*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ02 - σχολές  (Αναγνώστηκε 6024 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - σχολές
« Απάντηση #14 στις: Οκτωβρίου 08, 2010, 12:45:07 am »
chris συμφωνώ εν μέρει αλλά του φιλολογικού γιατί να μην μπορούν να κάνουν λογοτεχνία; κατα τ άλλα θα έπρεπε και εμείς να έχαμε εξασφαλίσει τα επαγγελματικά μας δικαιώματα ,να είχαμε κλείσει παραθυράκια από τα οποία μπήκαν τόσες ειδικότητες

Ερση ,όσον αφορά στη λογοτεχνία, δεν αναφερόμουν στους αποφοίτους του φιλολογικού,αλλά του ιστορικού πχ. ή του Φπψ.Η προστασία μιας ειδικότητας είναι πράγματι και στα χέρια μας, συμφωνώ μαζί σου ίσως μέχρι τώρα βολευόμασταν με αυτήν την κατάσταση. Ίσως επειδή αν χωριζόμασταν σε ειδικότητες επιμέρους, θα γίνονταν και λιγότεροι  διορισμοί κατά ειδικότητα όχι πως τώρα είναι καλύτερα τα πράγματα. Είτε μας αρέσει είτε όχι η επιστήμη της φιλολογίας είναι συγγενής μεν με την επιστήμη της ιστορίας ή της φιλοσοφίας,αλλά δεν ταυτίζονται.Άλλο που για λόγους επαγγελματικής αποκατάστασης μπήκαμε όλοι στην ίδια ειδικότητα και έτσι συνάδελφος πχ. με σπουδές ιστορίας και μεταπτυχιακά και διδακτορικά σε δύσκολα ζητήματα  σύγχρονης οικονομικής ιστορίας(πχ. φορολογικά συστήματα τον 18ο αιώνα κλπ.) ,όταν διορίστηκαν αναγκαστικά μπήκαν στην ειδικότητα "λίγο απ' όλα" 02 και βρέθηκαν να κάνουν ρητορικά κείμενα στη β λυκείου! Ίσως το παράδειγμα, αν και πραγματικό,να θεωρηθεί υπερβολικό και ίσως να είναι ,όμως το αναφέρω για να δείξω ότι δεν είναι όλα το ίδιο και ότι ο καθένας μας έχει τις δικές του δεξιότητες, ικανότητες και γνώσεις,όχι αναγκαστικά και πάντοτε ίδιες και όμοιες με τους άλλους και δεν μπορούμε όλοι να εντασσόμαστε σε μία ειδικότητα και να κάνουμε τα πάντα, έλεος!!!, ζούμε στον 21ο αιώνα και πρέπει να αφήσουμε πίσω μας νοοτροπίες που βολεύουν καταστάσεις προσωρινώς ,αλλά έχουν μακροπρόθεσμα αρνητικά αποτελέσματα, ακριβώς λόγω της προχειρότητας στον όλο σχεδιασμό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ02 - σχολές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:46:08 »

Αποσυνδεδεμένος night

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - σχολές
« Απάντηση #15 στις: Οκτωβρίου 08, 2010, 01:31:18 am »
Ο προβληματισμος ο δικος μου γεννηθηκε απο την ανακοινωση του συλλογου που αναφερει οτι:
''το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, απαξιώνοντας το Πτυχίο του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού, θεωρεί ότι μετά από 50 γραπτές επιστημονικές εργασίες και 12 θεματικές ενότητες, οι οποίες αντιστοιχούν σε 3 εξαμηνιαία μαθήματα η καθεμια, υπολειπόμεθα «στην εξειδικευμένη επιστημονική γνώση για την κάθε θεματική ενότητα ξεχωριστά, ως αυτόνομη επιστήμη».''
Για ποιο λογο το ΠΙ να θεωρει οτι υπολειπονται στην εξειδικευμένη επιστημονική γνώση για την κάθε θεματική ενότητα ξεχωριστά;
Καθε θεματικη ενοτητα αντιστοιχει σε 3 εξαμηνιαία μαθήματα η καθεμια; Δηλαδη σε καθε ετος που εχει 2 εξαμηνα το συγκεκριμμενο τμημα του ΕΑΠ κανει μαθηματα 3 εξαμηνων; Αρα στα 4 ετη ποσα εξαμηνα εχει καλυψει σε σχεση με αντιστοιχες σχολες; Μπορει να ειναι χαζη η απορια μου ή να μην αντιλαμβανομαι σωστα τα πραγματα αλλα μου φαινεται περιεργο το ΠΙ να αντιδρα στις ''50 γραπτές επιστημονικές εργασίες''
Πως ''αντιστεκεται'' το ΠΙ στους 800 κατ ετος εισαχθεντες και αντιστοιχα αποφοιτους του τμηματος και δεν δημιουργει δικο τους κλαδο χωρις να λαβει υπόψη οτι στα 2 εξαμηνα εχουν και 1 bonus;
Η Παιδαγωγικη και Διδακτικη τους επαρκεια απο που προκυπτει;

