέβαια, είναι ακόμα πιο ακραίο αν μιλάμε για την Αγγλική γλώσσα, όπου οι διφορούμενες προτάσεις είναι καθημερινό και, μερικές φορές, ξεκαρδιστικό φαινόμενο.
Π.χ. από αυτά που έτυχε να δω σχετικά πρόσφατα:

"Milk enthusiasts are turning into powder."
"Giant hole discovered on 6th street. The authorities are looking into it."
"The lady hit the man with an umbrella."
"Kids make delicious snacks."
"Grandmother of eight makes hole in one.

Επειδή, λοιπόν, σε επιστήμες όπως τα Μαθηματικά ή η Πληροφορική η διπλή ή πολλαπλή ερμηνεία μιας πρότασης είναι κάτι που δεν μπορεί να επιτραπεί, και επειδή αυτό δεν το εξασφαλίζει καμία γλώσσα στον κόσμο, αναγκάζονται να ορίσουν τη "γλώσσα" που θα περιγράφει το εκάστοτε επιστημονικό μοντέλο, συχνά από το μηδέν.
Άλλοτε ομοιάζει με τη γλώσσα που μιλάμε, άλλοτε όχι και τόσο.
Η κατανόηση της μιας, συνήθως δεν βοηθάει ιδιαίτερα στην κατανόηση της άλλης.

Για να γράψεις, π.χ. την πρόταση "Όλοι αγαπάνε κάποιον" στη γλώσσα των Μαθηματικών, χρειάζεται ιδιαίτερα ανεπτυγμένη μαθηματική σκέψη και κατανόηση.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:55:36 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #29 στις: Ιουλίου 01, 2014, 02:56:06 pm »
Συνεχίζοντας την κουβέντα περί έκθεσης και τζόγου, με βάση σημερινά στοιχεία του σχολείου μου:

22 γραπτά (από τα 76) αναβαθμολογήθηκαν στην Έκθεση.
Ενδεικτικά αναφέρω βαθμούς:
76-90-70
82-62-56
65-85-74
55-84-67
84-68-74
70-85-59

Και δεν μέτρησα καν πόσα γραπτά είχαν 10-11-12 μόρια διαφορά και οριακά δεν πήγαν σε τρίτο βαθμολογητή.
Οι παραπάνω βαθμοί σε κάνουν να αναρωτιέσαι...

Κάποιοι (πολλοί) είναι ανίκανοι;
Υπάρχουν ναρκωτικά στα σχολεία;
Ότι και να γράψεις είναι σχετικά σωστό ή σχετικά λάθος;
Κατά τη διόρθωση απαγορεύεται να κοιτάς το γραπτό;
Το σύνολο {1,2,...,100} είναι κλειστό ως προς την πρόσθεση (παγίδα);
Μ'αγαπάς ή τσάμπα πίνω;

ΛΟΤΤΟ είναι οι υψηλόβαθμες σχολές, εξαιτίας της έκθεσης.
Πολύ κρίμα, για τον κόπο τόσων παιδιών, που θα πιάσουν/χάσουν και φέτος πόλη ή τμήμα λόγω τύχης/ατυχίας.

Ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω.... 29 μόρια διαφορά.... σχεδόν 6/20.... 16,8 ο ένας και 11 ο άλλος...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #30 στις: Ιουλίου 01, 2014, 03:07:15 pm »
Το υποκειμενικό στοιχείο σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο στο συγκεκριμένο μάθημα. Δική μου μαθήτρια βαθμολογήθηκε από τον πρώτο διορθωτή με 56 από τον δεύτερο με 76 και από τον τρίτο με 71. Κακά τα ψέματα το 56 με το 76 είναι υπερβολική διαφορά (11,2  και 15,2) αλλά αυτό το 29 που υπάρχει στο δικό σου σχολείο ξεπερνάει καθε φαντασία.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5934
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #31 στις: Ιουλίου 01, 2014, 03:40:11 pm »
Κατά τη διόρθωση απαγορεύεται να κοιτάς το γραπτό;

Aυτό το αναρωτιόμουν πάντα. Έχεις προσέξει ότι η βαθμολογία του τρίτου βαθμολογητή ποτέ δεν είναι υπέρ του μαθητή; ???

