*

Αποστολέας Θέμα: portfolio  (Αναγνώστηκε 5702 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tsilib

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
portfolio
« στις: Μαΐου 29, 2008, 02:37:00 pm »
Θα ήθελα να ακούσω τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ελλάδα, όσον αφορά το θέμα portfolio, στο νηπιαγωγείο. Στη Διεύθυνση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: portfolio
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:45:36 »

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: portfolio
« Απάντηση #1 στις: Μαΐου 29, 2008, 02:49:51 pm »
στην Α αθηνων που ειμαι φετος δεν εφαρμόστηκε,, εκτός αν εγινε μεμονωμένα και δεν ακουστηκε. είναι όντως "φακελωμα" των παιδιών. από την άλλη καλό είναι να υπαρχει μια καταγραφή της εξελιξης του παιδιού ίσως με κάποιο άλλο τρόπο . καταρχήν δεν υπαρχει ο χρόνος να παρατηρήσεις και να καταγράψεις τα παιδιά όπως πρεπει. εγώ αυτό που βλεπω έιναι ότι αν δε μειωθεί ο αριθμός των παιδιών δεν προκειται να προλάβουμε τίποτα. δεν ξερω αν το κάνουν γιατί πιστευουν ότι θα βοηθήσει σε κάτι ή να μας ελεγχουν.. μια σύμβουλος είχε πει ότι εφερε νηπιαγωγό από διακοπές(!) για να φτιαξει την αξιολόγηση ενός παιδιού γιατί θα τη χρειαζόταν η δασκαλα της πρώτης! και ρωτάω εγώ....ποιος μου λεει ότι η δασκαλα της πρωτης είναι αρκετα ικανή να χρησιμοποιήσει όλα τα στοιχεία που έχει από τη νηπιαγωγό; την εχει ενημερώσει κάποιος για το ποια σημεια και ποια διδασκαλια πρεπει να προσεξει στο παιδί; δε νομίζω..
μηπως να ζηταμε κι εμεις από τον παιδικό;; φετος είμαι σε σχολειο μαζί με δημοτικό.. καλλιστα θα μπορούσε να περασει καποιος δασκαλος να συζητήσουμε για τα παιδιά που θα έχει του χρόνου... δεν εγινε όμως...

Αποσυνδεδεμένος selas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: portfolio
« Απάντηση #2 στις: Μαΐου 29, 2008, 05:18:05 pm »
Ακόμα και στο ΔΕΠΠΣ και τον Οδηγό της Νηπιαγωγού δεν υπάρχει μία συγκεκριμένη μορφή portfolio που ΠΡΕΠΕΙ να κάνει ο/η νηπιαγωγός. Γι' αυτό, μη στεναχωριέστε. Κανείς δεν μπορεί να σας υποχρεώσει να το κάνετε, ούτε θα έχετε κυρώσεις αν δεν το κάνετε. Δεν έχει έρθει κανένα χαρτί στην αρχή της χρονιάς που να ζητάει από τις νηπιαγωγούς να εφαρμόσουν κάτι τέτοιο όλη τη χρονιά. Δεν έχει έρθει κανένα χαρτί που να ζητάει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης της πορείας των παιδιών σε καμία (πορωμένη ή παράξενη) σχολική σύμβουλο που κάνει το μεταπτυχιακό-διδακτορικό της στην Αξιολόγηση στην εκπαίδευση, ή κάνει έρευνα για να προωθηθεί σε θέσεις και Διευθύνσεις ή απλά κάνει τα πειράματα του υπουργείου στην πλάτη νηπιαγωγών και νηπίων. Επειδή την ξέρω την συγκεκριμένη της Χίου, να της πείτε χαιρετίσματα να σας στείλει ΕΓΓΡΑΦΩΣ αυτή την απαίτησή της, μαζί με τον αριθμό της Υπουργικής εγκυκλίου, και ΤΟΤΕ να το εφαρμόσετε.  ;D ;D ;D Άλλωστε αν ήταν υποχρεωτικό, γιατί δεν υποχρέωσε και τις παλιές να το κάνουν, αλλά μόνο τις καινούριες; ;)  Και εμάς όταν κάναμε ΠΕΚ μας είχε φάει τα αυτιά έτερη σχολική σύμβουλος (κολλητή της δικής σας) να το εφαρμόσουμε και μας είχε δώσει κάτι φωτοτυπίες με κουτάκια. Αλλά φυσικά καμία νηπιαγωγός δεν το έκανε. 8) Προσωπικά κρατώ ένα είδος portfolio για τα παιδιά μου, συνηθισμένη από τα χρόνια του ιδιωτικού όπου δούλευα. Αλλά είναι καθαρά για μένα, για να μπορώ να απαντήσω σε ανησυχίες και ερωτήσεις των γονέων, να βλέπω αν τα παιδιά εμπεδώνουν αυτά που κάνουμε στην τάξη ή θέλουν βοήθεια και δεν το έχω πάρει χαμπάρι (είμαστε και 20 κεφάλια φέτος, μπόλικος κόσμος). Αλλά ούτε το βάζω στο φάκελό τους, ούτε το δείχνω της συμβούλου, ούτε της δασκάλας, ούτε του γονιού (εκτός και αν ο τελευταίος έχει απορίες και προβληματισμούς). Δεν βρίσκω λόγο ο γονιός π.χ. να βλέπει τα σκορ του παιδιού του σε δοκιμασίες αντίληψης, μνήμης, κτλ σαν να είμαστε Δημοτικό και να λέω "δες, εδώ έκανε 5 στα 8 σωστά και εδώ έκανε 4 στα 5)... :-[ :-[
Ό,τι και να γίνει, χαμογέλα...:)