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - σχολές
« Απάντηση #16 στις: Οκτωβρίου 08, 2010, 12:58:04 pm »
Φίλε chris75, θα έπρεπε όμως πρώτα να ρωτήσεις και τους ΠΕ04 αν λύθηκε το "πρόβλημά" τους με το διαχωρισμό που τους επεβλήθη. Αντιθέτως, μεγαλύτερα προβλήματα αντιμετωπίζουν. Οι κουβέντες περί διαχωρισμού των ΠΕ02 είναι εκ του πονηρού και δεν πρέπει να σας επηρεάζουν. Θεωρώ πως είναι λάθος να οδηγηθούμε στην πλήρη εξειδίκευση. Κάτι τέτοιο είναι και επιστημονικά απαράδεκτο (πχ. στα μαθήματα των αρχαίων ελληνικών δεν υπάρχουν στοιχεία φιλοσοφίας, ιδεών ή ιστορίας;) και λειτουργικά αδύνατο. Δε διδάσκετε πια πχ. αρχαία ελληνικά και στο πανεπιστήμιο ούτε έχετε σκοπό να μορφώσετε επιστήμονες! Πιο σημαντικό είναι το πώς θα μεταδοθεί αυτή η γνώση, ώστε να εμπεδωθεί από το μαθητή. Είναι αδι-ανόητο, ενώ άλλοι συνάδελφοί σας όπως οι δημοδιδάσκαλοι καλούνται να διδάξουν τα πάντα (!) στο δημοτικό, εσείς να προτείνετε να διασπαστούν οι κλάδοι των καθηγητών ακόμα περισσότερο!
Όσο για το τμήμα του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού, ας μου επιτραπεί, αλλά επειδή έχω μελετήσει το θέμα, γνωρίζω πολύ καλά τα εγχειρίδια και την ύλη των ενοτήτων. Όταν πχ. σε 1 θεματική ενότητα και σε 3 βιβλία (όχι ογκώδη) Ιστορίας προσπαθούν να μάθουν ΟΛΟ το αντικείμενο αυτό μέσα από περιλήψεις, τότε δε μιλάμε για γνώση αντικειμένου, αλλά περισσότερο για κατάρτιση (αν και γι'αυτό διατηρώ τις επιφυλάξεις μου). Ένα άλλο παράδειγμα; Στο τμήμα Ελληνικού Πολιτισμού σε ΜΙΑ ενότητα διδάσκονται Αρχαία Ελληνική και
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 08, 2010, 01:33:42 pm από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - σχολές
« Απάντηση #17 στις: Οκτωβρίου 08, 2010, 01:10:31 pm »
σαφώς Ιωάννη και ισχύει ότι του ΜΝΕΦ έχουν ειδικευση ν.ε λογοτεχνίας αλλά και του κλασικού είχαν υποχρεωτικά και κατ επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα από το ΜΝΕΦ με καθηγητή τον Ερατοσθένη Καψωμένο στο μάθημα της ποιητικής τόσο εγώ όσο και οι συμφοιτητές μου δε νομίζω ότι υστερούμε σε κατι για τη διδασκαλία του μαθήματος της ν.ε λογοτεχνίας,επίσης σημασία δεν έχει μόνο το πώς αλλά και το τί είναι ικανός να διδάξει ένας καθηγητής,σε κάθε περίπτωση ο κλάδος ΠΕ02 καλό θα ήταν να είχε πτυχιούχους μόνο αποφοίτους φιλοσοφικής και όχι κάθε καρυδιάς ...ας μην ανοίξουμε διαμάχη και μεταξύ μας εξάλλου έχουν συζητηθεί όλα τα παραπάνω σε ξεχωριστό θέμα στο φόρουμ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ02 - σχολές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:46:08 »

