*

Αποστολέας Θέμα: AΣΕΠ ??? παράκαμψέ τον  (Αναγνώστηκε 10028 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sharon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Απ: AΣΕΠ ??? παράκαμψέ τον
« Απάντηση #42 στις: Αυγούστου 11, 2009, 04:20:32 pm »
σωστά .. ο ασεπ έχει καταντήσει να είναι για τα κορόιδα και υπάρχει για τα μάτια του κόσμου..δεν ήταν αυτός ο αρχικός σχεδιασμός του ανθρώπου που τον έφτιαξε και .. θα τρίζουν τα κοκκαλάκια του με αυτά που γίνονται........με τέτοια πελατεία και τέτοια νοοτροπία που να επιβιώσει ο ασεπ???
μήπως αυτό το 60% που λένε μέσω ασεπ είναι πράγματι το 60 % .. αμφιβάλλω αν αντιστοιχεί στο 30 %!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: AΣΕΠ ??? παράκαμψέ τον
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:48:19 »

Αποσυνδεδεμένος resquer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
    • Προφίλ
Απ: AΣΕΠ ??? παράκαμψέ τον
« Απάντηση #43 στις: Αυγούστου 11, 2009, 04:30:47 pm »
Etsiοπως ειναι διαμορφωμενος ο ΑΣΕΠ πολυ καλα κανει και ειναι στο 30% απευθειας διορισμο απο ΑΣΕΠ.Να τον ανασκευασουν για να αναβαθμιστει η ΕΠΙΛΟΓΗ του προσωπικου και στη συνεχεια να αποκτησει μεγαλυτερο καθαρο ποσοστο διορισμου.

σωστά .. ο ασεπ έχει καταντήσει να είναι για τα κορόιδα και υπάρχει για τα μάτια του κόσμου..δεν ήταν αυτός ο αρχικός σχεδιασμός του ανθρώπου που τον έφτιαξε και .. θα τρίζουν τα κοκκαλάκια του με αυτά που γίνονται........με τέτοια πελατεία και τέτοια νοοτροπία που να επιβιώσει ο ασεπ???
μήπως αυτό το 60% που λένε μέσω ασεπ είναι πράγματι το 60 % .. αμφιβάλλω αν αντιστοιχεί στο 30 %!!!

Αποσυνδεδεμένος xristis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
    • Προφίλ
Απ: AΣΕΠ ??? παράκαμψέ τον
« Απάντηση #44 στις: Αυγούστου 11, 2009, 06:03:29 pm »

   ΦΊΛΕ ΜΟΥ rublev,

    Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά δεν φταίμε λίγο εμείς ,αλλά κύρια και μείς......

    Ωστόσο ,χρειάζεται συντονισμένη ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ  ΔΡΑΣΗ  , άπ΄όλους μας.. Χρειάζονται όμως και οι μπροστάρηδες . Είσαι ;

    Παραθέτω σχετικό Δημοσίευμα από ΄΄Αγγελιαφόρο  ΄΄ Θα τα ξαναπούμε.

           
25/1/2009
 
Οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ

Δέκα χρόνια συμπληρώνονται φέτος από τον πρώτο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για το διορισμό εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το κλίμα τότε ήταν έντονο, καθώς ο διαγωνισμός διεξήχθη εν μέσω προπηλακισμού των υποψηφίων και την ΟΛΜΕ να οχυρώνεται πίσω από τη θέση της «όχι στην κατάργηση της επετηρίδας». Πράγματι κάποιοι άνθρωποι κινδύνευσαν ν' αδικηθούν από αυτήν την αλλαγή. Ηταν όσοι βρίσκονταν μια ανάσα από το διορισμό, είχαν ρυθμίσει τη ζωή τους με βάση αυτήν την προοπτική, και ξαφνικά ένιωσαν το έδαφος να χάνεται κάτω από τα πόδια τους. Επειτα από πολλά έγιναν οι απαραίτητες ρυθμίσεις, ώστε να γίνει ομαλή η μετάβαση από το σύστημα της επετηρίδας στο σύστημα του διαγωνισμού.