Αποσυνδεδεμένος tsilib

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: portfolio
« Απάντηση #3 στις: Μαΐου 30, 2008, 02:16:41 pm »
Θα συμφωνήσω μαζί σου και ίσως να το ανέφερα, ότι κάποιο πειραματάκι γίνεται φέτος στη Χίο στις πλάτες ημών και των νηπίων. Φαντάσου, ότι είμαστε υπεράριθμες κατά πάρα πολύ, μας έχουν ανά 2 σε κάθε κλασσικό τμήμα και ανα 3 (σε κάποιες περιπτώσεις και 4) σε ολοήμερα. Καταλαβάινεις γιατί έγινε αυτό? Για να μας αντιστοιχούν απο λιγλοτερα παιδιά σε κάθε μια για να κάνουμε portfolio και να μη υπάρχει η διακαιολογία, "είναι πολλά τα παιδιά και δεν προλαβαίνω". Πάντως απ' ότι ακούω οι περισσότερες νεοδιόριστες, όντας ψαρωμένες παραδίδουν φακέλλους, ενώ κάποιες λίγες κάνουμε αντίσταση.Ήσουν νεοδιόριστη στη Χίο? Αν επιτρέπεται από γνωρίζεις τη συγκεκριμένη σύμβουλο?
 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: portfolio
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:45:36 »

Αποσυνδεδεμένος selas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: portfolio
« Απάντηση #4 στις: Μαΐου 30, 2008, 04:35:40 pm »
Μέχρι και πέρισυ η Σχολική Σύμβουλος της 47ης Περιφέρειας είχε περιχή ευθύνης μέχρι την περιοχή της Σάμου (Α+
Ό,τι και να γίνει, χαμογέλα...:)

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: portfolio
« Απάντηση #5 στις: Ιουνίου 02, 2008, 07:25:12 am »
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ!

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ

Θεσσαλονίκης.

 

Η σχολική σύμβουλος της 16ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής νομού Θεσσαλονίκης καλεί τις προϊστάμενες των Νηπιαγωγείων για να τις ενημερώσει για τα λεγόμενα «πορτφόλια» δηλαδή το παιδαγωγικό φακέλωμα των νηπίων που στην ουσία ανοίγει το δρόμο για την «αξιολόγηση»-χειραγώγηση των νηπίων και των νηπιαγωγών.

Σκοπός της κίνησης αυτής είναι να αποτελέσουν οι προϊστάμενες των νηπιαγωγείων τον μοχλό ελέγχου και επίβλεψης της πολιτικής αυτής στο νηπιαγωγείο.

Προφανώς η κίνηση της σχολικής συμβούλου (που δεν στέκει και διοικητικά αφού η προϊστάμενες δεν είναι διευθύντριες των νηπιαγωγείων-αλλά αυτό είναι το δευτερεύον) αποτελεί εφαρμογή του πνεύματος της ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ για την λειτουργία της διοικητικής πυραμίδας (όπως δείχνουν και άλλα παραδείγματα φέτος), με την πίεση προς τα στελέχη να λειτουργούν πειθαρχικά προς τα «κάτω» αφού πειθαρχικά και προσωπικά θα ελέγχονται.

Και αυτό τη στιγμή που η αθλιότητα της προσχολικής αγωγής συνεχίζεται και πετάγονται έξω από το νηπιαγωγείο προνήπια!

Οι σύλλογοι της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πρέπει άμεσα να απαντήσουν στην πρόκληση και να παρευρεθούν τα ΔΣ των συλλόγων που υπάγονται στην 16η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής.

Να απαιτήσουν να μην λειτουργήσουν οι προϊστάμενες σαν μοχλοί και καταδότες των συναδέλφων και συναδελφισσών.

Να αφεθεί στην ευχέρεια κάθε συναδέλφισσας και συναδέλφου αν θα εφαρμόσει τα λεγόμενα πορτφόλια.

