0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θέλω να ξεκαθαρίσω τα εξής:Όταν λέω από την αρχή, δεν εννοώ από το δημοτικό αλλά από τις πρώτες τάξεις του γυμνασίου. Για να μην υπάρχει αυτή η νοοτροπία, όπως λες olgalia, ότι σίγουρα κάπου θα περάσουν και χωρίς να μάθουν. Άρα γιατί να μάθουν; Γιατί λοιπόν να κουραστούν, γιατί να διαβάσουν; Αφού έτσι κι`αλλιώς θα μπουν σε κάποια σχολή;Γι`αυτό ακριβώς Georgia πιστεύω ότι δεν πρέπει να βοηθάμε να καλλιεργείται αυτή η νοοτροπία. Γιατί υποβαθμίζεται έτσι το επίπεδο της εκπαίδευσης.Αν δεν υπάρχει κίνητρο δεν θα κουραστεί κανένας απ`αυτούς τους μαθητές, που όπως λες είναι και οι πιο έξυπνοι. Επομένως μέσα στα καθήκοντά μας είναι να βοηθήσουμε να ενεργοποιηθούν αυτά τα μυαλά και να μην πάνε χαμένα.Έτσι δε θα διώχνουμε κανένα μαθητή από το σχολείο γιατί θα παραδειγματιστούν και οι υπόλοιποι, οι οποίοι από αδιάφοροι θα γίνουν καλοί μαθητές (αφού δεχόμαστε ότι είναι έξυπνοι).Επίσης Georgia, όταν υπάρχουν αυτοί οι μαθητές μέσα σε μια τάξη τότε δύσκολα θα μπορέσει να γίνει σωστό μάθημα και για τους υπόλοιπους μαθητές, γιατί δεν μπορείς να αγνοείς κανέναν μέσα στην τάξη.Πιστεύω ότι είναι μια γενικευμένη απλοποίηση όταν λέμε ότι αυτά τα παιδιά έχουν ψυχολογικά προβλήματα.Αν υπάρχουν τέτοια, τότε βεβαίως θα τα αντιμετωπίσουμε με διαφορετικό τρόπο.Ειδικά εσύ georgia πρέπει να ξέρεις ότι συμφωνώ σ`αυτό, όπως και στα υπόλοιπα που γράφεις, γιατί γνωρίζεις κάποιες από τις εμπειρίες μου.Ακόμα, από τις εμπειρίες μου έχω μάθει ότι οι μαθητές τελικά εκτιμούν τον καθηγητή που τους δίνει κίνητρο να μάθουν κάτι περισσότερο, αλλά αυτό γίνεται αργότερα, αφού τελειώσουν το σχολείο.
Δεν έχω λόγο να προσβάλλω κανέναν από εδώ αλλά επειδή είμαι και εγώ θύμα της παραδοσιακής - μετωπικής διδασκαλίας αγανακτώ για τα χρόνια που έχασα....
Παράθεση από: Supreme στις Νοεμβρίου 11, 2008, 05:04:01 pmΔεν έχω λόγο να προσβάλλω κανέναν από εδώ αλλά επειδή είμαι και εγώ θύμα της παραδοσιακής - μετωπικής διδασκαλίας αγανακτώ για τα χρόνια που έχασα.... οκ σε καταλαβαίνω.. απλώς καμιά φορά τα έντονα συναισθήματα εκφράζονται κ έντονα με δόση ειρωνείας απέναντι στους συνομιλητές μας, που δε φταίνε για όσα περάσαμε..και αποθαρρύνουν την διατύπωση διαφωνιών..
Εγω εχω μια αλλη απορια, θα την εκφρασω και ας πεσει κατω! Το γεγονος οτι το συγκεκριμενο παιδι μπορει να αντιμετωπιζει μαθησιακες δυσκολιες εχει απασχολησει ποτε κανεναν εκπαιδευτικο που εχει ασχοληθει μαζι του;;;;;; Θελω να πω ειναι τεμπελια ή αδιαφορια κτλ του μαθητη που τον κανει να μην μπορει να κατανοήσει τους αρχικους χρονους ή μηπως κατι αλλο;;
Το θέμα είναι όχι μόνο να διαμορφώσουμε ανθρώπους με ελεύθερη σκέψη αλλά και να τους μάθουμε να συνεργάζονται με άλλους για να μην έχουν πρόβλημα όταν θα βγουν στην αγορά εργασίας και βέβαια να μπορούν να κάτσουν σε μια δουλειά και όχι να τρέχουν πίσω από κάθε προκήρυξη δημοσίου