*

Αποστολέας Θέμα: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες για τον υπεύθυνο ΣΕΠΕΗΥ!!!!  (Αναγνώστηκε 4569 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Wizard

  • Επισκέπτης
Συνάδελφοι Πληροφορικοί,

Μόλις είδα ότι η ΠΕΚΑΠ έχει αναρτήσει δελτίο τύπου για το γεγονός ότι η νέα εγκύκλιος για τον υπεύθυνο ΣΕΠΕΗΥ δεν τον απαλλάσσει πια από τις εξωδιδακτικές εργασίες!

Δείτε από την ΠΕΚΑΠ (http://pekap.blogspot.com και http://www.pekap.gr) τα δελτία τύπου και τη νέα εγκύκλιο (http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/sepehy_2009.pdf).

Επίσης, τα κριτήρια για την επιλογή υπευθύνου συνεκτιμώνται πια όλα και όχι κατά σειρά όπως παλιά, δηλαδή αφήνεται "παραθυράρα" για παρασπονδίες!!!

Είμαι παρά, πάρα πολύ απογοητευμένος πια από τον τρόπο που αντιμετωπιζόμαστε από το υπουργείο!! >:(  >:(  >:(

Ας μπούμε όλοι μαζικά στο Στέκι των Πληροφορικών (http://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=2114.0) για να αντιμετωπίσουμε την κατρακύλα που προμηνύεται!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2009, 11:11:02 μμ από Wizard »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος flair

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 647
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Μήπως θέλουν να καταργήσουν τον κλάδο σιγά σιγά και δεν μας το λένε;  :( Κάθε μέρα και νέα τροπολογία!  :-X

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Παντού υπάρχει ένας μύθος
    • Προφίλ
Ποια είναι η αντιμετώπιση και στους υπεύθυνους εργαστηρίων άλλων ειδικοτήτων τελικά;

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Η ρύθμιση για απαλλαγή από εξωδιδακτικές εργασίες ήταν μία καλή λύση για την αντιμετώπιση της "το-παιδί-για-όλες-τις-δουλιές" συμπεριφοράς. Δεν είμαι σίγουρη όμως ότι ήταν και δίκαια για τους υπόλοιπους συναδέλφους. Αυτό που θα ήθελα εγώ είναι να σβηστεί το σημείο που αναφέρει τον "συμβουλευτικό" ρόλο του πληροφορικάριου (ακόμα κι αν διευκρινίζει ότι ο συνάδελφος δεν είναι υποχρεωμένος να αναλαμβάνει τις αντίστοιχες εργασίες) διότι είναι πολύ φλου και ΚΥΡΙΩΣ διότι δεν είναι σε αρμονία με τον ρόλο του εκπαιδευτικού.
Από εκεί και πέρα, η πάταξη της προαναφερθήσας συμπεριφοράς είναι θέμα αγώνα του καθενός μας στο σχολείο, μοναχού του και συλλογικά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Mixanikos_HY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Χωρίς να είμαι άμεσα θιγόμενος αφού δεν είμαι μόνιμος θα ήθελα να πω κι εγώ την άποψή μου. Καταρχάς να διαπιστώσω ως εξωτερικός παρατηρητής μια αυτο-θυματοποίησή μας, η οποία τις περισσότερες φορές δρα ως αυτοεκπληρούμεννη προφητεία. Πέραν αυτού θεωρώ ότι τα αίτια της υποτιθέμενης αντιμετώπισής μας ως παιδιά-για-όλες-τις-δουλειες- συνοψίζονται 1)στο νεαρόν-άβουλο της ηλικίας των περισσοτέρων από εμάς, β)στην πλημμελή συντεχνιακή μας συνοχή, καθώς  και στην "πληροφορική ανεπάρκεια" του εκάστοτε δντή.
Και εξηγούμαι μέσω προσωπικού παραδείγματος.
Α! Καλώς τον πληροφορικάριο..α)μπορείς να στείλες φαξ? β)μπορείς να βγάλεις φωτοτυπίες?γ) μπορείς να πας στο σουπερ μαρκετ να πάρεις καθαριστικά για την τουαλέτα?δ) μπορείς να βοηθήσεις στο πρόγραμμα τάδε στα παουερ ποιντ? ε)Μπορείς να γράψεις το λόγο μου (Δντης) που έχω να εκφωνήσω στην εκκλησία γιατί τυγχάνει να είμαι και πρόεδρος του χωριού.
Τρόπος Αντιμετώπισης των παραπάνω: α) θα σας δείξω πώς στέλνουν για να το στέλνετε μόνοι σας β)ομοιως με α, γ)OXI BEBAIA στειλτε την καθαρίστρια.. δ) δεν ξέρω απο παουερ ποιντ ειμαι ΜηχανικόςΗΥ και όχι επιτυχων ecdl,  ε) Μαλιστα κε δντα και αμέσως αφού τον γράψω..μπορώ να ζητήσω μια χάρη?
Εν ολίγοις θα συμφωνήσω με την happiness ότι είναι και πως το διαχειρίζεται και ο καθεις προσωπικά..και στην τελική ΔΙΑΦΩΝΗΣΤΕ πείτε ΟΧΙ...δεν θα μας κάνου ντα..ίσα ίσα που θα μας σεβαστούν κιόλας...Κάποιοι από μας περάσαμε πρώτοι στις Πανελλήνιες με μόρια το άθροισμα των μορίων των μισών ειδικοτήτων δεν είναι δυνατόν να αφήνουμε να αντιμετωπιζόμαστε ως τίποτα..τώρα για τους ΤΕΙ τηλεπληροφορικής η αλήθεια είναι ότι δεν με ενδιαφέρει και δεν τους θεωρώ καν συναδέλφους πληροφορικούς...αυτά και σόρυ αν κούρασα... ;D
"Ουδεις μωρότερος των ιατρών αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι" Μια είναι η λύση: Μηχανικοί στην Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
...
Mixanikos_HY όταν με το καλό γίνεις μόνιμος, και ακόμα περισσότερο όταν πάρεις οργανική θέση, θα μάθεις ότι η "διατήρηση των ισορροπιών" είναι το πιο δύσκολο μάθημα στην εξεταστική ;)