Η ιστορία

Το σύστημα διορισμού με την επετηρίδα είχε αποδειχθεί αναποτελεσματικό, διότι δημιουργούσε αποκλεισμούς. Ενώ ξεκίνησε ως ένα σύστημα προτεραιότητας, που λειτουργούσε άψογα για πολλά χρόνια, στη διάρκεια των οποίων όλοι όσοι επιθυμούσαν διορίζονταν, όταν οι καθηγητές αυξήθηκαν πολύ, τότε άρχισε να δημιουργεί αποκλεισμούς, καθώς υπήρχαν πολλοί καθηγητές που αποκλείονταν από το διορισμό, απλά γιατί είχαν γεννηθεί? αργά και δε θα έφτανε ποτέ η σειρά τους. Ηταν αναγκαία λοιπόν, προ δεκαετίας, η αλλαγή του συστήματος προσλήψεων. Ετσι με σταδιακά αυξανόμενα ποσοστά προσλήψεων καθιερώθηκε από τον κ. Αρσένη ο διορισμός μέσω του ΑΣΕΠ και τώρα, δέκα χρόνια μετά, έπρεπε να γίνονται όλοι οι διορισμοί μόνο μέσω του ΑΣΕΠ. Ομως, η κ. Γιαννάκου είχε άλλη γνώμη. Το σύστημα διορισμών που καθιέρωσε είναι πολύπλοκο, αφήνει παράθυρα για το διορισμό ημετέρων και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει κάθε χρόνο τον ακριβή αριθμό των διοριζομένων.

Το σημερινό αλαλούμ

Οι διορισμοί γίνονται τώρα ως εξής:

- Το 60% των θέσεων καλύπτεται από όσους κρίθηκαν επιτυχόντες στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (πέρασαν δηλαδή τη βάση).

- Το 40% των θέσεων καλύπτεται από εκπαιδευτικούς που είναι γραμμένοι στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και κατατάσσονται σύμφωνα με την πραγματική τους υπηρεσία οι εκπαιδευτικοί.

- Πέρα από αυτά τα ποσοστά διορίζονται και όσοι έχουν συμπληρώσει μέχρι 30-6-2008 πραγματική υπηρεσία 30 μηνών.

Δεύτερη κατηγορία πέρα από τα ποσοστά είναι αυτοί οι εκπαιδευτικοί που έχουν συμπληρώσει πραγματική υπηρεσία 24 μηνών και έχουν πιάσει σε ένα τουλάχιστον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τη βάση.

- Υπάρχει και τρίτη κατηγορία, πέρα από τα ποσοστά: είναι οι πολύτεκνοι. Αυτοί, επειδή έχουν πολλά παιδιά, χωρίς κανένα κριτήριο διορίζονται ως εκπαιδευτικοί όπου θέλουν.

Οι τρεις τελευταίες κατηγορίες είναι πέρα από τo 60-40, με αποτέλεσμα να αντιστρέφονται στην πράξη τα ποσοστά και οι διοριζόμενοι μέσω ΑΣΕΠ να αποτελούν τη μειοψηφία, αλλά και το υπουργείο Παιδείας να μην μπορεί να προγραμματίσει τον ακριβή αριθμό των εκπαιδευτικών που διορίζει, αφού υπάρχουν τρεις κατηγορίες διορισμών με απρόβλεπτο αριθμό διοριζομένων.

Ολοι όσοι διορίζονται εκτός ΑΣΕΠ έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και μάλιστα η προϋπηρεσία τους μοριοδοτείται, έχουν δηλαδή μπόνους και στο διαγωνισμό.

Η πίσω πόρτα

Μετράει ως προϋπηρεσία για την εγγραφή στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ), τα απογευματινά μαθήματα των λυκείων στα οποία οι προσλήψεις γίνονται χωρίς κανένα αντικειμενικό κριτήριο. Αν έχεις «μπάρμπα στην Κορώνη», που έλεγαν πριν από 50 χρόνια, ξεκινάς από την ΠΔΣ, αποκτάς σιγά σιγά προϋπηρεσία, εγγράφεσαι στον πίνακα των αναπληρωτών και κάποια στιγμή σε καλούν αναπληρωτή, οπότε μπαίνεις σε τροχιά διορισμού είτε στην κατηγορία του 40% είτε, αν περάσει καιρός, στον πίνακα αυτών που έχουν προϋπηρεσία 30 μηνών. Μ� αυτόν τον τρόπο μπορεί κάποιος να παρακάμψει κάθε αντικειμενικό κριτήριο και να προσληφθεί μόνο και μόνο γιατί είχε τους κατάλληλους ανθρώπους να τον? στηρίξουν.

