0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Kαλό θα ήταν να προηγηθεί μία συνάντηση, ώστε να πάρετε την ύλη στα εν λόγω μαθήματα.Εκεί θα μπορέσετε να δείτε πόσο χρόνο θα χρειαστείτε ώστε να ανταποκριθείτε, όμως το σημαντικό είναι να ανταποκριθεί το παιδί. Εάν πρόκειται για μαθητή/ μαθήτρια με αδυναμίες εκτιμώ ότι οι δύο ώρες δεν θα είναι αρκετές.Η γνώμη μου είναι να κάνατε τρεις (03), αλλά σε δύο συναντήσεις διάρκειας μίας και μισής ώρας η κάθε μία. Το δίωρο κουράζει και δεν έχετε περιθώριονα δείτε εάν το παιδί "συγκράτησε" κάποια πράγματα. Σε αυτή την περίοδο δεν πάμε να μάθουμε, αλλά να συστηματοποιήσουμε, να φρεσκάρουμε, να ξεκαθαρίσουμε... Καλή αρχή