Επίσης, κάνεις λάθος εάν νομίζεις ότι μπορείς απλά να λες όχι σε ότι δεν γουστάρεις να κάνεις. Όλοι οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να αναλαμβάνουν εξωδιδακτικές εργασίες (και η άρση της απαλλαγής είναι το θέμα εδώ). Το "πόσες" και "ποιές" είναι το θέμα. Αλλά επειδή ο νόμος δεν είναι συγκεκριμένος, εάν οι αποπάνω σου είναι στραβόξυλα, μπορούν κάλλιστα να σε αναγκάσουν να τα κάνεις. Γι αυτό εμένα με πειράζει το φλου της έκφρασης "υποστηρίζει συμβουλευτικά". Γιατί αφήνει χώρο για πολλές ερμηνείες για το μέχρι που πάει η "συμβουλευτική υποστήριξη" (την οποία σύμφωνα με τον νόμο υποχρεούσαι να κάνεις).

Αποσυνδεδεμένος Mixanikos_HY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Παράθεση
Επίσης, κάνεις λάθος εάν νομίζεις ότι μπορείς απλά να λες όχι σε ότι δεν γουστάρεις να κάνεις
επειδη εχω παει φανταρος πιστεψε με το ξερω πολύ καλύτερα από σενα
Παράθεση
Mixanikos_HY όταν με το καλό γίνεις μόνιμος, και ακόμα περισσότερο όταν πάρεις οργανική θέση, θα μάθεις ότι η "διατήρηση των ισορροπιών" είναι το πιο δύσκολο μάθημα στην εξεταστική
+1 ειδικα αν το δινουμε στη Β4...

Παράθεση
Όλοι οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να αναλαμβάνουν εξωδιδακτικές εργασίες (και η άρση της απαλλαγής είναι το θέμα εδώ). Το "πόσες" και "ποιές" είναι το θέμα. Αλλά επειδή ο νόμος δεν είναι συγκεκριμένος, εάν οι αποπάνω σου είναι στραβόξυλα, μπορούν κάλλιστα να σε αναγκάσουν να τα κάνεις. Γι αυτό εμένα με πειράζει το φλου της έκφρασης "υποστηρίζει συμβουλευτικά". Γιατί αφήνει χώρο για πολλές ερμηνείες για το μέχρι που πάει η "συμβουλευτική υποστήριξη" (την οποία σύμφωνα με τον νόμο υποχρεούσαι να κάνεις).
εδω διαφωνω το υποστηριζει συμβουλευτικά είναι σου δειχνω πως να το κανεις και σε περιπτωση που εχεις επιμορφωθει κιόλας βρες άλλο κοροιδο..εγω αυτο εκανα..μου χε πει η φιλολογος να τις φτιαξω τις καρτες για την 28η..καλό ε? δηλαδή αυτή τί θα έκανε την αποθηκευση ως?  Για μενα το σημαντικο ειναι αυτο που χες πει εσυ πριν..το πως πλασαρεσαι ο ιδιος...αλλά από οτι καταλαβα ψιλοαναθεωρησες...
"Ουδεις μωρότερος των ιατρών αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι" Μια είναι η λύση: Μηχανικοί στην Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος flair

