0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: heren στις Σεπτεμβρίου 09, 2008, 01:12:31 amΔεν μπορώ να καταλάβω πως συνδέονται οι χαμηλές βασεις με το επίπεδο των αυριανών εκπαιδευτικών Πως συνδέονται? Αν δε μπορείς να καταλάβεις αυτό τι να πω. Δηλαδή όταν μια σχολή έχει 9000 μόρια βάση, σε αυτή τη σχολή μπαίνουν καλοί φοιτητές? Θα βγάλει καλούς καθηγητές? Τι λες?
Δεν μπορώ να καταλάβω πως συνδέονται οι χαμηλές βασεις με το επίπεδο των αυριανών εκπαιδευτικών
Μια αναφορά..Το 2001 που έδωσα εγώ πανελλήνιες το τμήμα Πληροφορικής Κ Τηλ-νιών Λάρισας στο οποίο πέρασα και αποφοίτησα είχε βάση γύρω στο 13 και κάτι. Εκείνη λοιπόν τη χρονιά το Παιδαγωγικό ήταν ελάχιστα μόρια παραπάνω και εάν είχα κάνει τη σωστή κίνηση τώρα θα ήμουνα διορισμένη δασκάλα..Τι σημαίνει αυτό? Ότι εάν είχα περάσει Παιδαγωγικό θα ήμουν σωστή Παιδαγωγός ενώ τώρα δεν είμαι? Όχι! Εγώ καταλαβαίνω άλλα..Καταλαβαίνω ότι τώρα τα παιδιά άλλαξαν κατεύθυνση διότι οι δάσκαλοι διορίζονται σχεδόν αμέσως ενώ οι Πληροφορικάριοι κάνουν τους ωρομίσθιους για χρόνια πλέον μέχρι να διοριστούν..Οι βάσεις δε σχετίζονται με το επίπεδο των μελλοντικών καθηγητών για μενα αλλά με τη ζήτηση κάθε χρονιάς..Σαφώς και με ένα ΤΕΙ δε βγαίνει καθηγητής..Πιστεύω το πόσο καλός γίνεσαι εξαρτάται από την εμπειρία και από το πόσο έχεις δουλέψει..Εδώ και σε ένα super market να πας να δουλέψεις τον πρώτο καιρό δε θα ξέρεις τη δουλειά..Μαθαίνεις με τον καιρό..Έτσι και οι καθηγητές..Και στην τελική ο καλός καθηγητής δεν είναι απόλυτα αυτός που έχει τις περισσότερες γνώσεις αλλά αυτός που ξέρει καταρχάς να τις μεταδώσει στα παιδιά..Άλλα πράγματα μαθαίνουμε στο ΑΕΙ - ΤΕΙ και άλλα καλούμαστε να διδάξουμε στην τελική.. Είναι δυνατόν κάποιος που έκανε και στο ΤΕΙ με τη χαμηλότερη βάση Προγρ-σμους Δίκτυα κτλ κτλ να μην μπορεί να παραδώσει ένα μάθημα Λυκείου ή Γυμνασίου? Το επάγγελμα απλά έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού και γι'αυτό και αυτό το αποτέλεσμα πιστεύω μην το παίρνουμε στραβά..
Παράθεση από: solero στις Σεπτεμβρίου 09, 2008, 09:41:49 amΜια αναφορά..Το 2001 που έδωσα εγώ πανελλήνιες το τμήμα Πληροφορικής Κ Τηλ-νιών Λάρισας στο οποίο πέρασα και αποφοίτησα είχε βάση γύρω στο 13 και κάτι. Εκείνη λοιπόν τη χρονιά το Παιδαγωγικό ήταν ελάχιστα μόρια παραπάνω και εάν είχα κάνει τη σωστή κίνηση τώρα θα ήμουνα διορισμένη δασκάλα..Τι σημαίνει αυτό? Ότι εάν είχα περάσει Παιδαγωγικό θα ήμουν σωστή Παιδαγωγός ενώ τώρα δεν είμαι? Όχι! Εγώ καταλαβαίνω άλλα..Καταλαβαίνω ότι τώρα τα παιδιά άλλαξαν κατεύθυνση διότι οι δάσκαλοι διορίζονται σχεδόν αμέσως ενώ οι Πληροφορικάριοι κάνουν τους ωρομίσθιους για χρόνια πλέον μέχρι να διοριστούν..Οι βάσεις δε σχετίζονται με το επίπεδο των μελλοντικών καθηγητών για μενα αλλά με τη ζήτηση κάθε χρονιάς..Σαφώς και με ένα ΤΕΙ δε βγαίνει καθηγητής..Πιστεύω το πόσο καλός γίνεσαι εξαρτάται από την εμπειρία και από το πόσο έχεις δουλέψει..Εδώ και σε ένα super market να πας να δουλέψεις τον πρώτο καιρό δε θα ξέρεις τη δουλειά..Μαθαίνεις με τον καιρό..Έτσι και οι καθηγητές..Και στην τελική ο καλός καθηγητής δεν είναι απόλυτα αυτός που έχει τις περισσότερες γνώσεις αλλά αυτός που ξέρει καταρχάς να τις μεταδώσει στα παιδιά..Άλλα πράγματα μαθαίνουμε στο ΑΕΙ - ΤΕΙ και άλλα καλούμαστε να διδάξουμε στην τελική.. Είναι δυνατόν κάποιος που έκανε και στο ΤΕΙ με τη χαμηλότερη βάση Προγρ-σμους Δίκτυα κτλ κτλ να μην μπορεί να παραδώσει ένα μάθημα Λυκείου ή Γυμνασίου? Το επάγγελμα απλά έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού και γι'αυτό και αυτό το αποτέλεσμα πιστεύω μην το παίρνουμε στραβά..Θα συμφωνήσω απόλυτα με την συνάδελφο. Όταν κι εγώ πέρασα στο ίδιο τμήμα το '99 το είχα σαν πρώτη επιλογή επειδή ήξερα οτι αν τελείωνα γρήγορα σχετικά θα είχα άμεση επαγγελματική αποκατάσταση. Αν ήταν να δώσω ο ίδιος πανελλήνιες μέχρι και τα τελευταία 2 χρόνια θα έβαζα πρώτη επιλογή Παιδαγωγικά μάλλον και όχι το τμήμα αυτό.
