0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
4. Η τσάντα στο σχολείο. Προς τούτο: i) μελέτη στο σχολείο στα μαθήματα της γλώσσας, των μαθηματικών και της φυσικής. Η μελέτη αυτή αναπτύσσεται και ολοκληρώνεται στο πλαίσιο της «διδακτικής περιόδου» από τον ίδιο τον διδάσκοντα και ii) περιορισμός στο ελάχιστο και μόνο στα βασικά μαθήματα των εργασιών που ανατίθενται στους μαθητές για το σπίτι. Στόχος να ολοκληρώνονται στο σχολείο όλες οι μαθησιακές διαδικασίες, ώστε να απαλλάσσονται μαθητές και γονείς από την «κατ’ οίκον» διδασκαλία.
............................................. Αυτά δεν τα κανανε ουτε 30 χρονια πριν οι καθηγητές ............................................
Στα ξενογλωσσα μαθηματα,ενα σπιραλ δυο θεματων αρκει.Τα εχουν παλαβωσει τα παιδια.Ενα τετραδιο για γραμματικη,ενα για ασκησεις, ενα για ορθογραφια,ενα για αντιγραφη,ενα ντοσιε,ενα για τις εκθεσεις,ενα τετραδιο για μεσα στην ταξη,ενα για εξω από την ταξη,ενα για το σπιτι,ενα για το εξοχικο...Θυμαμαι συνάδερφος σε σχολειο που δουλευα τους ειχε ζητησει για
Πιστοποίηση της Αγγλικής (επίπεδο Α2) στην τελευταία τάξη του Δημοτικού Σχολείου, μέσω του κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας και του κρατικού πιστοποιητικού πληροφορικής και της χρήσης ΗΥ στην τελευταία τάξη του γυμνασίου.
Τελείως ακραίο τα πέντε τετράδια... και απαράδεκτο! Ξενόγλωσση είμαι κι εγώ, αλλά ζητώ από τα παιδιά μόνο ένα ντοσιέ με 10-20 φύλλα... Όσο για τις τσάντες... σήκωσα μία φορά από περιέργεια την τσάντα μίας μαθήτριάς μου πέμπτης δημοτικού και ήταν πιο βαριά από την ίδια. Κόντεψα να πάθω λουμπάγκο η δόλια...