0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
http://www.esos.gr/protobathmia/egkiklioi-ip.-apofaseis/kleinoun-sxoleia-se-oli-ti-xora-%E2%80%93poia-einai-aita-kata-nomo.html66 σχολεία (αν δεν έκανα λάθος στην αρίθμηση) κλείνουν φέτος στην α/βάθμια.......και ας μη βιαστούμε να πούμε (οι κατοικούντες σε πόλεις ιδίως): "έλα μωρέ, θα πάει στο διπλανό...μονοθέσια ήταν, καλά έκανε και τα έκλεισε...."κοιταξτε σε ποιους νομούς είναι αυτά τα σχολεία......πού και πώς θα πάει το παιδάκι της δοξιπάρας έβρου σε ένα διπλανό σχολείο; θα πάρει το αστικό για να πάει; για ποιο αστικό μιλάμε; για ποιο "διπλανό" σχολείο μιλάμε;ή αντίστοιχα της ευρυτανίας;.........τελικά είναι ή δεν είναι δημόσιο αγαθό και δικαίωμα η δωρεάν παιδεία; ή μήπως σκοπεύουν να ξεσπιτώσουν τις οικογένειες από τον τόπο τους;μήπως στον έβρο, τα αντίστοιχα μουσουλμανικά σχολεία (στα ίδια χωριά...λέω μήπως;) έχουν πολλούς μαθητές; ή για λόγους ισονομίας, διατηρούν τα μουσουλμανικά, ακόμη και με 1 μαθητή;τελικά, η παιδεία περνά κρίση ή προσπαθούν κάποιοι να τη φέρουν σε κρίση, υπονομεύοντας την και γκρεμίζοντας συθέμελα το οικοδόμημά της;για μια ακόμη φορά το υπουργείο δειχνει κατά πόσο πραγματικά πρεσβεύει το : "ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ"!!! μήπως τελικά οι ιθύνοντες της παιδείας (της πάλαι ποτέ "εθνικής")υπηρετούν κατά γράμμα το δόγμα του κίσιγκερ; "Ο λαός των Γραικών είναι αναρχικός και δύσκολος να τιθασσευτεί. Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως αναγκασθή να συμμορφωθή. Εννοώ να πλήξουμε τη γλώσσα του, την θρησκεία του, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα
Τα περισσότερα τα λές πολύ σωστά. Απλά η ένσταση μου είναι για τα μειονοτικά σχολεία, καθώς το καθεσρώς τους είναι δοαφορετικό και οι ιδρύσεις/καταργήσεις και οποιεσδήποτε άλλες μεταβολές σε αυτά καθορίζονται μέσω διακρατικών συνθηκών. Οπότε, ακόμα και 1 παιδί να υπάρχει, δεν είναι τόσο εύκολο να καταργηθούν, αλλά και το αντίθετο αν πρόκειται για μονοθέσιο σοχλείο και ξαφνικά έχει πολλά παιδιά που αριθμητικά το κάνου 3/θέσιο, πάλι δεν μπορεί να μεταβληθεί εύκολα η οργανικότητ του και να προσληφθούν παραπάνω δάσκαλοι.
τυχαιο ;δε νομιζω ολα πανε ρολοϊ , συμφωνα με το σχεδιο ευτυχω ς ξεφευγουν σε μερικους και μαθαινουμε τι παιζειhttp://www.youtube.com/watch?v=19LB5MCJ9vY&feature=PlayList&p=0A53162443D83B2D&index=35
Παράθεση από: mardz στις Σεπτεμβρίου 04, 2010, 12:07:16 pmτυχαιο ;δε νομιζω ολα πανε ρολοϊ , συμφωνα με το σχεδιο ευτυχω ς ξεφευγουν σε μερικους και μαθαινουμε τι παιζειhttp://www.youtube.com/watch?v=19LB5MCJ9vY&feature=PlayList&p=0A53162443D83B2D&index=35Σήμερα πάλι, χάσκω σαν χάννος μ'όσα διαβάζω...
Παράθεση από: Joanna Bear ΠΕ06 στις Σεπτεμβρίου 04, 2010, 01:38:46 pmΠαράθεση από: mardz στις Σεπτεμβρίου 04, 2010, 12:07:16 pmτυχαιο ;δε νομιζω ολα πανε ρολοϊ , συμφωνα με το σχεδιο ευτυχω ς ξεφευγουν σε μερικους και μαθαινουμε τι παιζειhttp://www.youtube.com/watch?v=19LB5MCJ9vY&feature=PlayList&p=0A53162443D83B2D&index=35Σήμερα πάλι, χάσκω σαν χάννος μ'όσα διαβάζω... Ο Καθ. Αστρονομίας (ΑΠΘ) Νικόλαος Σπύρου(υποθέτω και πολλοί άλλοι) λέει πάντα σε κάθε ευκαιρία: "σωστός πολίτης και επιστήμονας είναι ο σωστά ενημερωμένος πολίτης"..........και κάθε μέρα θα πέφτουμε πιο χαμηλά.....αν δεν ξυπνήσει αυτό το γένος!!!!