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 647
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2009, 01:19:40 μμ από flair »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
εδω διαφωνω το υποστηριζει συμβουλευτικά είναι σου δειχνω πως να το κανεις και σε περιπτωση που εχεις επιμορφωθει κιόλας βρες άλλο κοροιδο..εγω αυτο εκανα..μου χε πει η φιλολογος να τις φτιαξω τις καρτες για την 28η..καλό ε? δηλαδή αυτή τί θα έκανε την αποθηκευση ως?  Για μενα το σημαντικο ειναι αυτο που χες πει εσυ πριν..το πως πλασαρεσαι ο ιδιος...αλλά από οτι καταλαβα ψιλοαναθεωρησες...
αυτό που λέω εγώ, είναι ότι αυτό είναι η ΔΙΚΙΑ σου ερμηνεία του "υποστηρίζω συμβουλευτικά". Η ερμηνεία του διευθυντή σου (γιατί οκ, ότι και να σου ζητήσει η Χ φιλόλογος δεν είσαι προφανώς υποχρεωμένος να το κάνεις) μπορεί να είναι "κάθομαι δίπλα σου και σου λέω πάτα αυτό το κουμπάκι και μετά αυτό το κουμπάκι (μέχρι να βαρεθώ και να το κάνω μόνος μου για να τελειώνω)". Άλλη ερμηνεία μπορεί να είναι "κάθομαι και χαλάω τις ώρες μου για να βρω τι πρόβλημα έχει ο τάδε υπολογιστής, έτσι ώστε να συμβουλεύσω στον διευθυντή τι πρέπει να κάνουμε για να τον φτιάξουμε (κι αφού έχω φάει που έχω φάει τις ώρες μου, άμα μπορώ το φτιάχνω και μόνος μου)". Και αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα με τις ερμηνείες. Ο καθένας έχει από μία. Γι αυτό λέω πως μία εγκύκλιος οφείλει να είναι πολύ πιο συγκεκριμένη από αυτό. Αλλά δεν πρόκειται να γίνει αυτό, διότι ακόμα και για το ίδιο το υπουργείο ο ρόλος μας είναι συγκεχημένος.

