PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
(Συντονιστές:
IoannisDr
,
MARKOS
,
victor123
,
Stelios
)
Τρίτεκνοι
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 127 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 284 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 9.445 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προσλήψεις 1.556 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Τοποθέτηση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης με μονοετή ή τετραετή θητεία σε Πειραματικά σχολεία Αβάθμιας Εκπαίδευσης
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Τρίτεκνοι (Αναγνώστηκε 2770 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
roho
Νέο μέλος
Μηνύματα: 16
Λατρεύω την εκπαίδευση
Τρίτεκνοι
«
στις:
Οκτωβρίου 01, 2006, 01:39:40 pm »
Tweet
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΘΗΝΑ 30- 9 -2006
Αγαπητοί συνάδελφοι ενώ συνεχίζεται η διαδικασία προσλήψεων αναπληρωτών και η εφαρμογή του 20% για τους δικαιούχους εκπαιδευτικούς με τρία παιδιά φαίνεται καθαρά πως κοινό χαρακτηριστικό από τις μέχρι τώρα προσλήψεις είναι η μεγάλη αστοχία που παρατηρείται στις δηλωθείσες από τους υποψηφίους περιοχές.
Αιτία του φαινομένου αυτού φαίνεται να είναι κυρίως η αδυναμία των συναδέλφων να απομακρυνθούν από τα σπίτια τους, αυτό ήταν αναμενόμενο και αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο για τον επόμενο χρόνο .
Έχουμε και σκέψεις και προτάσεις που αν εφαρμοστούν μπορούν να ομαλοποιήσουν τα πράγματα χωρίς να προκαλέσουν προβλήματα στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς.
Επειδή πολλοί εκπαιδευτικοί με 2 παιδιά μας ρωτούν για την πιθανή εξέλιξη του μέτρου ώστε να κρίνουν αν μπορούν να το θεωρήσουν ως κίνητρο για απόκτηση τρίτου παιδιού, με το απαιτούμενο αίσθημα ευθύνης απαντάμε απερίφραστα ότι για το μέτρο αυτό τουλάχιστον που αφορά προσλήψεις αναπληρωτών δεν αναμένουμε σημαντικές αλλαγές γιατί από τη φύση τους οι διορισμοί αναπληρωτών δεν επιδέχονται σοβαρές τροποποιήσεις κυρίως όσον αφορά τον τόπο διορισμού που ενδιαφέρει τους συναδέλφους, σε κάθε περίπτωση πάντως υπάρχουν τρόποι για να βελτιωθεί η κατάσταση.
Το συμπέρασμα είναι πως πρόκειται για ένα μέτρο που προορίζεται κυρίως για εκπαιδευτικούς που μπορούν να απομακρυνθούν από το σπίτι τους. Με επίγνωση της σκληρής πραγματικότητας ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΆΜΕΘΑ ΟΛΟΙ θα προσπαθήσουμε για την βελτίωση του ενώ παράλληλα θα προωθήσουμε άλλο μέτρο σχετικό με το μόνιμο διορισμό χωρίς όμως να γνωρίζουμε το αποτέλεσμα.
Σχετικά με το ζήτημα του χαρακτηρισμού και της πολυτεκνίας εμείς δεν τρέφουμε αυταπάτες ούτε πιστεύουμε πως αν γίνει ο χαρακτηρισμός θα λυθούν όλα τα προβλήματα , αντίθετα γνωρίζουμε από τις συζητήσεις που έχουμε κάνει πως αυτόματα θα αναμορφωθεί όλη η σχετική νομοθεσία και δεν ξέρουμε αν και τι θα κερδίσουμε. Επειδή λοιπόν είχαμε εικόνα για κάποια πράγματα αντί να περιμένουμε την χρυσοφόρο όρνιθα της πολυτεκνίας αγωνιστήκαμε και πετύχαμε ό,τι πετύχαμε ενώ αν ακολουθούσαμε την άκαμπτη γραμμή να περιμένουμε πότε θα χαρακτηριστούμε σίγουρα θα είχαμε χάσει και τα αυγά και τα καλάθια.
Τώρα κάναμε μια αρχή κα συνεχίζουμε.
Συνιστούμε στους συναδέλφους που προσελήφθησαν να είναι άψογοι με τις υποχρεώσεις τους και με την γενικότερη στάση τους στις εκπαιδευτικές μονάδες αποφεύγοντας την υπέρμετρη εκμετάλλευση της οικογενειακής τους κατάστασης.
Αρνητικά φαινόμενα τέτοιου ή άλλου είδους που μπορούν να λειτουργήσουν αρνητικά για την ευόδωση των προσπαθειών μας και θα τα στιγματίσουμε με ΚΑΘΕ τρόπο.
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
politeknia3@pathfinder.gr
politeknia@in.gr
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΜΑΣ ΕΚΠΛΗΣΣΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΤΗ
«
Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2006, 10:59:40 am από Lenazagor
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 02:18:46 »
greco
Νέο μέλος
Μηνύματα: 93
Απ: ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ
«
Απάντηση #1 στις:
Οκτωβρίου 01, 2006, 05:20:08 pm »
Μπράβο roho,
νομίζω πως εξέφρασες όχι μόνο τις δικές μου σκέψεις αλλά και πολλών (χιλιάδων) άλλων συναδέλφων !!!!
Καταγράφηκε
Λουλου
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 453
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 02
Απ: ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ
«
Απάντηση #2 στις:
Οκτωβρίου 07, 2006, 10:03:13 am »
Μαζι σας παιδια κατι πρεπει να κανομε!
Καταγράφηκε
eleftheria
Επισκέπτης
Απ: ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ
«
Απάντηση #3 στις:
Οκτωβρίου 07, 2006, 03:40:00 pm »
Ναι, Λούλου, κάτι να κάνουμε. Σου φαίνεται, όμως, το γενικότερο καθεστώς να επιδέχεται μεταρυθμίσεις; Σου φαίνεται να σηκώνει τη συζήτηση; Αν ανέκυπτε ένα τέτοιο θέμα αυτή τη στιγμή, με το χάος και τον πανικό που επικρατει, σε χρόνο dt θα το πετούσαν στον κάλαθο των αχρήστων. Κι εγώ φουντώνω όταν βλέπω κάποιους να τους περνάω κάποιες χιλιάδες θέσεις και να βρίσκονται ξαφνικά αναπληρωτές (και σε κανα-δυό χρονάκια διορισμένοι
ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ
) τη στιγμή που εγώ ξημεροβραδιάζομαι στο διάβασμα και τρέχω στα φροντιστήρια για να πληρωθώ ψίχουλα... αλλά τί μπορώ να κάνω/ να κάνουμε;;;
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
(Συντονιστές:
IoannisDr
,
MARKOS
,
victor123
,
Stelios
)
Τρίτεκνοι