Κι εσύ στο Τ.Π.Κ.Τ. ήσουν? Εσύ τότε μάλλον καταλαβαίνεις τι επίπεδο δυσκολίας είχαμε σ'αυτό το τμήμα (βλέπε Σαμαρά, Μαρμόκο, Κακαρόντζα)..
Παράθεση από: solero στις Σεπτεμβρίου 09, 2008, 03:39:31 pmΚι εσύ στο Τ.Π.Κ.Τ. ήσουν? Εσύ τότε μάλλον καταλαβαίνεις τι επίπεδο δυσκολίας είχαμε σ'αυτό το τμήμα (βλέπε Σαμαρά, Μαρμόκο, Κακαρόντζα)..Ο κάθε ένας νομίζει ότι το τμήμα του είναι πολύ δύσκολο. Μα αυτό είναι απόλυτα λογικό. Όταν είσαι μέτριος προς κακός μαθητής τι θα σου φανεί εύκολο? Για πήγαινε σε κανένα άλλο τμήμα που κάνουν 5-6 χρόνια να το τελειώσουν μαθητές που έγραφαν πάνω από 17000 μόρια και θα δεις τι θα πει δύσκολο. Πάντως μέχρι στιγμής δεν ξέρω κανέναν που να παραδεχεται ότι το τμήμα του ήταν εύκολο. Σε όλους δύσκολο τους φαίνεται
Ερώτηση: Αφού λοιπόν στο τμήμα των 17000 μορίων μπαίνουν οι καλοί μαθητές οι οποίοι είναι ξεφτέρια στα Μαθηματικά και γράφουν 18 κ 20 στις Πανελλήνιες γιατί τότε κάνουν 5-6 χρόνια να τελιώσουν το Πανεπιστήμιο? Ζορίζονται ζορίζονται?
Μα γιατί αφού αυτοί είναι οι καλοί μαθητές και δίπλα στο ΤΕΙ είναι οι μέτριοι που κάνουν τα εύκολα και πέρνουν πτυχίο και εύκολα και γρήγορα.
Σε πληροφορώ λοιπόν ότι το 2006 που ορκίστηκα ήμασταν 55 άτομα, είχα αριθμό πτυχίου 131 και το τμήμα μου αν δεν κάνω λάθος λειτουργούσε από το '99. 7 χρόνια για να πάρουν πτυχίο μόνο τόσα άτομα σημαίνει ότι δεν είναι και όλοι μέτριοι ή κακοί στο ΤΕΙ τελικά.
Ας μην γενικεύουμε λοιπόν την κατάσταση και ας δεχθούμε την πραγματικότητα.Δεν παίζει ρόλο πόσο καλός μαθητής είσαι εάν αργότερα είσαι άνεργος..