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - σχολές
« Απάντηση #18 στις: Οκτωβρίου 08, 2010, 01:30:21 pm »
:) Συμφωνούμε. Στο έθιξα, γιατί έτσι όπως το έγραψες, θα μπορούσαν κάλλιστα οι πτυχιούχοι της ΜΝΕΦ να σου απαντήσουν ότι δεν έχουν όλοι του τμήματος Φιλολογίας (κλασικοί ή γλωσσολόγοι) τον πρώτο λόγο στο μάθημα της Λογοτεχνίας. Και υπάρχουν περιπτώσεις πτυχιούχων ΦΠΨ που έχουν διδαχτεί περισσότερα μαθήματα Λογοτεχνίας, ακόμα και από κλασικό. Και το γράφω μετά βεβαιότητας. Η ουσία όμως είναι ότι οι πτυχιούχοι των τριών μας ελληνικών τμημάτων των φιλοσοφικών σχολών (και κάποιων μεμονωμένων στην Κέρκυρα, Κομοτηνή, Καλαμάτα, Πάτρα,
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 08, 2010, 01:55:07 pm από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - σχολές
« Απάντηση #19 στις: Οκτωβρίου 08, 2010, 04:58:48 pm »
σαφώς Ιωάννη και ισχύει ότι του ΜΝΕΦ έχουν ειδικευση ν.ε λογοτεχνίας αλλά και του κλασικού είχαν υποχρεωτικά και κατ επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα από το ΜΝΕΦ με καθηγητή τον Ερατοσθένη Καψωμένο στο μάθημα της ποιητικής τόσο εγώ όσο και οι συμφοιτητές μου δε νομίζω ότι υστερούμε σε κατι για τη διδασκαλία του μαθήματος της ν.ε λογοτεχνίας,επίσης σημασία δεν έχει μόνο το πώς αλλά και το τί είναι ικανός να διδάξει ένας καθηγητής,σε κάθε περίπτωση ο κλάδος ΠΕ02 καλό θα ήταν να είχε πτυχιούχους μόνο αποφοίτους φιλοσοφικής και όχι κάθε καρυδιάς ...ας μην ανοίξουμε διαμάχη και μεταξύ μας εξάλλου έχουν συζητηθεί όλα τα παραπάνω σε ξεχωριστό θέμα στο φόρουμ.

Διαμάχη Ερση δεν μπορεί να υπάρξει υπο τις παρούσες εργασιακές συνθήκες έτσι κι αλλιώς, αφού όποιος κλάδος (ιστορικοί, φπψ, φιλόλογοι κλπ.)ζητούσε ξεχωριστές θέσεις αναγκαστικά θα δίνονταν ελάχιστες. Επιπλέον,αν κάποιος κλάδος διδάσκει μόνον το μάθημα που σπούδασε δεν είναι εύκολο να συμπληρώσει ωράριο μόνο με το μάθημα αυτό πχ. φπψ, οπότε γνωρίζουμε τι σημαίνει αυτό! Και να ήθελε κάποιος να ανοίξει τέτοιες συζητήσεις, σε περιβάλλον ΔΝΤ, δεν ευνοούν οι καιροί!Φίλε Ioannis! συμφωνώ με τα λεγόμενα σου,απλά εγώ έθεσα το ζήτημα σε ποιο ακαδημαϊκό επίπεδο και όχι τόσο σε επίπεδο παιδαγωγικής.Ωστόσο, εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν μπορούμε να τα ξέρουμε όλα και να τα διδάσκουμε όλα το ίδιο καλά.Η ειδικότητα  μας είναι χαοτική έτσι κι αλλιώς!Ποτέ δεν πίστευα ότι η οι διαφορετικές απόψεις, μπορούν να οδηγήσουν σε διαμάχη, άλλωστε για όλα τα ζητήματα υπάρχουν πολλαπλές αναγνώσεις και προσεγγίσεις, χωρίς απαραίτητα να είναι η μία καλύτερη ή χειρότερη από την άλλη και ούτε πρέπει να συμφωνούμε όλοι με όλους και για όλα!Άλλωστε από τις διαφορετικές απόψεις και τη σύνθεση τους έρχεται το εκάστοτε καινόν(με αι !!!).

Όσον αφορά το ζήτημα των αποφοίτων του εαπ  στην ίδια την ανακοίνωση τους υπάρχει η φράση ότι το συγκεκριμένο αντικείμενο είναι πρωτοτυπία του εαπ!!!.Δεν είναι δυνατόν η κάθε πρωτοτυπία του κάθε πανεπιστημίου-και δεν μιλώ μόνον για το εαπ, αλλά και για το κάθε πανεπιστήμιο της ημεδαπής και της αλλοδαπής!, είτε λέγεται εαπ είτε χάρβαρντ είτε οξφόρδη, είτε σορβόνη είτε λομονόσοφ(πανεπιστήμιο της Μόσχας)-την κάθε του πρωτοτυπία να την μετατρέπει σε επιστημονικό κλάδο ιδιαίτερο με το έτσι θέλω!Αυτό θα το  αποφασίσει η διεθνής επιστημονική κοινότητα,αν δηλαδή ένα πτυχίο συγκεκριμένου πανεπιστημίου συνιστά και  νέο ξεχωριστό επιστημονικό κλάδο.Πρόκειται,αν δεν το έχουμε καταλάβει, για τη δημιουργία ενός νέου επιστημονικού κλάδου.Χρειάζεται, επομένως, χρόνος και επιστημονική ζήμωση σε πανελλαδικό και διεθνές επίπεδο για να γίνει κάτι τέτοιο.Αλλά όλα αυτά που λέμε είναι ψιλά γράμματα  στην χώρα, η οποία έχει  ως έμβλημα της τη φράση " είσαι ό,τι δηλώσεις!!!"

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182563
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 628
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.