Αποσυνδεδεμένος Mixanikos_HY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Παράθεση
Άλλη ερμηνεία μπορεί να είναι "κάθομαι και χαλάω τις ώρες μου για να βρω τι πρόβλημα έχει ο τάδε υπολογιστής, έτσι ώστε να συμβουλεύσω στον διευθυντή τι πρέπει να κάνουμε για να τον φτιάξουμε (κι αφού έχω φάει που έχω φάει τις ώρες μου, άμα μπορώ το φτιάχνω και μόνος μου)". Και αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα με τις ερμηνείες. Ο καθένας έχει από μία. Γι αυτό λέω πως μία εγκύκλιος οφείλει να είναι πολύ πιο συγκεκριμένη από αυτό. Αλλά δεν πρόκειται να γίνει αυτό, διότι ακόμα και για το ίδιο το υπουργείο ο ρόλος μας είναι συγκεχημένος.
Η ερμηνεία που δίνω εγώ είναι πόσο έχεις ανάγκη το δντη σου και πόσο σε έχει αυτός..η εγκυκλιος είναι ένα χαρτί το οποίο ακόμη κι αν έλεγε επακριβώς το ποιός είναι ο συμβουλευτικός ρόλος του πληροφορικού αν εσένα ο δντης σου σε βρει μποσικη θα σε 'εκμεταλλαυτεί' και θα πεις και ευχαριστω..εκτός κι αν έχεις την εντύπωση ότι θα του κουνήσεις το χαρτί με την εγκυκλιο που θα λέει επακριβώς τα δικαιιωματά σου...αν θέλει σε κανονίζει αλλιώς...το θέμα είναι τί θέλει και πως εσύ ανευ εγκυκλιου το διαπραγματευεσαι...
"Ουδεις μωρότερος των ιατρών αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι" Μια είναι η λύση: Μηχανικοί στην Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Η ερμηνεία που δίνω εγώ είναι πόσο έχεις ανάγκη το δντη σου και πόσο σε έχει αυτός..η εγκυκλιος είναι ένα χαρτί το οποίο ακόμη κι αν έλεγε επακριβώς το ποιός είναι ο συμβουλευτικός ρόλος του πληροφορικού αν εσένα ο δντης σου σε βρει μποσικη θα σε 'εκμεταλλαυτεί' και θα πεις και ευχαριστω..εκτός κι αν έχεις την εντύπωση ότι θα του κουνήσεις το χαρτί με την εγκυκλιο που θα λέει επακριβώς τα δικαιιωματά σου...αν θέλει σε κανονίζει αλλιώς...το θέμα είναι τί θέλει και πως εσύ ανευ εγκυκλιου το διαπραγματευεσαι...
ναι, προφανώς η συμπεριφορά του καθενός είναι η βάση , το είπαμε αυτό. αλλά δεν έχεις δίκιο για το χαρτί. Θα εκπλαγείς για το τι μπορεί να κάνει το κούνημα του "χαρτιού" , ειδικά όταν απειλείς ότι θα πας το ζήτημα στους ανώτερους (διευθυντή δευτεροβάθμιας, σύμβουλο κτλ), όπου ξέρει ότι θα βρεθεί στον τοίχο, καθώς κανένας ανώτερος δεν θα πάει κόντρα σε νόμο, ακόμα κι αν θέλει να υποστηρίξει τον διευθυντή και όχι εσένα. και όσο για το πως μπορεί να σε "κανονίσει", η αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί να σου κάνει και πάρα πολλά, ακριβώς γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις οι υποχρεώσεις μας είναι σαφείς.

έχουμε ξεφύγει από το θέμα όμως.

Αποσυνδεδεμένος Mixanikos_HY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Παράθεση
αλλά δεν έχεις δίκιο για το χαρτί. Θα εκπλαγείς για το τι μπορεί να κάνει το κούνημα του "χαρτιού" , ειδικά όταν απειλείς ότι θα πας το ζήτημα στους ανώτερους (διευθυντή δευτεροβάθμιας, σύμβουλο κτλ), όπου ξέρει ότι θα βρεθεί στον τοίχο, καθώς κανένας ανώτερος δεν θα πάει κόντρα σε νόμο, ακόμα κι αν θέλει να υποστηρίξει τον διευθυντή και όχι εσένα. και όσο για το πως μπορεί να σε "κανονίσει", η αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί να σου κάνει και πάρα πολλά, ακριβώς γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις οι υποχρεώσεις μας είναι σαφείς.έχουμε ξεφύγει από το θέμα όμως.

εμενα προσωπικως το συμβουλευτικο μου φτανει για να πατησω και να κανω απλα το συμβουλο και οχι τον λακαμα..Όσο για το κουνημα του χαρτιου προυποθέτει guts τα οποία αν καποιος τα διαθέτειπιθανότατα δε θα αφησει να φτασει μέχρι εκεί την όλη φάση... ξερω συναδελφους που καθονται μεχρι τις 4 στο σχολειο ενω ειναι παρανομο απλα επειδη οι διευθυνταδες τα βρισκουν και τα κανουν..αλλα εχουμε ξεφυγει οντως κι αν δεν με αφησεις να εχω την τελευταια απαντηση το τοπικ θα πεσει σε ατερμονο βροχο.. ;D
"Ουδεις μωρότερος των ιατρών αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι" Μια είναι η λύση: Μηχανικοί στην Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Παντού υπάρχει ένας μύθος
    • Προφίλ
κι αν δεν με αφησεις να εχω την τελευταια απαντηση το τοπικ θα πεσει σε ατερμονο βροχο.. ;D

χαχαχαχαχα  ;D ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160947
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 29
Επισκέπτες: 567
Σύνολο: 596

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.