0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μου φαίνεται σαν να πειραματίζονται με τις δυο οργανικές στην Λάρισα ( τον πιο κλειστό νομίζω νομό στην ειδικότητά μας). Αν πάει καλά και ανοίξουν γενικά οργανικές και σε άλλους νομούς στα πολυδύναμα νηπιαγωγείαμπορεί πιο εύκολα να πάμε κοντά στα σπίτια μας και φυσικά να γίνουν και περισσότεροι διορισμοί. Αρκεί να υπάρχει ερώτηση/επιλογή στις μεταθέσεις και στους διορισμούς αν επιθυμεί κάποιος τέτοια θέση γιατί δεν είναι καλό να βρεθούν καθηγήτριες/ καθηγητές Αγγλικών στα νηπιαγωγεία που δεν επιθυμούν τέτοια τοποθέτηση.
Συμφωνω απολυτα στο ότι θα πρέπει να δηλώνονται ξεχωριστά τα νηπιαγωγεια, όπως ακριβώς υπάρχει και η διάκριση μεταξύ δημοτικών και γυμνασίων/λυκειων. Πρόκειται για μια ιδιαίτερη περίπτωση που δεν την επιθυμουν ολοι, αρα δε θα έχουμε τα καλύτερα δυνατα αποτελέσματα για τα παιδιά μας.
Δηλωνεται ομως η πρωτοβαθμια και η δευτεροβαθμια, σωστα;Τα νηπιαγωγεια ανηκουν στην πρωτοβαθμια…..
Ναι, εννοω να υπάρχουν 3 επιλογές.Νηπιαγωγεία - Δημοτικα - Γυμνασια/ΛυκειαΕίναι πολυ διαφορετική η μεθοδολογία στα νηπιαγωγεία απο αυτη στο δημοτικο
Ένας καθηγητής ξένων γλωσσών έχει διδαχτει στην σχολή του τον τροπο να προσαρμοζει την μεθοδολογία ώστε να καλύπτει διδασκαλία από παιδιά προσχολικής ηλικιας έως ενήλικες. Στο φροντιστηριο το κάνουν συνεχεια και κανεις ποτέ δεν αναρωτιέται ούτε το αμφισβητεί , στην δημόσια εκπαίδευση ξαφνικά δεν γίνεται; Ήδη καλύπτουν οι μόνιμοι ανάγκες όπου τους ζητηθεί με μεγάλη επιτυχία, μην δημιουργούμε προβλήματα εκει που δεν υπάρχουν από ίδιο συμφερον
Μαλλον δεν εξεφρασα ολοκληρωμενα τη σκεψη μου, εξου κ η παρανοηση. Δεν εννοω οτι δεν ειμαστε ικανοι για να βρισκόμαστε στο νηπιαγωγείο, καθε αλλο, γνωρίζουμε πολυ καλα πως να σταθούμε και να προσφέρουμε οτι καλύτερο στα μικρουλια μας. Αυτο που εννοω είναι οτι πολλοι εκπαιδευτικοι (μαζι κ εγω) νιωθουν οτι αποδιδουν καλυτερα ειτε στο δημοτικο ειτε στο γυμνασιο-λυκειο. Δεν έχει να κάνει με τις σπουδες και το γνωστικο υπόβαθρο, έχει να κανει με την προσωπικότητα του εκπαιδευτικού. Κάποιοι μπορούν να προσεγγίσουν αψογα τους εφήβους,να τους διδαξουν και να τους εμπνευσουν, αλλοι να αγκαλιάσουν τα παιδάκια του δημοτικου και να τους δωσουν γερες βασεις κι άλλοι να κανουν θαύματα με τα παιδάκια του νηπιαγωγείου. Προσωπικη αποψη βέβαια, ισως αλλοι να νιώθουν ότι αποδιδουν εξίσου σε ολες τις βαθμίδες.