Να ξεκινήσει συζήτηση μέσα στους συλλόγους για τις αλλαγές στο νηπιαγωγείο και τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος.

 

Θεσσαλονίκη 28.05.08

Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών.

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank862f.php
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος edis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: portfolio
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 02, 2008, 09:35:47 am »
Ασχετο με το θέμα. Αλλα επειδη ήσασταν φετος Χίο μπορείτε να μου πείτε εμπειρίες, όπως αποστάσεις, σπίτια κόστος ζωής κλπ.

Αποσυνδεδεμένος selas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: portfolio
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 02, 2008, 09:44:19 am »
 
Προφανώς η κίνηση της σχολικής συμβούλου αποτελεί εφαρμογή του πνεύματος της ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ για την λειτουργία της διοικητικής πυραμίδας (όπως δείχνουν και άλλα παραδείγματα φέτος), με την πίεση προς τα στελέχη να λειτουργούν πειθαρχικά προς τα «κάτω» αφού πειθαρχικά και προσωπικά θα ελέγχονται.

Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. Το ΔΕΠΠΣ και το Νεό Αναλυτικό (με τα οποία δε διαφωνώ απαραίτητα ως πρόταση), λειτούργησαν ως Δούρειος Ίππος προκειμένου κάτω από την πραγματική ανάγκη για αναβάθμιση της παιδείας να εξυπηρετηθεί η "διοικητική ηγεσία" (sic!) της εκπαίδευσης. Και το χειρότερο είναι ότι "το πνεύμα της ηγεσίας" βρίσκεται σήμερα να υπηρετείται ΚΑΙ απο σχολικούς συμβούλους, των οποίων ο θεσμικός ρόλος είναι ΚΑΘΑΡΑ συμβουλευτικός της διαδικασίας της εκπαίδευσης και όχι διοικητικός (ρόλος που έχουν οι προϊστάμενοι και Διευθυντές).
Ό,τι και να γίνει, χαμογέλα...:)

Αποσυνδεδεμένος Effie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση και τα παιδιά (ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: portfolio
« Απάντηση #8 στις: Ιουνίου 03, 2008, 01:05:51 am »
Και για να το συνδέσω με τον ΑΣΕΠ, γιατί είστε λιγο έξω...

Ενδιαφέρον θέμα!
Χμ...λετε να μας ζητήσουν να γράψουμε τη σπουδαιότητά του ή την άποψή μας;
χμ... :-\
Δεν αποκλείεται!
Το Σύγχρονο Νηπιαγωγείο έχει αφιέρωμα στην αξιολόγηση και το portfolio.
Δυστυχώς δεν έχω προλάβει να το διαβάσω ακόμα και δε ξέρω τι λέει.

Υπάρχει και κανένα άλλο τέτοιο ζητηματάκι από εσας που είστε μέσα στα πράγματα, μιλάτε με συμβούλους, κτλ.;;

Ευχαριστώ!!!
Don't worry! Be happy!!!!!!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: portfolio
« Απάντηση #9 στις: Ιουνίου 03, 2008, 10:38:07 am »
φυσικά αν πεσει τετοιο θεμα μη ξεχασεις να τονισεις την αναγκαιότητα του φακελώματος! ;) ;D

Αποσυνδεδεμένος Gemini81

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60*Ένα 5χρονο είναι πολύ ανώτερό μας στην ψυχή
    • Προφίλ
    • Μουσικοκινητική Page
Απ: portfolio
« Απάντηση #10 στις: Ιουνίου 05, 2008, 01:58:22 am »
ok και για ανθρώπους σαν εμένα που θα δώσουν για 3η φορά ΑΣΕΠ, θυμίζω οτι μέχρι τώρα από τις έμπειρες συναδέλφους έχουν αναφερθεί τα υπερ και τα κατά.
Υπερ. 1. Μέθοδος αξιολόγησης -εργαλείο στα χέρια της νηπιαγωγού για να μπορεί να ενημερώσει τους γονείς αν ζητηθεί για την πρόοδο των παιδιών τους και τυχον προβληματισμούς.
Κατά. 1. Φακέλωμα νηπιαγωγού και νηπίων
2. στιγματισμός τους αφού ο φάκελος θα φτάσει και στα χέρια του δασκάλου της Α
3. ο αριθμός των νηπίων δεν επιτρέπει την παρατήρηση

Είναι περισσότερα τα κατά ή παρέλειψα κάποιο;
And they say that a hero can save us.
Im not gonna stand here and wait.
I'll hold onto the wings of the eagles.
Watch as we all fly away.

Now that the world isn't ending, its love that I'm sending to you.
It isn't the love of a hero, and that's why I fear it won't do.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182657
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 620
Σύνολο: 628

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.