Σίγουρα το ΑΣΕΠ δεν είναι ο καλύτερος τρόπος διορισμού, γιατί είναι δύσκολο να κατατάξεις με ακρίβεια εκπαιδευτικούς μέσα από τρία γραπτά. Ειδικά τώρα που οι θέσεις οι οποίες διατίθενται για διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ λιγοστεύουν, ενώ οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν αυξάνονται. Η αναλογία, όπως μπορείτε να δείτε στον πίνακα, αν εξαιρέσουμε δασκάλους, νηπιαγωγούς και καθηγητές οικιακής οικονομίας, κυμαίνεται από 1/18 μέχρι το 1/151. Πώς να ξεδιαλέξεις από τους 152 καθηγητές τον έναν που θα διοριστεί; Δεν είναι δυνατό να μπορεί να ξεχωρίσει ο ένας. Είναι αυξημένη η πιθανότητα του λάθους ή της τύχης, που μετράει περισσότερο από όσο θα έπρεπε σε τέτοιες αναλογίες. Και φυσικά αυτοί που δε διορίζονται δεν είναι ανεπαρκείς, ούτε αυτοί που διορίζονται είναι καλύτεροι. Αυτά θα μπορούσαν να ισχύουν σε λογικές αναλογίες.

Από την άλλη, κανείς δεν έχει προτείνει κάτι καλύτερο. Η ΟΛΜΕ (το συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών) βρίσκεται ακόμη στην εποχή της? επετηρίδας και δε βλέπει ή κάνει ότι δε βλέπει την πίσω πόρτα των διορισμών.

Ο τζίρος της απελπισίας

Ειδικά φροντιστήρια έχουν δημιουργηθεί για να βοηθήσουν τους υποψηφίους στο διαγωνισμό να ξεπεράσουν τους υπολοίπους, δεκάδες βιβλία εκδίδονται με θέματα παιδαγωγικών και διδακτικής για τον ΑΣΕΠ. Ο τζίρος που αναπτύσσεται γύρω από το διαγωνισμό είναι πολύ μεγάλος. Αποδεικνύεται, ακόμη μια φορά, ότι τα φροντιστήρια τα δημιουργούν και τα συντηρούν οι διαγωνισμοί συμπλήρωσης θέσεων, που δεν έχουν καμία σχέση με τις εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων. Το ίδιο ισχύει και για τις πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή στις ανώτατες σχολές.

Τι μπορεί να γίνει

Το λογικό είναι λοιπόν να γίνονται όλες οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ και να μοριοδοτείται η προϋπηρεσία, όπως γίνεται και τώρα. Το απίστευτο να διορίζονται όσοι είναι? καρπεροί και κάνουν πολλά παιδιά και να «στραβώνουν» τα παιδιά των άλλων, αφού το μόνο προσόν διορισμού τους είναι ότι είναι πολύτεκνοι, πρέπει να καταργηθεί. Ο ενιαίος πίνακας αναπληρωτών πρέπει να καταργηθεί, καθώς και κάθε άλλος τρόπος διορισμού, αφού δέκα χρόνια μετά την καθιέρωση του διαγωνισμού δεν έχουν έννοια μεταβατικές διατάξεις. Θα κλείσει ταυτόχρονα και η πίσω πόρτα, γιατί δεν έχει νόημα να κατηγορούμε όσους τη χρησιμοποιούν, αλλά όσους τους το επιτρέπουν. Ετσι οι πιθανότητες διορισμού θα γίνουν πιο λογικές με αποτέλεσμα να είναι δυνατή στοιχειωδώς η επιλογή, που τώρα επηρεάζεται πολύ από την τύχη, δημιουργώντας επιπλέον αδικίες.