Παράθεση από: solero στις Σεπτεμβρίου 09, 2008, 04:56:02 pmΕρώτηση: Αφού λοιπόν στο τμήμα των 17000 μορίων μπαίνουν οι καλοί μαθητές οι οποίοι είναι ξεφτέρια στα Μαθηματικά και γράφουν 18 κ 20 στις Πανελλήνιες γιατί τότε κάνουν 5-6 χρόνια να τελιώσουν το Πανεπιστήμιο? Ζορίζονται ζορίζονται? Απάντηση: Ναι, ζορίζονται γιατί εκεί τα μαθήματα είναι δύσκολα και τα θέματα των εξετάσεων είναι σοβαρά και όχι της πλάκας.Γιατί θες να μας πεις τώρα ότι στα ΤΕΙ είναι της πλάκας? Μήπως έδωσες κανένα μάθημα των ΤΕΙ και το πέρασες με άριστα και το λες αυτό?ΠαράθεσηΜα γιατί αφού αυτοί είναι οι καλοί μαθητές και δίπλα στο ΤΕΙ είναι οι μέτριοι που κάνουν τα εύκολα και πέρνουν πτυχίο και εύκολα και γρήγορα.Μα τα ίδια τα λεγόμενα σου αποδευκνύουν αυτό που λέω τόση ώρα. Όταν κακοί οι μέτριοι μαθητές καταφέρνουν να αποφοιτήσουν από μια σχολή αυτό τι σημαίνει ότι ήταν κακοί? ή ότι η σχολή αναγκάστηκε να χαμηλώσει το επίπεδο σπουδών της για να παίρνουν και αυτοί πτυχίο? Τα λεγόμενα μου λένε άλλα εμένα αλλά τέσπα ας πάει και το παλιάμπελο..ΠαράθεσηΣε πληροφορώ λοιπόν ότι το 2006 που ορκίστηκα ήμασταν 55 άτομα, είχα αριθμό πτυχίου 131 και το τμήμα μου αν δεν κάνω λάθος λειτουργούσε από το '99. 7 χρόνια για να πάρουν πτυχίο μόνο τόσα άτομα σημαίνει ότι δεν είναι και όλοι μέτριοι ή κακοί στο ΤΕΙ τελικά.Όχι δεν είπε κανείς ότι είναι όλοι αλλά από τα λεγόμενά σου προκύπτει ότι η πλειοψηφία δεν κατάφερε να πάρει πτυχίο. Έτσι δεν είναι? Άρα από τα δικά σου λεγόμενα αποδεικνύεται ότι ο μέσος φοιτητής δεν μπορούσε να τελειώσει τη σχολή. Αυτό δε λέει κάτι για το επίπεδο των φοιτητών? Καταραμένη αριθμητική έ?Δεν ξέρω αν λέει κάτι για το επίπεδο των φοιτητών όμως μήπως λέει κάτι και για το επίπεδο της σχολής?ΠαράθεσηΑς μην γενικεύουμε λοιπόν την κατάσταση και ας δεχθούμε την πραγματικότητα.Δεν παίζει ρόλο πόσο καλός μαθητής είσαι εάν αργότερα είσαι άνεργος..Και τι παίζει ρόλο? Να έχεις δουλειά και να είσαι αμόρφωτος? Πάντως αν είσαι πολύ καλός μαθητής και φοιτητής και σου αρέσει αυτό που κάνεις δεν υπάρχει περίπτωση να μείνεις άνεργος. Ξέρεις ποιοι είναι αυτοί που είναι άνεργοι? Αυτοί που μπήκαν σε σχολές πληροφορικής γιατί νόμιζαν ότι μόλις τελειώσουν θα τους παρακάλανε για δουλειά. Χωρίς να τους αρέσει απαραίτητα η σχολή διάβασαν ίσα ίσα για να περάσουν τα μαθήματα και τώρα φυσικά δεν μπορούν να μπουν ανταγωνιστικά στην αγορά εργασίας και κλαίνε τη μοίρα τους ή λένε δεν έβαζα δάσκαλος καλύτερα? Τώρα θα διοριζόμουν. Όπου φυσάει ο άνεμος δηλαδήΑς μη σχολιάσω καλύτερα τον όρο αμόρφωτος.. Εσύ δηλαδή τώρα που απ'ότι καταλαβαίνω ήσουν πολύ καλός μαθητής - φοιτητής και σου αρέσει αυτό που κάνεις συνεπώς δεν είσαι άνεργος τι δουλειά κάνεις ακριβώς? Και γι'αυτό που είπες ότι κλαίνε τη μοίρα τους κάποιοι που δε βάλανε δάσκαλοι το νόημα ήταν άλλο.Με τα μόρια που είχα βγάλει εγώ τότε θα έμπαινα και Παιδαγωγικό και ΑΕΙ και προτίμησα να πάω στο ΤΕΙ που γούσταρα και ούτε το μετανιώνω ούτε τίποτα απλά είναι στιγμές που λέω τώρα ίσως είχα μια μόνιμη δουλειά..Και μην απαντήσεις με κοσμοθεωρίες για όρεξη περί του επαγγέλματος και τέτοια χαζά γιατί εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι δε σε συντηρεί η όρεξη ούτε το απολυτήριο Λυκείου με 19. Απλά εγώ ξέρεις τι καταλαβαίνω από όλα αυτά? Ότι θεωρείς άδικο που ήσουν ένας άριστος μαθητής-φοιτητής και τώρα είσαι στην ίδια περίπου μοίρα με κάποιον που απλά τέλιωσε ένα ΤΕΙ Πληροφορικής.Κάνω λάθος?