Πώς τα λυπάμαι τα παιδιά αυτά... Εγώ είχα βρεθεί στην ίδια θέση και έκλαιγα ένα ολόκληρο καλοκαίρι. Αισθανόμουν ότι τόσος κόπος είχε πάει τζάμπα κι ας είχα γράψει καλά στα υπόλοιπα μαθήματα.  :-[
Έμεινα με το παράπονο και την απορία για την παρανοϊκή βαθμολογική διαφορά στην έκθεση. :-X

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:55:36 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #32 στις: Ιουλίου 01, 2014, 03:43:09 pm »
Όλα αυτά είναι ηδη γνωστά σε όλους μας και τα έχουμε ζήσει. Τί προτεινετε λοιπόν? - αυτο εχει σημασια
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος godspeed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #33 στις: Ιουλίου 01, 2014, 03:46:06 pm »
Οι διαφορές που αναφέρετε θα ήταν όντως περίεργες για τα μαθηματικά αλλά δεν είναι για την έκθεση! Μην τα κρίνουμε όλα με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Και εφόσον υπάρχει ένας τρόπος συμψηφισμού δεν βλέπω κανένα λόττο.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5934
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #34 στις: Ιουλίου 01, 2014, 03:55:11 pm »
Οι διαφορές που αναφέρετε θα ήταν όντως περίεργες για τα μαθηματικά αλλά δεν είναι για την έκθεση! Μην τα κρίνουμε όλα με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Και εφόσον υπάρχει ένας τρόπος συμψηφισμού δεν βλέπω κανένα λόττο.

Kι όμως είναι λόττο, γιατί τελικά πρέπει να είσαι τυχερός και να πετύχεις διορθωτή που να συμφωνεί με τις απόψεις και τον τρόπο έκφρασής σου. Αν είσαι λακωνικός, ενώ του αρέσουν οι φλυαρίες και οι λογοτεχνισμοί, την πάτησες. Αν είσαι φλύαρος, ενώ του αρέσει η συντομία, επίσης την πάτησες. Αν γράψεις επιχείρημα με το οποίο δεν συμφωνεί, δεν θα το θεωρήσει ποτέ επαρκώς τεκμηριωμένο. Και πάει λέγοντας...

Και τι νόημα έχει ένας συμψηφισμός όταν καταλήγει σε αδικία; Ακόμα, κι όταν μπαίνει στο παιχνίδι και τρίτος διορθωτής πάλι υποκειμενικά διορθώνει. Και η υποκειμενικότητα δεν σου στοιχίζει μια-δυο μονάδες πάντα. Μπορεί να σου στοιχίσει τα πάντα.
Και όλα αυτά γιατί; Γιατί να υπάρχει μια αξιολόγηση τόσο υψηλού ρίσκου, όταν μπορεί το ίδιο αντικείμενο να ελεγχθεί με άλλους τρόπους;

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος vasia (phil-ergo)

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #35 στις: Ιουλίου 01, 2014, 04:20:34 pm »
Ποια έκθεση ;! >:( Στη λογοτεχνία τα πράγματα είναι χειρότερα. Τελείωσα Μνεφ Αθήνας με άριστα στη λογοτεχνία και έγραφα στη σχολή 8,9,10, βγήκαν σήμερα οι βαθμοί μου και με περίμενε ο πιο χαμηλός 13.3  >:( . Και όχι δεν άξιζα τόσο.
13 πήρα το 2008 μαθήτρια που δε πολυδιάβαζα έτσι. Όχι και το ίδιο και τώρα. Ελπίζω αυτός ο βαθμός να μη μου στερήσει τη σχολή που θέλω. Ευτυχώς που οι επόμενες γενιές δε θα εξετάζονται λογοτεχνία  :D !! Καλή σταδιοδρομία σε όλους όσους δώσαμε !!
i <3 occupational therapy

Αποσυνδεδεμένος demodos1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #36 στις: Ιουλίου 01, 2014, 04:52:48 pm »
Στην έκθεση ο ένας βαθμολογητής 17 και ο άλλος 14,5.  Διαφορά 2,5 μονάδες.
Στην λογοτεχνία  διαφορά  1,6 μονάδες.

Για πια αντικειμενική αξιολόγηση συζητάμε...  Αν βάζαμε στην τύχη με την κανονική διασπορά gauss μέσα θα είμαστε!!!

Υπάρχει σοβαρό πρόβλήματα με τα μαθήματα της γλώσσας... ή η γενική λογική έχει πρόβλημα ή οι συνάδελφοι
διορθωτές έχουν πρόβλημα....

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5934
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #37 στις: Ιουλίου 01, 2014, 06:03:11 pm »
Απολύτως αντικειμενική αξιολόγηση δεν νομίζω ότι υπάρχει σε κάποιο μάθημα. Και υποκειμενικές αξιολογήσεις που διαφέρουν μία-δυο μονάδες (ειδικά στα θεωρητικά μαθήματα) κινούνται στη σφαίρα της λογικής.
Με μεγαλύτερες διαφορές, όμως, η αξιολόγηση μπαίνει στη ζώνη του λυκόφωτος. Δεν μπορεί ο ένας να βρίσκει το γραπτό πολύ καλό ως άριστο και ο άλλος κάτω του μετρίου. Ένας από τους δυο διορθωτές έχει πρόβλημα. >:(
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182632
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 431
Σύνολο: 431

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.