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: AΣΕΠ ??? παράκαμψέ τον
« Απάντηση #45 στις: Αυγούστου 11, 2009, 06:16:59 pm »
θα ηθελα κ εγω να πω την αποψη μου.Να ξεκινησω απο την επετηριδα που ηταν συστημα διορισμου μελλοθανατων αφου ως φιλολογος επρεπε να διοριστω στα 60 μου καλα μωρε με το ενα ποδι στον ταφο,ψιλολεπτομερειες τωρα.Συνεχιζω με διαγωνισμο ασεπ λατεληξα 4 χρονια να δινω εξετασεις κ αν τα πραγματα ηταν αλλιως το πιο πιθανο χωρις υπερβολη ηταν να εχω διοριστει 3 φορες μεχρι σημερα.Συνεχιζω με τον πινακα των αναπληρωτων , εκει με 4 ασεπ εφτασα καποτε αρκετα ψηλα κ ειπα ουφ επιτελους θα ρθει κ για μενα η λυτρωση, αλλα τζαμπα καθε χρονο βλεπω να με προσπερνανε οαεδιτες, πολυτεκνοι, πδσ, ιδιωτικα κλ κ ολο λεω  θα φεξει καποτε κ για εμενα.Κ ολο λεω που θα παει δε θα αλλαξει αυτη η κωλοχωρα; Αλλα για να γυρισει ο ηλιος θελει νεκρους πολλους.......κ εμεις γιναμε δυστυχως η γενια του καναπε σαν τα σκυλακια τεριε , τα σκυλακια των βουλευτων δυστυχως.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: AΣΕΠ ??? παράκαμψέ τον
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:48:19 »

Αποσυνδεδεμένος mardz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: AΣΕΠ ??? παράκαμψέ τον
« Απάντηση #46 στις: Αυγούστου 11, 2009, 06:39:25 pm »
ουφ επιτελους θα ρθει κ για μενα η λυτρωση, αλλα τζαμπα καθε χρονο βλεπω να με προσπερνανε οαεδιτες, πολυτεκνοι, πδσ, ιδιωτικα κλ κ

o xristis εκανε μια πολυ ωραια αναλυση ,

δεν διαφωνω ,

ειδικα ομως εκει που αναλυει τις κατηγοριες ,

ΠΑΛΙ , δεν αναφερει ολους αυτους που

παιρνουν μορια προυπηρεσιας για διορισμο στην δευτεροβαθμια

χωρις ομως να εχουν επιλεγει απο μηχανισμους της δευτεροβαθμιας 


οπως εκκλησιαστικα , σιβιτανειδιος , οαεδ , ιδιωτικα και οτι αλλο μου διαφευγει ή ενδεχομενωνς να προκυψει στην γκλαβα καποιου τερατος μορφωσεως που παιρνει αυτες τις αποφασεις ,

πως αξιολογουνται και επιβραβευονται αυτα τα ατομα που δεν ηταν αρχικη τους επιλογη η βθμια εκπαιδευση ?

εινια μικρο αυτο το ποσοστο και δεν περιεχεται στις συζητησεις μας ?

αν δεν καταργηθουν αυτες οι "εισοδοι " οτι και να προτεινουμε για

*αξιοκρατικους διορισμους
*αντικειμενικα κριτηρια για πδσ
κτλ κτλ

θα υπερφαλλαγγιζονται απο τα παραπανω ατομα


Αποσυνδεδεμένος xristis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
    • Προφίλ
Απ: AΣΕΠ ??? παράκαμψέ τον
« Απάντηση #47 στις: Αυγούστου 11, 2009, 09:41:52 pm »

 Mardz, έχεις δίκιο ,

       Ωστόσο , από το γεγονός ότι ιδίως στην ΠΔΣ είναι εξώφθαλμη η αναξιοκρατία ,και αποτελεί τον κεντρικό μοχλό της
               
         
       ευνοιοκρατίας -ρουσφετολογίας , αφού αυτή κυρίως  ποσοτικά  συμβάλλει στις μοριοδοτήσεις προυπηρεσίας,γι΄αυτό και έγινε η   
             
       αναφορά .

       Είναι αυτονόητο ότι όποιο(α)  Αξιοκρατικό(ά)  Κριτήρια  ισχύσουν για την ΠΔΣ ,ασφαλώς θα πρέπει αυτά αποκλειστικά να ισχύουν και
           
       για τα ΄΄ άλλα  παράθυρα ΄΄που ορθά αναφέρεις.

       Γράψτα σε παρακαλώ και στο  www.meafora.gr

   



Αποσυνδεδεμένος doroula

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: AΣΕΠ ??? παράκαμψέ τον
« Απάντηση #48 στις: Αυγούστου 20, 2009, 09:34:31 pm »
αν θέλετε γράψτε την άποψή σας σχετικά στο http://www.meafora.gr/?p=2437

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182552
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 690
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 551
Σύνολο: 564

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.