*

Αποστολέας Θέμα: Οδηγίες διόρθωσης ειδικής διδακτικής φυσικής  (Αναγνώστηκε 2318 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος echera

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Οδηγίες διόρθωσης ειδικής διδακτικής φυσικής
« στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 12:10:38 pm »
Καλημέρα σε όλους!!

Ηθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος που γνωρίζει σύμφωνα με ποιες οδηγίες/κριτήρια διορθώνουν οι εξεταστές τα γραπτά μας στην ειδική διδακτική.
Για παράδειγμα "θέλουν" να δουν γνώση του επιστημονικού θέματος (δηλαδή κάτι σαν εξέταση γνωστικού αντικειμένου) ή στοιχεία διδακτική με μόνο την απαραίτητη έμφαση στα θέματα του γνωστικού?
Πιο συγκεκριμένα αν πέσει ένα θέμα του οποίου το γνωστικό δεν το πολυγνωρίζετε θα μπορούσατε με γενικότητες αλλά με ένα σωστά εποικοδομητικό για παράδειγμα σχέδιο μαθήματος να γράψετε καλά??
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Καλή επιτυχια σε όλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οδηγίες διόρθωσης ειδικής διδακτικής φυσικής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:55:17 »

Αποσυνδεδεμένος amalfi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 228
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες διόρθωσης ειδικής διδακτικής φυσικής
« Απάντηση #1 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 04:55:59 pm »
(μακαρι να ξερα  ???)

να προσθεσω κι αλλα ερωτηματα:

τι γινεται αν αυτος που θα μας διορθωσει δεν εχει ιδεα απο το γνωστικο κομματι?

τι γινεται αν δεν εχει ιδεα απο διδασκαλια?

θα του εχουν δωσει αναλυτικες οδηγιες??  (ποιοι?)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 14, 2009, 08:16:21 pm από amalfi »

Αποσυνδεδεμένος antikerk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Φύλο: Γυναίκα
  • voutaoooo
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες διόρθωσης ειδικής διδακτικής φυσικής
« Απάντηση #2 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 05:41:49 pm »
Καλημέρα σε όλους!!

Ηθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος που γνωρίζει σύμφωνα με ποιες οδηγίες/κριτήρια διορθώνουν οι εξεταστές τα γραπτά μας στην ειδική διδακτική.
Για παράδειγμα "θέλουν" να δουν γνώση του επιστημονικού θέματος (δηλαδή κάτι σαν εξέταση γνωστικού αντικειμένου) ή στοιχεία διδακτική με μόνο την απαραίτητη έμφαση στα θέματα του γνωστικού?
Πιο συγκεκριμένα αν πέσει ένα θέμα του οποίου το γνωστικό δεν το πολυγνωρίζετε θα μπορούσατε με γενικότητες αλλά με ένα σωστά εποικοδομητικό για παράδειγμα σχέδιο μαθήματος να γράψετε καλά??
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Καλή επιτυχια σε όλους.

Αγαπητή echera, νομίζω θα έχεις διορθώσει άπειρα γραπτά μαθητών. Μέσα σε αυτά ξεχωρίζεις ποια παιδία κατέχουν, ποια γνωρίζουν και ποια πασαλείβουν. Όποτε το καλύτερο που θα είχες να κάνεις , αν δεν πολυγνωρίζεις ένα θέμα, να μην αναφερθείς σε γενικότητες και αοριστίες. Σαν φυσικοί βέβαια, έχουμε ένα μεγάλο συν, το πείραμα.Ξεκίνα το σχέδιο μαθήματος σου όπως θες και προσπάθησε να δημιουργήσεις ένα πείραμα χρησιμοποιώντας ότι ξέρεις για το θέμα σου. Νομίζω ότι θα σε βοηθούσε  ο σκελετός-διάταξη των εργασιών των εργαστηρίων που έκανες στη σχολή. Ο εξεταστής θα εκτιμήσει την απλότητα του καθενός.

Υ.Γ.1. Για μένα πιο πιθανό είναι ένα απλό σχολικό θέμα με πειραματικές προεκτάσεις.
Υ.Γ.2. Μη φοβάσαι. Το άγχος σκοτώνει τη δημιουργική φαντασία !
ΠΕ0401

Αποσυνδεδεμένος amalfi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 228
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες διόρθωσης ειδικής διδακτικής φυσικής
« Απάντηση #3 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 08:25:57 pm »
παντως το προηγουμενο με την εντροπια νομιζω ηταν αρκετα δυσκολο (οσον αφορα το γνωστικο μερος!)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οδηγίες διόρθωσης ειδικής διδακτικής φυσικής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:55:17 »

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες διόρθωσης ειδικής διδακτικής φυσικής
« Απάντηση #4 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 08:38:38 pm »
καλησπερα! μια κοπελα που ειχε δωσει στον προηγουμενο ασεπ, πηγε εκει κ πηρε τις οδηγιες διδακτικης. (αρχαια ηταν δεν ξερω αν διαφοροποιουνται ανα μαθημα). οι οδηγιες λοιπον ειχαν ως απαντησεις το γνωστικο μερος. κ σε υποσημειωση εγραφε οτι εννοειται οτι ολα αυτο το γνωστικο θα πρεπει να ειναι δομημενο σε σχεδιο μαθηματος. γενικα απο οσα μου εχουν πει περισσοτερο μετραει το γνωστικο παρα τα παιδαγωγικα

Αποσυνδεδεμένος antikerk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Φύλο: Γυναίκα
  • voutaoooo
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες διόρθωσης ειδικής διδακτικής φυσικής
« Απάντηση #5 στις: Ιανουαρίου 15, 2009, 01:07:50 am »
παντως το προηγουμενο με την εντροπια νομιζω ηταν αρκετα δυσκολο (οσον αφορα το γνωστικο μερος!)

Το τι είναι δύσκολο ή εύκολο είναι θέμα του καθενός. Το παν είναι να μην τα χάσεις επειδή δεν το διάβασες ή δεν το αποστήθισες. Θέλει "θράσος"!
ΠΕ0401

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 699
Σύνολο: 702

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.