0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα σε όλους Ειμαι τοποθετημενη στο ολοήμερο τμήμα ενός σχολείου και μέσα σε αυτό το τμήμα είναι ένα παιδί το οποίο ενώ δεν εχει καποια διάγνωση από ψυχολόγο ή ΚΕΔΥ ,είναι το μεγαλύτερο μου πρόβλημα .Χτυπάει ,κλωτσάει και βρίζει τα υπόλοιπα παιδιά ,ανεβαίνει στα τραπέζια και χοροπηδάει παίρνει το μολυβια και χτυπάει αγορια και κορίτσια και βρι΄ζει πολύ χυδαία.Ο σχολικος συμβουλος κληθηκε για αυτό το παιδι εχθες αλλα την λύση δεν την βλέπω να έρχεται σύντομα .Το χειρότερο όμως από όλα είναι ότι εχθές ,καθώς πηγα να το κατεβάσω από το τραπέζι που είχε ανεβεί ,με χτύπησε στην μύτη.Το ανεφερα στον διευθυντη και του ζήτησα αυτό το παιδι να πηγαι΄νει σε άλλο συνάδελφο .Μετά από μεγάλη συζητηση ,είπε ότι πρέπει να γίνει σύλλογος γιαυτό το θέμα.Ομως εγώ θελω να φυ΄γω από αυτό το σχολειο και να κανω αιτηση βελτίωσης θέσης .Ξεχασα να πώ πως αυτό το παιδί δεν το αφήνουμε ποτέ μονο του και πανατα καποιοσ από μας το έχει τα πρωινα από το χέρι .Μπορειτε να μου πειτε αν θα πρεπει να αναφερθώ σε αυτόν το λογο όταν κανω την αιτηση και επισης αληθεια δεν είναι στο χερι του διευθυντη να εχει καποιοσ άλλος συνάδελφος το παιδι αυτό?Ευχαριστω πολύ
Πολλοί μόνιμοι δυστυχώς όχι απλά αφήνουν τα δύσκολα περιστατικά στους αναπληρωτές, αλλά τους επιρρίπτουν μετά και τις ευθύνες για την μη αντιμετώπισή τους και τους βγάζουν ανίκανους. Σε μικρές κοινωνίες αυτό "διευκολύνει" και τους γονείς γιατί ευκολότερα βγάζουν άχρηστο και δημιουργούν προβλήματα σε κάποιον ξένο που δεν θα τον ξαναδούν, παρά σε ντόπιο, που μπορεί να είναι και συγγενής ή να έχουν άλλα πάρε-δώσε μαζί του. Οπότε μη χρησιμοποιήσεις το παιδί ούτε το κλίμα του σχολείο ως αιτιολογία. Σίγουρα θα γυρίσει εις βάρος σου, άσε που και τη διεύθυνση τη βολεύει τα δύσκολα περιστατικά να πέφτουν δήθεν τυχαία στους αναπληρωτές, γιατί έτσι μπορεί να αιωρείται στην ατμόσφαιρα η ιδέα ότι τα πάντα στα σχολεία δουλεύουν καλά και μια στις τόσες βρίσκεται ένας εκπαιδευτικός που λόγω απειρίας δεν μπορεί να χειριστεί μια δύσκολη περίπτωση, έτσι ώστε να αποσιωπώνται οι ευθύνες των διευθυντών, των συμβούλων και των συλλόγων. Επικαλέσου οποιονδήποτε άλλο λόγο βρίσκεις πρόσφορο ανάλογα με τις συνθήκες (συγκοινωνία, οικογενειακή κατάσταση κλπ), αλλά για να μην τρέφεις και μεγάλες προσδοκίες και απογοητευτείς, προσπάθησε να κινητοποιήσεις και το σχολείο σου για τις δυσκολίες του μαθητή μήπως και βρεθεί κάποια συνολική αντιμετώπιση. Η οικογένεια πρέπει να πειστεί να εξετάσει το παιδί στο ΚΕΔΔΥ.