*

Αποστολέας Θέμα: έκθεση-έκφραση και δυσλεξία Γ Λυκείου  (Αναγνώστηκε 2249 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος palaipso

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
έκθεση-έκφραση και δυσλεξία Γ Λυκείου
« στις: Σεπτεμβρίου 06, 2009, 12:53:59 pm »
Στο φροντιστήριο έχω αναλάβει το μάθημα της έκθεσης-έκφρασης στη γ λυκείου. Ο ένας απο τους δύο μαθητές είναι δυσλεκτικός και αρκετά καλός στον προφορικό λόγο. Νομίζεται ότι θα είναι καλύτερο να ετοιμάζω άλλου είδους σημειώσεις για τον συγκεκριμένο μαθητή και άλλες σημειώσεις για τον μαθητή (θεωρητικη κατευθυνση)  που θα εξεταστεί γραπτά;
Δώστε καμιά ιδέα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: έκθεση-έκφραση και δυσλεξία Γ Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:02:03 »

Αποσυνδεδεμένος stris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: έκθεση-έκφραση και δυσλεξία Γ Λυκείου
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 06, 2009, 01:09:13 pm »
Εξαρτάται από το επίπεδο δυσλεξίας του παιδιού. Αν δεις ότι καταλαβαίνει τις σημειώσεις που δίνεις και στον άλλο μαθητή, δώσε τα ίδια! Έτσι θα αποφύγεις και τυχόν προβλήματα μειονεξίας που μπορεί άθελά σου να προκαλέσεις στο δυσλεκτικό παιδί. Από κει και πέρα στο γραπτό λόγο, όσο μπορεί. Απλά με την πρώτη ευκαιρία μίλησε μαζί του και δώστου να καταλάβει ότι δεν του συμβαίνει κάτι φοβερό, γιατί αυτό δεν τον εμποδίζει να γίνει ένας ευσυνείδητος επαγγελματίας ή σωστός οικογενειάρχης. Δεν τον κοροιδεύεις, την αλήθεια του λες. Έτσι και θα σε εμπιστευτεί και θα παλέψει μαζί σου.  Δες και τις οδηγίες του ΥΠΕΠΘ για τον τρόπο εξέτασης αυτής της κατηγορίας μαθητών (θα καταλάβεις πόσο επιεικής θα είσαι στη διόρθωση)

Αποσυνδεδεμένος palaipso

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: έκθεση-έκφραση και δυσλεξία Γ Λυκείου
« Απάντηση #2 στις: Σεπτεμβρίου 06, 2009, 05:31:37 pm »
Η συνάδελφος που είχε το παιδί στην

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: έκθεση-έκφραση και δυσλεξία Γ Λυκείου
« Απάντηση #3 στις: Σεπτεμβρίου 06, 2009, 06:52:59 pm »
Επίσης, στο γραπτό, βάλτον όταν τελειώνει να το δαβάζει ανάποδα (από το τέλος προς την αρχή). Έτσι θα μπορεί να επικεντρωθεί στις λέξεις και να βρει κάποια λάθη ή αναγραμματισμούς και όχι στο νόημα αυτών που γράφει και να μπερδεύεται
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182620
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 620
Σύνολο: 635

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.