PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: (Αναγνώστηκε 1300 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
anastasia s.
Νέο μέλος
Μηνύματα: 3
Λατρεύω την εκπαίδευση
(Χωρίς τίτλο)
«
στις:
Οκτωβρίου 21, 2021, 08:24:35 pm »
Tweet
Καλησπέρα σε όλους! Οι φιλόλογοι θα μπορούσαν να με βοηθήσουν , λέγοντας μου τα επίπεδα γλωσσικης ανάλυσης γι αυτές τις προτάσεις; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
1. Οι λέξεις «όμως» και «ώμος» είναι διαφορετικές παρά την επιφανειακή τους ομοιότητα.
2. Στην Κρήτη λένε «σπίθια» αντί «σπίτια» και «κουβεδιάζω» αντί «κουβεντιάζω».
3. Το τμήμα «α-» διαφοροποιεί ριζικά τη λέξη «άκακος» από τη λέξη «κακός».
4. Ένα δωμάτιο που δεν είναι φωτεινό δεν είναι απαραίτητα σκοτεινό.
5. Ένας ασθενής με αφασία είπε α) «μήνες» αντί «μέρες» και β) «ωραία σπίτι».
6. Η λέξη ['kɾama] διαφοροποιείται από τη λέξη ['klama].
7. Τα εκφωνήματα «Μπορείς, σε παρακαλώ, να μου φέρεις ένα ποτήρι νερό;» και «Έχω κορακιάσει!» είναι δυνατόν να επιτελούν την ίδια επικοινωνιακή λειτουργία.
8. Η πρόταση «Φωνήεντα ινσουλίνης πάλλονται σε πεντάγραμμο κωδίκων ψηφιακής σήψης αναπολώντας εγκάρσιες παρορμήσεις φοβισμένων κρυπτόλεξων» είναι σχηματισμένη σωστά.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 18:15:08 »
thephantom
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 185
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Απάντηση #1 στις:
Οκτωβρίου 21, 2021, 08:35:56 pm »
Καλησπέρα, όσο αφορά τις προτάσεις, η γνώμη μου είναι η εξής
1 σημασιολογία
2 φωνολογία
3 μορφολογία
4 πραγματολογία
5 α) σημασιολογία, β) γραμματοσυντακτικο
6) φωνολογία
7 ) πραγματολογία
γραμματοσυντακτικο
Καταγράφηκε
anastasia s.
Νέο μέλος
Μηνύματα: 3
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Απάντηση #2 στις:
Οκτωβρίου 21, 2021, 08:39:01 pm »
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ πραγματικά ☺️
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)