0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
συμφωνώ μαζί σου μόνο επειδή είναι γνωστό με τί προθέσεις χτίζει πανεπιστήμια το κράτος και καταργεί τη βάση του δέκαπροσωπικά δεν μου φταίει ο μαθητής του 0.9
Παράθεση από: Boldini στις Αυγούστου 27, 2010, 02:42:52 pmσυμφωνώ μαζί σου μόνο επειδή είναι γνωστό με τί προθέσεις χτίζει πανεπιστήμια το κράτος και καταργεί τη βάση του δέκαπροσωπικά δεν μου φταίει ο μαθητής του 0.9Ο μαθητής το 0,9 φυσικά και δεν φταίει σε τίποτα. Εκμεταλλεύεται προς όφελος του μία κατάσταση που υπάρχει. Το θέμα είναι ότι αυτή η κατάσταση πρέπει να διορθωθεί, γιατί δεν νοείται μαθητής που θα έμενε στάσιμος, δηλαδή μαθητής που δεν θα προβιβαζόταν στην επόμενη τάξη, να περνάει στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα! Με την ίδια λογική, ας μην μένουν στάσιμοι ούτε στο σχολείο, αφού με 0,9 μπορούν-κρίνονται επαρκείς να γίνουν φοιτητές! Γιατί να μην μπορούν να περάσουν και τις τάξεις στο σχολείο;
για να μείνει μαθητής στην ίδια τάξη θα πρέπει να είναι απίστευτα αδιάφορος και ενοχλητικόςη πλειοψηφία των ελληνικών σχολείων δίδουν γραμμή στους συναδέλφους να μην "αφήνουν" παιδιά!μακάρι να κάνω λάθος!από προσωπική μου εμπειρία,ας είναι και μικρή.
Σπατάλη είναι να ιδρύονται τμήματα ΤΕΙ (και ορισμένα ΑΕΙ) εκεί που δεν χρειάζονται, για εξυπηρέτηση κάποιων πανεπιστημιακών βισματοκαθηγητών (έχω ορισμένα παραδείγματα αν θέλετε) ή των τοπικών κοινωνιών (κάτι ανάλογο με τα άχρηστα διάσπαρτα στρατόπεδα στην επικράτεια).Οι (σχεδόν ανύπαρκτες) παροχές προς τους φοιτητές/σπουδαστές καλώς υπάρχουν και λίγες είναι, και δεν είναι αυτό το πρόβλημα.
Φυσικά και κολλάω στον τίτλο φοιτητής. Φοιτητής σημαίνει να του έχεις φτιάξει υποδομές, εργαστήρια, αμφιθέατρα, που απαιτούν πολλά μα πάρα πολλά έξοδα (μισθοί καθηγητών, συντήρηση κλπ). Όλα μια αλυσίδα είναι.Αυτό που χρειάζεται ειναι ξεκαθάρισμα του ποιός θα μπορεί να γίνει φοιτητής και ποιός όχι. Δεν γίνεται να τους πληρώνουμε όλους