0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σχολική Τάξη, Μάθηση και Ψυχική ΥγείαΗ αθέατη πλευρά των σχέσεων αγωγής στα σημερινά σχολείαΣυγγραφείς: Κίσσας, Γιώργος,
Το ένστικτο του καθενός είναι οδηγός αν φυσικά συνειδητά κάνει αυτό που διάλεξε και το αγαπάει. Σαφώς και οι συμβουλές και τα βιβλία βοηθάνε αλλά η πείρα και το προσωπικό στυλ που διαμορφώνει ο καθένας είναι μοναδικό.Συνεπώς, κεραίες ανοιχτές για να υπάρχει "επικοινωνία" με τους δέκτες-τους μαθητές δηλαδή- γιατί αν τους χάσεις, έχεις χάσει το παιχνίδι. Πρέπει να μπορείς να "διαβάζεις" το βλέμμα τους και να πιάνεις το σφυγμό της τάξης.
+φωνώ. Στην συναντηση καθηγητών προσφατα ακουσα ένα σωρό πραγματα που λεω μεσα μου " δεν είναι δυνατον να φταινε για όλα οι μαθητες". τους ιδιους μαθητες εχουμε !!
νομίζω πως ουτε αυτος που διδάσκει χρόνια μπορει να εχει στο τσεπάκι την "λύση" ετσι κι αλλιως...